موسسه وکیل تلفنی

  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سعید شجاعی نیا گرامی : سوال حقوقی شما در حال بررسی توسط وکیل می باشد ساعت ۰:۵۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
انجمن وکیل تلفنی

در پاسخ قاضی دادگاه تمکین چه بگوییم؟

در پاسخ قاضی دادگاه تمکین چه بگوییم؟

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ | ۱۰:۵۲:۱۴

در هر جامعه‌ای یک سری مسائل و قوانین وجود دارد که خانواده‌ها باید از آن پیروی کرده و عملا هر عضو از خانواده در برابر چیزی مسئول خواهد بود. در قانون اسلامی نیز زن را مکلف به انجام یک سری وظایف کرده‌اند که آن را تمکین می‌نامند. زن باید بعد از عقد نکاح دائم نیازهای جنسی همسرش را برطرف کرده و در این خصوص به هر کاری که او امر کند، بله بگوید. در مقابل این خدمت، زن نیز از نظر مالی تامین شده و مهریه دریافت خواهد کرد.

هرگاه زنی از برقراری رابطه جنسی روی گردانی کند، عدم تمکین رخ داده و باید دلیلی برای اینکار شرح داده شود. از جمله دلایل اصلی که زن می‌تواند با استناد به آن‌ها از برقراری رابطه جنسی خودداری کند، عسر و حرج زن به معنی سخت گذشتن روزگار بر او به دلیل زندگی با مرد، بیماری‌های خطرناک و مواردی مشابه آن است. در صورتی که شرایط زندگی شما یا نحوه برخورد همسرتان مناسب نیست و نمی‌دانید که آیا می‌توانید عدم تمکین کنید یا خیر، می‌توانید به وسیله مشاوره حقوقی به سوالات خود پاسخ داده و درباره نحوه برگزاری دادگاه تمکین اطلاعات بیشتری بدست آورید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مرجع صالح برای رسیدگی به تمکین

همانطور از معنا و مفهوم تمکین قابل تشخیص است، این روابط در کانون خانواده اتفاق افتاده و در صورتی که مشکلی نیز پدید آید، باید مرجعی به آن رسیدگی کند که بر دیگر موارد مربوط به مشکلات خانواده نیز نظارت دارد. دادگاه خانواده نهادی اسلامی است که برای برقراری قوانین خود به این نوع پرونده‌ها رسیدگی می‌کند. در صورتی که دلایلی برای عدم تمکین خود در برابر همسرتان دارید و یا این که همسر شما در برابر خواست شما تمکین نمی‌کند، ابتدا سعی کنید با صحبت و گفت‌وگو مشکل را برطرف کرده و در صورتی که اینکار جوابگو نبود، به وسیله اظهارنامه رسمی طرف مقابل را از وضعیت خود مطلع کنید.

در نهایت با نگارش یک دادخواست و ارسال آن به دادگاه، می‌توانید روال قضایی و حل این پرونده را در پیش بگیرید. پس در نهایت برای رسیدگی به موضوع تمکین، باید به مرجع صالح آن یعنی دادگاه خانواده مراجعه کنید. همچنین با استفاده از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می‌توانید سوالات اساسی خود را در این حوزه پاسخ دهید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با داشتن مشاوران و وکلای خانواده کاربلد، شما را در موضوع تمکین راهنمایی خواهند کرد.

 

 

 

مشاوره حقوقی تمکین

 

عمده سوالات قاضی در دادگاه تمکین

قبل از اینکه به نحوه پاسخگویی سوالات از جانب شما بپردازیم، باید عمده سوالاتی که قاضی در دادگاه تمکین از شما می‌پرسد را مورد بررسی قرار دهیم. سوالاتی که در دادگاه پرسیده می‌شوند شامل دو جنبه هستند. جنبه اول سوالاتی که از زوج پرسیده می‌شود و جنبه دوم سوالاتی که از زوجه می‌پرسند. نحوه سوال کردن و پاسخ دادن به هرکدام با همدیگر متفاوت است. بنابراین هر دو طرف باید خود را از قبل آماده کرده باشند.

سوالاتی که قاضی از زوج می‌پرسد بیشتر حول این موضوع بوده که مرد چه کاری انجام داده که زن از او تمکین نمی‌کند. آیا به مواد مخدر اعتیاد دارد؟ آیا ارتباطات نامناسب با افراد مختلف داشته و امنیت همسرش را زیر سوال می برد؟ آیا همسرش را کتک زده یا شرایط مناسب برای زندگی در خانه را فراهم نمی‌کند؟ چه کاری انجام داده که زن تصمیم گرفته به جای تمکین از شوهر و ادامه زندگی با او،‌ این رنج را متحمل شود؟

در مقابل از زوجه هم سوالاتی پرسیده می‌شود که چرا مایل به تمکین از همسرش نیست. آیا همسرش به او آسیب فیزیکی رسانده و برخلاف میلش او را وادار به انجام کارهای مختلف می‌کند؟ آیا مرد توانسته در این مدت خانه و زندگی مناسبی برای زن فراهم کند؟ آیا بیماری مقاربتی خاصی دارد که زن مایل به برقراری رابطه با او نیست؟

 

 

 

سیر تا پیاز تله تمکین 
مشاوره حقوقی الزام به تمکین 
نگارش دادخواست تمکین 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

نحوه پاسخ به سوالات دادگاه تمکین

در جلسه تمکین قاضی از شما سوالاتی را می‌پرسد که نحوه پاسخگویی شما به آن‌ها، اهمیت زیادی دارد. اگر در این جلسه نتوانید به سوالات قاضی به شکل درستی پاسخ دهید، احتمال دارد مشکلاتی در آینده برای شما به وجود بیاید. شما باید بتوانید به سوالات، با خونسردی، آرامش، متانت و اعتماد به نفس پاسخ دهید. اگر قاضی از شما پرسید که به چه علتی از همسرتان تمکین نمی‌کردید، بهتر است به جای پاسخ با لکنت یا عصبانیت، به صراحت دلایل خود را بیان کنید. به عنوان مثال چون امنیت جانی در کنار زوج نداشتید و مجبور به ترک خانه بودید.

همچنین توجه کنید که هیچوقت بین صحبت قاضی حرفی نزده و سخن او را قطع نکنید. بلکه اجازه دهید سوالات و صحبت‌های قاضی به اتمام رسیده و سپس با آرامش و متانت پاسخ را بدهید. همچنین هرگونه حرفی که شتابزده گفته شود، دیگر امکان بازگشت ندارد. به همین دلیل قبل از گفتن هر حرفی چند بار آن را بسنجید. در صورتی هم که نگرانی و اضطراب، اجازه تمرکز کافی به شما نمی‌دهد، می‌توانید با استخدام یک وکیل از او درخواست کنید که صحبت‌های لازم را به جای شما انجام دهد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی قبل از دادگاه تمکین

احتمالا این جا متوجه شده‌اید که موضوع تمکین تا چه اندازه اهمیت دارد. بنابراین شما باید قبل از دادگاه، خود را برای اتفاقات پیش رو آماده کنید. اگر از قبل وکیلی برای این کار استخدام کرده باشید، مشکلی وجود ندارد اما اگر از ابتدای پرونده وکیلی استخدام نکرده‌اید، شاید به یک نفر نیاز داشته باشید. در این صورت مشاوره حقوقی تلفنی، یک راهکار سریع و کارآمد برای آمادگی قبل از دادگاه خواهد بود.

 

 

 

مشاوره تمکین

 

برگزاری جلسات آنلاین به خصوص امروزه که دسترسی به اینترنت تقریبا در همه جا فراگیر بوده، باعث می‌شود تا در زمان صرفه جویی کنید. بنابراین می‌توانید از منزل یا محل کار خود با یک وکیل کاربلد جلسه داشته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. همچنین اگر نیاز به راهنمایی در مورد پاسخ به قاضی داشته باشید، شما را راهنمایی خواهند کرد.

همه این موارد در کنار هم به شما کمک می‌کند تا نتیجه مطلوب را از دادگاه کسب کنید. اگر هم نیاز به برگزاری دادگاه تجدید نظر یا شکایت به دیوان عالی داشته باشید، وکلای مشاوره حقوقی به شما کمک می‌کنند. علاوه بر همه موارد گفته شده در نگارش و تنظیم دادخواست، شکواییه و لایحه هم خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات مشاوره خود را ارائه دهد. شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید تا وقت مشاوره برای شما رزرو شود. همچنین اگر نیاز به بررسی پرونده و مدارک هم داشته باشید، توسط این موسسه انجام خواهد شد.


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی