موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر

اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۲۴ | ۱۰:۲۳:۴۰

اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر

از مهم ترین پرونده هایی که در طی چند سال اخیر در دادگاه ها بیشتر به آن ها پرداخته شده است، پرونده های مربوط به قاچاق کالا و مواد مخدر بوده است؛ متاسفانه استعمال مواد مخدر در کشور ما رشد عجیبی داشته و خانواده ها و نهادهای فرهنگی هم برای مقابله با آن برنامه جدی نداشته اند، طبیعتاً رشد استعمال این مواد، طمع کاران بسیار زیادی را به سمت قاچاق مواد مخدر و کالاهای بی کیفیت چینی، به کشور ما می‌برد؛ چرا که این قاچاق مواد مخدر سود بسیار زیادی برای آن ها به همراه خواهد داشت؛ در این مطلب، ما قصد داریم در مورد اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم، پس ما را همراهی کنید؛ اما قبل از آن از شما خواستاریم که حتماً ویدئوی یک دقیقه ای زیر را مشاهده کنید.

 

یکی از رایج ترین دعاوی حقوقی در مباحث اعاده دادرسی (توصیات بانوی وکیل ما در این خصوص)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

هشدار مهمی که در این زمینه باید به خانواده ها بدهیم، این مسئله است که متاسفانه برخی پزشکان به خانواده ها می گویند، استعمال برخی مواد مخدر برای فرزندان آن ها حکم دارو را دارد؛ ولی واقعیت این گونه نیست و در دراز مدت خانواده ها نتایج اسف بار آن را در فرزندان خود مشاهده خواهند کرد؛ یکی از مثال های آن ماریجواناست که دست های پشت پرده جهان آن را به صورت دارو قلمداد می کنند، همانطور که استعمال تنباکو و سیگار را در اوایل دهه 30 میلادی به عنوان دارو تبلیغ می کردند، حال که امروزه همه به آن گرفتار شده اند، مردم را از کشیدن سیگار نهی می کنند و پیغام سرطان زا بودن آن را می دهند؛ همین اتفاق حدود 70 سال دیگر برای ماریجوانا اتفاق خواهد افتاد و افرادی که تاریخ ندانند، محکوم به تکرار آن هستند؛ اما خارج از حواشی موجود در خصوص استعمال مواد مخدر، لازم به ذکر است که اعاده دادرسی در خصوص موادر یا قاچاق کالا، همانند آخرین تیری است که در خشاب خود دارید و آخرین راه نجات شما از محاکم دادگستری است؛ از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که با ما تماس بگیرید و عملی ترین راهکار را طی دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی از وکیل دادگستری دریافت نمایید؛ برای اطلاع از شرایط دریافت این مشاوره، تنها کافیست تا تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

اعاده دادرسی در پرونده قاچاق کالا امکان پذیر هست؟

 

Possibility of Retrial in merchandise smuggling

مشاوره فوری با وکیل متخصص پرونده قاچاق کالا و مواد به صورت 24 ساعته

 

یکی از موضوعاتی که معمولاً مطرح می شود این است که اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر کالا امکان پذیر می‌باشد یا خیر. طبیعتاً با توجه به اینکه این پرونده یک پرونده حقوقی است و با توجه به اینکه قانون اعاده دادرسی را در شرایط مختلف تعریف کرده است، قطعاً این امکان وجود دارد که اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر هم امکان پذیر باشد؛ اما برای اینکه شرایط اعاده دادرسی در چنین پرونده هایی را متوجه شوید پیشنهاد می کنیم از مشاوره حقوقی در مجموعه ما یعنی مجموعه وکیل تلفنی استفاده کنید.

در مجموعه ما مشاوره حقوقی به شیوه های گوناگون از جمله مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی تلفنی انجام می‌شود؛ همچنین توجه داشته باشید که افرادی که در مجموع هم فعالیت می‌کنند، همگی از متخصصین علم حقوق در کشورمان هستند و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند که قطعاً این تجربه می تواند در پرونده های پیچیده، مثل پرونده قاچاق کالا و مواد مخدر هم موثر باشد. در ادامه در مورد اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

آیا حکم برائتی که در مراجع بالاتر نقض شده دلیل جدید برای اعاده دادرسی محسوب می شود؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

برای هر حکمی که در دادگاه علیه شما صادر می‌شود امکان درخواست اعاده دادرسی وجود دارد؛ اینکه شما در پرونده قاچاق کالا و مواد مخدر تبرئه شده باشید، اما دادگاه مجدداً برائت شما را نقض کند، باز هم امکان اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر برای شما وجود دارد؛ ولی اینکه دادگاه این موضوع را تایید کند و اعاده دادرسی را قبول کند کار سختی است که فقط وکلای با تجربه می توانند آن را انجام دهم. اگر وکیل قبلا با چنین پرونده‌هایی روبرو شده باشد به خوبی می تواند از عهده آن ها بر بیاید؛ نمونه هایی از پرونده‌ها را می‌توانید در مجموعه اینترنتی عدل ایران و به ویژه قسمت قوه قضائیه آن مشاهده کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به مجموعه ما، یعنی مجموعه وکیل تلفنی مشاهده کنید که وکلای ما چگونه توانسته‌اند این پرونده هایی را به نتیجه برساند. با دیدن نتایجی که حقوقدانان ما توانسته اند آن ها را خلق کنند؛ قطعاً  امید شما هم برای پیروزی در پرونده دوباره زنده خواهد شد.

 

نحوه رسیدگی در اعاده دادرسی؟

 

way of doing retrial

اعاده دادرسی فوری و با کیفیت با وکیل تلفنی

 

روند رسیدگی به اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر و هر پرونده دیگری به این شکل است که ابتدا شما دادخواست خودتان را برای دادگاه ارسال می‌کنید. پس از آن دادگاه دادخواست شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که دادخواست شما صحیح باشد آن را مورد قبول قرار داده و یا در صورتی که تشخیص دهد دادخواست شما اشتباه است آن را رد می‌کند؛ درصورتی که دادخواست شما مورد قبول واقع شود دادگاه برای رسیدگی مجدد به پرونده تعیین وقت می کند و آن را به شما ابلاغ می نماید.

همچنین در صورت رد شدن دادخواست هم این موضوع به شما ابلاغ می گردد. طبیعتاً نحوه تنظیم دادخواست تاثیر بسیار زیادی در اعلام نظر دادگاه خواهد داشت. پیشنهاد اول ما به شما این است که تنظیم دادخواست را به یک وکیل باتجربه بسپارید. و ما میتوانیم از مشاوره حقوقی فوری و24 ساعته  وکیل تلفنی هم در این زمینه بهره ببرید؛ البته در صورتی که بخواهید خودتان دادخواست را تنظیم کنید و سوالاتی در این زمینه داشته باشید هم می توانید از پرسش و پاسخ فوری حقوقی که در وب سایت وکیل تلفنی قرار داده شده است کمک بگیرید و مشکل خودتان را رفع نمایید.

 

ترتیب درخواست اعاده دادرسی و رسیدگی؟

 

 

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر طبیعتاً به استحکام احکامی که دادگاه صادر می کند ضربه وارد می کند و همچنین برای اعتبار و سابقه قاضی هم چندان جالب نیست که درخواست اعاده دادرسی را مورد قبول قرار دهد و بر همین اساس، معمولاً پرونده‌هایی کمی هستند که در آن ها از اعاده دادرسی استفاده می شود؛ قطعاً شما باید ابتدا درخواست خودتان را در این زمینه مطابق با ماده ۴۳۶ قانون آیین دادرسی مدنی آماده کرده و برای دادگاه ارسال کنید و پس از آن دادگاه شرایط را بررسی کرده و نظر خودش را اعلام کند و در صورتی که مورد قبول دادگاه واقع شده باشد، وارد مرحله رسیدگی خواهید شد؛ پس این موضوع طبیعی است که به ترتیب ابتدا درخواست اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر و سپس رسیدگی به آن قرار داده شده باشد.

 

اعاده دادرسی از آرا قطعی شعب تعزیرات حکومتی؟

 

Retrial after certain voting

آموزش اعاده دادرسی اصولی در قاچاق مواد و کالای چینی

 

ابتدا توجه داشته باشید که امکان اعاده دادرسی در قاچاق کالا و مواد مخدر از آرای قطعی شعب تعزیرات حکومتی پیش‌بینی نشده؛ اما امکان اعمال مقررات اعاده دادرسی در شعبات تعزیرات وجود دارد؛ شما می توانید به دو شیوه اعتراض عادی و اعتراض فوق العاده در شعبات تعزیرات حکومتی نسبت به این موضوع اقدام کنید:

 

اگر که واقعاً به دنبال پیروزی در چنین پرونده هایی هستید این را باید به خوبی بداند که شعبات تعزیرات حکومتی به ندرت تن به اعاده دادرسی می دهند و بدون استفاده از وکیل و حقوقدان در چنین پرونده هایی قطعاً شما شکست خواهید خورد؛ حتی صرف استفاده از وکیل هم تضمین کننده پیروزی شما نیست و حتماً باید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه بهره ببرید، شما می توانید این وکلا را در مجموعه ما، یعنی مجموعه وکیل تلفنی پیدا کنید و با هزینه بسیار کم در پرونده‌های بسیار سخت خودتان به پیروزی برسید.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

اعاده دادرسی در دعوی کیفری (جرم خفیف)

اعاده دادرسی در دعوی سرقفلی

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مجازات سقط جنین نامشروع

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی