موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری

لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۲۸ | ۱۶:۱۰:۳۹

هنگامی که زن و مرد از هم جدا می‌شوند، حضانت فرزند با یکی از والدین خواهد بود. والد دیگر این امکان را دارد تا در اوقات مشخصی با فرزند خود ملاقات کند. علاوه بر والد، مادر بزرگ و پدر بزرگ هم این امکان را دارند تا با نوه خود دیدار کنند. در این بین نکته‌ای که وجود دارد این است که حتی اگر والد کودک هم فوت کرده باشد، باز هم مادربزرگ و پدربزرگ امکان ملاقات با نوه پسری را دارند.

برای تعیین زمان مناسب برای ملاقات با نوه پسری، چند راه پیش روی شما قرار دارد. اول از همه اینکه با یک وکیل کاربلد مشورت کنید تا مسئولیت رسیدگی به این موضوع را برعهده بگیرد. بنابراین تنها لازم است تا مدارک هویتی لازم را در اختیار وکیل قرار دهید. با این حال اگر وکیل ندارید، می‌توانید خودتان هم این روند را پیگیری کنید.

برای ثبت تقاضای ملاقات نوه، پدربزرگ و مادربزرگ باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند. در این دفاتر درخواست‌های حقوقی ثبت شده و به دادگاه مربوطه ارجاع داده می‌شود. در دعوی تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری، باید فردی که حضانت کودک را برعهده دارد، به عنوان خوانده پرونده تعیین شود. از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می‌توانید با یک وکیل متخصص در ارتباط بوده و راهنمایی‌های لازم را در اینباره از او دریافت کنید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مدارک لازم برای لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری

هنگامی که پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده می‌شود، مسئولیت رسیدگی به آن دادگاه خانواده خواهد بود. بنابراین دادگاه در نزدیکترین شعبه خانواده محل زندگی خوانده یا خواهان، برگزار می‌شود. در خصوص مدارک لازمی که برای نگارش لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری باید ارائه داده شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسنامه و کارت ملی پدربزرگ و مادربزرگ
  • سندی مبنی بر طلاق والدین کودک
  • سندی مبنی بر ازدواج والدین کودک

در صورت نیاز باید مدرکی هم ارائه شود تا نشان دهد که والدی که حضانت کودک را برعهده دارد اجازه ملاقات نمی‌دهد. بنابراین می‌توان ساده‌تر این موضوع را بررسی کرد. اگر قصد دارید تا نتیجه مطلوب را از این دعوی به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم تا از طریق مشاوره حقوقی با یک وکیل کاربلد اقدامات لازم را انجام دهید. بنابراین احتمال بروز مشکل در پرونده کمتر خواهد بود. ابتدا لایحه اوقات ملاقات با نوه پسری نگارش شده و بعد همزمان با دیگر مدارک هویتی در یکی از دفاتر قضایی ثبت می‌شود.

 

 

 

ملاقات نوه پسری

 

هزینه لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری

فردی که مسئولیت نگهداری از فرزند را برعهده دارد کسی است که شایستگی اخلاقی، عقل و توانایی عملی داشته باشد. بنابراین این فرد علاوه بر حضانت فرزند، مسئول ملاقات او با دیگران هم است. حالا ممکن است به دلیل اختلافاتی که وجود داشته، والدی که حضانت دارد اجازه ملاقات فرزند با مادربزرگ و پدربزرگش را ندهد. در این صورت، باید دادخواستی تنظیم کرده و آن را به دادگاه خانواده ارا‌ئه کرد.

 

برای تنظیم دادخواست نیاز به یک لایحه‌ای بوده که در آن اوقات ملاقات با نوه پسری تعیین شده باشد. قاضی با بررسی پرونده می‌تواند تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد. اگر برای رسیدگی به کل پرونده وکیل استخدام کرده باشید، نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای لایحه ندارید.

این در حالی است که اگر وکیل استخدام نکرده باشید می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل ارتباط برقرار کرده و فقط بابت نگارش لایحه، دستمزد او را پرداخت کنید. بسته به اینکه به کدام موسسه حقوقی مراجعه می‌کنید، هزینه نگارش لایحه به تنهایی بین 300 تا 700 هزارتومان خواهد بود. حال این انتخاب شما بوده که به کدام موسسه با چه میزان هزینه مراجعه کنید.

 

نمونه لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری

در یک لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری باید به ارتباط خونی که با نوه دارید، اشاره کنید. علاوه بر این با در اختیار داشتن شماره پیگیری طلاق نامه، اثبات کنید که چنین ازدواجی وجود داشته و به اتمام رسیده است. در نهایت هم باید بگویید که این ممانعت از ملاقات با نوه باعث بروز خسارات معنوی شده است.

 

 

وکیل دادگستری خانواده 
مشاوره حقوقی خانواده 
نگارش دادخواست ملاقات فرزند 
هزینه نگارش لایحه 
درباره ما 

 

اگر مشکل اخلاقی، رفتاری و قضایی نداشته باشید، عموما تجربه نشان داده که قاضی با چنین درخواستی مخالفت نمی‌کند. فقط ممکن است بر سر زمان ملاقات به مشکل برخورد کنید که باز هم با ورود قاضی به موضوع، می‌توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد. در ادامه نمونه‌ای از یک لایحه تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری را مشاهده می‌کنید.

اینجانب ... در تاریخ ... در دفترخانه ... با خوانده …عقد زوجیت دائم منعقد نموده ایم و حاصل این ازدواج ... تعداد فرزند دختر / پسر ... ساله می‌باشد. اما به دلیل اختلافات خانوادگی در تاریخ ... به موجب طلاق نامه ... از هم جدا شده / جدا از هم زندگی می‌کنیم و حضانت فرزند / فرزندان مشترک به عهده خوانده دعوا می‌باشد.

اما ایشان با ممانعت از ملاقات اینجانب با فرزندان ، سبب بروز ناراحتی‌‌های فراوان برای اینجانب و فرزند مشترک را فراهم آورده است و امکان ورود خسارات معنوی جبران ناپذیری برای آینده فرزند غیر قابل انکار است. لذا با توجه به فوریت امر ، تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر اجازه ملاقات با فرزند مشترک و اجرای آن قبل از ابلاغ به خوانده محترم را به موجب مواد ۳۱۰ لغایت ۳۲۵ قانون آیین دادرسی مدنی را دارم.

 

وکیل کاربلد برای تعیین اوقات ملاقات با نوه پسری

وکیل کاربلد برای رسیدگی به اوقات ملاقات با نوه پسری، مسئولیت دارد تا برای کسب نتیجه مطلوب تلاش کند. همچنین اگر پدربزرگ و مادربزرگ توان فیزیکی شرکت در جلسات دادگاه را نداشته و نمی‌توانند پیگیر امور اداری باشند، این مسئولیت برعهده وکیل است. حالا نکته مهمی که وجود دارد این است که یک وکیل کاربلد چه خصوصیاتی باید داشته باشد.

 

لایحه ملاقات نوه

 

 

یک وکیل حرفه‌ای اولا در زمینه دعاوی خانوادگی متخصص بوده و پرونده‌های متعددی را حل و فصل کرده است. همچنین امین بوده تا اطلاعات خانوادگی نزد او محفوظ بماند. دستمزد مناسبی دریافت کند و در مقابل خدمات خوبی هم ارائه بدهد.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با در اختیار داشتن تیمی متخصص از وکلای کاربلد می‌تواند پیگیر پرونده‌های حضانت و ملاقات با فرزند باشد. شما می‌توانید به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته با تیم وکلای این مجموعه در ارتباط باشید. تنها کافی است تا با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی