موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره تلفنی طلاق توافقی

مشاوره تلفنی طلاق توافقی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۱۱ | ۲۳:۴۷:۵۲

طلاق توافقی نوعی از جدایی و طلاق گفته می‌شود که در آن به هر دلیلی زوجین با همدیگر توافق می‌کنند. طلاق انواع مختلفی دارد که به طور کلی یا با توافق طرفین صورت می‌گیرد یا به صورت یک طرفه انجام می‌شود. از آن جایی که در طلاق توافقی، هر دو نفر به جدایی رضایت دارند پس در مورد موضوعات مختلف از جمله مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان هم راحت‌تر می‌توان تصمیم گرفت.

از‌ آن جایی که در قانون، حق طلاق به مرد داده شده و فقط او بوده که می‌تواند در مورد ادامه زندگی مشترک یا پایان آن تصمیم گیری کند، پس راحت‌تر است که مرد درخواست طلاق بدهد. با وجودی که هر دو طرف با هم بر سر جدایی توافق دارند. در چنین وضعیتی، ممکن است زن و مرد بر سر حضانت فرزندان حق و حقوق برابری را طلب کنند. به عنوان مثال فرزندان یک هفته با پدر و یک هفته با مادر زندگی کنند.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مهریه در طلاق توافقی

مساله مهریه نه تنها در طلاق توافقی بلکه در دیگر انواع طلاق هم موضوع مهمی تلقی می‌شود. دلیل آن هم این بوده که جز حقوق مالی اجباری زن بوده که باید رعایت شود. پس مرد باید هنگام طلاق درباره این موضوع با زوجه صحبت کند. در طلاق توافقی در صورتی که توان مالی پرداخت مهریه را ندارد، باید از زوجه درخواست کند آن را ببخشد.

البته در صورتی که زوجه هم مایل به بخشیدن مهریه نباشد،‌ مشکلی وجود ندارد؛ زیرا می‌توان از مجرای قانونی برای دریافت آن اقدام کرد. با این حال مرسوم بوده که در طلاق‌های توافقی زن و مرد بر سر اموال خود به یک نقطه نظر مشترکی می‌رسند. مثلا زن مهریه را می‌بخشد اما مرد موظف است تا نیمی از مبلغ فروش خانه مشترک را به زن بدهد. برای رسیدن به یک توافق مشترک، زن و مرد نیاز دارند تا یک وکیل متخصص در امور طلاق بین آن‌ها حضور داشته باشد تا با ارائه مشاوره حقوقی بتوانند نتیجه مطلوب خود را کسب کنند.

 

مراحل طلاق توافقی

با اینکه طلاق توافقی یکی از سریع‌ترین روش‌های جدا شدن بوده اما باز هم توصیه می‌شود تا حتما یک وکیل متخصص در این زمینه استخدام کنید. رسیدگی به روند پرونده و پیگیری کارهای اداری را می‌توانید به یک وکیل بسپارید. با این حال مراحل طلاق توافقی به این صورت بوده که زوجین باید در سامانه تصمیم ثبت نام کنند. سپس در جلسات مشاوره‌ای که تدارک دیده می‌شود شرکت کرده و در انتهای جلسات گواهی عدم انصراف را دریافت کنند.

 

 

طلاق توافقی

 

حالا با دریافت گواهی عدم انصراف، می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و ثبت نام کنند. بعد از ثبت نام، باید نامه‌ها و اسناد ضروری را هم ضمیمه پرونده کنند. پرونده شما به دادگاه خانواده ارجاع داده شده و جلسات برگزار خواهند شد. با شرکت در جلسات دادگاه، تکلیف حقوق مالی و معنوی زوجین تعیین شده و در نهایت طلاق در یکی از دفترخانه‌های رسمی طلاق ثبت خواهد شد.

 

مرجع صالح برای رسیدگی به طلاق توافقی

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده‌های طلاق توافقی، در تهران و شهرها بزرگ دادسرای خانواده است. بعد از اینکه در جلسات مشاوره شرکت کردید و پرونده شما به صورت کامل به دادگاه ارجاع داده شد، وقت آن است که در جلسات دادگاه شرکت کنید. در این جلسات، قاضی با مطالعه پرونده و ادله موجود در آن تصمیم می‌گیرد که انجام این طلاق مانعی دارد یا خیر.

در صورتی که طرفین هر دو با طلاق موافق باشند، مانعی بر سر راه آن‌ها وجود ندارد. دلیل آن هم این بوده که قانون گذار حق طلاق را برای مرد در نظر گرفته است. تنها مساله‌ای که مرجع صالح باید به آن رسیدگی کند، مساله حق و حقوق مالی و حضانت فرزندان است. در چنین پرونده‌هایی اغلب مشکل خاصی وجود ندارد زیرا زوجین با هم از قبل توافق کرده‌اند.

در نتیجه تنها باید نتیجه توافقات خود را با قاضی در میان گذاشته تا بتواند حکم نهایی را صادر کند.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی طلاق 
سامانه طلاق توافقی 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما 

 

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق توافقی

گاهی زن و مرد به راحتی به این نتیجه می‌رسند که طلاق توافقی بهترین گزینه پیش روی‌ آن‌ها است. با این حال برخی اوقات به راحتی نمی‌توان به این توافق رسید و برای آن باید از کمک‌ها و مشاوره‌های یک وکیل طلاق استفاده کرد. پس یکی از ضرورت‌های دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از یک وکیل متخصص این بوده که به جای مسیر سخت و زمانبر طلاق غیرتوافقی، به سراغ طلاق توافقی بروید. در طلاقی که به صورت توافقی بین زن و مرد انجام می‌شود، تعیین و تکلیف همه چیز به مراتب ساده‌تر بوده و هر دو طرف بدون هیچگونه دعوا و ناراحتی از هم جدا می‌شوند.

با این حال در طلاق یکطرفه، همیشه یکی از زوجین ناراضی و ناراحت از نتیجه است. وظیفه اصلی مشاور حقوقی این بوده که چنین مشکلی را مرتفع کند. پس در جلسات مشاوره‌ای که برگزار می‌کند، با زن و مرد به صورت جداگانه و گروهی صحبت می‌کند تا به یک راه حل مشترک برسند.

در صورتی که هر دو رضایت به توافقی بودن طلاق بدهند، این مزیت وجود دارد که راحت‌تر و سریع‌تر به نتیجه مطلوب خود برسند. پس در مدت زمان کوتاهی، می‌توانند از هم جدا شده و هرکدام مسیر زندگی خود را پیش ببرند.

 

 

 

مشاوره حقوقی طلاق

 

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی

در این میان همیشه مساله هزینه‌ها وجود دارد، که حق الوکاله وکیل طلاق توافقی هم یکی از این موارد است. پرداخت هزینه‌ها و دستمزد وکیل گاهی با توجه به شرایط مالی زوجین، سخت است. بنابراین تصمیم می‌گیرند تا به جای انتخاب یک وکیل کاربلد که دستمزد بالایی داشته،‌ خودشان پرونده را حل و فصل کنند. در این صورت ممکن است پرونده نه تنها حل نشده که به مشکلات بزرگی هم برخورد کند.

راهکاری که ما در این وضعیت پیشنهاد می‌دهیم این است که به جای پیگیری پرونده به تنهایی، به سراغ دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان بروید. سوالات، ابهامات و تردیدهای خود را از وکلای کاربلد پرسیده و براساس پاسخی که دریافت می‌کنید؛ برنامه طلاق و دادگاه را پیگیری کنید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری است. هزینه دستمزد وکلا براساس مدت زمان مشاوره تعیین شده و در مقایسه با کیفیت خدمات،‌ بسیار مناسب است. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی