موسسه وکیل تلفنی

  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • بهرام چهرازی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۵:۱۶:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۰:۵:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد پیمان توسعه و پشتیبانی سرویس هوشمند اجاره نامه

قرارداد پیمان توسعه و پشتیبانی سرویس هوشمند اجاره نامه

  • توسط راضیه دهقان
  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ | ۱۷:۶:۳۷
  • 0 نظر

بسمه تعالی                                                                                       شماره قرارداد:

                                                                                                     تاریخ انعقاد:

قرارداد پیمان توسعه و پشتیبانی سرویس هوشمند اجاره نامه

ماده ۱: طرفین قرارداد پیمان

۱-۱- طرف اول قرار داد که به اختصار کارفرما نامیده می‌شود عبارت است از شرکت ...................... به نام تجاری ......................... به شماره ثبت ................................. به نمایندگی آقای ........................... است نماینده شرکت در گردیده. فرزند: ............................. دارای کد ملی: ................... دارای اقامتگاه: ...........................................

............................................................................................................

۱-۲- طرف دوم قرارداد که به اختصار پیمانکار (مجری) نامیده می شود عبارت است از شرکت ........................ به شماره ثبت: .......................... به نمایندگی .......................... فرزند ....................... دارای کد ملی ........................... به اقامتگاه قانونی ...... که این قرارداد با اختیار و اراده و توافق طرفین با شرایط ذیل منعقد گردید.

ماده ۲: موضوع پیمان

بر اساس توافق منعقده عبارت است از توسعه و پشتیبانی و سرویس هوشمند و برنامه‌نویسی در قالب وب سایت و اپلیکیشن موبایل جهت اجاره خانه که این توسعه بر اساس محتوای پروپوزال پیوستی در این قرارداد میباشد. که توسط طرف دوم قرارداد (مجری) انجام خواهد پذیرفت. شرح وظایف پیمانکار:

الف:

ب:

ج:

 

ماده ۳: مدت پیمان

مدت پیمان برابر با ................................. ماه شمسی از تاریخ انعقاد صورتجلسه قرارداد پیمانی     /۱۲/۱۴۰۱ لغایت     /۱۲/۱۴۰۳ خواهد بود که در صورت توافق طرفین قابلیت تمدید را خواهد داشت.

ماده ۴: حق الزحمه و مبلغ قرارداد پیمانکار

مبلغ کل پیمان و قرارداد عبارت است از ..........‌............... ریال معادل ....................... تومان که کارفرما متعهد به پرداخت آن وفق شرایط منعقده قرارداد می باشد و این مبلغ به حساب پیمانکار به شماره کارت/حساب واریز و به اطلاع مجری خواهد رسید و بنا به توافق طرفین این مبلغ اول هر ماه واریز و پرداخت خواهد شد. در صورت عدم پرداخت مبلغ قرارداد وفق شرایط فوق یکبار کتباً مراتب به کارفرما جهت انجام تعهد ابلاغ خواهد شد و در صورت عدم پرداخت و عدم ایفای تعهدات ظرف مدت یک ماه مجری قرارداد یک جانبه حق فسخ قرارداد را خواهد داشت که اعلام فسخ قرارداد از طریق اظهارنامه به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

ماده ۵: تعهدات کارفرما

۱-۵- کارفرما موظف است اطلاعات مورد درخواست موجر ای برنامه نویسی را در حداقل زمان در اختیار مجری قرار دهد در صورت تاخیر در تحویل اطلاعات، تاخیر ایجاد شده و مدت آن به زمان پروژه اضافه می‌شود.

۲-۵- کارفرما متعهد گردید که پس از خاتمه قرارداد و انجام موضوع قرارداد توسط پیمانکار و رویت و تست پروژه به نحو احسن گواهی حسن انجام کار صادر و تحویل مجری پروژه نماید. و عدم صدور گواهی حسن انجام کار ؟؟؟؟؟؟ حقوق و حق الزحمه پیمانکار پروژه نخواهد بود و در صورت درخواست کارفرما جهت ادامه پروژه نیاز به انعقاد قرارداد جدید با توافق پیمانکار خواهد بود.

۳-۵- کارفرما موظف است همکاری لازم و کافی در جهت اجرا و اتمام پروژه با مجری قرارداد داشته باشد و در صورت عدم همکاری هرگونه عواقب تأخیر در اجرای پروژه و اتمام آن بر عهده کارفرما بوده و مجری هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت و ابلاغ کتبی توسط مجری به کارفرما جهت سلب مسئولیت کافی است.

ماده ۶: تعهدات پیمانکار قرارداد

۱-۶- تعهد مجری قرارداد انجام کامل و تکمیل پروژه وفق ماده ۲ پیمان که عبارت از توسعه و پشتیبانی هوشمند سرویس و برنامه نویسی در قالب ..................................... اجاره خانه می‌باشد.

۲-۶- مجری پروژه مکلف است به حفظ اسرار و اطلاعات پروژه و محرمانه تلقی نمودن آن و عدم انتشار اطلاعات مربوط به پروژه.

۳-۶- پیمانکار پروژه هیچگونه مسئولیتی در خصوص تغییرات و درخواست‌های جدید خارج از موضوع پیمان و حتی در ارتباط با موضوع پیمان نداشته و صرفاً در قالب قرارداد مصرف به همکاری می‌باشد و هیچ مسئولیتی در قبال داده‌های ثبت شده ندارد.

۴-۶- مجری صرفاً موظف به انجام کارهای فنی و توسعه نرم‌افزار و همچنین پشتیبانی و حل سریع باگ‌ها، گزارش داده بوده و هیچ مسئولیت و نقشی که در کارهای اجرایی، بیزینس، فروش، مارکتینگ، بازاریابی محتوا ندارد.

ماده ۷: شرایط عمومی قرارداد پیمان

۱-۷- طرفین در کمال اراده توافق نمودند که در صورت قطعی اینترنت در ایران به مدت یک ماه با اعلام کتبی مجری از طریق ارسال اظهارنامه متضمن اعلام فسخ قرارداد یک جانبه توسط مجری فسخ شده و کارفرما هیچ اعتراض و دعوی نسبت به فسخ نخواهد داشت.

۲-۷- عدم پرداخت مبلغ پیمان در موعد مقرر را در ماده ۴ قرارداد از موجبات فسخ قرارداد توسط مجری است.

۳-۷- به کارفرما اطلاع و تفهیم گردید که هر ماه برای تأیید کارهای اجرا شده توسط مجری یک جلسه با مدیر تیم پیمانکار با هماهنگی قبلی جلسه‌ای برگزار و عدم تشکیل جلسه از ناحیه کارفرما به منزله تأیید کیفیت کار مجری می‌باشد.

۴-۷- آپدیت‌های وب سایت و اپلیکیشن‌ها ابتدائاً با هماهنگی پیمانکار و سپس انتشار از طریق گوگل پلی و یا اپ استور انجام می‌شود.

۵-۷- ارائه گواهی حسن انجام کار منوط به رضایت کامل کارفرما بر اساس ضوابط حرفه‌ای و فنی کار از اجرای پروژه توسط مجری می‌باشد.

۶-۷- در صورتی که کارفرما از اجرای هر یک از تعهدات خویش در قرارداد استنکاف یا امتناع نماید هزینه انجام شده کار و حق الزحمه موجودی محاسبه و کارفرما موظف به پرداخت آن در حق مجری خواهد بود و این توافق مانع اعمال حق فسخ مجری نخواهد بود.

۷-۷- هرگونه تغییرات و امکانات جدید درخواستی از ناحیه کارفرما منوط به توافق و رضایت جدید با مجری بوده که پس از محاسبه هزینه جدید و پرداخت آن انجام خواهد شد.

۸-۷- هرگونه درخواستی دایر بر عدم همکاری از ناحیه کارفرما یا عدم ایفای تعهدات کارفرما و یا تخلف ایشان که موجبات فسخ قرارداد را فراهم نماید مستلزم پرداخت هزینه پروژه و حق الزحمه پیمانکار و پرداخت وجه التزام قرارداد به مبلغ ........................ ریال معادل ...................... تومان توسط کارفرما در حق مجری خواهد بود.

۹-۷- ورشکستگی یا انحلال شرکت کارفرما یا عدم توانایی مالی ایشان در جهت ادامه پروژه از موجبات حق فسخ برای پیمانکار خواهد بود.

۱۰-۷- در صورت بروز حوادث قهری و فورس ماژور از قبیل سیل، جنگ، زلزله، آتش سوزی و .... موضوع قرارداد از تاریخ حوادث قهری مذکور پروژه موقتاً متوقف خواهد شد و در صورت ادامه حوادث قهری به مدت بیش از یک سال قرارداد پیمان ؟؟؟؟؟؟ فسخ و در صورت ورود خسارت ۵۰ ؟؟؟؟ خسارت محاسبه و توسط کارفرما پرداخت خواهد شد.

۱۱-۷- در صورت عدم ؟؟؟؟ نماینده کارفرما ما هر گونه و مسئولیت و ضرر و زیانی متوجه شخص امضا کننده قرارداد می‌باشد.

ماده ۸: مرجع حل اختلاف

در صورتی که اختلافاتی بین کارفرما و پیمانکار پیش آید اعم از این که مربوط به اجرای عملیات موضوع پیمان و یا مربوط به تفسیر و تعبیر هر یک از موارد پیمان و شرایط آن باشد و چنانچه طرفین نتوانند موضوع اختلاف را از راه توافق حل و فصل نمایند موضوع از طریق مراجعه به محاکم و مراجع دادگستری تبریز که محل انعقاد قرارداد می‌باشد، فصل خواهد شد.

قرارداد در دو نسخه متحدالشکل و متحد المتن و در کمال آزادی اراده و اختیار کامل طرفین به امضا رسیده و مبادله گردید.

                   امضاء                                                             امضاء

 


نظر شما در مورد این مطلب

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی