موسسه وکیل تلفنی

  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۴۷:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۰:۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۶:۵۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۴۸:۲۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۹:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۹:۳۸:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۶
  • ایلیار خدمتی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۴۳:۴۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵
  • محمدامین سلمانپور گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۸:۵۰:۲۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳
  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی

نمونه قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۹/۱۵ | ۲۲:۴۴:۶

با تغییر سبک زندگی، در حال حاضر بسیاری از افراد برای طراحی دکور و چینش وسایل خانه یا محل کار از یک طراح دکور یا طراح داخلی کمک می‌گیرند. به عبارتی ساده‌تر، افراد وظیفه طراحی داخلی محیط خانه یا کسب‌وکار خود را به یک فرد خبره می‌سپارند تا بر اساس جدیدترین روش‌های روز دنیا طراحی گردد. در این مواقع جهت جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات بعدی، عقد قرارداد با طراح الزامی به نظر می‌رسد. کارفرما و طراح می‌توانند با عقد قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی تعهدات خود را به صورت مکتوب درآورده و شروع همکاری را با رسمیت هر چه بیشتر کلید بزنند.

 

چنانچه مایل به کسب اطلاعات فوری در زمینه قرارداد پیمانکاری دکوراسیون داخلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای خبره ما بهره مند شوید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت می‌توانید ادامه این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی را مطالعه نموده و اطلاعات حقوقی خود را افزایش دهید . با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

قرارداد پیمانکاری چیست؟

حالا که بحث قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی پیش کشیده شده است، بد نیست ابتدا با مفهوم قرارداد پیمانکاری آشنا شویم. چرا که اگر با قراردادهای پیمانکاری آشنایی نداشته باشید، مسلما نمی‌توانید ماهیت یک قرارداد پیمانکاری دکوراسیون داخلی را درک کنید:

"طبق قانون قرارداد پیمانکاری توافقی کتبی میان کارفرما و پیمانکار است که در طول آن کارفرما وظیفه‌ی انجام بخشی از پروژه (یا تمام پروژه) را به یک فرد خبره محول می‌نماید. از طرفی پیمانکار در قبال انجام وظایف محول شده دستمزدی از پیش تعیین شده دریافت می‌کند. اما یک نکته در قراردادهای پیمانکاری بسیار مهم است؛ پیمانکار باید موضوع قرارداد را در مدت زمان معین به اتمام برساند، در غیر این صورت جریمه خواهد شد."

 

قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی چیست؟

همانطور که پیشتر بدان اشاره کردیم، گاهی اوقات در انتهای ساخت واحد، گاهی اوقات هم مالکان فعلی واحد تصمیم به طراحی داخلی دکوراسیون می‌گیرند. از آنجا که طراحی دکوراسیون داخلی یک امر کاملا تخصصی محسوب می‌شود، افراد این کار را به یک نیروی حرفه ای و متخصص می‌سپارند. در این زمان طراح به همراه تیم خود صفر تا صد طراحی داخلی را اجرا می‌کند. منتهی مشابه سایر عملیات‌های ساختمانی، طراحی دکوراسیون داخلی هم نیاز به عقد قرارداد دارد تا از بروز اختلافات آتی جلوگیری شود. به چنین قراردادی، قرارداد پیمانکاری دکوراسیون داخلی یا همان طراحی داخلی گفته می‌شود.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره حقوقی قرارداد 
وکیل امور پیمان
درباره ما 

 

در صورت داشتن هرگونه سوالی پیرامون قراردادهای پیمانکاری من جمله قرارداد طراحی داخلی می‌توانید به صفحه مشاوره حقوقی انلاین و رایگان مراجعه کنید تا سوالتان را به صورت رایگان از وکلای خبره بپرسید.

 

نکات حقوقی قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی

اگر مایل به تنظیم قرارداد پیمانکاری دکوراسیون داخلی هستید، می‌بایست بدانید نکات زیادی درباره این سری از توافقات وجود دارد. دانستن این نکات قبل از امضای قرارداد بسیار مهم است. البته ارائه تمام این موارد در این مقاله نمی‌گنجد، بنابراین ما مهمترین نکات حقوقی را در این بخش مطرح می‌کنیم. به طور کلی نکاتی که درباره یک قرارداد اجرای طراحی داخلی باید بدانید عبارتند از؛

  • قرارداد فوق الذکر لازم الاجرا است، به این معنی که امکان فسخ آن بدون دلیل و توجیه وجود ندارد.
  • تمام خواسته‌های کارفرما، ولو جنس، رنگ و حتی برند وسایل و محصولات مصرفی باید دقیقا در قرارداد درج شود.
  • مطمئنا پیمانکار کارگرانی برای اجرای طراحی داخلی دارد. در قرارداد ذکر کنید که هزینه بیمه و دستمزد آنها بر عهده پیمانکار است.
  • ممکن است پیمانکار از وسایل مصرفی در طول قرارداد استفاده نماید. در طول قرارداد ذکر کنید که پیمانکار باید ضمن اجرا، تست این وسایل را نیز بر عهده بگیرد.
  • ...

پیشنهاد می‌شود، جهت آسودگی خاطر و جلوگیری از بروز مشکلات بعدی، حتما قبل از عقد قرارداد با وکلای خبره وکیل تلفنی مشورت کنید.

 

 

طراح دکوراسیون داخلی

 

چرا باید قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی تنظیم کنیم؟

فراموش نکنید قرارداد پیمانکاری دکوراسیون داخلی قراردادی است که طی آن طراح می‌بایست بر اساس سلیقه و خواسته‌های شما، دکوراسیون را طراحی بنماید. به عبارتی واضح‌تر، طراح موظف است بر حسب رنگ، جنس، کیفیت و سایر ویژگی‌های مورد علاقه شما دکوراسیون را بچیند. این موضوع در تک تک موارد دکوراسیون صادق است، از کاغذ دیواری، کفپوش و سقف گرفته تا انتخاب مبلمان، کمد دیواری و ... . در صورت عدم انعقاد قرارداد پیمانکاری مشکلات عدیده‌ای میان طرفین ایجاد خواهد شد، چرا که ممکن است پیمانکار از وسایل و طرح‌هایی استفاده نماید که باب میل شما نباشد. بنابراین تنظیم و امضای قرارداد پیش از شروع کار هم خیال شما را راحت می‌کند، هم خیال پیمانکار را!

 

نمونه قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی

در انتها یک نمونه قرارداد پیمانکاری طراحی داخلی به شما عزیزان ارائه شده است. البته پیشنهاد می‌شود که برای تنظیم یک قرارداد همه جانبه، متناسب با خواسته‌های طرفین و رعایت صلاحیت شما، یک جلسه مشاوره حقوقی دریافت نموده و در این جلسه ضمن افزایش اطلاعات حقوقی درباره این توافقات، تنظیم قرارداد را به یک وکیل خبره بسپارید. این نکته را هم فراموش نکنید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

طرفین قرارداد

کارفرما: خانم / آقای / شرکت ------------------ به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی --------------------------------------------------- تلفن------------

پیمانکار: خانم / آقای / شرکت ----------------- به نمایندگی / مدیریت --------------- به شماره ثبت /  شماره ملی ----------------- به نشانی --------------------------------------------------- تلفن------------

 

موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از آماده سازی و اجرای طراحی دکوراسیون داخلی و نصب آن در محل پروژه.

 

محل اجرای قرارداد

این قرارداد در نشانی ----------------------------------------- انجام می‌شود که پیش از امضای آن به رویت پیمانکار رسیده است.

 

مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد ---------------- ریال و با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده در مجموع کل به ارزش -------------- ریال برآورد می‌شود.

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد قرارداد به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اجرای 50% از کل پروژه و با تایید کارفرما پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام پروژه و تست وسایل مصرفی پرداخت می‌گردد.

 

مدت زمان قرارداد

مدت زمان این قرارداد ----- روز است که از تاریخ ---------------- شروع و در تاریخ --------------- خاتمه می‌یابد.

 

تعهدات پیمانکار

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

تعهدات کارفرما

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

ضمانت حسن اجرای تعهدات توسط پیمانکار

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

حل اختلاف

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

فورس ماژور

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

فسخ قرارداد

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

اختلافات ناشی از قرارداد

-----------------------------------------

-----------------------------------------

 

نسخ قرارداد

قرارداد پیش رو در ------ ماده و ------ نسخه تنظیم شده است. تمام نسخ قرارداد مفاد کاملا یکسانی دارند. 1 نسخه از آن نزد کارفرما، 1 نسخه دیگر نزد پیمانکار و نسخ دیگر به ترتیب نزد ------------------ قرار دارند.

 

                                تاریخ و امضا کارفرما                             تاریخ و امضا پیمانکار

 

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی