موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
انجمن وکیل تلفنی

بهترین راه میانبر برای طلاق

بهترین راه میانبر برای طلاق

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۸/۲۶ | ۷:۵۶:۶

بهترین راه میانبر برای طلاق، راهی بوده که بتواند شما را سریع‌تر به مقصود برساند. طلاق توافقی انتخابی است که می‌تواند این نتیجه را برایتان به ارمغان بیاورد. بنابراین لازم است تا هردو نفر آماده این باشند که با همدیگر توافق کرده و به نتیجه مطلوب یعنی طلاق برسند. برای آشنایی با طلاق توافقی و راه‌های قانونی آن مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

راههای مختلف برای طلاق

در صورتی که در زندگی مشترک خود به مشکل برخورد کرده‌اید، احتمالا یکی از راه‌های ممکن پیش روی شما طلاق است. راه‌های مختلفی برای طلاق وجود دارد که با توجه به پرونده شما تعیین می‌شود. یکی از اولین راه‌های طلاق، درخواست از جانب زوج یا شوهر است. براساس قانون، زوج این حق را دارد تا تصمیم بگیرد که قصد ادامه زندگی با همسرش را دارد یا خیر.

راه دیگری که برای طلاق وجود دارد که آن درخواست از جانب زوجه است. ثبت درخواست طلاق از جانب زوجه بدون دلیل موجه امکان پذیر نیست. بنابراین یا زوجه باید وکالت طلاق از جانب همسر خود را داشته باشد یا باید یکی از شروط ذکر شده در عقدنامه در مورد زوج صدق نماید. به عنوان مثال زوج اعتیاد داشته و این مسئله ضربه مهمی به زندگی مشترک این دو نفر وارد کرده است.

راه سوم برای جدایی، طلاق توافقی است. این مسیر که از دو راه دیگر سریع‌تر و بهتر بوده زمانی رخ می‌دهد که هم زن و هم شوهر هردو به این نتیجه رسیده باشند که ادامه زندگی مشترکشان امکان پذیر نیست. در این صورت درخواست طلاق توافقی داده و در سریع‌ترین زمان ممکن از همدیگر جدا می‌شوند.

 

سریعترین روش برای طلاق

در بین روش‌های مختلفی که برای جدایی وجود دارد، همانطور که گفتیم طلاق توافقی از همه سریع‌تر است. در طلاق توافقی، هر دو شخص با هم توافق می‌کنند تا زندگی مشترک را به پایان رسانده و در مورد حق و حقوق به توافق برسند.

در طلاق توافقی، مشکلاتی مانند عدم پرداخت مهریه یا عدم موافقت با حضانت فرزندان وجود ندارد بلکه فقط لازم است تا دو نفر به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و در سامانه تصمیم ثبت نام کنند. با ارجاع پرونده به یکی از شعبه‌های دادسرای خانواده، پرونده به جریان افتاده و طلاق انجام می‌شود.

 

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

 

ایا در طلاق توافقی وکیل لازم است؟

سوالی که برای بسیاری از زوجین پیش می‌آید این است که آیا طلاق توافقی هم نیازی به حضور وکیل دارد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در طلاق توافقی، موانع خاصی بر سر راه زوج و زوجه وجود ندارد اما باز هم یک پروسه قانونی بوده و فرآیند اداری آن باید طی شود.

حضور یک وکیل متخصص طلاق باعث می‌شود تا فرآیند‌های اداری و پیگیری‌های مختلف برعهده زوجین نباشد. وکیل کلیه مراحل و کارها را انجام داده و در جلسات دادگاه شرکت می‌نماید. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتی در طلاق توافقی هم از استخدام وکیل غافل نشوید. در صورتی که توان مالی کافی برای استخدام وکیل ندارید، می‌توانید با یک وکیل برجسته مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

 

هزینه های طلاق توافقی در 1401

با وجود اینکه طلاق توافقی هزینه بسیار کمتری نسبت به روش‌های دیگر جدایی دارد،‌ باز در این پروسه هزینه‌هایی وجود دارد که شخص باید پرداخت نماید تا پرونده وی با موفقیت تکمیل شود. در اولین قدم و بعد از توافق بین طرفین، باید درخواست طلاق خود را از طریق دفاتر التکرونیک قضایی ثبت نمایید که حدود 200 هزار تومان خواهد شد. مرحله بعدی، شرکت در جلسات مشاوره خانواده می­باشد که هزینه‌ای جداگانه خواهد داشت و با توجه به نوع مرکز و دستمزد آن­جا،‌ قیمت هر جلسه متفاوت خواهد بود.

در نهایت برای نهایی کردن طلاق توافقی، باید به محضر و یا دفترخانه مراجعه نمایید که این مراکز نیز در تهران با توجه به شرایط و محدودیت‌های خود رقمی در حدود 1.5 میلیون تومان دریافت می‌کنند. با وجود هزینه کمتر طلاق توافقی، باید در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه خطا و اشتباه در این مسیر، ممکن است هزینه‌های شما بیشتر شود و مجبور به دوباره کاری شوید. جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بهتر است از یک وکیل کاربلد طلاق مشاوره حقوقی بگیرید.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق به شما کمک می‌کند به بهترین شکل ممکن مراحل جدایی خود را طی نمایید و در این میان روش‌های مختلف و بهترین راه میانبر برای طلاق را نیز نشان می‌دهد. مشخصا اسان‌ترین و کم خرج‌ترین روش جدایی، طلاق توافقی است. در این شرایط هر دو طرف با طلاق موافق بوده، از این رو یکسری شرایط را از قبل با هم هماهنگ می‌کنند تا پروسه طلاق توافقی با بیشترین سرعت طی شود. بهتر است قدم‌های اولیه خود را با دقت انتخاب کرده و در این مسیر از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان استفاده نمایید.

با اینکه طلاق توافقی به ظاهر کار آسان و راحتی است، اما تقریبا روال ثبت و انجام کارهای آن با هر طلاق دیگری مشابه است و در صورتی که تجربه‌ای در این زمینه ندارید،‌ بهتر است که از فردی باتجربه یا یک وکیل طلاق توافقی کمک بگیرید. حق الوکاله برای طلاق توافقی نیز با توجه به پارامترهایی مثل تجربه وکیل، پیچیدگی پرونده طلاق، میزان مشارکت طرفین در پیشبرد طلاق و مواردی از این دست تعیین می‌گردد. در صورت نیاز می‌توانید به وبسایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی مراجعه نمایید تا از نرخ مشاوره حقوقی تلفنی در حوزه طلاق برحسب زمان مطلع شوید.

 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی از جمله طلاق، ازدواج، تقسیم ارث و غیره به صورت 24 ساعته در دسترس است. شما می‌توانید در تمام روزهای هفته با شماره گیری 09212242670 و 02147625900 از خدمات مشاوره این گروه حقوقی بهره‌مند گردید.

 

 

سامانه طلاق توافقی 
نگارش دادخواست طلاق
مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی خانواده

درباره ما 

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی