موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

وکیل نفی نسب| وکیل تلفنی

وکیل نفی نسب| وکیل تلفنی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ | ۱۷:۲۷:۲۵

نفی نسب یکی از دعاوی حقوقی خانوادگی بوده که در آن یکی از طرفین نسبت خونی خود را با دیگری انکار می‌کند. ممکن است دو نفر با هم نسبت خونی داشته؛ به عنوان مثال خواهر و برادر باشند. با این حال یکی از آن‌ها وجود نسبت با دیگری را انکار کند. در این صورت دعوایی مطرح می‌شود که باید در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

حال به همین شکل هر دو نفری که رابطه خونی دارند، اعم از پدر و فرزند، مادر و فرزند و دو فرزند با هم را زیر سوال ببرند. البته اینکه نفس نسب از جانب چه کسی باشد، احکام مختلفی در مورد آن صدق می‌کند. به صورت معمول به نفی نسبی که از جانب پدر رخ می‌دهد؛‌ یعنی وجود فرزندش را از خودش نمی‌داند اصطلاحا نفی ولد گفته می‌شود.

یک نکته مهم در مورد دعوای انکار نسب این است که حتما باید بین دو نفر بالغ صورت بگیرد. بنابراین در مورد کودک صغیر یا تازه متولد شده صدق نخواهد کرد. دلیل آن هم این بوده که هر دو طرف باید بتوانند در دادگاه حاضر شده و از خود دفاع کنند.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

راه های اثبات نسب در دعوای نفی نسب

برای این که بتوان دعوای نفی نسب را در دادگاه اثبات کرد، نیاز به راه‌هایی دارید که به واسطه آن ارتباط خونی خود را با طرف مقابل نشان دهید. تمام مدارک ارائه شده باید طبق قانون 1273 قانون مدنی باشند. اگر والد، فرزند یا خواهر و برادر شما نسبت به نسبی که با شما دارد، شک و تردیدی دارد؛ می‌توانید در این زمینه دادخواستی را تکمیل کنید.

طرح دادخواست در دادگاه تنها روشی بوده که می‌توان این دعوا را به صورت قانونی حل و فصل کرد. اگر شما طرفی هستید که رابطه را انکار می‌کند، باید بتوانید دلایلی ارائه دهید که مرجع قضایی آن را بپذیرد. در مقابل هم اگر فردی هستید که که قصد دارید تا وجود رابطه را تایید کنید، باید مواردی به دادگاه ارائه دهید.

یکی از این اسناد، می‌تواند گواهی تولد باشد، زیرا گواهی تولد فرزند فقط به پدر او داده می‌شود. بنابراین اگر مردی گواهی تولد کودکی را دریافت کرده باشد، به این معنا بوده که پدر او است. علاوه بر این ارائه آزمایش DNA یک روش دیگر بوده که اطمینان بسیار بالایی هم دارد. از آزمایش DNA در تمام دنیا برای اثبات رابطه خونی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره حقوقی از یک تیم کاربلد، این مشکل را در مراجع قضایی حل و فصل کنید.

 

راه های اثبات نسب

 

وکیل نفی نسب چه خصوصیاتی دارد؟

وکیل نفی نسب باید فردی باشد که در حوزه حقوق خانواده اطلاعات زیادی داشته و بتواند از این اطلاعات به شکل کاربردی استفاده کند. دلیل‌ آن هم این بوده که پرونده‌های نفی نسب از آن دست پرونده‌های پیچیده است. ویژگی‌هایی که یک وکیل نفی نسب باید داشته باشد، این است که اولا در حوزه خود یک متخصص محسوب شود. این بدان معنا بوده که بتواند شکل پیچیده هر پرونده‌ای را هم حل و فصل کند.

علاوه بر این، فرد صادقی باشد زیرا پرونده‌های انکار نسب، جز موارد خانوادگی محسوب شده که نیازمند رسیدگی بیشتر و البته صداقت در عمل است. اگر پرونده با تمام تلاش‌ها امکان رسیدگی و کسب نتیجه مطلوب را ندارد، این وظیفه وکیل بوده که طرف مقابل را از چنین موضوعی آگاه کند.

همچنین وکیل در دسترس شما باشد. مشاوره حقوقی تلفنی موسسه وکیل تلفنی چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید در هر کجای ایران که باشید از طریق تماس تلفنی با وکیل نفس نسب خود ارتباط داشته باشید.

نکته مهم دیگر در مورد خصوصیت یک وکیل مناسب این است که هزینه مناسبی دریافت کند. این موضوع به خصوص برای افرادی که از توان مالی بالایی برخوردار نیستند اما نیاز دارند تا یک متخصص به پرونده رسیدگی کند، بیشتر به چشم می‌خورد.

 

 

 

قیمت آزمایش DNA برای اثبات نسب فرزند 
مشاوره ارزان بارداری نامشروع 
مشاوره حقوقی روابط نامشروع 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

اهمیت داشتن وکیل برای نفی نسب

حال ممکن است بپرسید که چرا لازم است در چنین پرونده‌هایی حتما وکیل داشته باشیم. دلیل‌ این بوده که حضور یک وکیل می‌تواند تا حد زیادی روند پیشرفت پرونده را زیاد کند. شما اطلاعات چندانی از امور حقوقی ندارید، به همین دلیل ممکن است خیلی مواقع با سازوکار حقوقی آشنا نباشید. این مساله باعث می‌شود تا مجبور باشید به برخی از شعب چندین بار مراجعه کنید.

همچنین نیاز دارید تا برای رسیدگی به پرونده، از محل کار خود مرخصی بگیرید. این در حالی است که وجود وکیل مانع از این مشکلات می‌شود. وکیل به نمایندگی از شما در تمام مراحل اداری و برگزاری جلسات دادگاه شرکت می‌کند. بنابراین نه نیازی به مرخصی از محل کار دارید و نه وقتی از شما گرفته می‌شود.

همه این موارد را باید به این موضوع که امکان کسب نتیجه مطلوب بیشتر می‌شود، اضافه کنید. پس توصیه ما این است که همین حالا به دنبال یک وکیل متخصص در این زمینه باشید. وکیلی که بتواند دلسوزانه و متعهدانه پرونده انکار نسب شما را رسیدگی کند.

 

 

 

نفی نسب

 

حق الوکاله وکیل نفی نسب

وکیل نفی نسب مانند هر وکیل دیگری، حق الوکاله‌ای برای خدمات خود دریافت می‌کند. به طور معمول هرچه پرونده پیچیده‌تر باشد، دستمزد وکیل هم بیشتر خواهد شد. این در حالی بوده که عواملی مانند سابقه کاری و آوازه هم باعث افزایش دستمزد خواهد شد. با این حال اگر به دنبال راه اقتصادی‌تری برای کاهش هزینه‌های استخدام وکیل هستید، توصیه ما موسسه حقوقی وکیل تلفنی است.

وکلای این موسسه، علاوه بر این که تخصص کافی در حوزه خود دارند؛ خدمات مشاوره خود را به صورت آنلاین و تلفنی هم ارائه می‌دهند. به همین دلیل شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری و با هزینه کمتری مشاوره دریافت کنید. البته فراموش نکنید که امکان دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان هم برای شما فراهم است.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته اماده خدمت رسانی است. شما برای ارتباط با مشاوران متخصص و کاربلد این موسسه فقط کافی است با یکی از شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن وقت مشاوره برای شما تنظیم شود.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی