موسسه وکیل تلفنی

  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
  • مهری لشگری مهری لشگری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

اتخاذ بهترین راهکار و نحوه ی بررسی دقیق تمام زوایای پرونده

اتخاذ بهترین راهکار و نحوه ی بررسی دقیق تمام زوایای پرونده

  • توسط علی بهادران باغبادرانی
  • ۱۴۰۳/۷/۶ | ۲۰:۳۱:۱۱
  • 0 نظر

بسمه تعالی
قبل از هرچیز باید عنوان داشت در کلیه دعاوی اعم از مالی و غیر مالی انتخاب بهترین راهکار و بررسی تمام زوایای پرونده می تواند به نحو بایسته ای در سیر روند پرونده و احقاق حق شما کارساز بوده و در این راستا کمک شایانی نماید به عنوان مثال شما در یک پرونده مطالبه وجه چک می خواهید پس از گذشت شش ماه از تاریخ سر رسید یا به اصطلاح حقوقی حلول اجل ، با وصف کیفری علیه صادر کننده طرح دعوی نمایید که مطمئنا نتیجه بخش نخواهد بود چرا که وفق ماده 11 قانون صدور چک مصوب 1355 درصورتی که شاکی ظرف مهلت ماه از تاریخ سر رسید مبادرت به طرح دعوی کیفری ننماید حق شکایت کیفری او ساقط می شود و صرفا به لحاظ حقوقی قابل تعقیب خواهد بود این در حالی است که وجود شرایط دیگری که در ماده 13 اصلاحی 1382 قانون اخیر الذکر منعکس گردیده نیز حق شکایت کیفری را از شاکی سلب می نماید .
حال که با مفهوم راهکار و روش احقاق حق اشنا شدید به نحوه بررسی دقیق زوایای پرونده می پردازیم پیش گفته بدین معناست که هرچند موازین و قوانین موضوعه به شدت جهت پیشبرد پرونده مورد نیاز و نافع است اما می بایست کلیه زوایا ولو غیر حقوقی نیز بررسی گردد مثلا شناخت اجمالی شخصیت طرف مقابل بدین توضیح که فرض کنید در یک پرونده طرف دعوی شما بیم از حضور در محاکم دارد یا به قول معروف از دادگاه پاسگاه فراری است اما با این حال حق مورد نظر شما یا تعهد خود نسبت به شما را ایفا نمی نماید و اصطلاحا به یک تلنگر احتیاج دارد اینجاست که قانونگذار با تعبیه ماده 156قانون ا.د.م راهکاری تحت عنوان اظهارنامه را قانونگذاری نموده که در مورد آن باید گفت همان اخطار است به معنای قانونی یعنی شما می توانید کلیه مدعا و مطالبات خود را در قالب این فرم چاپی مخصوص از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سمت اظهار کننده از مخاطب خود جدا درخواست نمایید یا حتی برای انجام مورد مدعا برای آن مهلت تعیین کنید و جالب اینجاست که کاملا رسمی و مانند سایر ابلاغات قضایی، در صورتی که مخاطب دارای ثنا باشذ از طریق دفاتر خدمات ابلاغ می گردد و در غیر اینصورت توسط ضابطین به وی تحویل و متعاقبا از مفاد اظهارنامه مطلع میگردد لذا بدیهی است با چنین وجود چنین شرایطی طرح دعوی و اطاله دادرسی فعلی عبس به نظر خواهد آمد فقط در نظر داشته باشید اظهارنامه را بصورت تخصصی و با درج قوانین مرتبط و با لحاظ شرایط مندرج در ماده مربوطه تنظیم نمایید چرا که به قول معروف کار از محکم کاری عیب نخواهد کرد . احتمالا تاکنون به این موضوع واقف شده اید که بررسی زوایای پرونده که توضیح بیشتر در مورد ان در این مقال نمیگنجد چقدر دارای اهمیت بوده و کارساز است . آیا میدانستید حجم زیادی از دعاوی با این شرایط به سهولت صرف ارسال اظهارنامه به نفع ذیحق به پایان رسیده و از اطاله دادرسی و هزینه های گزاف جلوگیری به عمل آورده است ؟
اما باید بدانید همانطور که در قبل گفته شد اظهار نامه صرفا یک اخطار است پس بدیهی است در تمامی دعاوی مصداق نخواهد داشت و صرفا در خصوص دعاوی منحصر به فرد و با شرایط خاص صادق است و حتی ممکن است در برخی از دعاوی نیز نتیجه معکوس داشته باشد لذا در این مورد با بینش قوی و ریز بینی و دقت هرچه تمامتر به صورت تخصصی اقدام نمایید .فی الحال که از اهمیت بررسی پرونده و انتخاب بهترین راهکار آگاه شدید چند نمونه از اظهارنامه های تنظیم شده توسط بنده که بحمدلله با موفقیت همراه بوده در خصوص امور حقوقی و حتی بزهکاری ها و امور کیفری که نتیجه بخش بوده اند را با شما بزرگواران به اشتراک گذاشته و امید است مراتب علاوه بر اگاهی و ارتقا دانش حقوقی بیش از پیش شما بزرگواران جهت حل مسائل سروران گرام را امداد نماید . با تقدیر بی کران علی بهادران باغبادرانی .

نمونه اظهارنامه:

بسمه تعالی
به تجویز حاصل از مدلول ماده 156 قانون آیین دادرسی مدنی مراتب ذیل رسماً و قانونا به شما ابلاغ می گردد.

اشارتا با توجه به احراز رابطه کارگری _ کارفرمایی فی ما بین ، طی دادنامه شماره .......اصداری هیات محترم تشخیص اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خور و بیابانک و این بیان که اینجانب مورخ (تاریخ پرداخت چک به کارفرما در این قسمت وارد شود)  حین العمل مبلغ (میزان مبلغ چک در این قسمت وارد شود ) ریال با عنوان قرض به شرط بازپرداخت آن حداکثر تا پایان سال (پایان سال کاری که چک پرداخت شده در این قسمت وارد شود) به انضمام مطلق حقوق حقه ناشی از سعی و تلاش خویش را طی چک شماره (شماره چک وارد شود) به شما پرداخت نموده ، که مع الاسف علیرغم مراجعات مکرر از استرداد مبلغ مارالذکر استنکاف نموده و حتی از پرداخت حق السعی و سایر مزایای کاری مندرج در قانون کار نیز سرباز زده اید که غایتا مورد اخیر منتج به طرح دعوی به طرفیت و تشکیل پرونده کلاسمان ...........و متعاقبا محکومیت شما گردید .
مضافا که حین دادرسی مذکور نیز اذعان داشته اید مبلغ قرض را در معیت حقوق و مزایای بنده پرداخت نموده اید ، در صورتی که چنانچه پیش گفته صادق بود می بایست حد اقل حقوق ماهیانه اینجانب که بسیار کمتر از مبلغ قرض بوده پرداخت یا در راستای پرداخت ترتیباتی مترتب می شده که به هیچ وجه اینچنین نبوده است . حال انکه فعل شما علاوه بر ایجاد مسولیت حقوقی برای شما ، قریب به یقین از مصادیق ماده 1 قانون نحوه مجازات مرتکبین ارتشا ، اختلاس و کلاهبرداری با مجازات قانونی ۱ تا ۷ سال حبس و جزای نقدی به میزان مبلغ محکوم به می باشد .
بناعلیهذا با عنایت به اینکه فعل و ترک فعل شما موجبات توجه مافات عدیده مادی و معنوی بدینجانب را ایجاب نموده ، اشتارتا به مراتب فوق و ماده 648 ق.م و سایر نصوص مربوطه ، به عنوان آخرین اخطار مدت (مدتی که جهت جبران خسارات می خواهید  مهلت دهید در این قسمت وارد شود ) روز به شما مهلت داده می شود جهت استرداد مبلغ قرض و همچنین مبالغ مذکور در دادنامه ضم هیات تشخیص اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبتنی بر محکومیت شما اقدام بایسته نموده و در این راستا ترتیباتی مترتب نمایید . در غیر اینصورت مراتب در وصف حقوقی حداکثر توسط دو وکیل دادگستری قویا و جدا پیگرد خواهد شد .
بدیهی است پس از اتمام مهلت مذکور به هیچ وجه من الوجوه و به هیچ نحو از انحا هیچگونه فرصت مجددی به شما اعطا نخواهد شد .
والسلام

 


بسمه تعالی
اظهارکننده:
اظهار شونده(مخاطب):

به تجویز حاصل از مدلول ماده 156قانون آ.د.م مراتب ذیل رسما ، جدا و قانونا به شما ابلاغ می گردد .

با عنایت به مراضات فی مابین در خصوص اخذ مبلغ 200میلیون تومان در قالب قرض الحسنه و تعیین اجل جهت بازپرداخت آن و با توجه به استرداد مبلغ مزبور از ناحیه اینجانب به عنوان مقترض قبل از حلول اجل طی رسید های شماره .....و..... مورخ ....... ، مع الاسف جنابعالی علیرغم دریافت وجه و آگاهی کامل از عدم محق بودن خود ، مبادرت به طرح دعوی به خواسته مطالبه وجه به انضمام خسارات نموده اید و این در حالی است که فعل شما در تناقض با ماده 520 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی و قاعده لاضرر و لا اضرار فی الاسلام بوده چرا که با بازپرداخت وجه ، مطلق تعهدات از عهده اینجانب سلب و ساقط و مطالبه خسارات قبل از حال شدن دین در قانون متصور نبوده و درخواست شما در این خصوص فاقد وجاهت قانونی است .‌
لذا به عنوان آخرین اخطار پس از دریافت این اظهار نامه به مدت سه روز اداری به شما مهلت داده می شود نسبت به استرداد دادخواست تقدیمی  یا ارائه رسید مبتنی بر تصفیه حساب بدینجانب فورا اقدام ، یا در راستای ان ترتیباتی مترتب نمایید . در غیر اینصورت برابر ماده 515 قانون آیین دادرسی مدنی ، مطلق مافات وارده سابقا و لاحقا با اخذ مشورت حقوقی یا اعطای وکالت به وکیل دادگستری ، از شما اخذ و مراتب قویا در محاکم و مراجع ذیصلاح حقوقی و کیفری پیگرد خواهد شد .
والسلام

بسمه تعالی

به تجویز حاصل از مدلول ماده 156 قانون آ.د.م مراتب ذیل رسما و قانونا به شما ابلاغ میگردد .
با توجه به اینکه قریب به ..... ماه قبل شخصا و خارج از رسومات معموله از دختر اینجانب خواستگاری نموده و علیرغم دریافت پاسخ منفی مع الاسف مدیدیست از طریق تمسک به طرق مختلف که اقل آن تهدید , مزاحمت نوامیس , ترغیب و تطمیع و استحمار , ارعاب بوسیله سلاح , توهین , قدرت نمایی و غیره میباشد , مبادرت به سلب آسایش و هتک حیثیت و کسر منزلت و توجه مافات عدیده مادی و معنوی به من و عائله ام نموده اید و این در حالی است که مکشوفات حاکی از آن است که شما متاهل ,دارای فرزند و با سن بیش از ۳۵سال می باشید در حالی که دختر بنده تنها ۱۶ سال داشته و تحت ولایت و قیمومیت اینجانب میباشد. همچنین است علیرغم اینکه میدانستید این خواسته غیرعقلایی شما بر خلاف قانون , عقل و عرف مسلم بوده با گستاخی و وقاحت قانون و عرف و شرعیات را نادیده انگاشته و  حتی به سمت پسر ..... ساله بنده نیز نشانه سلاح گرفته اید .

لذا اشارتا افعال شما از مصادیق عناوین مجرمانه موضوع مواد(621 قانون م . ا  با مجازات 5 تا 15سال حبس ) ,(669قانون م.ا  و مجازات حبس از یک ماه تا یک سال و تا 74 ضربه شلاق تعزیری) , (279 قانون م . ا. و عند اللزوم مجازات صلب , نفی بلد , قطع دست راست یا اعدام  ) و همچنین مادتین700و619از قانون مارالذکر و همچنین سایر نصوص مرتبط با سایر جرائم می باشد .
بناعلیهذا با توجه به اینکه تاکنون از اعمال نابخردانه خود دست بر نداشته و مبادرت به عذرخواهی و جبران مافات عدیده وارده بدینجانب ننموده و ترتیبی نیز در راستای ان مترتب نساخته اید , به عنوان آخرین اخطار مهلت .........
روز به شما داده میشود که ضمن پاسخ به این اظهارنامه مبادرت به طلب پوزش و تعهد بر عدم تکرار چنین افعالی نموده و مطلق خسارات و مافات مادی منجمله هزینه دفاتر خدمات الکترونیک و معنوی منجمله سلب آسایش را جبران نموده یا نرتیبی جهت جبران بنا نمایید .
بدیهی است در صورت اتمام مهلت مذکور و عدم دریافت پاسخ از جانب شما , مراتب موکدا , جدا , قویا و مصرانه حداکثر توسط دو یا سه وکیل دادگستری در مراجع ذیصلاح حقوقی و کیفری پیگرد خواهد شد .
لازم به ذکر است در صورت اتمام مدت این اظهارنامه عفو و گذشتی شامل شما نشده و هیچگونه مهلت دوباره ای به شما اعطا نخواهد شد .

والسلام


نظر شما در مورد این مطلب

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی