موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

بهترین وکیل برای اهدا جنین

بهترین وکیل برای اهدا جنین

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۱۶ | ۱۶:۳۲:۲۰

با پیشرفت علم، روش‌های مختلفی برای بچه‌دار شدن به وجود آمده است تا افرادی هم که به صورت طبیعی قادر به باروری نیستند، بتوانند فرزندی داشته باشند. یکی از این روش‌ها باروری از طریق IVF است. در این روش، تخمک و اسپرم در محیط آزمایشگاهی با هم ترکیب شده و جنین را تولید می‌کنند.حالا زوج‌هایی که از این طریق بارور می‌شوند، می‌توانند جنین‌های کشت شده را فریز یا اهدا کنند. اهدا کردن هم باید به افرادی داده شود که به سن یائسگی نرسیده باشند.

بنابراین زنانی که امکان بارور شدن را ندارند و از طرفی هنوز به سن پسا قاعدگی هم نرسیده‌اند، باید با مراجعه به بانک جنین درخواست خود را ثبت کنند. هدف از این کار اهدای جنین به زوج‌هایی بوده که توانایی باروری ندارند. علاوه بر این، می‌توان برای انجام تحقیقات و به عنوان ذخیره برای آینده هم مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شرایط اهدای جنین

نکته حقوقی و انسانی که در مورد اهدای جنین وجود دارد این است که به هر زوجی این جنین‌ها داده نمی‌شوند. بلکه باید دو نفر شرایط مناسبی داشته باشند. این شرایط عبارتند از:

  • زوجین به هیچ عنوان به مواد مخدر اعتیاد نداشته باشند.
  • زوجین هیچگونه سابقه مصرف قرص‌های روان گردان را نداشته باشند.
  • به بیماری‌های صعب العلاج مانند HIV یا هپاتیت مبتلا نباشند.
  • زن و مرد از لحاظ شرعی و قانونی زن و شوهر باشند؛ بنابراین حتما باید عقدنامه رسمی داشته باشند.
  • در نهایت هم اینکه دارای سلامت جسمی و روانی باشند.

در صورتی که همه این شرایط را برای دریافت جنین دارید، می‌توانید قبل از هرگونه اقدامی با یک وکیل مشورت کنید. یک وکیل کاربلد در این زمینه می‌تواند با مشاوره حقوقی شما را به مقصود برساند. از طرفی به عنوان نماینده شما در روند پیگیری و کارهای اداری حضانت جنین هم حضور داشته باشد.

 

مراحل قانونی اهدای جنین

در مورد اهدای جنین، اول از همه باید شرایط حقوقی آن فراهم باشد. به این معنا که زن و مرد رابطه زوجیت داشته و اعتیاد به مواد مخدر نداشته باشند. همچنین تنها روشی بوده که قانون گذار با آن موافق بوده و مشکل شرعی و قانونی ندارد. پس شما باید گواهی معتبری ارائه دهید که نشان دهنده این باشد که توان بارور شدن را ندارید.

 

 

مشاوره حقوقی اهدای جنین

 

 

علاوه بر این دارای صلاحیت اخلاقی بوده و هیچ کدام از زوجین محجور نباشند. اگر این شرایط برقرار بود حالا وقت آن است که زوجین از لحاظ ابتلا به بیماری‌ها مورد بررسی‌های پزشکی قرار بگیرند. اگر این مرحله را هم با موفقیت پشت سر بگذارند، باید به سراغ این رفت که زوجین به مواد مخدر هم معتاد نباشد. در نهایت هم اینکه تابعیت ایرانی داشته باشند.

اگر همه شرایط فوق برقرار باشد، مانعی بر سر راه بچه‌دار شدن وجود ندارد. بنابراین زوجین می‌توانند بدون دردسر جنین را پذیرفته تا در بدن مادر رشد کند. برای  مشاوره حقوقی تلفنی  با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

نقش وکیل در پرونده اهدای جنین

وکیل در هر پرونده‌ای می‌تواند تفاوت فاحشی در نتیجه ایجاد کند. هیچوقت نمی‌توان برای انجام یک کار حقوقی برنامه ریزی کرد و انتظار داشت که همه چیز طبق آن برنامه پیش بروند. با ایجاد هرگونه تغییر در برنامه و همینطور شرایط پرونده شما، وکیل می‌تواند به سرعت واکنش نشان داده و شرایط را به نفع شما تغییر دهد.

در صورتی که می‌خواهید از نحوه کار یک وکیل در پرونده اهدای جنین مطلع شوید و همینطور به ابهامات ابتدایی خود پاسخ دهید، بهتر است که از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کرده و از بهترین وکلای مجموعه وکیل تلفنی کمک بگیرید.

چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری، وکیل باعث می‌شود که خطاهای کمتری انجام داده و از مسیرهای درست کار خود را پیش ببرید. به همین دلیل است که نقش وکیل در پرونده اهدای جنین کلیدی بوده و باعث افزایش سرعت در طی شدن روال اداری می‌شود.

 

 

مشاوره حقوقی رحم اجاره ای 
مشاوره حقوقی فرزند 
مشاوره حقوقی فرزندخواندگی
حق الوکاله وکیل 
درباره ما 

 

 

وکیل برای اهدای جنین چه خصوصیاتی دارد؟

همانطور که متوجه شده‌اید، وجود یک وکیل برای همچین پرونده‌ای نقش بسیار ضروری داشته و در صورتی که از همچین آدمی استفاده نکنید، شانس شما در مسئله اهدای جنین بسیار کم خواهد بود. بر طرف کردن مشکلات مسیر و طی کردن روال اداری اهدای جنین به یک شخص باتجربه و آشنا با سیستم قضایی نیاز دارد و به سختی می‌توان به تنهایی در همچین موضوعی پیشرفت داشت.

در صورتی که می‌خواهید یک وکیل جدید برای خود انتخاب کنید، سعی داشته باشید که از یک وکیل که پرونده‌های اهدای جنین زیادی را حل کرده استفاده کنید. یک وکیل کاربلد باید بتواند به موکل خود مشاوره مناسبی داده و او را از مراحل اداری کار مطلع کند و از نظر زمانی در دسترس موکل باشد تا هر زمان که سوالی برای او پیش می‌آید، او را راهنمایی کند.

 

ادرس بهترین وکیل برای اهدای جنین در ایران

از مهم‌ترین موارد در به نتیجه رساندن یک پرونده حقوقی در خصوص اهدای جنین، پیدا کردن آدرس بهترین وکیل است. وکلای زیادی در سراسر ایران وجود دارند که می‌توانند این پرونده را حل کنند، اما تنها تعداد معدودی از آن‌ها جزو وکلای برتر هستند و از طرفی اینقدر به شما نزدیک باشند که بتوانند وکالت شما را قبول کنند.

 

 

وکیل برای اهدای جنین

 

 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی با گرد هم آوردن وکلای پایه یک دادگستری توانسته است جمع ارزشمندی از مشاورین تراز اول در خصوص اهدای جنین را در مجموعه خود داشته باشد. از این رو می‌توانید به صورت حضوری و یا تلفنی و آنلاین با این مشاوران در تماس بوده و در مورد مشکلات خود از آن‌ها راهنمایی بگیرید. برای دریافت راهنمایی‌های بهتر می‌توانید به آدرس اینترنتی vakiltel.com مراجعه کنید.

 

حق الوکاله وکیل برای اهدای جنین در 1402

انجام کارهای حقوقی به کمک وکیل راحت‌تر از هر حالت دیگری است. داشتن یک وکیل در کنار خود باعث می‌شود تا از اشتباهات اضافی جلوگیری کنید و همچنین در زمان شما برای پیشبرد پرونده صرفه جویی می‌شود. با به خدمت گرفتن یک وکیل در امر اهدای جنین، باید حق الوکاله او را نیز پرداخت کنید.

زمانی که پرونده خود را نزد وکیل ببرید، در ابتدا نیاز است که در خصوص گستردگی موضوع و همینطور مدت زمان تقریبی برای حل آن صحبت کنید و در نهایت به یک رقم توافق شده در خصوص حق الوکاله وکیل برسید. این مبلغ با توجه به پارامترهای دیگر و همینطور تغییر قیمت در هر سال تعیین می‌شود. شما نیز می‌توانید برای آگاهی از حق الوکاله وکیل برای اهدای جنین در 1402 با موسسه حقوقی وکیل تلفنی در تماس باشید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهند. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. جلسات مشاوره با حضور وکلای برجسته و متخصص هر حوزه برگزار خواهند شد.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی