موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

قرارداد بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ | ۱۷:۲۱:۳۰

با رونمایی از طرح بیمه تامین اجتماعی دانشجویان، از این پس دانشجویان سراسر کشور می‌توانند از اضافه شدن سابقه بیمه تامین اجتماعی به سنوات خود بهره‌مند شوند. تا پیش از این افراد پس از رسیدن به سن 18 سالگی موظف به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل بودند تا در کنار اعضای خانواده خود صاحب بیمه تامین اجتماعی شوند. منتهی این بیمه فقط برای دریافت خدمات درمانی بود و جزو سوابق بیمه افراد محسوب نمی‌شد. اما از این پس دانشجویان سراسر کشور می‌توانند با انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی تامین اجتماعی ضمن بیمه شدن توسط سازمان تامین اجتماعی، سابقه بیمه خود را افزایش دهند.

در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اینکه بیمه تامین اجتماعی دانشجویی چیست؟ چه مدارکی نیاز دارد؟ و چگونه باید در آن ثبت نام کرد؟ ارائه خواهیم نمود. با این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

چنانچه سوالی در رابطه با بیمه تامین اجتماعی برایتان به وجود آمده است، می‌توانید به سرعت و از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بیمه سوال خود را برطرف نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

بیمه دانشجویی تامین اجتماعی چیست؟

بیمه تامین اجتماعی دانشجویی یک نوع بیمه نامه می‌باشد که برای دانشجویان 18 الی 50 ساله در سراسر کشور در نظر گرفته است. طبق بخشنامه 685 امور بیمه شدگان می‌توان به ماهیت این نوع بیمه پی برد؛

"طبق ضوابط قرارداد بیمه دانشجویان تامین اجتماعی، تمام دانشجویانی که در اقصی نقاط کشور در حال تحصیل هستند، می‌توانند در قالب بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد (12 درصد، 14 درصد و 18 درصد) برای خود سابقه بیمه رد کنند."

مهمترین مزیت بیمه دانشجویی تامین اجتماعی کاهش سن بازنشستگی است. تا پیش از این افرادی که برای تحصیل به دانشگاه می‌رفتند، نمی‌توانستند سابقه بیمه خود را افزایش دهند. منتهی با رونمایی از این قرارداد افراد می‌توانند در حین تحصیل سابقه بیمه خود را افزایش دهند. به این ترتیب بازنشستگی در سن پایین تری اتفاق خواهد افتاد.

 

 

بیمه دانشجویی

 

 

بدون شک سوالات زیادی برای افراد در زمینه بیمه دانشجویی ایجاد می‌شود، به خصوص اینکه این بیمه نامه جزو جدیدترین بیمه‌های سازمان تامین اجتماعی است. اگر با یکی از این سوالات مواجه شده اید، وارد صفحه مشاوره حقوقی انلاین و رایگان شوید و با وکلای ما چت کنید. پاسخ سوال شما در سریعترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

 

شرایط بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

هر فردی جهت ثبت نام و استفاده از خدمات بیمه دانشجویی تامین اجتماعی باید شرایط لازم را داشته باشد. این شرایط توسط سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است. در ادامه شرایط این بیمه را بررسی می‌کنیم؛

  • اصلی ترین شرط لازم برای ثبت نام در این بیمه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های کشور است.
  • از همین بابت فرد در زمان ثبت نام در این نوع بیمه موظف به ارائه کارت دانشجویی است.
  • از دیگر شرایط لازم برای استفاده از بیمه دانشجویی قرار داشتن در بازه سنی 18 الی 50 سال می‌باشد.
  • متقاضیان بالای 50 سال باید به ازای مازاد سن خود سابقه بیمه داشته باشند.

 

از آنجا که بیمه تامین اجتماعی دانشجویان زیر مجموعه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است، تقریبا شرایط یکسانی با این نوع بیمه دارد، با این تفاوت که برای ثبت نام در این طرح نیازی به اشتغال نیست.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره حقوقی قرارداد 
مشاوره حقوقی بیمه
درباره ما 

 

 

مدارک ثبت نام بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

متقاضیان بیمه دانشجویی تامین اجتماعی موظف به ارائه مدارک خاص جهت ثبت نام در این بیمه نامه هستند. در لیست زیر این مدارک را مشاهده می‌کنید. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای ثبت نام حتما مدارک زیر را جمع آوری کنید، سپس برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید؛

  • کارت دانشجویی معتبر
  • کارت ملی
  • شناسنامه

با توجه به اینکه تقریبا تمام افراد کارت ملی و شناسنامه دارند، مهمترین مدرک برای ثبت نام در این بیمه نام کارت دانشجویی است. با داشتن کارت ملی به راحتی می‌توانید برای اخذ بیمه دانشجویی سازمان تامین اجتماعی اقدام کنید.

 

 

 

قرارداد بیمه

 

قرارداد بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

قرارداد بیمه تامین اجتماعی دانشجویان قراردادی است که تامین اجتماعی با هدف رفاه حال دانشجویان از ان رونمایی کرده است. بر اساس این قرارداد دانشجوهای کلیه دانشگاه‌های کشور می‌توانند با ارائه کارت ملی از خدمات بیمه در ازای پرداخت حق بیمه بهره مند شوند. البته تا پیش از این دانشجویان می‌توانستند از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند، منتهی این خدمات تنها به خدمات درمانی محدود بود، اما از این پس دانشجویان می‌توانند با واریز حق بیمه برای خود در دوران تحصیل سابقه بیمه رد کنند. این اتفاق می‌تواند به بازنشستگی انها در طول مدت زمان کمتر کمک کند. البته همانطور که گفته شد قانون گذار شرط دانشجو برای استفاده از این بیمه نامه را داشتن سن 18 الی 50 سال اعلام کرده است. در صورتی که فرد بیشتر از 50 سال سن داشته باشد، باید به ازای مازاد آن سابقه بیمه داشته باشد تا بتواند از بیمه دانشجویی بهره مند شود.

 

نحوه ثبت نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویی

ثبت نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویی از دو روش مختلف انجام می‌شود. دانشجویان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به کارگزاری نسبت به ثبت نام در بیمه اقدام کنند، اما روش غیر حضوری برای ثبت نام در این طرح طرفداران بیشتری دارد. در حال حاضر شما می‌توانید با ورود به سایت رسمی تامین اجتماعی به آدرس اینترنتی es.tamin.ir به راحتی مراحل ثبت نام در بیمه دانشجویی تامین اجتماعی را سپری کنید. در ادامه نحوه ثبت نام در بیمه نامه دانشجویان را بررسی خواهیم کرد؛

 

 

 

بهترین وکیل بیمه دانشجویی

 

 

  1. وارد سامانه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی شوید.
  2. روی گزینه "ورود به سامانه" کلیک کنید.
  3. در این مرحله باید نام کاربری و گذرواژه خود را وارد نمایید. البته اگر پیش از این در سامانه ثبت نام نکرده باشید، باید اقدامات لازم جهت ثبت نام در سایت را انجام دهید.
  4. پس از وارد شدن به پنل کاربری از منوی بالای صفحه گزینه "بیمه شدگان" را انتخاب کنید.
  5. در منوی باز شده می‌توانید قرارداد بیمه دانشجویی تامین اجتماعی را مشاهده کنید. در این بخش باید روی گزینه "مشاهده ضوابط و مقررات" کلیک کنید.
  6. در صفحه جدید باید گزینه "بیمه‌شدگان خاص/ بیمه فراگیر خانواده ایرانی" را انتخاب کنید. سپس "انعقاد قرارداد دانشجویی" را بزنید.
  7. در این صفحه پس از مطالعه قوانین باید روی دکمه "موافقم" کلیک کنید.
  8. در این مرحله مبلغ حق بیمه و بسیاری از موارد دیگر مشخص خواهد شد. شما می‌توانید اطلاعات را تایید نمایید.

پس از انجام مراحل بالا بیمه تامین اجتماعی دانشجویی برای شما محاسبه خواهد شد. شما باید حق بیمه را به صورت ماهانه به سازمان تامین اجتماعی واریز نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با وکلای وکیل تلفنی مشورت نمایید. در حال حاضر امکان دریافت مشاوره حقوقی از سه روش حضوری، تلفنی و آنلاین وجود دارد. در ضمن خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. در واقع شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از مشورت وکیل بهره مند شوید.

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی