موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی استارتاپ

مشاوره حقوقی استارتاپ

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۷/۱۹ | ۱۱:۳۶:۵۱

مشاوره حقوقی استارتاپ

استارتاپ ها یا کسب و کارهای نوپا همراه با گسترش تکنولوژی و کوتاهتر شدن فاصله ها در دنیای ارتباطات به بخش مهمی از دنیای تجارت و مبادلات اقتصادی تبدیل شده اند و برای موفقیت در این گستره چاره ای جز آشنایی به قوانین و اصول حقوقی حاکم بر آنها نیست. با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن مشاوره حقوقی استارتاپ لازم انام و با خیالی راحت کسب و کار نوین خود را گسترش دهید.

استارتاپ چیست

استارتاپ چیست؟

در مفهوم کلی استارتاپ ها یا کسب و کارهای نوین، پروژه هایی خلاقانه و جدید هستند که به کمک تلاش گروهی، ایده جدید به محصول تبدیل  و بعد از آن وارد بازار شده و در پی آن بهره وری اقتصادی به دنبال دارد..

استارتاپ ها از آغاز مبادلات بین انسانها وجود داشته اند اما به مفهوم امروزی و از سال 1911 با شرکت silicon valley  آغاز و گسترش یافته و آغاز کار بسیاری از غول های اقتصادی کنونی استارتاپی ساده بوده است. شرکت  هایی مانند اپل، آی بی ام،گوگل و بسیاری دیگر از این دسته اند.

جذابیت استارتاپ ها را مدیون نو بودن ایده ها و روش ها و تلاش یرای دیده شدن و منحصر به فرد بودن آنها هستیم و لازمه موفقیت مشاوره حقوقی استارتاپ با کارشناسان آنلاین و وکیل تلفنی مجرب این موسسه است.

مسائل حقوقی استارتاپ

مسائل حقوقی استارتاپ

مهمترین دغدغه کسانی که در پی راه اندازی استارتاپ هستند مسائل حقوقی و قوانین حاکم در این کسب و کارهاست که ضرورت مشاوره حقوقی استارتاپ را ناگزیر میکند. در آغاز ثبت ایده و شرکت مربوطه و قراردادهای لازم با تیم های کاری و فنی و.... را شامل می شود. در حین فعالیت مسائلی مانند قراردادهای کاری، اصول تولید محتوا، قراردادهای تبلیغات و فروش، بیمه و مسایل مالی از مهمترین مسائل حقوقی لازم برای استارتاپ ها می باشد. اما مهمترین بخش قوانین و مسائل حقوقی استارتاپ ها، قانون مالکیت فکری و رعایت حریم خصوصی افراد و شرکت ها، قوانین رعایت حقوق مصرف کنندگان و بسیاری اصول دیگر است که لازمه رعایت این قوانین مشاوره حقوقی استارتاپ و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصین این حیطه است. باید متذکر شویم مسائلی مانند فعالیت در حوزه کالاها و خدمات و معاملات غیر قانونی، عدم رعایت حقوق شرکا و سهامداران و کارکنان، مشکلات مالیاتی و بیمه و تجاوز به حقوق معنوی و مادی سایرین از جمله مسائل حقوقی استارتاپ هاست.

وکیل استارتاپ چه ویژگی های متمایزی از دیگر وکلا دارد

وکیل استارتاپ چه ویژگی های متمایزی از دیگر وکلا دارد؟

با توجه به این موضوع که استارتاپ ها در کشورمان قدمت چندانی ندارند و اینکه این کسب و کارها به روز بوده و لازمه تسلط بر آنها آشنایی به فضای مجازی و اینترنت و قوانین حاکم بر آن است، بدیهی است ورود به پرونده های استارتاپ ها در صلاحیت همه افراد نبوده و وکیل متخصص و خبره این حوزه را نیازمند است. وکیل و مشاور حقوقی استارتاپ باید ضمن تسلط کامل به قوانین این شرکت ها،به اصول و قوانین فضای مجازی و اینترنت مسلط بوده بتواند از منافع شما دفاع کرده و زمینه رونق قانونی استارتاپ شما را فراهم آورد. با وکیل تلفنی ما در تماس باشید و از مشاوره حقوقی استارتاپ وکارشناسان آنلاین ما بهره کافی ببرید.

مزایای مشاوره با وکیل استارتاپ

مزایای مشاوره با وکیل استارتاپ

برای موفقیت در هر حیطه ای داشتن آگاهی و اطلاعات کافی در زمینه اصول و قوانین آن حیطه ضروری است  و از آنجا که افراد عادی به همه قوانین آشنا نیستند باید از مزایای مشاوره حقوقی استارتاپی با وکیل متخصص بهره بگیرند. وکیل متخصص در امور استارتاپ ها ضمن کمک در به ثبت رساندن ایده و شرکت، برای دریافت مجوز های لازم در کنارتان بوده و در زمینه قراردادهای کاری و حقوقی و بیمه، راهنماییهای لازم را در اختیارتان قرار داده و کمک و مشاوره لازم برای شناسایی سوء استفاده کنندگان و افشاکنندگان اسرار حریم خصوصی شما را در اختیارتان قرار داده و پرونده های حقوقی شما را تا حصول به نتیجه پیگیری خواهد کرد. با وکیل تلفنی و مشاوره حقوقی استارتاپ این موسسه تماس بگیرید و راهنمایی لازم را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

آینده روشن برای استارتاپ به کمک وکیل متخصص

آینده روشن برای استارتاپ به کمک وکیل متخصص

استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین حیطه گسترده ای دارند که لازمه موفقیت در آنها داشتن آگاهی و صبر و حوصله و مهمتر از همه بهره گرفتن از مشاوره حقوقی استارتاپ و وکیل متخصص این حیطه است. استارتاپ هایی مانند گوگل، اپل و یا حتی نمونه های داخلی آنها مانند دیجی کالا و تاکسی های اینترنتی با سالها تلاش و صبر و حوصله و مهمتر از آن به کمک کارشناسان و وکلای مجرب به توفیق امروز رسیده اند. وکیل متخصص استارتاپ با شناخت نقاط ضعف شما و پوشاندن این نقاط و قویتر کردن نقاط قوت استارتاپ شما آینده ای روشن برایتان رقم خواهد زد. از مشاوره حقوقی استارتاپ کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز بهره ببرید.

هزینه استفاده از خدمات مشاوره ای وکیل استارتاپ

در استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا و با توجه به گستردگی حیطه کاری به مشاور، وکیل یا تیمی از وکلا نیازمند هستید که کارهای ثبت قراردادها و نظارت بر بخش های حقوقی و مسئولیت آفرین شرکت شما را بر عهده داشته باشند و متناسب با میزان و نوع خدماتی که دریافت می کنید باید متقبل هزینه شوید. نوع و میزان استفاده از خدمات مشاوره ای وکیل استارتاپ میتواند پیمانی برای یک پروژه خاص باشد و یا اینکه به صورت ساعتی از خدمات آنها بهره ببرید و یا در صورت گسترده بودن استارتاپ شما وکیل یا تیمی از وکلا را استخدام کنید. در صورت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی استارتاپ به صورت آنلاین هزینه ای بین 50 تا 200 هزار تومان دریافت میشود که بسیار ناچیز و اندک است. در صورت بستن قرارداد به صورت استخدام و یا انجام یک پروژه خاص مبلغ قرارداد توافقی و با رضایت شما تنظیم خواهد شد. بدیهی است هزینه پرداختی شما نسبت به عواید حاصله ناچیز و قابل صرف نظر خواهد بود. برای دریافت بهترین مشاوره حقوقی استارتاپ با وکیل  تلفنی و کارشناسان خبره ما در تماس بوده و در هر ساعت از شبانه روز از تخصص آنها بهره کافی برده و شاهد موفقیت روز افزون کسب و کارتان باشید.

مشاوره حقوقی تخصصی استارتاپ

سوالات متداول

1- تاریخ و قدمت اولین استارتاپ ها مربوط به چه زمانی است؟

از ابتدای مبادلات کالا در انسان نخستین، به شکل نوین از سال 1911 میلادی و با تاسیس شرکت سیلیکون valley استارتاپ‌ها پا به عرصه دنیای تجارت گذاشتند.

2- اولین و مهمترین دغدغه دارندگان استارتاپ ها چیست؟

ثبت شرکت و تامین ایده مورد نیازجهت حفاظت  منافع شرکتها در برابر عوامل تهدید کننده  

3- مهمترین ویژگی وکیل استارتاپ متخصص کدام است؟

داشتن تحصیلات و سواد مرتبط با استارتاپ ها و تسلط به قوانین مربوطه  

4- استفاده از مشاوره حقوقی استارتاپ چگونه است؟

الف) مشاوره آنلاین و تلفنی با وکیل و دریافت مشاوره حقوقی استارتاپ

ب) بستن قرارداد موردی

پ) استخدام وکیل یا تیمی از وکلا در صورت گسترده بودن حیطه کاری استارتاپ

5- بهترین مشاوره حقوقی استارتاپ را چگونه دریافت کنیم؟

با کارشناسان آنلاین و متخصص ما در موسسه وکیل تلفنی تماس بگیرید.

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی