موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مراحل دریافت دستور موقت ملاقات فرزند

مراحل دریافت دستور موقت ملاقات فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۲۳ | ۲۳:۴۸:۱۵

بسیاری از اعمال وجود دارند که باعث ایجاد خسارت به افراد مختلف می‌شوند، اما برخی دارای نتیجه دیرهنگام بوده و برخی نیز باعث بروز اتفاقات ناخوشایند لحظه‌ای می‌شوند. این مورد را می‌توان اینگونه شرح داد که وجود بد رفتاری مرد در زندگی و درخواست طلاق از او یک پروسه طولانی است و شاید بتوان آن را تحمل کرد، اما بدرفتاری والد با کودک در هنگام ملاقات فرزند یک موضوع اضطراری است و باید به سرعت برطرف گردد. از این رو قانون‌گذار شرایطی را مشخص کرده تا برای جلوگیری از بروز اتفاقات جبران نشدنی، رأی‌های لحظه‌ای صادر شود تا بعدا در زمان مناسب‌تر به کل موضوع رسیدگی و تکلیف پرونده مشخص شود.

مثلا برای فردی که مهریه همسرش را نداده و می‌خواهد از کشور خارج شود، دستور موقت صادر شده و دیگر امکان خروج از کشور را نخواهد داشت. شما می‌توانید به صورت شفاهی در جلسه اولیه دادگاه درخواست دستور موقت کنید و یا اینکه به صورت مجزا و کتبا یک دادخواست برای دریافت دستور موقت آماده کنید. پس از رسیدگی‌های لازم، دستور موقت صادر شده و سپس مرجع صالح، دادگاهی را برای حل مشکل اصلی برگزار می‌کند. این نوع حکم‌ها به سرعت قابل انجام بوده و در شرایط اضطرار پرکاربرد هستند. اگر نیاز دارید در خصوص شرایط خود مطمئن شده و بعد اقدام به درخواست دستور موقت کنید، مشاوره حقوقی همیشه یک گزینه سریع و مطمئن خواهد بود.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شرایط صدور دستور موقت ملاقات فرزند

همانطور که در تعریف قبل دیدیم، صدور دستور موقت برای مواقعی است که فرصت کافی برای رسیدگی به کل پرونده وجود نداشته و در صورت صبر کردن برای برگزاری جلسات دادگاه، ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری رخ دهد. از این رو هنگامی که درخواست طلاق مطرح می‌شود و قرار است که حضانت فرزندان به عهده یکی از والدین باشد، به دلیل اینکه احتمالا این پروسه طولانی خواهد بود، هر یک از افراد ذینفع می‌تواند درخواست صدور دستور موقت ملاقات فرزند را داده تا بتواند به صورت قانونی تا پایان جلسه دادگاه و مشخص شدن شرایط، فرزند خود را ملاقات کند.

از آنجا که قانون این حق را به والدین می‌دهد که فرزندان خود را ببینند، معمولا صدور دستور موقت ملاقات فرزند نیاز به شرایط خاصی نداشته و تنها کاری که باید انجام داد،‌ رساندن درخواست خود به مرجع صالح رسیدگی کننده است. گفتنی است که این دستور موقت تا 6 ماه اعتبار داشته و در این بازه باید دادخواست رسیدگی به پرونده اصلی ملاقات فرزند را به دادخواست تسلیم کرده باشید.

 

مدارک لازم برای دریافت دستور موقت ملاقات فرزند

برای اینکه بتوانید از دادگاه و مرجع صالح یک دستور موقت برای ملاقات فرزند بگیرید، باید بتوانید از روش درست آن اقدام کنید و از طرفی مدارک کافی برای انجام آن را به همراه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، همیشه می‌توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کنید تا همکاران مستقر در مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به شما مشاوره‌های لازم در خصوص نحوه دریافت دستور موقت را بدهند. اصلی‌ترین مدارکی که باید همراه داشته باشید، دادخواست صدور دستور موقت ملاقات فرزند است.

 

 

ملاقات فرزند

 

به همراه آن برای تعیین هویت درخواست کننده، باید شناسنامه و کارت ملی خود را نیز در دست داشته باشید. پس از آن مورد مهم دیگر وجود عقدنامه است که نشان از تشکیل خانواده شما بوده و ارتباط شما را با طرف دیگر پرونده مشخص می‌کند. در صورتی که طلاق گرفته‌اید اما هنوز رأی دادگاه برای ملاقات فرزند صادر نشده، باید به همراه دادخواست دستور موقت خود، سند طلاق را نیز به همراه داشته باشید. پس از تمام این موارد، وجود گواهی تولد فرزند و یا فرزندان نیز ضروری است تا مشخص شود اطلاعات تکمیل شده در دادخواست شما مربوط به کدام فرزندان است و رابطه فرزند والدی را نمایش دهد.

 

برای دریافت دستور موقت ملاقات فرزند به کجا مراجعه کنیم؟

بهترین روش برای دریافت دستور موقت این است که از یک وکیل کاربلد در حوزه مسائل خانواده کمک گرفته و از او بخواهید که یک دادخواست برای صدور دستور موقت ملاقات فرزند برای شما تهیه کند. با در اختیار قرار دادن مدارک لازم و شرح ماجرا، یک دادخواست قوی حاضر و آن را به مرجع صالح رسیدگی کننده به این موضوع بدهید. برای اینکار نیز باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. پس از پرداخت هزینه‌های مربوطه، دادخواست شما به همراه دیگر مدارک لازم به دادگاه مورد نظر ارسال خواهد شد.

 

 

 

نکات حقوقی ملاقات فرزند 
مشاوره حقوقی دستور موقت 
دادخواست ملاقات فرزند
مشاوره حقوقی ملاقات فرزند 1402
درباره ما 

 

در پرونده مربوط به ملاقات فرزند، مرجع صالح، دادگاه خانواده خواهد بود و از این رو رسیدگی به دستور موقت و صدور آن نیز در حوزه اختیارات این نهاد است. چه در پروسه طلاق گرفتن هستید و چه پرونده طلاق شما به انتها رسیده است، می‌توانید درخواست دستور موقت ملاقات فرزندان را گرفته و بعد در زمان مناسب می‌توانید در این خصوص از خود دفاع کنید. در صورتی که رسیدگی به تمامی این موارد و طی کردن روند حقوقی برای دریافت دستور موقت برای شما مشکل است، می‌توانید از مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی کمک گرفته و از مشاوره حقوقی تلفنی این مجموعه به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

 

چگونگی اجرای دستور موقت ملاقات فرزند

در صورتی که شرایط لازم برای دریافت دستور موقت ملاقات فرزندان را داشته باشید، پس از مراجعه به دادگاه خانواده و ارائه دادخواست خود، قاضی فوریت پرونده را بررسی کرده و در صورت تایید این موضوع، دستور موقت ملاقات فرزند را برای شما صادر می‌کند. پس از این اتفاق شما به صورت قانونی حق دیدن فرزندان را خواهید داشت. در این شرایط دادگاه زمان مشخصی را برای دیدن فرزندان مشخص می‌کند.

مثلا این زمان می‌تواند 24 ساعت و یا حتی 72 ساعت در آخر هفته‌ها باشد. در این زمان این حق شما خواهد بود که کودکان خود را از والد دیگر گرفته و بعد از زمان مشخص شده آن‌ها را بازگردانید. در صورتی که دیگر افراد به این رأی احترام نگذارند و یا مانع ملاقات فرزند شما شوند، می‌توانید از آن‌ها شکایت کرده و آن‌ها مجازات خواهند شد.

 

 

دستور موقت ملاقات فرزند

 

حتی موضوعات حاشیه‌ای مربوط به طلاق، مانند ملاقات فرزند و دریافت دستور موقت نیز دارای دشواری‌های مشخصی است و بیشتر افراد با روند حقوقی این دسته از اتفاقات آشنا نیستند. از این رو شرکت‌های حقوقی مانند مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به کمک افراد آمده و در خصوص همچین مواردی به آن‌ها مشاوره می‌دهند. برای اینکه بتوانید در کمترین زمان ممکن به سوالات حقوقی خود پاسخ دهید، می‌توانید با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی