موسسه وکیل تلفنی

  • حامد ساعی حامد ساعی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۱
  • محمد باقر دانشور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۱:۵۰ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۹
  • محمدرضا ارجمند محمدرضا ارجمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۵:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۴۳:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امیرحسین زروکیان گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۲۶:۵ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸
  • امید محمودی امید محمودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۵۵:۵۷ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • فاطمه همرنگ گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۴:۱۲:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۳/۷
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۱:۸:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱
  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
انجمن وکیل تلفنی

ارسال لایحه دفاعیه با موضوع تجدیدنظر از اعسار

ارسال لایحه دفاعیه با موضوع تجدیدنظر از اعسار

  • توسط محمد صادق تیغنورد سیاه پیرانی
  • ۱۴۰۲/۷/۲۹ | ۱۵:۶:۲۰
  • 0 نظر

 

ریاست محترم دادگاه تجدیدنظر استان تهران

موضوع: لایحه دفاعیه

با سلام و احترام؛

     در خصوص پرونده کلاسه  ***با موضوع دادخواست تجدیدنظرخواهی خانم *** به وکالت از طرف همسرم ***نسبت به دادنامه شماره *** موارد زیر را به استحضار می رساند:

1-    ریاست محترم، همان طور که شما نیز به خوی استحضار دارید، جهات تجدیدنظرخواهی در ماده 348 قانون آیین دادرسی مدنی احصا گردیده است و اگر کسی بخواهد بنیان دادنامه بدوی را خدشه دار نماید می بایست بر اساس ادله اثبات دعوا که در قانون احصا گردیده نسبت به این مهم اقدام نماید اما در این دادخواست تقدیمی که چندین صفحه طول و تفصیل پیدا کرده، مشخص نیست که بر اساس کدام بند ماده مزبور قرار است که دادنامه بدوی نقض شده و رای مد نظر تجدیدنظرخواه محترم صادر شود؟؟ مضاف بر آن، این اولین پرونده ای نیست که با موضوع اعسار از پرداخت هزینه ها (مهریه) زیر دست شما یا قاضی محترم بدوی قرار گرفته است و دادگاه با توجه به تجربه و سوابق موجود در هر پرونده و شرایط طرفین، اقدام به نگارش چنین دادنامه ای نموده است و این رای نیز با عرف و عادت ساز گار است.

2-    ریاست محترم در ادامه بند قبلی معروض می دارم که اگر حکمی صادر شده مستند به گزارش شهادت شهود و صورتمجلس دادگاه بوده و اظهارات طرفین نیز در دادگاه بدوی استماع گردیده است و اگر همسر بنده یا وکیل ایشان قصد نقض این رای داشته باشند باید مستند به مواد 1258 به بعد قانون مدنی اقدام کند اما در قسمت ستون دلایل و منضمات این دادخواست، به جز دادنامه بدوی و ایضا وکالتنامه تنظیمی هیچ چیزی پیوست نشده که بخواهد باعث نقض رای بدوی گردد یعنی تمامی این بندها بدون مستند قانونی ارائه گردیده است.

3-    تجدیدنظرخواه مدعی تناقض گویی بنده است در حالی که بنده در گفتار خود هیچ تناقضی نداشته ام و هر دو شغل ارائه شده جزو درآمد های بنده محسوب می گردند. بنده به صورت رسمی در فروشگاه *** مشغول به کار می باشم اما به صورت ماهیانه تنها 12 میلون تومان درآمد دارم و مجبورم برای ادامه زندگی و پرداخت هزینه ها به شغل دومی هم روی بیاورم که همان رانندگی اسنپ است ( تاکسی اینترنتی) اما درآمد این دو شعل در کنار یکدیگر نیز کمتر از 14 تومان درآمد است و باید بگویم برخلاف ادعای تجدیدنظرخواه محترم این تناقض در رفتار ایشان است که به چشم می خورد نه بنده زیرا شما به خوبی می دانید که شرایط کار در فروشگاه های زنجیره ای به گونه ای است که هر نفر قریب به 12 ساعت در روز درگیر کار می شود و من نیز یک کارگر ساده ام نه سهامدار آن مجموعه و اگر اوقات محدودی برای استراحت داشته باشم در تاکسی های اینترنتی مشغول خواهم شد پس چگونه می توان با روزی یک یا دو ساعت کار رانندگی، درآمد ماهیانه 30 میلیون تومانی داشت؟؟ اگر به واقع رانندگی در تاکسی اینترنتی با این حجم بسیار محدود ساعت کاری، 30 میلیون تومان درآمد داشت من کلا از شغل اصلی خود استعفا داده و به صورت تمام وقت راننده اسنپ می شدم تا بیش از 100 میلیون درآمد داشته باشم. ضمنا بنده یک کارگر ساده ام و اگر احیانا برخی از امور اداری رعایت نشده نه بعلت قصد و غرض بلکه بعلت نا آشنایی با روند ثبت دادخواست بوده، مضاف بر آن، این امور در حدی نیست که بخواهد ارکان یک پرونده را از بین برده و همه چیز از صفر شروع شود.

4-    وکیل محترم تجدیدنظرخواه، بند آخر دادخواست خود را طوری نگاشته است که من تنها به قصد ارضای شهوت اقدام به ازدواج با *** نموده ام و این حرف بیشتر به یک تهمت شباهت دارد تا یکد سند محکمه پسند، اگر بنده به واقع چنین قصدی داشتم یا دست به ازدواج موقت می زدم یا اینکه اصلا ازدواج نمی کردم تا دچار چنین پرونده های قطوری شوم. من قریب به شش سال است که با همسرم زندگی کردم و ایشان در تنها سه سال اخیر تحت نظر مستقیم یک روانپزشک بودند و تاثیر داروهای ضد افسردگی در حدی بود که تمامی میل جنسی وی را زایل می کرد. شاید وکیل محترم تجدیدنظرخواه بخواهد از هر طرق مشروع یا نامشروعی برای رسیدن به هدف استفاده کند اما بنده حاضرم در صورتی که دادگاه محترم بخواهد تمامی اسناد و مدارک درمان ایشان را ارئه دهم تا مورد بررسی قرار گیرد. بنده نه تنها قصد کامجویی جنسی نداشتم بلکه حتی چند سال سردمزاجی ایشان را که به صورت قطعی تایید شده تحمل کردم و هزینه های درمان وی را نیز پرداخت نمودم. خواهش من از محضر محترم دادگاه این است که یک بار صحت اسنادی که ایشان در بند های دادخواست ذکر کرده اند را بیان نمایند تا معلوم شود که چه کسی صداقت دارد؟

5-    وقتی من شش سال به پای زنی نشسته ام و حتی بیماری وی را نیز تحمل کرده ام یعنی او انتخاب من بوده که تا آخر عمر با من باشد و با آنکه خانواده وی با من صداقت رفتار نداشته و اعلام نکردند که دخترشان ناراحتی اعصاب داشته اما من تمام سعی تلاش خود را به کار بستم که بتوانم زندگی خویش را حفظ نمایم. این دادخواست برای بحث اعسار بنده تشکیل شده بود نه دیگر موضوعات اما به توجه به دادخواست مطروحه توسط خانم *** معروض می دارم که علت طلاق همسرم ناشی از عدم توانایی برای ادامه زندگی بود زیرا شدت افسردگی وی به حدی بود که نمی توانست به زندگی طبیعی برگردد و باز هم مستند به ادله اثبات دعوا معروض می دارم که ایشان بعلت عدم تعادل روحی بنده را مورد ضرب و جرح قرار می دادند که اسناد وی تقدیم دادگاه شده است و نکته آخر آنکه تجدیدنظرخواه مدعی اند که من به قصد شهوت و تمتع جنسی این زن را به خانه خود آورده ام اما سوال مهم این است که در کجای دنیا مردی که قصد شهوت دارد حاضر است 500 سکه بعنوان مهریه تعیین نماید؟؟ بنده همانطور که وکیل همسرم گفته ام مهریه را جزو دیون ممتاز دانسته و هیچ مشکلی با استحقاق همسرم ندارم بلکه تنها به علت هزینه های بسیار سنگین زندگی خواسته ام که این پرداختی با توجه به وضعیت مالی بنده صورت پذیرد.       

6-    نکته آخر اینکه بنده علاوه بر درآمد محدودی که دارم باید ماهیانه هم از پس هزینه های زندگی برآیم و هم تعدای اقساط و بدهی دارم و هم اینکه در پرنده مالی دیگری محکوم به پرداخت به همسرم شده ام و این دادنامه نیز با توجه به این موارد صادر شده و ثبت چنین حکمی با توجه به اوضاع و احوال قضیه ثبت شده و اتقفاق عجیبی رخ نداده است.

با عنایت به موارد معنون که شرح آن به استحضار عالی رسید خواهشمندم ضمن رد ادعای تجدیدنظرخواه دستورات لازم در خصوص استواری دادنامه بدوی را صادر فرمائید.

 

با تجدید مراتب و احترام

 

 


نظر شما در مورد این مطلب

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی