موسسه وکیل تلفنی

  • سید نقی فعله گری سید نقی فعله گری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۷:۴۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد کار معین وزارت بهداشت یعنی چه

قرارداد کار معین وزارت بهداشت یعنی چه

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۸/۹ | ۱۴:۲۲:۱۴

قراردادهای مختلفی جهت جذب نیروی کار وجود دارد. قرارداد کار معین یکی از این نوع قراردادها می‌باشد. در این مقاله درباره‌ی این سری از قراردادها، خصوصا قرارداد کار معین وزارت بهداشت صحبت خواهیم کرد. قراردادهای کار معین وزارت بهداشت با هدف جذب نیروی کار پرستاری، کادر درمان و سایر زمینه‌های بهداشتی درمانی منعقد می‌شوند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، کافی است این مطلب از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی را تا انتها مطالعه بفرمایید.

 

البته اگر زمان کافی برای مطالعه‌ی مقاله را نداشته باشید، می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانید به سرعت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

منظور از قرارداد کار معین چیست؟

شاید هیچ چیز به اندازه مشاوره حقوقی با وکیل قرارداد کار نتواند ما را با قراردادهای کار معین آشنا سازد. از همین رو ما از وکلای مجرب برای درک هرچه بهتر قرارداد کار معین کمک گرفتیم. اجازه دهید این قراردادها را با ذکر یک مثال کاربردی تعریف کنیم:

" برخی از امور نیاز به استمرار دارند. برای مثال خدمات یک کارمند بانک را در نظر بگیرید. کارفرما یا همان دولت نیاز به نیرویی دارد که به صورت مستمر به مشتریان بانک خدمت رسانی کند. در این مواقع باید از قرارداد کار دائمی جهت جذب نیرو استفاده کرد. اما برخی از امور نیز هستند که در آنها نیازی به استمرار نیست، چرا که با اتمام وظایف محول شده، رابطه‌ی کارفرما و کارگر تمام می‌شود. در این مواقع نیازمند عقد قرارداد موقت هستیم. "

قراردادهای کار معین دسته‌ای از قراردادهای موقت هستند که در آن تاریخ خاصی برای اتمام کار مشخص نشده است. در طول این همکاری یک نیرو برای اجرای وظایف خاص به کار گرفته می‌شود و در قبال کاری که انجام می‌دهد، دستمزد دریافت می‌کند. منتهی هیچ تاریخ مشخصی برای پایان کار در نظر گرفته نمی‌شود. با این وجود با اتمام کار، قرارداد پایان می‌یابد. بافتن قالی، ساخت استخر در ویلا یا کشیدن نقاشی نمونه‌های بارزی از موضوعاتی هستند که برای آنها می‌توان از قرارداد کار معین استفاده کرد.

 

 

مشاوره با وکیل قرارداد های پیمانی

 

مشاوره حقوقی با وکیل قرارداد کار

اگر نگاهی دقیق‌تر به قراردادهای رایج در سطح کشور بیندازیم، با نمونه‌های زیادی از قرارداد کار معین مواجه می‌شویم. قرارداد کار معین وزارت بهداشت یکی از مشهورترین و رایج‌ترین آنها محسوب می‌شود که در ادامه بیشتر پیرامون آن صحبت خواهیم کرد. با این حال این توافقات نمونه‌های بیشتری هم دارند:

  • قرارداد کار معین وزارت بهداشت
  • قرارداد کار معین شهرداری
  • قرارداد کار معین وزارت کار
  • قرارداد کار معین دستگاه‌های دولتی
  • قرارداد کار معین کارمندی
  • ...

اگر خواهان عقد چنین قراردادی هستید، پیش از هر چیز به شما توصیه می‌کنیم از مزایا و معایب این قراردادها آگاه شوید. همچنین تمام جوانب قوانین این توافقات را بسنجید، سپس برای عقد قرارداد اقدام کنید. شایان ذکر است تنها یک وکیل می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. پس وقت را تلف نکنید و با دریافت مشاوره حقوقی هر آنچیزی که باید بدانید را از وکیل یاد بگیرید. وکلای قرارداد کار با انواع قرارداد و قانون کار آشنایی دارند، بنابراین هیچگاه از این مشاوره پشیمان نخواهید شد. به یاد داشته باشید خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

قرارداد پیمانکاری وزارت بهداست

 

نکات حقوقی قرارداد کار معین وزارت بهداشت

ابتدا لازم است بدانید قرارداد کار معین وزارت بهداشت یعنی چه؟ در طول این قرارداد کارفرما نیروی مورد نیاز خود را برای انجام یک کار مشخص استخدام می‌کند. با توجه به اینکه این قرارداد مختص به وزارت بهداشت است، معمولا کار محول شده به فرد در دسته خدمات درمانی و بهداشتی قرار می‌گیرد. در طول این پیمان فرد موظف می‌شود تا کار مشخص شده را به پایان برساند، البته با توجه به توضیحاتی که قبلا ارائه کردیم، حتما می‌دانید که در طول این توافقات تاریخ مشخصی برای پایان کار در نظر گرفته نمی‌شود.

بسیار خب! حالا که متوجه شدید قرارداد کار معین وزارت بهداشت چیست و چه کاربردی دارد، بد نیست با نکات حقوقی پیرامون آن هم آشنا شوید. در ادامه برخی از مهمترین نکات این قراردادها ارائه شده است:

  • در قراردادهای مذکور مواردی نظیر میزان دستمزد، زمان کاری، محل اجرای خدمات و ... باید مشخص شده باشد. در غیر این صورت قرارداد از لحاظ قانونی مورد قبول نیست. در این صورت افراد نمی‌توانند طرف مقابل را به علت عدم اجرای تعهدات محکوم نمایند.
  • قراردادهای کار معین وزارت بهداشت جزو قراردادهای لازم الاجرا هستند، بنابراین طرفین حق ندارند بدون توافق آن را فسخ کنند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره فسخ این قراردادها ارائه خواهد شد.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره قرارداد کار 
وکیل امور پیمان
درباره ما 

 

  • مدت زمان این قراردادها نامشخص است که این موضوع می‌تواند باعث بروز مشکلات عدیده‌ای میان کارفرما و کارگر شود. برای مثال ممکن است کارگر برای پایان کار تعلل کند.
  • عرفا تهیه مواد اولیه و تجهیز کردن کارگاه یا محل کار بر عهده‌ی کارفرما می‌باشد. همین موضوع نیز باعث بروز اختلافات زیادی خواهد شد. برای مثال شاید مواد اولیه باب میل کارگر نباشد.
  • بیمه شامل حال این قرارداد می‌شود، بنابراین کارفرما موظف است نیروی خود را تا اتمام قرارداد بیمه نماید.

 

قرارداد کار معین چه تفاوتی با قرارداد پیمانکاری دارد؟

یکی از رایج‌ترین سوالات درباره‌ی قراردادهای کار معین، تفاوت آن با قرارداد پیمانکاری می‌باشد. به محض اینکه بسیاری از افراد با ماهیت قرارداد کار معین آشنا می‌شوند، این سوال برایشان مطرح می‌گردد که تفاوت این پیمان با قرارداد پیمانکاری چیست؟ مگر هر دو توافقات جزو قراردادهای موقت نیستند؟ باید گفت اگرچه هر دو توافق مدت معین و پیمانکاری جزو قراردادهای موقت به شمار می‌روند، اما در قرارداد کار معین تاریخ مشخصی برای اتمام کار در نظر گرفته نمی‌شود، اما در قرارداد پیمانکاری، پیمانکار می‌بایست کار محول شده را در طول مدت زمان مشخص شده تمام کند، در غیر این صورت جریمه می‌شود.

 

 

قرارداد پیمانکاری

 

البته تفاوت این دو پیمان به این موضوع محدود نمی‌شود. برای مثال قراردادهای کار معین مشمول تبعیت از قانون کار هستند، در حالی که قراردادهای پیمانکاری بر اساس توافقات میان طرفین تنظیم می‌گردند. چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری درباره‌ی تفاوت این دو قرارداد دارید، از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کنید.

 

شرایط فسخ قرارداد کار معین وزارت بهداشت

پیشتر به لازم الاجرا بودن قراردادهای کار معین اشاره کردیم. بر این اساس هرگاه قراردادی به صورت کار معین میان کارفرما و کارگر امضا شود، طرفین به هیچوجه حق فسخ قرارداد را بدون اطلاع طرف مقابل ندارند. این قراردادها تنها با اتمام کار محول شده به کارگر به پایان می‌رسند. با این حال هر از گاهی ممکن است اختلافی میان کارفرما و کارگر ایجاد شود که ادامه‌ی همکاری را با مشکلاتی مواجه نماید. در این مواقع طرفین باید به هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف مراجعه نمایند. لازم به ذکر است حکم مرجع رسیدگی به این دعاوی لازم الاجرا است.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی