موسسه وکیل تلفنی

  • عباس صفارزاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۴۴:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۸:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۸:۱۶:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۷
  • پوریا طلوعی تویسرکانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۷:۱۳:۳۲ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
  • محمد یاسین احمدی گرامی : سوال حقوقی شما در حال بررسی توسط وکیل می باشد ساعت ۱۷:۷:۱۱ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  • محمد یاسین احمدی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۴:۹ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۴۱:۲۸ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۴:۵۶:۳۸ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
  • سمیرا ندافی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۳:۱۰:۳۳ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
  • حسین ساداتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۲۶:۳۰ تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
انجمن وکیل تلفنی

فروش مشروبات مسموم و مسئولیت کیفری فروشنده

مشروبات الکلی

به نوشیدنی هایی که در آنها مقداری الکل یا به صورت رسمی اتانول وجود دارد مشروبات الکلی گفته می شود. استفاده زیاد از مشروبات الکلی باعث وابستگی جسمی و روحی می شود و به اصطلاح مصرف زیاد و همیشگی آن اعتیاد آور است. مصرف زیاد آن باعث کاهش هوشیاری و مستی می شود. به مشروباتی که از تخمیر جو به دست می آیند آبجو و به مشروباتی که از طریق تخمیر انگور درست می شوند شراب می گویند. سایر مشروبات نیز با عناوینی همچون ویسکی، ودکا، سایدر، ساکی و ... شناخته می شوند.مصرف مشروب در فرهنگ های مختلف متفاوت است و برخی از آیین ها آن را حرام می دانند و در برخی از نقاط جهان نیز مشروبات الکلی با کیفیت بالا تولید و مصرف می شود. کارخانجات زیادی در سراسر جهان انواع مشروبات الکلی را در برند های مختلف تولید می کنند.این نوع مشروبات مصرف زیادی در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند و فروش آن به مانند سایر محصولات رقابتی انجام می شود. بعد از سال 57 و انقلاب اسلامی ایران تولید و واردات مشروب الکلی به داخل کشور ممنوع شد. قوانین مربوط به تولید و مصرف مشروبات الکلی در کشورهای مختلف متفاوت است و با یکدیگر فرق دارد.

 

 

رزرو مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی 02147625900

مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت 
۵ دقیقه
50.000 تومان
۱۰ دقیقه
100.000  تومان
۱۵ دقیقه
120.000 تومان
۲۰ دقیقه
200.000  تومان
۳۰ دقیقه
250.000  تومان
۱ ساعت
350.000 تومان
مشاوره حقوقی حضوری 500.000 تومان
مطالعه اوراق پرونده همراه با 5 دقیقه مشاوره با وکیل 150.000 تومان
نگارش نامه ها و درخواست های اداری  300.000 تومان
محاسبه فوری دیه توسط وکیل  100.000 تومان 
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز توسط وکیل  50.000 تومان
مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان

در صورت تمایل می توانید مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارت 6219861069798741 به نام خانم آناهیتا توکلی واریز نمایید و  اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا وات ساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

توجهتمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.

 

 

آیا خرید و فروش مشروبات الکلی در ایران مجاز است؟

بله همانطور که به آن اشاره شد بعد از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 و به سر کار آمدن نظام اسلامی خرید، فروش و تولید انواع مشروبات اسلامی در داخل کشور ممنوع شد و این عمل در ایران مجاز نیست.علاوه بر اینکه خرید و فروش این محصولات در داخل کشور مجاز نیست فرهنگ و دین حاکم بر جامعه نیز باعث شده است بسیاری از خانواده های ایرانی نسبت به مشروب الکلی حساسیت نشان دهند و مصرف آن در داخل خانواده را ممنوع کنند.با اینکه خرید و فروش آن در داخل کشور مجاز نیست و بسیاری از خانواده ها از مصرف آن دوری می کنند اما افرادی هستند که به مصرف مشروب الکلی علاقه مند هستند و این محصول به صورت غیر قانونی وارد کشور می شود و به صورت غیر قانونی نیز این محصولات در داخل کشور خرید و فروش می شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در ارتباط با مشروبات الکلی که به صورت قاچاق وارد کشور می شوند یا ساخت مشروبات دست ساز می توانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری حاضر در موسسه وکیل تلفنی تماس برقرار کنید.

 

مجازات فروش مشروبات الکلی در ایران

هر عملی بر خلاف قانون مجازاتی دارد و از آنجایکه فروش مشروبات الکلی غیرقانونی اعلام شده است در قانون برای آن مجازاتی در نظر گرفته شده است. طبق قانون این محصول جزو اقلام قاچاق اعلام شده است.

هر فردی اقدام به فروش مشروبات الکلی نماید بر اساس ماده 702 قانون مجازات اسلامی به مجازات 6 ماه تا یک سال حبس، تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و همچنین پرداخت جزای نقدی به میزان 5 برابر ارزش عرفی کالای مذکور محکوم خواهد شد.

همچنین مجازات حمل و نگهداری مشروبات الکلی نیز شامل جرایم ماده 702 خواهد شد فقط اگر حمل و نگهداری به وسیله خودرو انجام شود وسیله نقلیه ضبط یا معادل قیمت آن جریمه باید پرداخت شود. تمامی امورات مربوط به مشروبات الکلی از جمله ساخت، توزیع، مصرف و ... جرم هستند و انجام آنها مشمول محکومیت قانونی خواهد شد.

معمولا جرم مربوط به مشروبات الکلی توسط ضابطین قضایی کشف خواهد شد و فرد خاطی همراه با صورتجلسه به دادسرا تحویل داده خواهد شد و دادسرا نیز قرار مجرمیت و کیفر خواست در این زمینه صادر خواهد کرد. بعد از انجام این مراحل دادگاه کیفری دو پرونده را بررسی و اقدام به صدور حکم می نماید.

 

مجازات مصرف مشروبات الکلی در ایران

در قانون جمهوری اسلامی ایران مجازات سنگینی برای شرب خمر یا مصرف مشروب الکلی در نظر گرفته شده است. مصرف مسکر به هر حالتی که باشد چه خالص و چه مخلوط آن به شرطی که از حالت مسکر بودن خارج نشده باشد بر اساس ماده 264 قانون مجازات شرب خمر موجب حد است.

در تعیین مجازات بین انواع مشروبات الکلی هیچ تفاوتی نیست. حتی اگر مشروب الکلی مست کننده نیز نباشد مصرف آن موجب حد است و هشتاد ضربه شلاق برای آن در نظر گرفته شده است. مصرف کننده باید بالغ، قاصد و مختار باشد تا حد بر او اجرا شود.

اثبات شرب خمر بر دلیل اقرار، شهادت و علم قاضی است. در واقع اقرار شاه ادله است و اگر زمانی که متهم به جرم خود اعتراف کرد دیگر نیازی به سایر ادله نیست و برای اثبات جرم شرب خمر تنها دو بار اقرار کافی است. ذکر این نکته لازم است که اقرار تحت شرایطی همچون شکنجه، آزار روحی یا جسمی ارزش قانونی ندارد.

در اثبات شرب خمر با شهادت باید دو مرد عادل که دارای بلوغ، عقل، ایمان، طهارت مولد و ... هستند در محضر دادگاه شهادت دهند. علم قاضی نیز یکی از دلایل اثبات جرم است که اگر اقراری وجود نداشته باشد و فقط تست الکل مثبت وجود داشته باشد مجازات حدی از بین می رود و مجازات تعزیری خواهد بود.  

وکیل تلفنی

مراجع ذی صلاح رسیدگی به جرائم مشروبات الکلی

بر اساس رای وحدت رویه ای که توسط دیوان عالی کشور صادر شد جرم مربوط به نگهداری مشروب خارجی توسط دادگاه عمومی کیفری رسیدگی خواهد شد اما وارد کردن مشروب خارجی و قاچاق آن توسط دادگاه انقلاب رسیدگی خواهد شد.

در واقع تمامی جرائم مربوط به مشروبات الکلی به غیر از واردات غیر قانونی مشروب الکلی (قاچاق) توسط دادگاه کیفری رسیدگی خواهد شد.

در موسسه حقوقی وکیل تلفنی روش های متفاوتی برای انجام مشاوره حقوقی راه اندازی شده است که ساده ترین آن مشاوره حقوقی واتس اپی است. کاربران از طریق هر روشی که تمایل دارند می توانند در کمترین زمان ممکن و به صورت 24 ساعته از طریق مشاوره حقوقی وکیل تلفنی با وکلای برجسته و کاربلد تماس بگیرند و خدمات حقوقی از جمله مشاوره دریافت کنند.

 

آیا مجازات مشروبات الکلی داخلی و خارجی متفاوت است؟

بله نگهداری و حمل و نقل مشروبات داخلی مشمول قاچاق کالا نخواهد شد فقط به این دلیل که از اساس حمل و نقل این محصول غیرقانونی است بر اساس ماده 702 مجازاتی برای آن در نظر گرفته شده است. اما حمل و نگهداری مشروبات الکلی خارجی قاچاق نیز محسوب می شوند و باید جزای نقدی پرداخت شود.

همچنین در لابلای این موارد ذکر این نکته لازم است با اینکه مصرف توسط غیر مسلمان جرم نیست اما تظاهر به نوشیدن و مصرف در محیط عمومی جرم است و نگهداری آن نیز جرم مطلق خواهد بود و فرقی نخواهد کرد برای چه و چه کسی تهیه شده است.

در واقع اگر فردی غیر مسلمان بخواهد برای مصرف غیر مسلمان دیگری مشروب الکلی تهیه و نگهداری کند مجرم شناخته خواهد شد. با اینکه در ماده 266 ق.م.ا شرب خمر غیر مسلمان جرم نیست اما در ماده 702 ق.م.ا تفاوتی میان غیر مسلمان و مسلمان نیست و تهیه و نگهداری برای همه جرم است.

مسئولیت کیفری فروشنده در صورت مرگ مصرف کننده مشروبات الکلی مسموم

اگر اثبات شود فردی که مشروب الکلی تقلبی یا مسموم می فروشد از آثار زیان بار آن مطلع بوده یا اینکه به قصد وارد کردن صدمه به جان خریدار یا قتل آو چنین اقدامی انجام داده است، قتل یا صدمه عمدی بوده و باید بر اساس آن مجازات شود.

اما اگر خریدار نسبت به تقلبی یا مسموم بودن مشروب الکلی آگاه باشد و بداند چه ضربه ای به او وارد می کند فروشنده تنها از حیث فروش مشروبات الکلی مجازات خواهد شد.

اگر فروشنده قصد وارد کردن صدمه یا قتل را نداشته باشد اما مشروب دست ساز بفروشد و خریدار اطلاعی از این موضوع نداشته باشد در صورتی که مصرف کننده بر اثر مصرف این مشروب فوت کند قتل از نوع شبه عمد خواهد بود.

 

مجازات فروش مشروبات الکلی مسموم

قانون گذار به صراحت به جرائم فروش مشروبات الکلی تقلبی اشاره نکرده است اما بر اساس قانون، فروش مشروب الکلی با هر کیفیتی جرم است و شامل مجازاتی خواهد شد. اگر فردی مشروب الکلی تقلبی یا دست ساز بفروشد علاوه بر اینکه به جرم فروش مشروب الکلی مجازات خواهد شد بلکه به میزان آسیب جسمی وارد شده به مصرف کننده مجازات خواهد شد.

با توجه به محدودیت های قانونی که برای وارد کردن مشروب الکلی در داخل کشور وجود دارد و سخت گیری های که اعمال می شود برخی افراد اقدام به ساخت مشروب تقلبی و دست ساز می نمایند و بیشتر اوقات به دلیل نداشتن دانش و امکانات لازم مشروبی که ساخته می شود بی کیفیت و مسموم است و تبعات زیادی را در جامعه به بار خواهد آورد.

قتل به واسطه مصرف مشروبات الکلی مسموم، قتل عمد است یا غیر عمد؟

اگر فروشنده از مسموم بودن مشروب اطلاع داشته باشد و به قصد کشتن خریدار آن را در اختیار خریدار قرار دهد قتل عمد خواهد بود اما اگر به قصد اقدام به وارد کردن صدمه به خریدار نباشد قتل شبه عمل اتفاق افتاده است.

همچنین قتل در حالت مستی می تواند شبه عمد باشد که ماده ی ۲۹۱ قانون مجازات اسلامی به این مورد اشاره دارد و همچنین می تواند خطای محض محسوب شود که هیچ کدام دارای مجازات قصاص نمی باشد .

اگر با مشکلات حقوقی ناشی از مصرف مشروبات الکلی مواجه شده اید پیشنهاد می شود با وکیل متخصص این حوزه مشاوره حقوقی داشته باشید.

مشاوره حقوقی با وکیل خانم

آیا مجازات مشروبات الکلی قابل تعلیق است؟

بر اساس تبصره 3 ماده 703 دادگاه نمی تواند تحت هیچ شرایطی حکم به تعلیق اجرا مجازات در مواد 702 و 703 صادر کند. این تبصره طبق مواد 47 و 728 قانون مجازات اسلامی 1392 نسخ شده است. پس مجازات نگهداری مشروبات الکلی در صورتی که مصداق قاچاق عمده نباشد قابل تعلیق می باشد.

یکی از رایج ترین جرایم در جامعه ما مصرف مشروبات الکلی است که متاسفانه سالانه ساخت مشروب دست ساز جان افراد زیادی را در داخل کشور می گیرد. از این رو نیاز است بیشتر افرادی که در پیرامون خود با مواردی همچون حمل، خرید، فروش، مصرف و نگهداری ارتباط دارند اطلاعات حقوقی مناسبی در رابطه با مجازات این اعمال به دست بیاورند.

گاها بسیاری از انسان ها ناخواسته یا از روی کنجکاوی یکی از اعمال بالا به ویژه مصرف مشروب الکلی را امتحان می کنند و برای همان یکبار با برخورد مراجع قضایی مواجه می شوند که بهتر است برای دفاع از خود در مراجع قضایی و کاهش جرایم مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک متخصص در این حوزه داشته باشند.

مشاوره حقوقی در پرونده قتل عمد و قتل غیر عمد ناشی از مصرف مشروبات الکلی 
نگارش شکواییه  برای مطالبه دیه 
رزرو مشاوره حقوقی با وکیل کیفری تهرا ن 

 

سوالات متداول

لطفا نظر خود را ثبت نمایید:

نظرات کاربران:

در دین مبین اسلام، استفاده از اعمال حرام شمرده می­شود و انجام آن از سوی افراد در جامعه­ ی اسلامی موجب اجرای حد شرعی می­شود و خرید و فروش مشروبات الکلی نیزدر قانون مجازات اسلامی نیز در فصل بیست و هشتم، ذیل مواد 702 و 703 جرم انگاری شده اند. حد شرعی و مجازات افراد در مشروبات الکلی، بر اساس نوع عمل و چگونگی آن یعنی اینکه فرد از مشروبات الکلی استفاده کرده است یا اینکه به خرید و فروش آن اقدام کرده یا اشتغال به قاچاق مشروب دارد یا اینکه آن را تولید نموده باشد، و همچنین آگاهی او نسبت به عملش بستگی دارد. میزان مجازات برای هرکدام از این اقدامات متفاوت بوده و تعاریف متفاوتی در قانون اساسی دارد که در ادامه به برخی از آن­ها اشاره می­کنیم. همچنین لازم به ذکر است که نوع و درصد الکل و قابلیت سکرآور بودن بین مشروبات الکلی متفاوت، هیچگونه تفاوتی از نظر قانونی ندارد و استفاده، تولید و مصرف و خرید و فروش هرکدام از آن­ها منجر به مجازات و اجرای حدود شرعی می­شود. جرم خرید، فروش، مصرف و تولید مشروبات الکلی بر اساس ماده­ی 702 قانون مجازات اسلامی تولید، نگهداری، خرید و فروش و در معرض فروش قرار دادن هرگونه مشروبات الکلی، هفتاد و چهار ضربه شلاق و 6 ماه تا 1 سال مجازات حبس و همچنین پرداخت جریمه­ ی نقدی به اندازه­ی 5 برابر ارزش عرفی محموله را دارد. همچنین برای کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و اعضای شوراها و اعضای قوای سه­گانه نیز، چنانچه در هرکدام از اقدامات مرتبط با مشروبات الکلی و جرائم مواد 702 و 703 مشارکت و مباشرت داشته باشند، علاوه بر مجازات و حدود جاریه­ی اعلام گشته، به مدت یک تا پنج سال از ارائه خدمات دولتی و اشتغال به آن محروم می­گردند. جرم قاچاق مشروبات الکلی واردات هرگونه مشروبات و نوشیدنی­های الکلی به کشور، به هر طریقی، قاچاق محسوب شده و واردکننده­ی مشروبات به هر میزانی که باشد و از هر نوعی که باشد، از نظر قانون مجرم شناخته می­شود و به مدت 6 ماه تا 5 سال به حبس محکوم گشته و 74 ضربه شلاق نیز از مجازات­های اوست. همچنین به پرداخت جریمه­ی نقدی به میزان ده برابر ارزش عرفی محموله­ محکوم می­گردد. همچنین اگر میزان محموله­ی قاچاق شده بیش از بیست لیتر باشد، وسیله یا وسایل نقلیه­ای که برای جا به جایی آن مورد استفاده قرار گرفته بودند به نفع دولت ضبظ شده و یا مرتکب جرم باید معادل قیمت وسیله­ی نقلیه را پرداخت کند. البته لازم به ذکر است که اگر حمل کننده­ی مشروبات مالک خودرو نباشد و مالک نیز خودرو را به منظور جا به جایی مشروبات الکلی در اختیار فرد قرار نداده باشد و از این اقدام آگاه نبوده باشد، وسیله­ی نقلیه توقیف نمی­شود. رسیدگی به جرم قاچاق مشروبات الکلی در حیطه­ی اختیار محاکم عمومی قرار دارد. حکم خرید و فروش مشروبات الکلی برای اقلیت­ های دینی خرید و فروش و تولید مشروبات الکلی و همچنین مصرف مشروبات الکلی برای اقلیت­های دینی آزاد بوده و شامل مجازات و اجرای حدود شرعی نمی­شود، اگرچه تظاهر آن در جامعه، یعنی نشان دادن مستی در انظار عمومی جرم محسوب می­شود و همچنین فروش آن به مسلمان نیز مصداق جرم است. جرم و مجازات مصرف مشروبات الکلی چیست؟ مصرف مشروبات الکلی از نظر قانون جرم است و همچنین از دسته­ی جرائم حدی می­باشد، یعنی قاضی امکان کاهش مقدار مجازات را ندارد، زیرا که شرع حدود مجازات را معین کرده است. مجازات هربار شرب خمر 80 ضربه شلاق است، که پس از سه بار حد 80 ضربه شلاق، به مجازات اعدام مبدل می­شود. همچنین این هشتاد ضربه مربوط به مصرف مشروبات است و اگر مجرم در کنار آن اقدام به اعمال دیگری چون خرید و فروش داشته باشد، مجازات جداگانه­ ای برای آن جرائم برای او در نظر گرفته می­شود.
سلام، بعد از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و به سر کار آمدن نظام اسلامی خرید، فروش و تولید انواع مشروبات اسلامی در داخل کشور ممنوع شد و این عمل در ایران مجاز نیست.علاوه بر اینکه خرید و فروش این محصولات در داخل کشور مجاز نیست فرهنگ و دین حاکم بر جامعه نیز باعث شده است بسیاری از خانواده های ایرانی نسبت به مشروب الکلی حساسیت نشان دهند و مصرف آن در داخل خانواده را ممنوع کنند.با اینکه خرید و فروش آن در داخل کشور مجاز نیست و بسیاری از خانواده ها از مصرف آن دوری می کنند اما افرادی هستند که به مصرف مشروب الکلی علاقه مند هستند و این محصول به صورت غیر قانونی وارد کشور می شود و به صورت غیر قانونی نیز این محصولات در داخل کشور خرید و فروش می شود. برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در ارتباط با مشروبات الکلی که به صورت قاچاق وارد کشور می شوند یا ساخت مشروبات دست ساز می توانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری حاضر در موسسه وکیل تلفنی تماس برقرار کنید.
با سلام به نوشیدنی هایی که در آنها مقداری الکل یا به صورت رسمی اتانول وجود دارد مشروبات الکلی گفته می شود. استفاده زیاد از مشروبات الکلی باعث وابستگی جسمی و روحی می شود و به اصطلاح مصرف زیاد و همیشگی آن اعتیاد آور است. مصرف زیاد آن باعث کاهش هوشیاری و مستی می شود. به مشروباتی که از تخمیر جو به دست می آیند آبجو و به مشروباتی که از طریق تخمیر انگور درست می شوند شراب می گویند. سایر مشروبات نیز با عناوینی همچون ویسکی، ودکا، سایدر، ساکی و ... شناخته می شوند.مصرف مشروب در فرهنگ های مختلف متفاوت است و برخی از آیین ها آن را حرام می دانند و در برخی از نقاط جهان نیز مشروبات الکلی با کیفیت بالا تولید و مصرف می شود.
با سلام و احترام، همه ما می دانیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قوانین و مقررات کشور ما تغییرات عمده ای پیدا کرد و تمامی چیز هایی که تا قبل از آن خوردن و یا مصرف کردن آن آزاد بود و بعد از انقلاب به صورت رسمی حرام اعلام شد ممنوعیت تولید ، توزیع و مصرف پیدا کردند که نمونه بارز آن انواع مشروبات الکی در اشکال و مدل های مختلف آن بود . بر اساس قانین و مقررات کشور ما، مشوربات الکلی چه به صورت دست ساز از طریق انگور یا جو بدست آید و چه به صورت واردات از طریق قاچاق وارد شود جرم انگاری شده و قابل تعقیب کیفری است و نمی توان به بهانه مثلا خانگی بودن مشروب یا ادعای داشتن خواص درمانی آن را استعمال نمود . البته بین مواد الکلی داخلی و وارده شده از خارج از حیث مراجع صالح در رسیدگی تفاوت هایی وجود دارد که می بایست به صورت دقیق مورد رسیدگی قرار گیرد . همچنین در مواردی که کسی قصد درست کردن سرکه از آن را دارد اما به اشتباه یا به هر دلیل دیگری تبدیل به مشروب می گردد باید فرق گذاشت. راه های دستگیری چنین افرادی یا به قولی روش اثبات این جرم هم متفاوت بوده و برای بررسی دقیق در هر موضوع و اطلاع از ریز جزئیات کار باید با وکلای کار کشته موسسه وکیل تلفنی هماهنگ نموده و بعد از آن اقدام نمود. محمد صادق تیغ نورد
باسلام و احترام از موسسه حقوقی وکیل آنلاین در خدمتم موفق به تماس با شما نشدم لطفاً تماس بگیرید بسیار سپاسگزارم
بسیار عالی

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی شعبه تهران: میدان انقلاب - ابتدای کارگر جنوبی - کوچه رشتچی - پلاک 14 - طبقه اول - واحد 3.

 

واحد مشاوره حقوقی شعبه مازندران:

استان: مازندران، شهرستان : آمل، بخش : مرکزی، شهر: آمل، خیابان طالب آملی کوچه توحید4[نیما 3]کوچه توحید6[نیما4]، پلاک 36 طبقه اول واحد اول تلفن اداری:01144442509

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی