موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه

پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۱۸ | ۹:۱۷:۱۳

پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه

پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، از معضلاتِ بسیاری از خانم­ها است. جدای از دلایلی که سبب بخشش مهریه می‌گردد؛ موضوع پشیمانی از بذل­ (بخشش) مهریه، می ­تواند تمام جنبه­ های مادی-روانی زندگی فرد را متاثر سازد؛ اکثر افراد بنابر دلایلی (تهدید شدن، گول خوردن و بخشیدن مهریه و...)، اقدام به بذل مهریه را نتیجه ناآگاهی، ناتوانی یا اجبار دانسته، علاوه بر پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، بنابر وجود عواقب ناشی از آن، دائما خود را سرزنش می ­نمایند؛ همین امر افراد را مستلزم می کند که در خصوص پشیمانی از بذل مهریه از یک فرد متخصص و کاردان چاره جویی کنند؛ از این رو ما ضمن معرفی وکیل منتخصص بذل مهریه در این مقاله، به شما خواهیم آموخت که چگونه با ایشان مشاوره تلفنی فوری و ارزان 24 ساعته را تجربه نمایید؛ اما قبل از آن از شما خواهشمندیم که ویدئوی یک دقیقه ای زیر را حتماً تماشا فرمایید.

 

پشیمانی از بذل مهریه (به هیج وجه از دست ندهید)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

بذل مهریه، بخشیدن تمام یا قسمتی از آن است که حق زوجه (زن)  را نسبت به بخش بذل شده بطور کامل از بین می­ برد؛ بنابراین، امریست خطیر که می تواند آینده مالی و حقوقی زوجه را مورد چالش های بزرگی قراردهد که گاهاً ممکن است که قابل برگشت نباشید؛ از این رو،  بهتر است قبل از هر تصمیمی در خصوص بذل مهریه با وکلای متخصص ما ارتباط برقرار نمایید؛ این مورد را هم در نظر داشته باشید که اگر مهریه خودتان را هم بذل نمودید، هنوز دیر نشده است؛ اما به بهترین راهکار های تخصصی ممکن نیاز دارید که در این صورت ما به شما دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته را پیشنهاد می کنیم؛ برای اطلاع از شرایط دریافت این مشاوره تنها کافیست که تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

فریب در بخشش مهریه

 

seducing in dowry remorse

آشنایی با تدلیس در مهریه و نحوه برخورد با آن

 

مجموعه وکیل تلفنی، مشاوره با وکیل تخصصی مهریه راجعِ بذل یا پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه را توصیه می­ نماید تا ضمن آگاهی زوجه از حقوق خود، از ملامت­ های ناموجه فوق­ الذکر نیز ممانعت گردد؛  با طرح پرسش و پاسخ فوری حقوقی نیز می ­توان از صحت اقدامات انجام شده، بایدها و نبایدهای آن مطلع شده و راهکارهای حقوقی مناسب را یافت.

برای برخی خانم­ ها، مطالبه مهریه پس از بذل، یک دغدغه است؛ بنابراین بسیاری از ایشان موضوع بذل مهریه به دلیل فریب را طرح می­ نمایند؛ از این رو ذکر نکاتی در این باره حائز اهمیت است که در زیر به آن ها اشاره نموده ایم:

  1. مهریه حق قانونیِ محققِ زوجه به محض عقد نکاح است.
  2. گاهی، زنان جهت تحققِ طلاق، ناگزیر از بذل تمام یا بخشی از مهریه هستند.
  3. دلایلی چون اخذ حضانت، خروج از کشور، حق تحصیل و... در بذل مهریه موثر است.
  4. در طلاق­ های توافقی نیز بذل مهریه توسط زوجه محتمل است.

 

بنابر جهات فوق، زوجه ممکن است مدعی بذل مهریه در اثر فریب باشد؛ بنابراین، با ابراز پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، درصدد استرداد مهریه بذل شده برمی ­آید؛ البته از برخی مدعیان فریب که درصدد کسب منفعت و مطامع مالی هستند، نبایستی غافل ماند.

 

بذل مهریه با سند عادی

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

مجموعه وکیل تلفنی با ارائه مشاوره حقوقیِ بذل مهریه، ابراء، هبه مهریه و بررسی دلایل آن (فریب، تهدید، طلاق و...)، با انواع مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین، خدمات خود را عرضه می­ دارد. راجعِ اسنادِ بذل مهریه نیز مشاوره حقوقی تلفنی مهریه توصیه می‌گردد؛ همانطور که بر آن واقف اید، مهریه حق زوجه و دِین زوج است؛ بذل مهریه یا منتفی شدن دِین، از طریق اسناد عادی و رسمی امکان پذیر است.

سند عادی شامل اسنادی است که خارج از ادارات و دفاتر ثبتی، توسط افرادی غیر از ماموران رسمی، خارج از مقررات قانونیِ تنظیمِ سند رسمی، تنظیم گردیدند؛ لیکن مَمهور به مُهر، امضاء یا اثر انگشت هستند؛ ادعای انکار و تردید نسبت به اسناد عادی، امکان­ پذیر است؛ بنابراین در بذل مهریه با سند عادی، بایستی قصد ابراء، هبه یا امکان رجوع به مهریه از آن دریافت شود؛ راجعِ طرح پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، شرایط و محتوا یا در حکمِ اسناد رسمی بودنِ سند عادی، جهت اثبات بذل مهریه یا عدم آن، ضروری است.

 

ابطال سند رسمی ابراء مهریه

 

canceling the official dowry

مشاوره حقوقی تلفنی مهریه 24 ساعته

 

از دیگر روش های  بذل مهریه، تنظیم سند رسمی، مطابق ماده 1287 ق.م است که ممکن است حاکی از ابراء مهریه باشد:

  • ابراء به معنای بری ساختن و سقوط ذمه مدیون است؛ بنابر ماده 290 ق.م، چنانچه دائن، با داشتن اهلیت و به اختیار، از حق خود انصراف نماید، ابراء ذمه نموده است.
  • چون ابراء سبب سقوط تعهد و دِین می‌گردد، قابل رجوع نیست.
  • ابراء صرفا راجعِ حقوق دِینی است و در مورد مهریه، صرفاً در مورد سکه، پول و مانند آن، امکان­ پذیر است.
  • در خصوص ابراء مهریه پس از نکاح و پیش از زناشویی، آرای اختلافی علما، متعدد است.

بنابر مطالب فوق ملاحظه می­ فرمایید، درباره ابراء مهریه با سند رسمی و ابطال آن، بالاخص در صورت پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، بایستی از وکلای متخصصِ خبره، راهکارجویی حقوقی نمود.

 

آیا پس از بخشش مهریه دوباره می توان آن را مطالبه کرد؟

 

 

در تنظیم اسناد بذل مهریه، روش­ های متفاوتی وجود دارد که قانوناً شرایط هریک از آن­ ها متفاوت بوده و کسب نتیجه و عواقب آن را نیز متفاوت می­ سازد؛ بنابراین چنانچه تمام یا بخشی از مهریه خود را بذل نمودید و هم­اکنون ضمن پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، درصدد مطالبه مجدد آن هستید؛ نوع سند تنظیمی، محتوا، شرایط حاکمِ آن و... در تحققِ مطلوب موثر است.

مجموعه وکیل تلفنی، مکرراً مراجعه به متخصصان ویژه امور حقوقی را توصیه می ­نماید تا پیش از ابراز پشیمانی از اقدامات انجام شده، مطلوبِ مدنظر، حاصل گردد.

  • با ابراء ذمه زوج، به هیچ­وجه امکان رجوع و مطالبه مجدد مهریه وجود ندارد.
  • چنانچه تمام یا بخشی از مهریه در قبال طلاق (خُلع و مُبارات) یا عملی دیگر بخشیده شود، رجوع به مهریه ممکن و تحققِ طلاق یا آن عمل، ملغی می‌گردد.

در ادامه به بذل مهریه در قبال طلاق و هبه مهریه می ­پردازیم.

 

بذل مهریه در قبال طلاق

 

cancelling the divorce for dowry

وکیل متخصص مهریه 24 ساعته در دسترس

 

حق طلاق، قانوناً مختص زوج است، گاهی بنابر شرایط، زوجه جهت طلاق، ناگزیر به بذل مهریه می‌گردد؛ امری که از دلایل ابراز پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه محسوب می ‌گردد؛ بدین جهت نوع بذل مهریه اهمیت دارد؛ ملاحظه فرمودید، با ابراء مهریه، رجوعِ مجدد منتفی است لیکن در صورت هبه، موضوع متفاوت است؛ در هبه معوض، که بخشش در مقابل عِوضی قرار می ­گیرد (مانند طلاق)، رجوع به مهریه ممکن است؛ چنانچه زوجه در ایام عده به مهریه رجوع نماید، زوج نیز امکان رجوع به زوجیت می­ یابد.

  • توجه: به هر حال، هبه مهریه در قبال طلاق، قابل رجوع است؛ در طلاق ­های توافقیِ خُلع و مبارات، بذل مهریه ممکن است. در طلاق­ های مذکور، زوجه در ازای طلاق، مالی را به زوج واگذار می­ نماید که ممکن است مهریه باشد. با واگذاری مال مذکور و سپس پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، رجوع به آن امکان­پذیر است. مانند آنچه در فوق راجعِ هبه مذکور شد، زوج نیز حق رجوع به زوجیت می ­یابد.

 

بخشیدن مهریه پرداخت نشده و فی­الذمه:

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

بخشش مهریه نسبت به تمام یا بخشی از آن ممکن است؛ فارغ از عینی یا دِینی بودن ماهیت مهریه، حسب شرایط ممکن است، حق زوجه نسبت به بخشی از مهریه باقی بماند؛ مثال: زوجه بخشی از مهریه ­اش را بذل نموده و بخشی باقی بماند یا حسب شرایط مهریه اقساط شده و هنوز پرداخت نگردیده و بر ذمه زوج باقی بماند.

بنابر علاقه، دلسوزی، مدارا، در قبال عِوض، تهدید یا فریب و...، ممکن است زوجه نسبت به مهریه فی­الذمه زوج، بذل مهریه نماید؛ بنابر دلایل مذکور نیز امکان ابراز پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه و قصد رجوع به مابذل وجود دارد.

لیکن فارغ از دلایل، بخشیدن مهریه فی­الذمه زوج نیز از طریق اسناد رسمی و اسناد عادی ممکن است، که در مبحث ابراء ذکر گردید. حسبِ ابقاءِ زوجیت یا تحقق طلاق و..، بالاخص در صورت پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه و رجوع به مابذل، شرایط متفاوت خواهد بود.

 

هبه مهریه 

 

dowry gift concept

ارزان ترین مشاوره حقوقی هبه مهریه با وکیل متخصص امر

 

بخشش مهریه صرفا توسط زوجه ممکن است چراکه مهریه حق ایجاد شده برای او به محض وقوع نکاح می­ باشد.

 

  • زوجه می ­تواند هر زمان که بخواهد، ضمن مراجعه به دفاتر اسناد رسمی، تمام یا بخشی از مهریه ­اش را به زوج هبه نماید.

 

  • زوجه می­تواند هر زمان که بخواهد یا چنانچه دچار پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه شده باشد، از هبه رجوع نماید.

 

  • صرفاً چنانچه زوجه ضمن عقد لازمی، حق رجوع از هبه را از خود سلب نماید، رجوع غیرممکن می‌گردد.

 

با داشتن ادعای فریب، تهدید و... یا پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، در صورت هبه و وقوع طلاق، زوجه ابتدا بایستی دعوای اثباتِ رجوع به مابذل را طرح نماید.

لازم به هشدار است، جنبه­ های تخصصی و نکات کلیدی، راجعِ مهریه، مطالبه و بذل آن و...، به حدی اهمیت دارد که لزوم همراهی مستمرِ متخصصانِ حقوقی جهت مشورت و راهکاریابی ­های حقوقی، طرح و پیگیری و... را انکارناپذیر می ­سازد.

 

مشاوره حقوقی مهریه

 

 

مجموعه حقوقی وکیل تلفنی، اولین و قدیمی­ترین بنیاد حقوقی آنلاین کشور است که طی سالیان متمادی با هدف برقراریِ سهولت دسترسی همگان به خدمات حقوقی با کیفیت تضمینی با هر سطح معیشتی، در ارائه خدمات مذکور اهتمام نموده است؛ بنابر اهمیت موضوع و وجود ظرایف حقوقی گسترده آن در طرح، پیگیری و بالاخص در صورت پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه، لزوم اخذ مشاوره حقوقی حتمی است.

بدین جهت، چون بکارگیری هرگونه اقدام حقوقی می­تواند واجد آثار و نتایج مستمری باشد که شخص امکان رهایی از آن را نیابد؛ بالاخص در موضوع حائز اهمیت مهریه، که به لحاظ فرهنگی-اقتصادی در زندگی زوجین تاثیرات غیرقابل انکار دارد، توصیه اکید کارشناسان، اخذ مشاوره­ های حقوقی مهریه است.

  • مجموعه وکیل تلفنی علاوه بر مشاوره­های حضوری، با ارائه انواع مشاوره حقوقی غیرحضوری، در این باره بدون محدودیت جغرافیایی خدمات خود را عرضه می­ دارد.

 

  • با بروز هرگونه فوریت یا شرایط اضطراری نیز اخذ مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته را توصیه می­نماییم.

 

بخشش مهریه در خارج از کشور

 

cancelling the dowry abroad of country

وکیل متخصص برای بذل مهریه

 

بذل مهریه در خارج از کشور و پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه نیز از موارد کثیری است که به کرات مطرح می‌گردد؛ ذیلا مراحل بخشش مهریه در خارج از کشور ذکر می‌گردد:

  1. ثبت نام در سامانه میخک.

  2. ثبت وکالت بخشش مهریه توسط زوجه، دریافت کد رهگیری.

  3. مراجعه به کنسولگری ایران و امضای وکالت‌نامه مربوطه.

  4. مراجعه وکیلِ زوجه به دفترخانه و ثبت رسمی سند بخشش مهریه در دفتر اسناد رسمی.

 

سامانه میخک، سامانه خدمات کنسولی ایران است. توجه نمایید، بخشش مهریه در کنسولگری محقق نمی ­شود و صرفاً با اعطای وکالت به فردِ امینِ زوجه، وی اقدامات مربوطه را در ایران، طبق مفاد وکالت‌نامه پیگیری خواهد نمود.

 

توجه: هزینه بخشش مهریه در خارج از کشور شامل هزینه وکالت‌نامه در کنسولگری و هزینه سند مربوط به بخشش یا بذل مهریه است.

 

در صورت پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه در خارج از کشور، مطالب مذکور در این سخن، با اعطای وکالت در کنسولگری و پیگیری وکیلِ امینِ زوجه ممکن می‌گردد؛ مگر در مورد سند دست­ نویس؛ چراکه اسناد عادی اعتبار کافی ندارند.

 

بخشش مهریه در دفترخانه

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

بنابر شرایط و دلایلی که ممکن است منجر به پشیمانی از بذل (بخشش) مهریه گردد؛ اصلح است تا جهت بخشش مهریه، پس از دریافت مشاوره­ های حقوقی لازم، از مسیرهای قانونی و رسمی، اقدامات لازم صورت پذیرد تا علاوه بر پیشگیری از عواقب، آثار و نتایجِ مدت­دارِ چالش­برانگیز، از احتمال هرگونه پشیمانی متعاقب نیز ممانعت شود.

در سند تنظیمی بذل مهریه، محتوای درج شده از جهت آثار، حائز اهمیت است؛ زیرا جهتِ امکان رجوع به مابذل مهریه موثر است.

از طُرق رسمیِ تنظیمِ سندِ بذل مهریه، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی است. دفترخانه مذکور، پس از ثبت بذل مهریه توسط زوجه، جهت ثبتِ بذل در سندِ ازدواجِ زوجین، مبادرت به ارسال نامه­ به دفترخانه ازدواجی می­نماید که زوجین در آن ازدواجشان را ثبت نموده­اند.

 

  • توجه: جهت بذل مهریه در دفترخانه، گرچه مطابق ماده 1082 ق.م، ضرورتی به امضاء یا رضایت پدر نیست؛ لیکن در عمل بنابر برخی مصائب، دفاتر اسناد رسمی صرفا در صورت رضایت پدر زوجه، مبادرت به ثبتِ بذل می ­نمایند.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته اجرت المثل

بررسی تخصصی اعتراض به اجرت المثل ایام زوجیت

اعاده دادرسی در دعوی خانواده

مشاوره حقوقی اجرت المثل ایام تصرف

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی