موسسه وکیل تلفنی

  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سعید شجاعی نیا گرامی : سوال حقوقی شما در حال بررسی توسط وکیل می باشد ساعت ۰:۵۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی

نمونه قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۰/۷ | ۱۷:۳۴:۵۱

یکی از مهمترین مراحل ساخت سازه، اجرای سقف آن است. در حال حاضر اجرای سقف به روش‌های مختلف صورت می‌پذیرد: سقف تیرچه کرومیت، سقف تیرچه بلوک، سقف اینتل دک، سقف دال بتنی و ... . با این حال سقف عرشه فولادی محبوب‌ترین روش جهت اجرای سقف سازه‌های داخل کشور است. صد البته اجرای چینی سقف‌هایی از عهده کارفرمایان پروژه عمرانی خارج می‌باشد. از همین رو باید این بخش از پروژه را به یک نیروی حرفه ای واگذار نمایند. در این میان، جهت کاهش اختلافات و رسمیت بخشیدن به همکاری از قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی استفاده می‌شود. از همین رو، آشنایی با قرارداد سقف عرشه فولادی هم برای کارفرمایان، هم برای پیمانکارانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، جزو واجبات است. بنابراین پیشنهاد می‌کنم این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی را از دست ندهید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

چنانچه سوالی درباره انواع قرارداد داشته باشید، این فرصت برای شما فراهم است تا با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی به سرعت آن را برطرف کنید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی چیست؟

قرارداد سقف عرشه فولادی یک نوع قرارداد پیمانکاری است که برای برون سپاری پروژه اجرای سقف عرشه فولادی منعقد می‌شود. طی این قرارداد که معمولا در زمان احداث اولیه اسکلت سازه منعقد می‌گردد، پیمانکار وظیفه اجرای سقف به روش عرشه فولادی را بر عهده می‌گیرد. عرشه فولادی نوعی سازه فلزی موجدار است که از آن برای کشیدن سقف و کف سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید این سازه به کمک بتن مسلح می‌گردد.

 

 

اجرای سقف

 

با توجه به مزایایی که این نوع اجرای سقف نسبت به سایر روش‌ها دارد، بسیاری از کارفرماها ترجیح می‌دهند در پروژه‌های خود از این گزینه برای بارگذاری سقوف سازه استفاده کنند. سرعت اجرای بالا، وزن پایین، استحکام مناسب و قیمت مقرون به صرفه از جمله امتیازات این سقف‌ها می‌باشد. از روی محبوییت این روش اجرای سقف، می‌توان انتظار داشت که نمونه قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی در پروژه‌های ساختمانی نسبتا رایج باشد.

 

وکیل کاربلد برای تنظیم قرارداد کیست؟

اگر مایل به عقد قراردادهای پیمانکاری هستید، گزینه‌های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد. البته پیشنهاد می‌شود از هرگونه تنظیم قرارداد به صورت شخصی خودداری کنید! به هر حال شما با قوانین و مقررات آشنا نبوده و احتمالا قرارداد را بدون در نظر گرفتن مصلحت طرفین بنویسید. از طرفی قراردادهای پیمانکاری مثل نقل و نبات در اینترنت یافته می‌شوند. با این حال استفاده از این قراردادها نیز چندان توصیه نمی‌شود. چرا که این توافقات پیش نویس شده، به هیچ وجه مطابق خواسته‌های شما و طرف مقابل نیستند. در این مواقع باید یک وکیل قرارداد پیدا کنید. وکیل قرارداد فردی است که با قوانین و مقررات حاکم بر قراردادهای پیمانکاری آشنایی کامل دارد. بنابراین ضمن تنظیم یک متن همه جانبه، صلاحیت طرفین را نیز در زمان نگارش قرارداد لحاظ می‌کند.

 

 

الزام به ایفای تعهد مالی 
مشاوره حقوقی قرارداد 
وکیل امور پیمان
درباره ما 

 

 

خوشبختانه با مطرح کردن سوالات در صفحه مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می‌توانید با وکلای کاربرد در زمینه قرارداد مشورت کنید. وکلای وکیل تلفنی ظرف تنها چند دقیقه پاسخ سوالات شما را ارائه خواهند کرد.

 

نکات حقوقی قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی

اگر در شرف تنظیم قراردادی همچون قرارداد سقف عرشه فولادی هستید، می‌بایست در گام اول با نکات حقوقی این سری از توافقات آشنا شوید. در غیر این صورت این خود شما هستید که ممکن است متضرر شوید. از جمله مهمترین نکات حقوقی قراردادهای پیمانکاری نظیر قرارداد مذکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرارداد پیمانکاری یک عقد لازم است؛ در واقع امکان فسخ آن بدون وجود عذر و بهانه قانونی وجود ندارد.
  • قرارداد پیمانکاری یک عقد تشریفاتی است؛ بنابراین برای امضای آن باید تشریفات خاصی انجام شود.
  • قرارداد پیمانکاری یک نامعین لازم است؛ به این معنی که طرفین می‌توانند با توجه به توافقات مفاد قرارداد را تنظیم کنند.

 

 

وکیل قرارداد اجرای سقف

 

تنظیم انلاین قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی

در ادامه ما یک نمونه قرارداد سقف عرشه فولادی برای آشنایی شما با این توافقات مکتوب ارائه کرده‌ایم. اما همانطور که گفته شد، این سری از پیمان‌های پیش نویس شده نمی‌توانند چندان برای قراردادهای کاری مناسب باشند. چرا که با خواسته‌های شما و طرف مقابل همراستا نیستند. اگر مایل باشید، وکلای وکیل تلفنی آماده تنظیم قرارداد شما با رعایت قوانین و مقررات هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نکات حقوقی قرارداد پیمانکاری و سپردن تنظیم قرارداد به وکیل بهتر است یک جلسه مشاوره حقوقی رزرو کنید. فراموش نکنید خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

نمونه قرارداد اجرای سقف عرشه فولادی

 

این قرارداد فی مابین خانم / آقای / شرکت --------------- به نمایندگی / مدیریت ------------- به شماره ثبت /  شماره ملی -------------- به نشانی ---------------------------------------- تلفن------------ که کارفرمای پروژه است و خانم / آقای / شرکت -------------- به نمایندگی / مدیریت ------------ به شماره ثبت /  شماره ملی ------------ به نشانی -------------------------------- تلفن------------ که پیمانکار پروژه است، منعقد می‌شود.

 

موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از اجرای سقف عرشه فولادی مطابق با مشخصات فنی جدول پیوست شماره یک و بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در پیوست شماره دو که جزو جدایی ناپذیر این قرارداد هستند.

 

محل اجرای قرارداد

موضوع این قرارداد در نشانی ----------------------------------------- انجام می‌شود که پیش از امضای آن به رویت پیمانکار رسیده است.

 

اسناد و مدارک پیمان

این قرارداد شامل اسناد و مدارک ذیل می‌باشد:

  1. جدول مشخصات فنی
  2. جدول برنامه زمانی پیشرفت پروژه
  3. سند حاضر

 

مدت زمان قرارداد

مدت زمان این قرارداد --- روز / ماه است که از تاریخ --------- شروع و در تاریخ -------- خاتمه می‌یابد.

تبصره: در مواردی که تاخیر در پروژه خارج از عهده پیمانکار باشد، امکان توافق با کارفرما جهت تمدید این مدت زمان امکان پذیر است.

 

مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد ---------------- ریال بدون احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده است.

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد به عنوان مبلغ پیش پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اجرای 50% از کل پروژه و با تایید سرپرست کارگاه پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام پروژه و با تایید نهاد نظارتی پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام دوره ضمانت و رفع ایرادات موجود در ساختمان پرداخت می‌گردد.

 

* در ادامه می‌بایست مفادی نظیر تعهدات پیمانکار، تعهدات کارفرما، تاخیرات و جریمه، دوره ضمانت، ضمانت انجام تعهدات، کسورات قانونی، موارد خاتمه یا فسخ قرارداد، مرجع حل اختلاف و فورس ماژور را به قرارداد اضافه کرد.

 

نسخ قرارداد

این قرارداد در --- ماده و --- نسخه تنظیم شده است. تمام نسخ قرارداد مفاد کاملا یکسانی دارند. همچنین هر یک از طرفین قرارداد به یک نسخه از آن دسترسی دارند.

 

 

                                تاریخ و امضا کارفرما                             تاریخ و امضا پیمانکار

 

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی