موسسه وکیل تلفنی

  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
  • مهری لشگری مهری لشگری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

دیه گاز گرفتگی سگ ولگرد

دیه گاز گرفتگی سگ ولگرد

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۷/۱۷ | ۱۸:۸:۱۲

دیه گاز گرفتگی سگ چقدر است؟ آیا بابت گاز گرفتگی سگ های ولگرد نیز می توان طلب دیه کرد یا خیر؟

به طور کلی هر نوع آسیب دیدگی ناشی از بی مسئولیتی و سهل انگاری دیگران جرم بوده و قابل پیگیری می باشد. بنابراین اگر شخصی توسط سگ های ولگرد دچار گاز گرفتگی شود نیز می تواند ادعای خسارت کرده و به طور قانونی دیه خود را دریافت نماید.

نکته قابل توجه این است که برای مطالبه دیه گاز گرفتگی سگ ولگرد نمی توان از شخص حقیقی شکایت نمود. زیرا وظیفه جمع آوری این سگ ها به عهده شهرداری می باشد. به همین دلیل روند رسیدگی به این پرونده برای مطالبه دیه کمی پیچیده است. مشورت تلفنی با وکیل می تواند اطلاعات شما را در این زمینه بالا ببرد و مسیر تنظیم شکایت و درخواست دیه را برای شما روشن نماید. به همین منظور پیش از آن که بخواهید در این زمینه شکوائیه تنظیم کنید از مشاوره حقوقی دیه استفاده نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

دیه چیست؟

دیه یا خون بها به مبلغی گفته می شود که در ازای خسارت جانی به افراد پرداخته می شود. بنابراین دیه می تواند تحت عنوان دیه کامل یا نقص عضو پرداخت شود. دیه کامل زمانی پرداخت می گردد که خسارت وارده منجر به فوت فرد شده باشد. دیه نقص عضو نیز هنگامی که قسمتی از بدن فرد دچار از کار افتادگی شده باشد، به او پرداخت می شود. یک نوع دیگر از دیه نیز زمانی به فرد پرداخت می گردد که بدن او دچار آسیب دیدگی کوتاه مدت شده باشد.

مبلغ دیه گاز گرفتگی سگ نیز به همین صورت تقسیم بندی می گردد. با این تفاوت که ممکن است مقدار دیه و یا نوع شکایت برای مطالبه آن متفاوت باشد. به طور کلی زمانی که در رابطه با پرداخت دیه صحبت می شود، افراد تنها دعوا و یا جنگ انسان با انسان را به خاطر می آورند. در صورتی که در بسیاری از مواقع ممکن است انسان توسط حیوانات دچار آسیب دیدگی شود. در این صورت نیز فرد می تواند مطالبه دیه کند. به طور مثال زمانی که شخصی هنگام عبور از خیابان مورد حمله سگ ها قرار می گیرد، می تواند دیه گاز گرفتگی سگ را مطالبه کند. روند رسیدگی به این پرونده بسیار پیچیده بوده و بهتر است در رابطه با آن حتما از مشاوره حقوقی کمک بگیرید. وکیل کیفری می تواند شما را در رابطه با اینکه دیه چیست و دیه حملات حیوانات چگونه محاسبه می شود، راهنمایی کند.

 

 

محاسبه دیه گازگرفتگی

 

 

در چه مواردی می توان مطالبه دیه کرد؟

با استناد به ماده 17 در قانون مجازات اسلامی زمانی که شخصی به صورت عمد و یا غیر عمد منجر به آسیب دیدگی شخص دیگری شود، باید دیه او را پرداخت نماید. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که دیه گاز گرفتگی سگ را چه کسی می پردازد. در صورتی که سگ متعلق به شخص حقیقی باشد، صاحب او باید دیه فرد آسیب دیده را بپردازد. در برخی از مواقع ممکن است سگ ولگرد باشد و متعلق به کسی نباشد. در این صورت نیز شهرداری و مسئول رسیدگی به شرایط شهری مسئول پرداخت دیه می باشد.

برای مطالبه دیه گاز گرفتگی سگ و آشنایی با روند شکایت برای گاز گرفتگی سگ ولگرد بهتر است با وکیل مشورت نمایید. توجه داشته باشید که در صورت گاز گرفتگی توسط سگ های ولگرد، طرف مقابل شما در دادگاه نهادهای دولتی و اشخاص حقوقی هستند. بنابراین حضور یک وکیل به شما کمک می کند تا بتوانید در دادگاه از حق خود دفاع کنید و دیه خود را دریافت نمایید. مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه حقوقی وکیل تلفنی به شما کمک می کند تا روند رسیدگی به پرونده را به راحتی طی کنید.

 

برای مطالبه دیه چه باید کرد؟

اولین قدم برای مطالبه دیه گاز گرفتگی سگ اثبات این موضوع است. بنابراین باید بلافاصله پس از حمله سگ و گاز گرفتگی توسط آن به بیمارستان مراجعه شود. پس از آن می توانید با در دست داشتن مدارک پزشکی به دادسرا مراجعه کرده و شکوائیه تنظیم نمایید. البته برای تنظیم شکایت و رسیدگی به پرونده می توانید از طریق وکیل نیز اقدام کنید. پس از آن ممکن است دادگاه مدارک شما را به پزشکی قانونی ارجاع دهد تا مجدد توسط پزشک دادگاه مورد ارزیابی قرار گیرد. در صورتی که آسیب دیدگی شما و گاز گرفتگی توسط سگ تایید شود، مسئول این مشکل به دادگاه احضار می گردد.

 

 

مشاوره حقوقی کیفری
مشاوره حقوقی مطالبه دیه 
دادخواست مطالبه دیه حادثه حین کار 
درباره ما

 

 

توجه داشته باشید که برای دریافت دیه گاز گرفتگی سگ باید در دادگاه اثبات نمایید که این آسیب دیدگی به دلیل سهل انگاری صاحب سگ و یا شهرداری است. حضور شاهد در دادگاه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید حادثه رخ داده را اثبات نمایید. البته در صورتی که مدرک پزشکی وجود نداشته باشد، اثبات این موضوع کمی سخت خواهد شد. به همین دلیل بهتر است برای مطالبه دیه و اثبات گاز گرفتگی توسط سگ حتما از وکیل حرفه ای و مجرب کمک بگیرید. وکیل شما را در زمینه مدارک و اسنادی که می توانند در دادگاه به شما کمک کنند راهنمایی خواهد کرد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

دیه گاز گرفتگی سگ ولگرد

دیه گاز گرفتگی سگ ولگرد با توجه به میزان آسیب دیدگی فرد و نوع آسیب تعیین می گردد. به طور مثال در صورتی که سگ ولگرد دچار بیماری هاری باشد، دیه در نظر گرفته شده برای فرد آسیب دیده بسیار بالاتر از زمانی است که سگ بیمار نباشد. همچنین در صورتی که آسیب دیدگی منجر به از کار افتادن فرد شود، دیه او با احتساب از کار افتادگی فرد پرداخت خواهد شد.

 

 

دیه گاز گرفتگی سگ

 

 

به طور کلی نمی توان مبلغ مشخصی را تحت عنوان دیه گاز گرفتگی سگ اعلام نمود. به همین منظور در صورتی که به اطلاعات دقیق تری در این زمینه نیاز دارید، می توانید از مشاوره حقوقی تلفنی کمک بگیرید. مشاوران و وکلای فعال در موسسه وکیل تلفنی می توانند میزان خسارت را بررسی کرده و عوامل موثر بر میزان دیه را نیز معرفی نمایند. نکته قابل توجه این است که وکلای برتر موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته و آنلاین آماده پاسخگویی به شما هستند. بنابراین در هر زمان از شبانه روز و هر شهری که هستید به راحتی می توانید با وکیل کیفری مشورت نمایید.

 

محاسبه آنلاین دیه گاز گرفتگی سگ

اگر به استعلام سریع مبلغ دیه گاز گرفتگی سگ نیاز دارید، می توانید با مشاوران موسسه وکیل تلفنی تماس بگیرید. این افراد به صورت آنلاین و در لحظه با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیارشان قرار می دهید، میزان دیه را محاسبه می نمایند. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی