موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

هزینه نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند

هزینه نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۳ | ۱۴:۱۳:۱۰

از لحاظ لغوی، نفقه به معنای هزینه‌ای بوده که برای مایحتاج زندگی پرداخت می‌شود. با کمی تغییر در معنا، این مفهوم در قوانین مدنی به این صورت تعریف می‌شود که هزینه‌های زندگی شامل خوراک، درمان، البسه و خانه به صورت متعارف و مناسب بر عهده مرد است. بنابراین هر مردی بعد از ازدواج باید هزینه‌های زندگی همسر و فرزندانش را تامین کند.

حالا سوال پیش می‌آید که این نفقه به چه افرادی تعلق می‌گیرد. نفقه به صورت کلی به زوجه و به اقارب تعلق گرفته که نفقه فرزند هم شامل همین اقارب می‌شود. پدر تا زمانی که در قید حیات باشد باید هزینه‌های زندگی فرزندش را تامین کند تا او بالغ شده و مشغول به کار شود. بعد از سرکار رفتن فرزند، نفقه او لغو شده و دیگر پرداخت نمی‌شود.

نکته مهم این است که نفقه یک حق مالی بوده و برای پدر اجباری است. پس در صورتی که پدری نفقه فرزندش را پرداخت نکند، می‌توان از او در این باره شکایت کرد. بعد از شکایت هم باید نفقه‌های گذشته و نفقه‌های آینده با هم به فرد پرداخت شوند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

برای شکایت از پدر بابت عدم پرداخت نفقه فرزند به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که گفتیم در صورتی که پدر نفقه فرزند را پرداخت نکند، مجرم بوده و می‌توان از او شکایت کرد. برای شکایت از پدر بابت عدم پرداخت نفقه فرزند، در درجه اول باید به یک وکیل کاربلد خانواده مراجعه کنید. تهیه اسناد و مدارکی که ثابت کند پدر در این مدت نفقه‌ای پرداخت نکرده است، یکی از وظایف وکیل است.

بعد از اینکه به کمک مشاوره حقوقی توانستید اسناد و مدارک لازم را جمع آوری کنید، زمان آن است که با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام به ثبت درخواست کنید. بعد از ثبت دادخواست، شکایت شما به نزدیکترین شعبه دادسرای عمومی محل زندگی پدر یا فرزند ارجاع داده می‌شود.

بعد از ارجاع پرونده، طرفین احضار شده و جلسات دادگاه برگزار می‌شود. در پایان، رأی دادگاه به پرداخت یا عدم پرداخت نفقه فرزند صادر می‌شود. اگر پدر از سوی دادگاه به پرداخت نفقه معوقه محکوم شود، باید تمام هزینه‌هایی که از قبل پرداخت نشده است را به صورت یکجا یا قسطی به فرزندش بپردازد.

 

نکات طلایی دادخواست مطالبه نفقه فرزند

برخی نکات هستند که در مورد ارائه دادخواست مطالبه نفقه فرزند باید به آن‌ها دقت کنید. البته همه این موارد تا مراجعه به یک وکیل کاربلد قابل حل بوده اما در صورتی که امکان استخدام یک وکیل تمام وقت را ندارید، می‌توانید از مشاوره حقوقی تلفنی نیز استفاده کنید.

یکی از نکات طلایی که حتما باید مورد توجه قرار گیرد آن است که مدارک موثق و درستی را تهیه کنید زیرا عدم پرداخت نفقه جز جرایمی بوده که به دلیل عدم انجام یک فعل، رخ داده است. در نتیجه شواهد باید در راستای این باشند که پدر نفقه فرزندش را نپرداخته است. علاوه بر این در دادگاه حتما این مدارک را به درستی اثبات کنید. ارائه غلط هم می‌تواند در نتیجه تاثیرگذار باشد.

همچنین هنگام نگارش دادخواست حتما از یک وکیل معتبر و کاربلد راهنمایی بگیرید. در غیر این صورت اگر نتوانید دادخواست را به درستی نگارش کنید، با مشکلات مختلفی روبرو خواهید شد. در نهایت هم حتما باید به مرجع صالح برای ارائه پرونده مراجعه کنید.

 

 

 

مشاوره حقوقی خانواده
مشاوره حقوقی فرزند
دادخواست مطالبه نفقه
هزینه نگارش دادخواست
درباره ما

 

برای نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند چه باید کرد؟

در اکثر موارد، افراد می‌خواهند شکایت خود را در راستای دریافت نفقه ثبت کنند اما هنوز از میزان نفقه مطلع نبوده و حتی نمی‌دانند چه نوع مدارکی را برای اثبات حرف خود باید آماده کنند. در این شرایط تنها راهی که می‌توانید امتحان کنید و سریعا به نتیجه برسید این است که از یک وکیل خانواده کمک گرفته تا او برای شما دادخواستی مناسب تنظیم کند و در مسیر جمع آوری مدارک، ثبت دادخواست و دفاع از شکایت خود در دادگاه، در کنار شما باشد.

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی با ارائه خدماتی متمایز، در زمینه نوشتن دادخواست نیز بسیار سریع عمل کرده و می‌تواند نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند شما را در کمترین زمان انجام دهد. همچنین استفاده‌ از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به شما کمک خواهد کرد که نسبت به أوضاع، اطلاعات بیشتری کسب کرده و بهتر از هر زمان دیگری، به پرونده خود اشراف داشته باشید. توجه داشته باشید که وکیل شما برای نگارش این دادخواست به مدارک هویتی فرزند و در صورت نیاز مادر فرزند، نیاز خواهد داشت.

 

هزینه نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند

هزینه نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند از جمله دغدغه‌هایی است که افراد با آن روبرو هستند. از آنجا که داشتن یک دادخواست آماده برای شروع فرآیند شکایت لازم است، بنابراین هر فرد باید در ابتدا و با داشتن مدارک کافی، چنین سندی را آماده کرده و با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، درخواست شروع پروسه دادرسی را بدهد. بسیار محتمل است که افراد از این موضوع اطلاعی نداشته باشند و حتی ندانند که چطور باید یک دادخواست خوب و کاربردی را آماده کنند. در همچین شرایطی، آن‌ها اقدام به مطالعه مطالب کرده و یا در اینترنت به دنبال یک آموزش مرتبط هستند.

 

 

 

مشاوره نفقه

 

بهترین کار این است که نگارش یک دادخواست رسمی را به یک وکیل خانواده کاربلد سپرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن، یک متن را مطابق قوانین حقوقی و بدون هیچ ایرادی برای شما آماده کند. مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی نیز در همین راستا خدمات نگارش دادخواست را به موکلین خود ارائه داده و با توجه به پرونده و شرایط هر فرد، هزینه نگارش فوری دادخواست مطالبه نفقه فرزند در حدود 300 هزار تومان خواهد بود. کافیست با کارشناسان مجموعه وکیل تلفنی ارتباط برقرار کنید و بعد از صحبت با وکیل مربوطه، درخواست خود را مبنی بر نگارش یک دادخواست اداری ثبت کنید.

 

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا جلسات مشاوره با وکلا را برگزار کند. تیم وکلای حرفه‌ای و متخصص این مجموعه در حوزه‌های مختلفی از جمله دریافت نفقه فعالیت می‌کنند. بنابراین هر پرونده مستقیما به وکیل متخصص همان حوزه ارجاع داده می‌شود. برای رزرو وقت می‌توانید با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن جلسه مشاوره برای شما تنظیم شود.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی