موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۹
  • محمدرضا ارجمند محمدرضا ارجمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۵:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۴۳:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۲۶:۵ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امید محمودی امید محمودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۵۵:۵۷ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • فاطمه همرنگ گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۴:۱۲:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۸:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱
  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

دانستنی های صدور حکم رشد

دانستنی های صدور حکم رشد

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۲/۵ | ۲۲:۴۶:۲۱

افراد زیر سن قانونی در همه جای دنیا، باید کارهایشان را زیر نظر یک والد یا سرپرست انجام دهند. بنابراین دارای رای حقوقی نیستند. در ایران این موضوع کمی با دیگر کشورها متفاوت است. اول از همه اینکه دو سن تعریف می‌شود، یکی سن بلوغ و دیگری سن قانونی. بنابراین هنگام تصمیم‌گیری‌های حقوقی باید به جنبه‌های مختلف آن توجه کنید. سن قانونی برای مواردی مانند دریافت گواهینامه یا رای دادن حساب می‌شود. این در حالی است که سن بلوغ کارکردهای مذهبی دارد.

به همین دلیل برخی از والدین به دنبال گرفتن گواهی رشد فرزندشان هستند. گواهی رشد، نامه‌ای حقوقی بوده که نشان می‌دهد یک فرد به سن بلوغ رسیده است، حتی اگر سن شناسنامه او این مورد را اثبات نکند. بنابراین فقط در مواردی صادر می‌شود که جنبه‌های مهمی مطرح باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای گواهی رشد برای انجام معاملات مالی و تصمیم‌هایی بوده که خود فرد باید آن‌ها را بگیرد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

برای گرفتن گواهی رشد به کجا مراجعه کنیم؟

برای دریافت گواهی رشد اول از همه باید به یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر خود مراجعه کنید. با ارائه مدارک و اسناد لازم، پرونده برای شما تشکیل می‌شود. تشکیل پرونده باعث شده تا درخواست شما وارد سازوکار حقوقی شود. به همین دلیل حتما باید در هنگام تشکیل پرونده از طریق مشاوره حقوقی با یک وکیل در ارتباط باشید تا اشتباهی مرتکب نشوید.

بعد از تشکیل پرونده، درخواست شما به دادگاه مربوطه ارجاع داده می‌شود. در این مرحله کاری که باید انجام دهید این است که در زمان مقرر شده خود را به شعبه دادگاه برسانید. از آن جایی که جدا از نظر قاضی، باید از لحاظ پزشکی هم موضوع بررسی شود، بنابراین به پزشکی قانونی ارجاع داده می‌شوید.

در پزشکی قانونی معاینات لازم انجام می‌شود. مجدد با پرونده باید به دادگاه مراجعه کنید. برای اینکه قاضی بتواند به یک اتحاد نظر برسد، لازم به پرسیدن چند سوال است. با پاسخ دادن به این سوالات، می‌توان تا حد زیادی نسبت به نتیجه پرونده مطمئن شد.

 

 

 

گواهی رشد

مدارک لازم برای صدور گواهی رشد

هنگام ثبت درخواست در مرجع قضایی باید بتوانید ثابت کنید که دارای مدارک هویتی هستید، به عبارتی درخواست شما در چارچوب قانون انجام می‌شود. بنابراین اولین مدرکی که باید ارائه دهید شناسنامه و کارت ملی است. شناسنامه و کارت ملی هم باید برای خودتان باشد و هم برای فرزندی که به دنبال گواهی رشد او هستید. علاوه بر این باید فرم درخواست صدور این گواهی را هم همراه خود داشته باشید.

برای اینکه دادگاه، حکم مورد نیاز را به شما بدهد، لازم است تا یک سری مدارک تهیه کنید. این مدارک باید نشان دهنده ضرورت این درخواست باشد. بنابراین مواردی مانند استشهادیه می‌توانند بسیار موثر باشند. علاوه بر این، اگر با یک وکیل مشورت کنید، می‌تواند شما را در زمینه فراهم کردن اسناد یاری کند. فراهم کردن مدارک نادرست می‌تواند در کسب نتیجه مناسب در دادگاه موثر باشد.

 

گواهی رشد برای دریافت وام ازدواج

یکی از کاربردهای گواهی رشد، به منظور دریافت وام ازدواج است. حالا ممکن است بپرسید که این دو مورد چگونه به هم مرتبط هستند. در پاسخ باید گفت که اگر دختر یا پسری که هنوز به سن بلوغ نرسیده، قصد ازدواج داشته باشد باید گواهی رشد دریافت کند. این گواهی از سوی مرجع قضایی ارائه شده و اثبات می‌کند که فرد برای زندگی مشترک آماده است.

 

 

مشاوره حقوقی صدور حکم رشد 
مشاوره حقوقی خانواده
چگونگی صدور حکم رشد برای دختر 
قاضی برای صدور حکم رشد چه سوالاتی می کند؟
درباره ما 

 

 

بعد از اینکه حکم رشد داده شد، دو نفر با هم ازدواج می‌کنند. براساس قوانین کشور، زوجین می‌توانند وام ازدواج دریافت کنند. دریافت این وام می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی آن‌ها را حل و فصل کند. به همین دلیل اگر با ازدواج به دنبال دریافت وام آن هستید، حتما توجه داشته باشید که طرف مقابل شما باید به سن بلوغ رسیده باشد. در صورتی که به این سن نرسیده باشد، چاره‌ای ندارید جز اینکه والدین فرد به دادگاه مراجعه کرده و گواهی رشد دریافت کنند. در این زمینه مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل آگاه به قوانین می‌تواند شما را راهنمایی کند.

 

ایا حکم رشد را می توان لغو کرد؟

سوال مهم بعدی این است که آیا می‌توان بعد از اینکه حکم رشد صادر شد، آن را لغو کرد. در پاسخ باید بگوییم که بسته به نظر قاضی دارد. در بسیاری از مواقع بعد از صدور حکم رشد، می‌توان برای لغو آن هم درخواست داد. البته به همین راحتی امکان لغو آن ممکن نیست. برای اینکه بتوان پاسخ روشنی به این مساله داد باید حتما نامه‌ای به قاضی ارسال شود. در این نامه از او درخواست شود که معاینات پزشکی مجددا صورت بگیرد. در پایان این معاینات، اگر کارشناس به این نتیجه برسد که فرد بالغ نشده، حکم فاقد اهمیت خواهد بود.

 

 

حکم رشد

 

مزایای گرفتن حکم رشد به کمک وکیل

می‌دانیم که حکم رشد چه مزایایی داشته و اینکه چقدر می‌تواند روی روند زندگی یک فرزند تاثیر گذار باشد. از آنجا که برای این حکم باید بتوانید به خوبی از حق خود و فرزندتان دفاع کنید، کمک گرفتن از یک فرد آگاه و مطلع به این موضوع می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. به صورت کلی وکلا از تمامی بندها و تبصره‌های موجود در قانون مطلع بوده و می‌توانند در زمان درست اقدام مناسبی انجام دهند. از طرفی با آگاهی به روند این پرونده، از اتلاف وقت جلوگیری و در زمان کوتاه‌تری نتیجه مورد نظر شما را کسب می‌کند.

در صورتی که یک وکیل را در کنار خود داشته باشید، اشتباهات دیگر افراد را تکرار نکرده و از این رو هزینه‌های اضافی بابت این اتفاقات پرداخت نخواهید کرد. بهتر است که برای گرفتن حکم رشد از وکیل کاربلد کمک گرفته و از همان ابتدا تمامی کارهای حقوقی خود را با اطمینان انجام دهید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کرده و می‌توانید به کمک مشاوره حقوقی انلاین و رایگان، پاسخ پرسش‌های بسیاری را پیدا کنید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید حتی در ایام تعطیل با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن وقت مشاوره با شما رزرو شود.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی