موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت

قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ | ۱۱:۴۱:۳۳

قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت یک نوع قرارداد اجاره است، با این تفاوت که در انتهای قرارداد، در صورت پرداخت تمام اقساط توسط مستاجر، مالکیت سیم کارت از موجر به مستاجر منتقل خواهد شد. چه به دنبال خرید اقساطی سیم کارت باشید، چه مایل به فروش سیم کارت خود به صورت قسط بندی شده باشید، می‌توانید از قرارداد فروش اقساطی سیم کارت استفاده کنید. از آنجا که شاید اطلاعات کمی درباره این قراردادها وجود داشته باشد، در این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی به طور کامل درباره اجاره به شرط تملیک سیم کارت و توافق مکتوب پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

چنانچه نیاز به کسب اطلاعات فوری درباره قرارداد خرید سیم کارت اقساطی دارید، حتما یک جلسه مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای ما برگزار کنید. وکلای ما بهترین توصیه را به شما عزیزان خواهند کرد. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت چیست؟

قرارداد اجاره سیم کارت به شرط تملیک یک نوع قرارداد اجاره است که میان موجر و مستاجر منعقد می‌شود. طی این قرارداد موجر حق استفاده از سیم کارت را در طول قرارداد به مستاجر واگذار می‌کند، اما به یک شرط! موجر متعهد می‌شود چنانچه مستاجر اقساط سیم کارت را در زمان اجاره به موقع پرداخت نماید، در پایان قرارداد اجاره، مالکیت سیم کارت را به وی انتقال دهد. اتفاقا به همین دلیل به قرارداد فوق قرارداد فروش اقساطی سیم کارت گفته می‌شود.

 

 

وکیل تنظیم قرارداد 
نگارش قرارداد انلاین 
مشاوره حقوقی در نگارش قرارداد 
درباره ما 

 

 

" این قرارداد بیشتر برای سیم کارت‌های دائمی اپراتورهای موبایل با شماره رند منعقد می‌شود، چرا که سیم کارت‌های اعتباری معمولا با قیمت پایین به فروش می‌رسند."

 

اهمیت تنظیم قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت

چنانچه به فکر واگذاری مالکیت سیم کارت خود هستید، اما مشتری به هر دلیل مایل باشد سیم کارت را به صورت اقساطی از شما خریداری کند، باید از قرارداد اجاره سیم کارت به شرط تملیک استفاده کنید. با تنظیم این قرارداد و امضای آن توسط طرفین قرارداد، خیال هر دو طرف آسوده است. موجر این اطمینان را دارد که اقساط مستاجر در موعد مقرر پرداخت خواهد شد، در غیر این صورت می‌تواند از انتقال مالکیت سیم کارت به وی امتناع ورزد. از طرفی مستاجر این اطمینان خاطر را دارد که سیم کارت را پس از پرداخت اقساط صاحب خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت تنظیم قرارداد، دست کم جهت آسودگی خاطر، پیش از اجاره دادن یا اجره گرفتن سیم کارت مشروط به تملیک جزو واجبات است.

 

 

تملک سیم کارت

 

 

نکات ضروری اجاره به شرط تملیک سیم کارت

در زمان تنظیم قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت باید نکات متعددی را یکی پس از دیگری مدنظر قرار دهید. نوشتن طرفین قرارداد به صورت دقیق، تعیین شماره سیم کارت و ذکر تملیک آن به مستاجر پس از پایان قرارداد، مبلغ هر قسط و سررسید آن، مدت زمان پرداخت اقساط هر دوره و غیره از جمله نکاتی است که باید به ان توجه کنید. اما یک موضوع در این قراردادها اهمیت بسیار زیادی دارد و آن هم تعیین وجه التزام است. چنانچه یکی از طرفین به مسئولیت خود پایبند نباشد، برای مثال مستاجر اقساط را به موقع پرداخت ننماید، می‌بایست مبلغی را به عنوان خسارت به طرف مقابل بپردازد. این موضوع تحت عنوان وجه التزام مشخص خواهد شد. نحوه تنظیم وجه التزام در قرارداد فوق بسیار مهم است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره وجه التزام در قرارداد فروش اقساطی سیم کارت به صفحه مشاوره حقوقی انلاین و رایگان مراجعه کرده و سوال خود را با وکلای ما در میان بگذارید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

نمونه قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت

 

طرفین قرارداد

این قرارداد فی مابین خانم / آقای / شرکت ------------------ به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی --------------------------------------------------- تلفن------------ که در قرارداد پیش رو به عنوان موجر شناخته می‌شود و خانم / آقای / شرکت ----------------- به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی --------------------------------------------------- تلفن------------ که در قرارداد پیش رو به عنوان مستاجر شناخته می‌شود، منعقد شده است.

 

موضوع قرارداد

موضوع قرارداد تملیک عین مستاجره یعنی سیم کارت به شماره ------------ متعلق به شرکت --------- به مستاجر پس از پرداخت تمامی اقساط می‌باشد.

 

مدت قرارداد

مدت قرارداد پیش رو ----- ماه تعیین شده است و از تاریخ ------------ آغاز و در تاریخ ----------- خاتمه پیدا می‌کند. پس از پایان مدت قرارداد موجر در صورت پرداخت تمام اقساط توسط مستاجر موظف است مالکیت سیم کارت را به نام مستاجر انتقال دهد.

 

مال الاجاره

کل مبلغ اجاره سیم کارت --------------- ریال تعیین شده است.

مستاجر -------- درصد از مبلغ کل معادل ------------- ریال را از بابت پیش پرداخت نقدا به موجر پرداخت کرده است.

همچنین مستاجر --------- درصد از مبلغ قرارداد (مابقی مبلغ اجاره) را طی ------- قسط بر اساس جدول زیر به موجر پرداخت خواهد کرد:

 

جدول اقساط مال الاجاره

شماره قسط

سررسید

تاریخ

مبلغ چک

شماره چک

کد شعبه

بانک

1

---

---

---

---

---

---

2

---

---

---

---

---

---

3

---

---

---

---

---

---

 

 

تاخیر بیش از 15 روز در پرداخت هر یک از اقساط توسط مستاجر به معنای خیار فسخ اجاره توسط موجر است. در این صورت مستاجر باید هرچه سریعتر مورد اجاره را بازگرداند.

 

تعهدات طرفین

*در این بند باید تمام تعهدات طرفین اعم از موجر و مستاجر آورده شود.

 

تحویل مورد اجاره

مالکیت سیم کارت مورد اجاره در صورت پرداخت تمام اقساط در تاریخ ------------ به مستاجر واگذار می‌گردد.

 

نسخ قرارداد

قرارداد پیش رو در ------ ماده و ------ نسخه تنظیم شده است. هر یک از نسخ قرارداد مفاد یکسانی دارند.

 

 

 

               امضا موجر             امضا مستاجر             امضا شاهد اول             امضا شاهد دوم

 

 

 

مزایای تنظیم قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت در حضور وکیل

تنظیم قرارداد خرید سیم کارت اقساطی یا قرارداد فروش اقساطی سیم کارت نزد وکیل از مزایای بیشماری برخوردار است. با این حال اگر از تمام مزایای این کار صرف نظر کنیم، می‌توان گفت انعقاد قرارداد فوق در کنار وکیل می‌تواند ضمن دادن اطمینان خاطر از نبودن ابهام در قرارداد، به رعایت مصلحت طرفین یقین پیدا کرد. چرا که وکلا تخصص و تبحر بالایی در تفسیر انواع قرارداد دارند، بنابراین تلاش می‌کنند در تنظیم قرارداد مصلحت طرفین را در نظر بگیرند. همچنین وکلا با نگارش دقیق بندهای قرارداد، ضمن مشخص کردن مسئولیت‌های طرفین اعم از مستاجر و موجر، بهترین مسیر جهت حل اختلاف را پیش بینی می‌کنند. در این صورت بروز اختلافات به حداقل می‌رسد، اما اگر اختلافی هم به وجود بیاید، در سریع ترین زمان برطرف خواهد شد.

اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره قرارداد اجاره سیم کارت به شرط تملیک دارید، یا می‌خواهید تنظیم این قرارداد را به وکیل بسپارید، کافی است یک جلسه مشاوره حقوقی رزرو کنید. در این جلسه وکیل به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد، همچنین در صورت خواست شما یک قرارداد همه جانبه تنظیم خواهد کرد.

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی