موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد کار در چند نسخه تنظیم میشود

قرارداد کار در چند نسخه تنظیم میشود

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ | ۱۵:۱۲:۴

تنظیم قرارداد کار اصول خاص خود را دارد. به عنوان مثال مشخص بودن نوع قرارداد کار (دائم، موقت، معین)، میزان دستمزد کارگر، شرایط فسخ قرارداد و غیره از جمله مهمترین اصولی است که در زمان نگارش قرارداد کاری باید به آنها توجه نمود. اما یکی از مهمترین اصول در تنظیم قراردادهای کاری، تعداد نسخه های قرارداد کار است. معمولا در انتهای قراردادهای کار بندی با عنوان نسخ قرارداد گنجانده می‌شود. در این بند باید تعداد نسخ قرارداد کار به صورت دقیق مشخص شده باشد. موضوع اصلی این مقاله این است که قرارداد کار در چند نسخه تنظیم میشود؟ برای پاسخ به این سوال این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی را مطالعه بفرمایید.

 

اگر سوالی درباره اصول تنظیم قراردادهای کار، من جمله تعداد نسخه‌های قرارداد کاری ذهن شما را به خود مشغول کرده است، به صفحه مشاوره حقوقی انلاین و رایگان مراجعه کنید. در این صفحه با تایپ سوال خود، ظرف چند دقیقه وکلای کاربلد پاسخ شما را خواهند داد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

قرارداد کار اصولی چه خصوصیاتی دارد؟

تنظیم قرارداد کار نیازمند رعایت اصول خاصی است. در واقع اصول قرارداد کار باید توسط نویسنده در تمام بندها رعایت شود. در غیر این صورت ماهیت و صلاحیت پیمان زیر سوال می‌رود. در ادامه مهمترین اصول قراردادهای کاری را معرفی می‌کنیم؛ در یک قرارداد کار می‌بایست:

  • نوع قرارداد (موقت، دائم، معین) باید به صورت واضح مشخص شده باشد.
  • نوع کار واضح، آشکار و مشروع باشد.
  • میزان دستمزد کارگر و نحوه پرداخت آن شرح داده شود.
  • شرایط بیمه اجباری برای کارگر لحاظ گردد.
  • مسئولیت هر یک از طرفین (کارفرما و کارگر) توضیح داده شود.
  • تاریخ انعقاد قرارداد درج شود.
  • دوره‌های کارآموزی کارگر مشخص شود. (در صورت نیاز)
  • میزان ساعات کاری مشخص گردد.
  • میزان مرخصی و تعطیلات کارگر تبیین شود.
  • محل اشتغال کارگر درج شده باشد.

 

 

تنظیم قرارداد کار

 

  • مدت زمان قرارداد نوشته شود.
  • نحوه تمدید قرارداد مشخص شده باشد.
  • شرایط فسخ قرارداد توضیح داده شده باشد.
  • قوانین حاکم بر محل کار ثبت گردد.
  • وجه التزام خسارت ناشی از برآورد شود.
  • در نهایت تعداد نسخه های قرارداد کار مشخص گردد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، در یک قرارداد اصولی باید تعداد نسخ قرارداد کار تعیین شود. اما اینکه قرارداد کار در چند نسخه تنظیم میشود، سوالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

مزایای تنظیم قرارداد کار در حضور وکیل

پیش از پرداختن به سوال: قرارداد کار در چند نسخه تنظیم میشود؟ باید به این موضوع بپردازیم که شما برای تنظیم قراردادهای کار باید نزد وکیل مراجعه کنید. تنظیم قرارداد کار در حضور وکیل بسیار مهم است. مزیت تنظیم قرارداد کار در حضور وکیل، آگاهی وکیل به تمام اصول و مقررات قراردادهای کار می‌باشد. از آنجا که وکیل به تمام اصول توافقات کاری آشنایی دارد، یک قرارداد اصولی با رعایت مصلحت طرفین نگارش می‌کند.

 

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره قرارداد کار 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما

 

این اتفاق از چند وجه قابل بررسی است. اول اینکه داشتن یک قرارداد اصولی، قانونی بودن آن را تضمین می‌کند. دوما چنین قراردادی از بروز اختلافات جدی جلوگیری می‌نماید. ثالثا ارجاع به قراردادی که توسط وکیل تنظیم شده است، بسیار آسان خواهد بود. بنابراین در زمان بروز اختلاف به راحتی می‌توان با استناد به قرارداد کار تنظیم شده توسط وکیل حق را به حقدار رساند.

 

تنظیم انلاین قرارداد کار

اگر شرایط یا بودجه کافی جهت استخدام وکیل برای حضور در زمان تنظیم قرارداد کار را ندارید، بهترین راهکار پیش روی شما نگارش قرارداد توسط وکیل است. در این صورت وکیل به جای حضور فیزیکی در جلسه عقد قرارداد، قرارداد شما را از پیش تنظیم و آن را به صورت آنلاین تحویل شما می‌دهد. از آنجا که این قرارداد کار توسط وکیل تنظیم شده است، خیال شما از هر بابت آسوده خواهد بود. چرا که از طرفی وکیل تمام اصول قانونی قراردادهای کار را در آن لحاظ کرده است. از طرف دیگر وکیل مصلحت شما را از نگارش بندهای آن لحاظ کرده است. البته شما می‌بایست تنظیم قرارداد کاری را از وکلای قرارداد بخواهید. سایر وکلا تخصص نوشتن یک قرارداد ایده آل را ندارند. اگر در پیدا کردن وکیل قرارداد به مشکل خورده‌اید، موسسه حقوقی وکیل تلفنی آماده معرفی بهترین وکیل به شما عزیزان است.

چنانچه ابهامی درباره قراردادهای کار برایتان به وجود آمده است، سریعا با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی آن را برطرف کنید. همچنین شما می‌توانید در زمان مشاوره از وکیل بخواهید یک قرارداد اصولی برایتان تنظیم نماید. این قرارداد به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

قرارداد کار انلاین

 

قرارداد کار در چند نسخه تنظیم می‌شود؟

یکی از اصولی که در تنظیم قرارداد کار، اعم از قرارداد کار دائم، قرارداد کار موقت، قرارداد کار معین و غیره باید بدان توجه کنید، تعداد نسخ قرارداد کار است. معمولا سوالاتی که در این زمینه برای افراد مطرح می‌شود این است که:

 

  • طبق قانون قراردادهای کتبی کار باید در 4 نسخه تنظیم شوند.

نسخ قرارداد کار باید به چه افرادی اعطا شود؟

  • هر یک نسخه از 4 نسخه قرارداد کار باید به کارفرما، کارگر، اداره کار و شورای اسلامی کار داده شود. (در کارگاه‌های فاقد شورای اسلامی، نسخه آخر قرارداد باید نزد نماینده کارگر نگهداری شود.)

البته در بسیاری از مواقع تنها دو نسخه از قرارداد کار تنظیم می‌شود. در این مواقع یک نسخه از قرارداد نزد کارفرما و نسخه‌ی دیگر نزد کارگر باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است کارفرما حق ندارد هر دو نسخه را نزد خود نگهداری کند. چرا که کارگر باید حتما به یک نسخه از قرارداد دسترسی داشته باشد.

 

 

قرارداد کار

 

وکیل کاربلد برای تنظیم قرارداد کار

مطابق آنچه گفته شد، تنظیم قرارداد کاری اصول خاصی دارد. اینطور نیست که هر فردی بتواند یک قرارداد کار بنویسید، چرا که قراردادهای کار باید در چارچوب قوانین و مقررات نوشته شوند. یکی از اصول مهم تنظیم قرارداد کاری، تعداد نسخه های قرارداد کار است. بدون شک اکنون شما می‌دانید قرارداد کار در چند نسخه تنظیم میشود. با این حال باز هم اصول زیادی در نگارش قرارداد باید رعایت گردد. در غیر این صورت ممکن است صلاحیت پیمان زیر سوال برود. بنابراین باید از نگارش قراردادهای کار به صورت شخصی خودداری کنید. شما باید تا جای ممکن تنظیم قرارداد را از یک وکیل کاربلد بخواهید. وکیل کاربلد در تنظیم قرارداد فردی است که به صورت مرتب قراردادهای مختلف را تنظیم می‌کند. وکیل تلفنی این وکیل را به شما معرفی خواهد کرد.

چه پیش از تنظیم قرارداد کار، چه در زمان امضای قرارداد کار، چه پس از عقد قرارداد کار این احتمال وجود دارد سوالات و ابهامات زیادی ذهن شما را به خود مشغول کند. در این زمان هیچ چیز به اندازه مشاوره حقوقی کمک حال شما نخواهد بود. مشاوره حقوقی وکیل تلفنی می‌تواند به تمام چالش‌های ذهنی شما پایان دهد. ضمنا خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی