موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

نمونه وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی

نمونه وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ | ۱۱:۳۲:۵۷

آیا به دنبال دریافت تسهیلات بانکی از بانک کشاورزی هستید؟ در این صورت وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی به دردتان خواهد خورد! همانطور که می‌دانید افراد می‌توانند تحت شرایطی از بانک تسهیلات دریافت کنند. این تسهیلات معمولا برای اهداف خاص نظیر خرید، احداث، بازسازی و ...  پیرامون ملک به افراد داده می‌شود. اما در ازای آن بانک از فرد متقاضی تسهیلات، وثیقه دریافت می‌کند. این وثیقه در قرارداد اعطای تسهیلات درج می‌شود.

در طول قراردادی که میان متقاضی و بانک منعقد می‌گردد، میزان تسهیلات، تعهدات، سررسید پرداخت و بسیاری از موارد دیگر به صورت مفصل شرح داده شده است. اما یکی از مهمترین بندهای قرارداد مذکور، بند تضمین است. بر این اساس متقاضی باید وثیقه‌ای جهت حصول اطمینان نزد بانک به رهن بگذارد. در صورت عدم پرداخت بدهی بانک این حق را دارد تا از منافع وثیقه به نفع خود استفاده کند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکالت نامه ضمانتی چیست؟

وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی یک نوع تعهد جهت دریافت تسهیلات از بانک کشاورزی است. با اعطای این نوع وکالت، وثیقه فرد متقاضی وام نزد بانک به امانت گرفته می‌شود. جالب است بدانید در طول مدت زمان قرارداد وکالت، بانک این حق را دارد تا از منافع وثیقه استفاده کند. منتهی اگر متقاضی به تعهدات مالی خود در طول قرارداد عمل کند، به عبارتی اگر فرد دیون خود را در موعد مقرر پرداخت نماید، بانک موظف است در زمان اتمام قرارداد وثیقه را آزاد کند.

  • بانک معمولا وثیقه‌های مختلف از متقاضیان تسهیلات دریافت می‌کند: ملک، سپرده، سهام، ضمانت نامه، چک، سفته و غیره از جمله مهمترین ضمانت‌هایی است که بانک از اشخاص جهت اعطای وام درخواست می‌نماید.

 

نکات حقوقی وکالتنامه ضمانتی

یکی از مهمترین نکات حقوقی درباره انواع وکالتنامه‌های ضمانتی از جمله وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی نوع وثیقه است. وثیقه گذاشتن تنها تحت شرایط خاص مورد قبول است؛

  • جهت وثیقه گذاشتن اموال غیر منقول مثل ملک، اولا ملک باید حتما به نام متقاضی تسهیلات یا اقوام درجه یک باشد. ثانیا ملک نباید در رهن بانک دیگری قرار داشته باشد. همچنین ارزش مالی ملک نباید کمتر از تسهیلات دریافتی باشد.

 

 

مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل بانکی 
مشاوره حقوقی ضمانت وام مسکن 
مشاوره حقوقی تسهیلات بانکی 
درباره ما 

 

 

  • چنانچه وثیقه تعیین شده سپرده باشد، باید مدت سپرده بلند مدت بیشتر از یکسال باشد. همچنین تاریخ سر رسید سپرده باید بعد از اتمام سررسید پرداخت دیون متقاضی باشد. دقت کنید در طول مدت قرارداد، سپرده به نفع بانک مسدود خواهد شد، بنابراین فرد نمی‌تواند سپرده را از بانک خارج کند.
  • برای دریافت وام به وسیله سهام باید دقت کرد که طبق قانون باید حداکثر 50 درصد از ارزش روز سهام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار باشد.
  • اگر وثیقه چک تعیین شود، چک باید حتما به روز باشد، به نام متقاضی تسهیلات کشیده شده باشد. همچنین چک وثیقه باید به نام بانک باشد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به صفحه مشاوره حقوقی انلاین و رایگان مراجعه کرده و از وکلای کاربلد مجموعه وکیل تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

نحوه تنظیم وکالتنامه ضمانتی

جهت تنظیم وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی بهتر است از وکلای وکیل تلفنی کمک بگیرید، چرا که این نوع وکالتنامه پیچیدگی‌های زیادی دارد. نحوه عقد این وکالت نیز به این صورت است که فرد پس از اثبات برخورداری از شرایط اخذ تسهیلات باید نزد بانک مراجعه نماید. سپس با ارائه مدارک مربوطه، نسبت به عقد وکالتنامه اقدام نماید. لازم به ذکر است وکالتنامه‌های ضمانتی بسته به نوع وثیقه می‌توانند متفاوت باشند؛ البته این موضوع را باید بدانید که در اغلب اوقات بانک کشاورزی تنها اموال غیر منقول نظیر ملک و املاک را جهت وثیقه قبول می‌کند.

 

 

دریافت وام بانک کشاورزی

 

مشاوره حقوقی تلفنی وکالتنامه ضمانتی بانک

بدون شک سوالات زیادی درباره وثیقه تسهیلات بانکی وجود داشته و دارد. برای مثال همانطور که گفته شد، چنانچه به دنبال دریافت تسهیلات بانکی هستید، باید با اعطای وکالتنامه ضمانتی بانک کشاورزی مالی را نزد بانک گرو بگذارید. این تنها یک نمونه است، قطعا ابهامات زیادی برای متقاضیان تسهیلات بانکی وجود دارد. برای رفع این ابهامات در سریعترین زمان ممکن حتما یک جلسه مشاوره حقوقی تلفنی  از وکلای حرفه ای وکیل تلفنی دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. در زمان مشاوره وکلای ما هر آنچه که باید درباره وکالتنامه‌های ضمانتی بدانید، به شما خواهند گفت.

 

نمونه وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی

در این بخش یک نمونه وکالتنامه ضمانتی بانک کشاورزی را مشاهده می‌کنید. از این وکالتنامه با عنوان گرو گذاشتن وثیقه تسهیلات بانکی یاد می‌شود. همانطور که گفته شد، وثیقه بانک می‌تواند بسیار متفاوت باشد، با این حال رایجترین نوع وثیقه بانکی اموال غیر منقول یا همان ملک است:

 

 

نظر به اینکه جناب آقای / خانم  ------------- نام پدر ------- کد ملی ---------- صادره از ---------- که از این پس کارمند نامیده می‌شود، از بانک کشاورزی شعبه --------- که از این پس اختصارا بانک نامیده می‌گردد، تقاضای دریافت تسهیلات مالی طبق قوانین عملیات بانکی بدون ربا داشته و بانک با درخواست وی موافقت کرده است، این قرارداد از جهت توافق فی مابین طرفین منعقد گردیده است. مندرجات و توافقات در ادامه در بندهای مختلف شرح داده می‌شود.

مبلغ قرارداد

بانک توافق نموده است تا مبلغ -------- ریال از تسهیلات را در قالب قوانین بانکداری نظام اسلامی مندرج در قانون عملیات بانکی بدون ربا و بر اساس ضوابط بانک جهت خرید / احداث / تکمیل / بازسازی مسکن به کارمند بپردازد. بنابراین کارمند به میزان مبلغ این قرارداد به انضمام کارمزد، سود و خسارات متعلقه به بانک بدهکار است.

 

تعهدات

کارمند مکلف و متعهد است تا نسبت به پرداخت بدهی خود بابت این قرارداد اعم از اصل مبلغ تسهیلات، سود، کارمزد و خسارات متعلقه و همچنین سایر بدهی‌های بانکی، طبق اظهارات بانک عمل کرده و نسبت به مبلغی اعلام شده توسط بانک اعتراضی نداشته باشد. همچنین کارمند موظف است بدهی خود را طبق سر رسیدهای توافق شده به بانک پرداخت نماید.

 

مدت قرارداد

مدت اعتبار این قرارداد جهت تنظیم انعقاد قراردادهای داخلی از تاریخ ------------ الی ---------- تعیین می‌شود. در صورتی که کارمند به کلیه تعهدات خود در این قرارداد پایبند نبوده باشد، این قرارداد به قوت خود معتبر خواهد ماند.

 

تضمین

کارمند جهت تضمین دیون خود پیرامون دریافت تسهیلات بانکی موظف است؛ شش دانگ ------------- را به همراه حق استفاده از آب، برق، گاز، تلفن و غیره در رهن و وثیقه بانک قرارداد دهد. البته چنانچه کارمند به تعهدات خود عمل نماید، مورد رهن در انتهای قرارداد به راهن باز خواهد گشت. فلذا مورد رهن در طول قرارداد به صورت امانت در اختیار بانک است و تا اطلاعات ثانوی بانک حق استیفا از منافع آن را دارد.

 

*این قرارداد ادامه دارد.

 

 

 

قرارداد مذکور میان متقاضی تسهیلات بانکی و بانک منعقد می‌شود. البته این قرارداد بندهای بیشتری دارد، منتهی ما تنها به بخش اول آن اشاره کردیم. شما می‌توانید نمونه وکالت نامه ضمانتی بانک کشاورزی را از طریق سایت رسمی بانک کشاورزی دانلود کنید. همچنین شما می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی، ضمن افزایش اطلاعات حقوقی درباره وکالتنامه ضمانتی، از وکیل بخواهید یک قرارداد وکالت تضمینی برای شما تنظیم نماید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی