موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح

قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ | ۱۸:۴۰:۳۸

قرارداد پیمانکاری اجرای اسکلت بتنی یکی از رایج‌ترین قراردادهایی است که در پروژه‌های ساخت و ساز منعقد می‌شود. اسکلت بندی ساختمان روش‌های مختلفی دارد، منتهی در اغلب نقاط ایران از اسکلت بندی بتنی استفاده می‌شود. برای برون سپاری بخش اسکلت ساختمان، با هدف کاهش اختلافات پیش از شروع همکاری، کارفرما و پیمانکار قراردادی را به امضا می‌رسانند تا تعهدات هر طرف به صورت شفاف مشخص شود. به این قرارداد، قرارداد اجرای اسکلت بتنی گفته می‌شود. ناگفته نماند قراردادهای اجرای اسکلت بتنی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ قرارداد اجرای اسکلت بتنی با مصالح و قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح. در این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی به قرارداد نوع دوم یعنی بدون مصالح خواهیم پرداخت.

 

با وجود موسساتی نظیر وکیل تلفنی به راحتی می‌توانید تمام سوالات و دغدغه‌های حقوقی خود را برطرف کنید. چنانچه سوال یا ابهامی در خصوص قراردادهای پیمانکاری داشته باشید، می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی با وکیل به آن پاسخ دهید. کافی است به وکلای ما اعتماد کنید. 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح چیست؟

قرارداد پیمانکاری اجرای اسکلت بتنی یک نوع قرارداد پیمانکاری است که در طول آن کارفرمای پروژه عمرانی وظیفه اسکلت بندی ساختمان را به پیمانکار واگذار می‌نماید. اما همانطور که گفته شد، ما در این بخش به قرارداد اجرا اسکلت بدون مصالح خواهیم پرداخت. منظور از بدون مصالح در اجرای اسکلت بتنی، واگذار کردن مسئولیت تهیه مصالح به کارفرما است. در واقع در چنین توافقاتی پیمانکار نقشی در تهیه مصالح اسکلت بندی ندارد.

اسکلت بندی ساختمان یکی از مهمترین مراحل پیشرفت سازه است که به روش‌های مختلف انجام می‌شود؛

  • اسکلت چوبی
  • اسکلت فلزی
  • اسکلت بتنی

با توجه به محبوبیت اجرای اسکلت بتنی در داخل ایران، باید گفت در اغلب اوقات کارفرمایان و پیمانکاران پروژه‌های ساخت و ساز از قراردادهای اجرای اسکلت بتنی استفاده می‌کنند. به عبارتی ساده‌تر این نوع قراردادها بسیار رایج هستند.

 

نکات حقوقی قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح

یک قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون واگذار کردن حق تهیه مصالح، از نکات حقوقی متعددی برخوردار است. در ادامه به مهمترین نکات این سری از توافقات می‌پردازیم؛

  • قرارداد اجرای اسکلت قرارداد جایز است، بنابراین امکان فسخ یکطرفه برای طرفین وجود ندارد.
  • قرارداد اجرای اسکلت بتنی قراردادی نامعین است، در واقع قانون خاصی برای تنظیم بندهای ان وجود ندارد.
  • از آنجا که این قرارداد بدون مصالح است، وظیفه خرید مصالح بر عهده کارفرما می‌باشد، نه پیمانکار.
  • کارفرما باید ظرف مدت زمان مشخص مصالح مورد نیاز پیمانکار را تهیه کند.

 

 

وکیل امور پیمان
مشاوره قرارداد کار
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 

 

 

علاوه بر نکات حقوقی نامبرده، یکسری از نکات هم وجود دارد که باید در قرارداد درج شود. برای مثال عرفا وظیفه تجهیز کارگاه، پرداخت حق آب، برق، گاز و فراهم سازی محیط استراحت کارگران بر عهده کارفرما است. اما پرداخت دستمزد، عیدی، انعام، پاداش و ... کارگران بر عهده پیمانکار خواهد بود. این موارد با عینا در قرارداد درج شود.

 

مشاوره حقوقی تلفنی اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح

چنانچه در زمینه قرارداد پیمانکاری اجرای اسکلت بتنی سوالی برایتان به وجود آمده است، دریافت مشاوره حقوقی تلفنی یک راه سریع و آسان برای پاسخ دادن به این سوال خواهد بود. در جلسه مشاوره حقوقی از طریق تلفن، وکیل ضمن پاسخگویی به سوالات شما نکات مهمی درباره قرارداد اجرای اسکلت به شما منتقل خواهد کرد. در این نکات برای تنظیم و عقد قرارداد به دردتان خواهد خورد. بنابراین توصیه می‌کنیم به هیچ‌وجه بدون دریافت مشاوره حقوقی قراردادتان را امضا نکنید! جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

البته در صورت نیاز شما می‌توانید از طریق ورود به مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به صورت چت محور با وکلای ما مشورت کنید. این روش مشاوره کاملا رایگان بوده و نیازی به هزینه ندارد. با این حال اگر خواهان عقد قرارداد پیمانکاری هستید، مشاوره تلفنی گزینه بهتری محسوب می‌شود. در نهایت بدانید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

اسکلت بنتی

 

تنظیم انلاین قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح

اگر احیانا نیاز به قرارداد پیمانکاری اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح پیدا کردید، این فرصت فراهم است تا از نمونه قرارداد گنجانده شده در این مقاله استفاده کنید. منتهی یک قرارداد باید مطابق با خواسته‌های شما و طرف مقابلتان تنظیم گردد. همچنین قراردادی مناسب شما است که صلاحیت شما را در نظر گرفته باشد. بنابراین بهترین کار جهت تنظیم قرارداد، سپردن نگارش قرارداد به وکیل است. وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی دائما آماده تنظیم قرارداد به صورت آنلاین هستند. شما می‌توانید نیازهای خود را با وکلای ما در میان بگذارید تا یک قرارداد همه جانبه برای شما تنظیم شود. این قرارداد به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

نمونه قرارداد اجرای اسکلت بتنی بدون مصالح

 

طرفین قرارداد

این قرارداد مابین خانم / آقای / شرکت ----------- به نمایندگی / مدیریت ---------- به شماره ثبت /  شماره ملی --------- به نشانی ------------------------------------ تلفن------------ که در طول قرارداد کارفرما نامیده می‌شود؛ و خانم / آقای / شرکت ---------- به نمایندگی / مدیریت ------------ به شماره ثبت /  شماره ملی --------- به نشانی ------------------------------------ تلفن---------- که در طول قرارداد پیمانکار نامیده می‌شود، منعقد شده است.

 

موضوع قرارداد

موضوع این قرارداد عبارت است از اجرای کامل اسکلت بتنی ساختمان واقع در ------------------ شامل:

  • آرماتوربندی، قالب بندی و اجرای بتن فونداسیون
  • آرماتوربندی، قالب بندی و اجرای بتن دیوار برشی
  • آرماتوربندی، قالب بندی و اجرای بتن تیر و ستون
  • آرماتوربندی، قالب بندی و اجرای بتن سقف وافل
  • نصب پلیت انتظار

 

اسناد و مدارک پیمان

این قرارداد شامل اسناد و مدارک ذیل می‌باشد:

  • پیمان پیش رو
  • شرایط ویژه
  • نقشه ها و مجوزهای عملیاتی
  • گزارشات مصوب
  • دستورالعمل هایی که حین کار از سوی کارفرما ابلاغ می‌شود.

 

مبلغ قرارداد

هزینه اجرای کامل اسکلت بتنی بدون مصالح به همراه سقف وافل به ازای هر متر مربع برابر ---------- ریال است. برای متراژ تقریبی ---------- متر مربع مبلغ کل قرارداد ------------ ریال تعیین می‌شود.

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اجرای 50% از کل پروژه و با تایید سرپرست کارگاه پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام پروژه و با تایید نهاد نظارتی پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام دوره ضمانت و رفع ایرادات موجود در ساختمان پرداخت می‌گردد.

 

مدت زمان قرارداد

این قرارداد از تاریخ تحویل کارگاه نافذ است. مدت اجرای فونداسیون حداکثر 15 روز، سقف اول حداکثر 40 روز و سقف‌های بعدی حداکثر 30 روز تعیین گشته است.

 

*در ادامه می‌بایست بندهایی نظیر تعهدات کارفرما، تعهدات پیمانکار، حل اختلاف، شرایط فسخ و غیره را تعیین نمود.

 

نسخ قرارداد

قرارداد پیش رو در ------ ماده و ------ نسخه تدوین شده است که تمام نسخ آن مفاد یکسانی دارند.

 

 

 

                             تاریخ و امضا کارفرما                             تاریخ و امضا پیمانکار

 

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی