موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

تبادل لوایح، تجدیدنظرخواهی ازدواج زوجه

تبادل لوایح، تجدیدنظرخواهی ازدواج زوجه

  • توسط محمد صادق تیغنورد سیاه پیرانی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ | ۲۱:۱۵:۴
  • 0 نظر

 

ریاست محترم دادگاه تجدید نظر استان مازندرن

با سلام و احترام؛

در خصوص پرونده های شماره *** با موضوع دادخواست تجدید نظرخواهی خانم *** علیه اینجانب موارد زیر را به استحضار می رساند:

1-    ریاست محترم، شما بهتر از هرکسی استحضار دارید که جهات تجدیدنظرخواهی در قانون احصاء گردیده است و اگر کسی مدعی نقض دادنامه بدوی باشد باید به یکی از جهات مزبور در ماده 348 قانون آیین دادرسی مدنی اشاره نماید تا مورد رسیدگی قرار گیرد . ماده 348 - جهات در خواست تجديد نظر به قرار زير است : الف- ادعاي عدم اعتبار مستندات دادگاه ....  حال سوال اینجاست که ادعای تجدیدنظرخواه محترم و وکیل ایشان که قریب به سه صفحه سیاه نمایی کرده اند در قالب کدام یک از جهات تجدیدنظرخواهی است؟ آیا قاطی نمودن چندین پرونده با موضوعات مختلف که هر کدام باید در دادگاه صالح خود مورد رسیدگی قرار گیرد جز منحرف نمودن ذهن قضات محترم دادگاه نتیجه دیگری دارد؟ متاسفانه تجدیدنظرخواه محترم با انوع و اقسام بازی با کلمات به دنبال اثبات امری است که هیچ ارتباطی با اصل دعوا ندارد.

2-    در هر پرونده حقوقی که به دادگاه ارائه می شود اساس خواسته خواهان و چیزی که مورد رسیدگی قرار می گیرد دادخواست تقدیمی وی می باشد که در اینجا موضوع دادخواست طلاق از طرف زوجه است ، شما به نیکی از استحضار دارید که بر اساس قوانین و مقررات کشور و عرف موجود در محاکم مواردی را برای طلاق زوجه ذکر نموده اند که در مانحن فیه هیچ یگ از این موارد وجود ندارد زیرا نه بنده اعتیاد به مواد مخدر دارم ، نه به بیش از 5 سال محکومیت قطعی در دادگاه و زندانی شدن محکوم شده ام ، نه همسرم را مورد ضرب و جرح قرار داده ام نه بدون اجاره همسر دیگری اختیار کرده ام و نه هیچ یگ از موارد صریح قانونی ، قاضی محترم دادگاه بدوی نیز این موارد را مورد رسیدگی قرار داده و چون هیچ یک از موارد موجود در آن رعایت نشده بود حکم به بطلان دعوای خواهان را صادر نمود و بازهم در ادامه بند اول لایحه معروض می دارم که هیچ چیزی که استواری دادنامه بدوی را از نظر قانونی خدشه دار نماید در این دادخواست ارائه نشده است لذا تجدیدنظرخواهی ایشان مردود می باشد. اگر بنده هر خطایی به لحاظ قانونی داشته باشم سوابق آن موجود و قابل ارائه است لذا بازهم معروض می دارم که نه در پرداخت نفقه کوتاهی کرده ام ، نه پرونده ای از ضرب و جرح من در دادگاه کیفری در جریان است و نه چیز دیگری مانند آن ، مضاف بر همه این موارد به استحضار می رساند که پرونده طلاق زوجه اولین بار نیست که به جریان افتاده بکه ایشان در پرونده شماره *** نیز اقدام به ثبت دادخواست طلاق نموده بودند که طی دادنامه شماره **مورخ *** صادره از دیوان عالی کشور خواسته ایشان رد شد و نامبرده بازهم با استناد با ادله ای که هیچ کدام مضوعیت ندارد اقدام به ثبت شکایت مجدد نموده است که جز اطاله دادرسی ندارد.

3-     ریاست محترم ، برخی از اظهارات محترم تجدیدنظر خواه محترم و کیل ایشان مصداق بارز تخطی از قانون است ،وکیل ایشان به صراحت عنوان می کنند که زوجه زندگی مشترک را ترک کرده است و این یعنی اقرار صریح مبنی بر اینکه از تمکین نسبت به همسر خویش خودداری نموده اند. آیا زوجه این اختیار را دارد که هز مان خواست خانه و کاشانه خود را ترک نماید آن هم به صرف یک اختلاف مالی با شوهر خویش؟ اگر قرار باشد هرکس بدون رعایت قانون و مقررات از تمکین از همسر خویش استنکاف نماید سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ بدون شک خیر ، لذا با توجه به قانون شکنی صریح زوجه خواستار رد ادعای ایشان هستم. مضاف بر آن اگر زوجه مدعی کراهت یا هرچیز دیگری هستند می توانند نسبت به ثبت دادخواست مناسب خود اقدام نمایند تا در دادگاه صالح مورد رسیدگی قرار گیرد لذا ضمن این پرونده و با توجه به اثبات عدم تمکین ایشان ضمن رد دادخواست تجدید نظرخواهی خواستار بازگشت ایشان به زنندگی مشترک هستم همان طور که نص صریح قوانین کشور دلالت بر حرف شنوی زن از شوهر خویش دارد. ماده1105- در روابط زوجين رياست خانواده از خصائص شوهر است . ماده1105- در روابط زوجين رياست خانواده از خصائص شوهر است .

 

     

 

 با عنایت به موارد معنون که به استحضار عالی رسید خواستار رد ادعای تجدید نظرخواه محترم و تایید و ابرام دادنامه بدوی می باشم.

با تجدید مراتب و احترام

****


نظر شما در مورد این مطلب

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی