موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۴/۲۹ | ۱۹:۲:۵۷
 

قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی با هدف حفظ و حراست از یک بنای فیزیکی منعقد می‌شود. طی این قرارداد نگهبان متعهد می‌شود از ساختمان، بنا یا یک اثر باستانی محافظت نمایند و آن را از هرگونه آسیب و خطر دور نگه دارد. قراردادهای نگهبانی مسئولیت‌های مختلفی را روی دوش طرف پیمانکار قرار می‌دهند. به عنوان مثال در طول نگهبانی از یک آپارتمان، نگهبان موظف است ضمن نگهداری از بنا جهت تامین امنیت جانی و حفظ آرامش ساکنین تلاش کند. امروزه نیاز به نگهبانی از ساختمان بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین انعقاد چنین قراردادهایی در حال افزایش است. جهت آشنایی با جزئیات بیشتر پیرامون این دسته از قراردادهای پیمانکاری ادامه این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی را مطالعه کنید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

قرارداد پیمانکاری نگهبانی چیست؟

قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی دسته‌ای از توافقات مکتوب هستند که میان کارفرما و پیمانکار منعقد می‌شوند. هدف از تنظیم و انعقاد این قراردادها سپردن وظایفی اعم از حفظ، نگهداری و حراست از ساختمان یا بنا به شخص پیمانکار می‌باشد. در اغلب توافقات طرف پیمانکار یک شخص حقیقی بوده که وظیفه نگهبانی را برعهده می‌گیرد. به ندرت ممکن است پیمانکار چنین قراردادهایی یک شخص حقوقی باشد. اما در طرف مقابل، کارفرمای این قرارداد می‌تواند یک شخص حقیقی یا حقوقی باشد. لازم به ذکر است در بسیاری از مواقع یک موسسه یا سازمانی دولتی یا غیر دولتی نیاز به نگهبانی پیدا می‌کند.

دقت کنید قراردادهای مذکور پیرامون حراست از یک مکان فیزیکی منعقد می‌شوند. این مکان فیزیکی می‌تواند یک مجتمع مسکونی، تجاری، کارخانه یا حتی یک اثر باستانی باشد. در هر صورت حساسیت تنظیم چنین توافقاتی بالا بوده و طرفین باید با کسب اطلاعات کافی نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند. در صورت بروز هرگونه ابهام در زمینه بستن قراردادهای نگهبانی می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان خلاهای حقوقی خود را برطرف کنید. تنها در این صورت می‌توانید از بستن قرارداد همه جانبه با طرف مقابل اطمینان خاطر داشته باشید.  

 

 

قرارداد پیمانکاری نگهبانی

 

اهمیت تنظیم قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

یکی از سوالات چالش برانگیز پیش از تنظیم این قرارداد اهمیت آن می‌باشد. در واقع بسیاری از افراد از اهمیت انعقاد قرارداد نگهبانی اطلاعی ندارند. بنابراین در این قسمت از مشاوره حقوقی قرارداد قصد داریم شما را با ضرورت این موضوع آشنا کنیم. معمولا بسیاری از افرادی که در حال تنظیم قراردادهای نگهبانی و حفاظت هستند، هزینه ناشی از این کار را بیهوده می‌دانند. این افراد اعم از پیمانکار یا کارفرما اعتقاد دارند بستن این قرارداد نه تنها سودی برای آنها ندارد، بلکه باعث صرف هزینه خواهد شد. اگر شما نیز جزو این دسته هستید، پاراگراف بعدی را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

پس از امضای یک قرارداد حدود مسئولیت‌های طرفین به صورت مکتوب مشخص شده است. بنابراین هر فرد تلاش خواهد کرد وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد. برای مثال در مفاد قرارداد نگهبانی، ساعات کار نگهبان، محدوده نگهبانی وی، وظایف او و بسیاری از جزئیات دیگر به طور صریح بیان می‌شود. همچنین نحوه پرداخت دستمزد وی از طرف کارفرما به طور دقیق پیش بینی می‌گردد. این کار عملا امکان سر باز زدن از مسئولیت‌ها را کاهش می‌دهد. اتفاقی که می‌تواند تا حد زیادی به کم شدن اختلافات میان کارفرما و پیمانکار (یا همان نگهبان) کمک کند. به این ترتیب اهمیت بستن قرارداد بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

 

مشاوره حقوقی در نگارش قرارداد
مشاوره حقوقی قرارداد
وکیل قراردادها
مشاوره قرارداد کار
درباره ما

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل قراردادها

تا به این جا با قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی و ضرورت آن آشنا شدیم. اما مسئله‌ای که ممکن است برای بسیاری از افراد دور از ذهن باقی بماند، اهمیت مشاوره حقوقی قرارداد پیش از عقد قرارداد می‌باشد. همانقدر که تنظیم و ثبت قراردادهای پیمانکاری اهمیت دارند، به همان اندازه دریافت مشاوره نیز مهم و ضروری محسوب می‌شود. موضوعی که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، چرا که بسیاری از عموم نوشتن قرارداد را یک امر ساده می‌پندارند. با این وجود باید بدانید این باور صحیح نیست، چرا که نوشتن مفاد قرارداد مستلزم برخورداری از دانش کافی می‌باشد.

به همین دلیل توصیه ما این است، ابتدا یک مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی برگزار کنید، سپس برای عقد قرارداد خود اقدام کنید. دقت کنید تنها در این صورت می‌توانید از حقوق خود در زمان تنظیم قرارداد مطلع شده و جلوی تضییع آن را بگیرید. در غیر این صورت ممکن است در بسیاری از بخش‌ها حق و حقوق شما نادیده گرفته شود، در حالی که شما به این موضوع واقف نیستید. ناگفته نماند پس از امضای قرارداد پشیمانی فایده نداشته و نمی‌توانید مفاد قرارداد را تغییر دهید. بنابراین قبل از امضا آگاهی خود را افزایش دهید.

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل قراردادها

 

نمونه قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

 

 

طرفین قرارداد

کارفرما: خانم / آقای / شرکت ---------------------- به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی ----------------------------------------- تلفن------------

پیمانکار: خانم / آقای / شرکت ---------------------- به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی ----------------------------------------- تلفن------------

 

موضوع قرارداد و محل اجرای آن

موضوع این قرارداد عبارت است از ارائه خدمات نگهبانی و حفاظت فیزیکی شبانه روزی جهت برقرای امنیت آپارتمان / کارخانه / اثر ----------------- واقع در نشانی ----------------------------------------------

 

محاسبه مشخصات پروژه

کنترل ورود و خروج افراد و مراجعه کنندگان از درب اصلی

نگهبانی از محیط اصلی و جانبی بنا به متراژ ----------- متر مربع بر اساس نقشه استاندارد

نگهبانی و حراست از پارکینگ ساختمان به متراژ ----------- متر مربع بر اساس نقشه استاندارد

حفظ و نگهداری از بخش تاسیسات بنا در طول شبانه روز

...

 

مبلغ قرارداد

مبلغ اجرای کل موضوع قرارداد اعم از نگهبانی و حراست فیزیکی با ارزش روزانه ----------- ریال و در طول مدت یک ماه معادل ------------ ریال می‌باشد.

 

 

نحوه پرداخت

بر اساس توافق طرفین هزینه نگهبانی به صورت ماهانه به پیمانکار پرداخت خواهد شد. هزینه خدمات در طول یک ماه مبلغ ------------------- تعیین شده است.

 

اسناد و مدارک قرارداد

این قرارداد شامل اسناد و مدارک ذیل می‌باشد:

  • سند قرارداد

  • نقشه‌هایی که تفصیلی و اجرایی برای درک بهتر نگهبان برای ارائه خدمات

 

مدت زمان قرارداد

مدت زمان این قرارداد جمعا ------------- روز است که از تاریخ ---------------- شروع و در تاریخ --------------- خاتمه می‌یابد.

 

*در ادامه می‌توان با توجه به قرارداد شرایط پرداخت خسارت، نحوه پرداخت مالیات، تعهدات کارفرما و پیمانکار و بسیاری از جزئیات دیگر را نیز به مفاد بالا اضافه نمود.

 

                                                                                        امضا کارفرما           امضا پیمانکار

 

هزینه نگارش قرارداد پیمانکاری نگهبانی و حفاظت فیزیکی

هزینه تنظیم قرارداد پیمانکاری نگهبانی یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که در شرف همکاری در یک پروژه نگهبانی هستند. در بالا یک نمونه قرارداد پیمانکاری مربوط به خدمات نگهبانی و حفاظت فیزیکی بررسی شد. با این حال این قراردادها می‌بایست بر اساس خواسته‌های طرفین شخصی سازی شوند. در این صورت دریافت مشاوره حقوقی می‌تواند شما را از مفاد مورد نیاز برای تنظیم قرارداد مطلع کند. از طرفی قیمت دقیق نگارش چنین قراردادهایی تنها بعد از تنظیم آن مشخص خواهد شد. بنابراین ارائه قیمت برای نگارش قرارداد در حال حاضر غیرممکن است. جهت اطلاع از هزینه نگارش این قرارداد با شماره 09212242670 تماس بگیرید.


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی