موسسه وکیل تلفنی

  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سعید شجاعی نیا گرامی : سوال حقوقی شما در حال بررسی توسط وکیل می باشد ساعت ۰:۵۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق

نمونه قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۰/۴ | ۲۰:۳۸:۵۱

یکی از مهمترین نکات در ساخت ساختمان، مجتمع و بناهای مختلف، توجه به امنیت آن است. سازه باید در برابر هرگونه حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی ایمن باشد. اتفاقا اجرا و راه اندازی سیستم اطفا حریق یکی از مهمترین اقدامات ایمنی در زمان ساخت ساختمان محسوب می‌شود. با تجهیز ساختمان به سیستم اعلان و اطفا حریق می‌توان جان سکنه را در برابر حوادثی نظیر آتش سوزی نجات داد.

پر واضح است کارفرمایان پروژه ساختمانی از اجرای سیستم اطفا حریق عاجز هستند. از همین رو این گروه با عقد قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق، یک شخص حرفه ای را برای این کار استخدام می‌کنند. آیا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره نمونه قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق کسب کنید؟ به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی را از دست ندهید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

چنانچه سوالی درباره انواع قرارداد داشته باشید، وکیل تلفنی این فرصت را به شما می‌دهد تا به راحتی از سراسر ایران با وکیل قراردادها صحبت کنید. در این مکالمه وکیل بهترین راهنمایی را برای حل مشکل پیش رو به شما ارائه خواهد کرد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق چیست؟

قرارداد نصب سیستم اطفا حریق یک نوع قرارداد پیمانکاری است که با هدف برون سپاری پروژه اجرا، نصب و راه اندازی سیستم آتش نشانی در ساختمان منعقد می‌شود. در طول این قرارداد، کارفرما وظیفه‌ی اجرای این سیستم ایمنی در ساختمان را به یک پیمانکار خبره می‌سپارد. دقت کنید این قرارداد یک قرارداد پیمانکاری محسوب شده و از تمام اصول و قوانین این پیمان پیروی می‌نماید.

سیستم اطفا حریق در زمان وقوع آتش سوزی در ساختمان یا مجتمع کمک می‌کند تا آتش خاموش شود. اجرای این سیستم، ایمنی سازه در برابر انواع آتش سوزی را به شدت افزایش می‌دهد. در شهرهای بزرگی همچون تهران، خصوصا بعد از حادثه پلاسکو، اجرای این سیستم باب شده است. طبیعتا با باب شدن تجهیز ساختمان به این سیستم‌ها، قراردادهای اجرای سیستم اطفا حریق نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

 

قرارداد نصب سیستم اطفا حریق

 

وکیل کاربلد برای تنظیم قرارداد کیست؟

هر زمان با یک مشکل حقوقی مواجه شدید، باید نزد وکیل مراجعه کنید. منتهی هر دسته از وکلا در حوزه خاص خود فعالیت می‌کنند. از همین رو ما وکیل طلاق، وکیل ارث، وکیل دیه، وکیل قتل و ... داریم. چنانچه نیاز به تنظیم قرارداد اجرای سیستم آتش نشانی داشته باشید، یا حتی اگر یک ابهام بزرگ در زمان تنظیم این قراردادها برایتان به وجود آمده باشد، بهتر است به هر وکیلی رجوع نکنید. چرا که در این مواقع بهترین فرد وکیل قرارداد است. اگر به دنبال یک وکیل قرارداد هستید، وکیل تلفنی آماده معرفی بهترین فرد به شما است.

البته شما می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان هم سوالات خود را با وکیل در میان بگذارید. این مشاوره رایگان است. در ضمن خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره حقوقی عقد ضمان 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 

 

نکات حقوقی قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق

پیش از آنکه قراردادی نظیر قرارداد نصب سیستم اطفا حریق را تنظیم و امضا کنید، لازم است با نکات حقوقی پیرامون این سری توافقات آشنایی داشته باشید. در ادامه قصد داریم مهمترین نکات حقوقی درباره این قراردادها را بررسی کنیم:

  • این قرارداد در دسته قراردادهای پیمانکاری قرار می‌گیرد.
  • یک نوع قرارداد لازم است، به این معنی که امکان فسخ آن بدون داشتن دلیل وجود ندارد.
  • یک نوع قرارداد تشریفاتی است، یعنی برای عقد آن باید تشریفات خاص انجام داد.
  • یک نوع قرارداد نامعین است، در واقع توافقات آن نیازی نیست حتما بر اساس قانون خاصی انجام شود.

 

 

سیستم اطفا حریق

 

تنظیم انلاین قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق

چه به عنوان کارفرما چه به عنوان پیمانکار نصب سیستم اطفا حریق، باید قبل از آغاز همکاری، نسبت به عقد قرارداد اقدام کنید. فراموش نکنید شروع همکاری بدون تنظیم قرارداد نصب سیستم اطفا حریق می‌تواند زمینه ساز مشکلات و اختلافات آتی شود. اگر نمی‌خواهید با این مشکلات سر و کله بزنید، یا در اصل اگر می‌خواهید با خیالی راحت همکاری خود را با طرف مقابل پیش ببرید، تنظیم قرارداد از واجبات است. اما برای اینکار باید از یک وکیل کاربلد کمک بگیرید!

 

روش‌های مختلفی جهت سپردن نگارش قرارداد به وکیل وجود دارد، اما پیشنهاد ما این است که این کار را به وکلای وکیل تلفنی بسپارید. با این کار هم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد، هم در انرژی شما. شما می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل تلفنی، هم اطلاعات حقوقی خود را پیرامون این قراردادها افزایش دهید، هم تنظیم قرارداد را به صورت آنلاین به وکیل بسپارید.

 

نمونه قرارداد اجرای سیستم اطفا حریق

 

 

طرفین قرارداد

کارفرما: خانم / آقای / شرکت ------------------ به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی --------------------------------------------------- تلفن------------

پیمانکار: خانم / آقای / شرکت ----------------- به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی --------------------------------------------------- تلفن------------

 

موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از خرید، طراحی، اجرا، نصب و راه اندازی سیستم اعلان حریق ساختمان -------، سیستم اعلان و اطفا حریق پارکینگ، مشاع و انبار مواد شیمیایی ------- بر اساس مشخصات و شرایط فنی مطرح شده در این قرارداد که به تایید کارفرما رسیده است.

 

محل اجرای قرارداد

این قرارداد در نشانی ----------------------------------------- انجام می‌شود که پیش از امضای آن به رویت پیمانکار رسیده است.

 

مدت زمان قرارداد

مدت زمان این قرارداد -- روز / ماه است که از تاریخ -------- شروع و در تاریخ ------- خاتمه می‌یابد.

 

مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ---------------- ریال است که پس از اجرای به موقع کار توسط پیمانکار، اخذ تاییدیه حسن انجام کار و کسر کسورات قانونی باید پرداخت شود.

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اجرای 50% از کل پروژه و با تایید سرپرست کارگاه پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام پروژه و با تایید ناظر پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام دوره ضمانت و رفع ایرادات موجود در اجرای پروژه پرداخت می‌گردد.

 

تضمین انجام تعهدات

پیمانکار از بابت ضمانت اجرای تعهدات خود به میزان 10 درصد از مبلغ کل قرارداد که معادل است با ------ ریال را در گروه بانک به شماره حساب ---------- و بانک --------- قرار داده است. چنانچه پیمانکار به تعهدات خود عمل ننماید، کارفرما می‌تواند این مبلغ را به نفع خود وصول کند. همچنین این ضمانت نامه تا پایان مدت گارانتی تحویل پروژه و رفع نواقص احتمال معتبر است.

 

*در ادامه می‌بایست بندهایی نظیر تعهدات پیمانکار، تعهدات کارفرما، شرایط عمومی قرارداد، تحویل موقت، تحویل قطعی، حوادث قهری و غیرمترقبه، موارد اختلاف، موارد فسخ و ... را اضافه نمود.

 

نسخ قرارداد

قرارداد پیش رو در ---- ماده و ------ نسخه تنظیم شده است. کلیه‌ی نسخه‌های قرارداد مفاد کاملا یکسانی دارند.

 

                             تاریخ و امضا کارفرما                             تاریخ و امضا پیمانکار

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی