موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود

شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۵/۲ | ۱۳:۵۱:۵۴

" شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود؟ " با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی، امروزه این سوال در ذهن کاربران زیادی مطرح می‌شود. بسیاری از افراد از کلاهبرداری با ارسال پیامک جعلی شکواییه گلایه مند هستند. به خصوص افرادی که تا به حال با شکایت و شکواییه سر و کار نداشته باشند، ممکن است با مشاهده پیامک‌های قضایی هول شوند و به سرعت بر روی لینک موجود در پیامک کلیک کنند. به همین دلیل لازم است از شماره‌ای که سامانه ثنا به وسیله آن اقدام به ارسال شکواییه می‌کند، اطمینان حاصل کنید. این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی به این موضوع اختصاص یافته است. پس با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

شکوائیه چیست؟

برای شروع دعوا در مراجع قضایی، ذی نفع پرونده می‌بایست ادعای خود را بر اساس فرمت مدنظر دادگاه ارسال نماید. صد البته طرح انواع دعوی در دستگاه قضایی ایران بسیار متفاوت است. چنانچه خواهان دعوی به دنبال طلب حق خود باشد، باید نسبت به تنظیم دادخواست اقدام نماید. اما اگر اختلاف طرفین به یک موضوع کیفری مربوط باشد، در این صورت به جای دادخواست می‌بایست شکوائیه پر کرد. در واقع شکوائیه همان درخواست شکایت است که در صورت بروز جرم توسط متشاکی از سوی شاکی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

به این ترتیب شکواییه را می‌توان فرمی دانست که به واسطه آن شاکی از مشتکی عنه شکایت می‌نماید. به واسطه نوشتن و ارسال این فرم، یک پرونده در دادگاه کیفری یا دادسرا باز می‌شود. در این بین دستگاه قضایی موظف است با ارسال پیامک به مشتکی عنه وی را از شکایت شاکی باخبر کند. این پیامک در طول چند سال گذشته دردسر ساز شده است. به طوری که سوال شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود؟ به یکی از پر چالش‌ترین سوالات کاربران اینترنتی تبدیل گشته. چرا که روز به روز تعداد پیامک‌های جعلی و کلاهبرداری در حال افزایش است.

اگر سوالی از بابت پیامک‌های جعلی عدل ایران داشته باشید، می‌توانید آن را از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با مشاورین ما در میان بگذارید.

 

 

سامانه پیامک قوه فضاییه

 

مدارک لازم برای تنظیم شکوائیه

در این قسمت بد نیست به مدارک تنظیم شکوائیه نگاهی بیندازیم. چنانچه به دنبال شکایت از یک فرد به دلیل انجام جرم و جنایت باشید، می‌توانید با تنظیم شکواییه مقدمات این کار را فراهم کنید. اما برای تنظیم این شکایت نامه مدارکی لازم است که در ادامه به این مورد می‌پردازیم. در اولین گام شاکی می‌بایست نسبت به جمع آوری مدارک لازم برای طرح شکایت اقدام نماید. این مدارک در هر دعوی متفاوت است. بنابراین شما باید سعی کنید مدارکی را مبنی بر اثبات وقوع جرم توسط متشاکی عنه پیوست پرونده کنید.

یکی دیگر از مدارکی که برای ثبت شکواییه الزامی است، مدارک هویتی فرد می‌باشد. در زمان تنظیم و ثبت شکایت نامه می‌بایست مشخصات هویتی فرد اعم از نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی و ... درج گردد. ارائه مدارک هویتی کمک می‌کند تا اطلاعات مندرج در نامه شکایت با اطلاعات هویتی اصلی شاکی مغایرت نداشته باشد. به واسطه مدارک هویتی و مدارک لازم برای اثبات وقوع جرم امکان طرح دعوی فراهم خواهد شد.

پس از ارسال شکوائیه به مراجع قضایی، یک پیامک به فرد متشاکی عنه ارسال خواهد شد. با توجه به تعدد اس ام اس‌های کلاهبرداری، ممکن است این سوال مطرح شود که شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود؟ در انتهای مقاله به این سوال پاسخ داده‌یم.

 

 

راهنمای نگارش انلاین
مشاوره حقوقی توهین و تهدید 
مشاوره حقوقی روابط نامشروع 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

هزینه تنظیم شکوائیه

چنانچه در هیاهوی نوشتن شکوائیه هستید، شاید بخواهید از هزینه تنظیم شکوائیه مطلع شوید. همانطور که می‌دانید نامه‌های شکایت کیفری در موارد متعدد تنظیم می‌شوند. از شکایت به دلیل تهمت و افترا گرفته تا سرقت و قتل همگی نیاز به تنظیم شکوائیه دارند. با توجه به تفاوت ماهیت هر جرم طبیعتا قیمت تنظیم شکوائیه نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین تعیین نرخ دقیق نگارش شکایت نامه به موضوع شکایت بستگی دارد. از طرفی قیمت نهایی به عوامل دیگری نیز وابسته است. تجربه کاری و سابقه وکیل مدنظر در تعیین قیمت نهایی تنظیم شکوائیه تاثیرگذار هستند و این یک موضوع طبیعی است. هر چه تجربه کاری وکیل بیشتر باشد، توانایی بیشتری در نگارش یک شکایت همه جانبه دارد، بنابراین دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تنظیم شکوائیه و قیمت آن کافی است یک مشاوره حقوقی رزرو کنید و با وکلای کاربلد موسسه وکیل تلفنی در ارتباط باشید.

 

چگونگی ثبت نام در سامانه ثنا

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا بسیار ساده است. این کار تقریبا مشابه سایت‌های دیگر بوده و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. به همین دلیل در این قسمت تیم موسسه حقوقی وکیل تلفنی به طور خلاصه روند کار را به شما شرح خواهد داد.

 

 

شکوائیه قضایی

 

برای ثبت نام در سامانه ثنا کافی است ابتدا وارد سامانه عدل ایران شوید.

  • پس از ورود به سامانه کافی است گزینه "ثبت نام الکترونیک قضایی" را انتخاب کنید.
  • در این مرحله فرد می‌توانید به راحتی اقدام به ثبت نام در سامانه نماید.
  • البته فرایند کار در این مرحله به اتمام نخواهد رسید. فرد بعد از ثبت نام اولیه می‌بایست با در دست داشتن کارت ملی برای احراز هویت خود اقدام کند. برای این کار فرد باید به نزدیک ترین دفتر قضایی محل سکونت خود مراجعه نماید.

پس از طی کردن مراحل فوق فرد می‌تواند برای تماشای ابلاغیه‌های قضایی، دادخواست و شکواییه از طریق سامانه ثنا اقدام کند.

 

فعال سازی پیامک سامانه ثنا

اگر می‌خواهید بدانید شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود؟ ابتدا باید پیامک خود را فعال کرده باشید. چرا که در غیر این صورت اصلا هیچ پیامکی از طریق سامانه ثنا برای شما ارسال نخواهد شد. پس از ثبت نام در سامانه شما می‌توانید کد هر یک از خدمات از جمله اطلاع رسانی شکواییه را مشاهده کنید. برای فعال سازی پیامک‌های سامانه ثنا کافی است کد معرفی شده برای هر خدمت را به سر شماره 500049  ارسال کنید. در این صورت خدمت مدنظر برای شما فعال خواهد شد. البته با توجه به افزایش تعداد پیامک‌های جعلی، می بایست در پیامک‌های دریافتی نهایت دقت را داشته باشید.

 

 

سامانه ثنا

 

شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود

در انتها قصد داریم به سوال اصلی این مقاله یعنی "شکواییه قضایی با چه شماره ای ارسال میشود؟" پاسخ دهیم. دانستن این موضوع بسیار مهم است، چرا که بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از این موضوع در دام کلاهبرداری افتاده‌اند. هر زمان با پیامکی مبنی بر دریافت شکواییه مواجه شدید، کافی است به شماره ارسال کننده آن توجه کنید. این بهترین راهکار برای شناسایی پیامک‌های جعلی می‌باشد.

جالب است بدانید سرشماره شکوائیه قضایی هیچ شماره‌ای ندارد. این سرشماره به صورت ADLIRAN بوده و حاوی اطلاعات کوتاهی درباره شماره پرونده مربوط به شکایت می‌باشد. چنانچه شکوائیه ارسالی از طریق یک شماره شخصی بود، یا از یک آدرس اینترنتی بهره می‌برد، مطمئن باشید این پیامک جعلی است. هرگز به این پیامک توجه نکنید.

با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای برجسته ما صحبت کنید و هر آن چیزی که درباره شکواییه و پیامک‌های ارسالی نیاز است را بدانید.

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی