موسسه وکیل تلفنی

  • امیرحسین معین نجف آبادی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۱۶:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۹
  • عباس دیوانی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۳:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۷:۵ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۵:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۴:۸ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۲:۴۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۸
  • کیومرث بتیانه گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۷:۲۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۴۲ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۵
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۸:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۷
انجمن وکیل تلفنی

نمونه اعتراض به قرار موقوفی

نمونه اعتراض به قرار موقوفی

  • توسط راضیه دهقان
  • ۱۴۰۱/۸/۱۴ | ۱۴:۵۲:۲
  • 0 نظر

 بسمه تعالی

 ریاست محترم دادگستری شهرستان ......

با عرض سلام و ادب ،احتراما در خصوص پرونده به کلاسه ..........که منجر به قرار موقوفی تعقیب گردیده است ،مراتب اعتراض به قرار موقوفی تعقیب به شماره ..............مورخ .....،که شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ...... صادر گردیده را اعلام ،و تقاضای نقض قرار معنونه و صدور قرار جلب به دادرسی را دارم.

شرح ماوقع : در این پرونده موکله خانم......... ادعا داردکه مورث ایشان ،مرحوم .......... در زمان فوت دارای اموالی از قبیل چهار هکتار زمین کشاورزی و خانه سرای بیش از ۳۰۰متر مربع بوده است  که مشتکی عنه ،جهت تصاحب ماترک مورث اقدام به جعل دو برگ عادی تحت عنوان رضایت مورخه ...........و برگه مکاتبه با اداره اوقاف شهرستان نو......به تاریخ ....... نموده که طبق این اسناد عادی مجعول ،اقدام به تصاحب تمامی ماترک پدری  (مورث موکله )نموده است ،که موکله برای دادخواهی واعلام جرم به این دادسرا مراجعه که پس از ارجاع شکواییه به بازپرسی ،بازپرس محترم به استناد این که موکله از موضوع این اسناد در پرونده حقوقی مطلع بوده و از زمان اطلاع آن بیش از یکسال سپری گردیده است مبادرت به صدور قرار معترض عنه نموده لهذا با توجه به مراتب فوق ،به دلایل ذیل قرار معترض عنه استحقاق نقض را دارد.

۱-ریاست محترم شعبه رسیدگی کننده، عمده استدلال بازپرس محترم  جهت صدور قرار موقوفی تعقیب به لحاظ شمول مرور زمان شکایت این است که موکله ...... در فرآیند رسیدگی پرونده حقوقی کلاسه..........از وجود  این دو سند مجعول آگاه و مطلع شده لذا چون از زمان اطلاع نسبت به اعلام شکایت یا جرم اقدام ننموده لذا شکایت حاضر موکله مشمول مرور زمان شکایت گردیده و مبادرت به صدور قرار موقوفی تعقیب نموده که این استدلال بازپرس محترم ناصواب بوده چرا که اولا بزه استفاده از سند مجعول جزو جرایم مستمر بوده و جرایم مستمر مشمول مرور زمان شکایت نمی گردد لذا  استدلال بازپرس در خصوص بزه استفاده از سند مجعول صحیح نبوده سزاوار نقض در این قسمت می باشد .

ثانیا:دوام و قوام زندگی بیش از هرچیز به نظم و انضباط بستگی داردتامین نظم و امنیت جامعه در همه ابعاد همواره مورد نظر حکومت ها و مقنن بوده است لهذا تبعیت آن مقررات کیفری ناظر به امنیت اجتماعی که از اهداف عالیه ملت و دولت می باشد و روزانه مقنن در تلاش بر رفع نواقص قانون جهت ایجاد نظم بهتر در جامعه می باشد ،با این وصف در پرونده معترض عنه عمده استدلال بازپرس اطلاع  از وجود اسناد در پرونده حقوقی بوده که این استدلال برای پذیرش مرور زمان شکایت وجه قانونی ندارد چرا که اولا موکله فردی دارای کهولت سن و فاقد حداقل سواد خواندن و نوشتن می باشد ثانیا در پرونده حقوقی موکله دارای وکیل بوده و اطلاع وکیل را نمی توان به موکله تسری داد ثالثا پرونده حقوقی کلاسه.......در سال جاری ۱۴۰۱در شعبه ۲۸ دادگاه تجدیدنظر رای آن صادر و قطعی گردیده است لذا استناد به مرور زمان از تاریخ ارایه اسناد مجعول از سوی مشتکی عنه در پرونده حقوقی کلاسه ۹۰۱۳۷۸مردود بوده لذا با توجه به مراتب فوق تقاضای نقض قرار معترض عنه را دارم .


نظر شما در مورد این مطلب

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی شعبه تهران: میدان انقلاب - ابتدای کارگر جنوبی - کوچه رشتچی - پلاک 14 - طبقه اول - واحد 3.

 

واحد مشاوره حقوقی شعبه مازندران:

استان: مازندران، شهرستان : آمل، بخش : مرکزی، شهر: آمل، خیابان طالب آملی کوچه توحید4[نیما 3]کوچه توحید6[نیما4]، پلاک 36 طبقه اول واحد اول تلفن اداری:01144442509

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی