موسسه وکیل تلفنی

  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • بهرام چهرازی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۵:۱۶:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۰:۵:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قرارداد تامین کنندگان در بازی های فکری اتاق فرار

نمونه قرارداد تامین کنندگان در بازی های فکری اتاق فرار

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۶/۲۹ | ۲۱:۶:۳۸

تاریخ انعقاد قرارداد

قرارداد قطعی تامین کنندگان

ایران اسکیپ یک وب سایت برای بستر فروش بلیط به صورت اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و فرایند جذب مشتری جهت فروش خدمات تامین کننده(انواع بازی های فکری و اتاق فرار) از طریق نمایش و ارائه خدمات در فروشگاه اینترنتی ایران اسکیپ به نشانی اینترنتی https://iranescape.com بوده و نقش واسطه میان تامین کننده و مصرف کننده نهایی را دارد و به تامین کننده اجازه می دهد تا در صورت پذیرش کلیه شرایط و مقررات مربوطه با ایجاد یک پروفایل و صفحه شخصی در بستر نرم افزار معنونه ، خدمات مجاز و با کیفیت و جدید خویش را مدیریت ، به روزرسانی و در مقابل به مصرف کننده اجازه می دهد تا با ثبت نام و پذیرش قرارداد استفاده از نرم افزار اخیر ، متنوع ترین خدمات را مشاهده، و مناسب ترین آن ها را انتخاب و تهیه نماید .

 

هزینه مشاوره حقوقی

قوانین استنادی برای این قرارداد

قرارداد حاضر با توجه به تفاهم نامه همکاری با انجمن بازیهای فکری فدارسیون ورزش های همگانی براساس ماده ۱۰ قانون مدنی، و با تابعیت از کلیۀ قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به صورت عام و قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲ و قانون جرایم رایانه ای، قانون حمایت از مصرف کننده ،قانون نظام صنفی ، قانون مالیات مستقیم، قانون کار و تامین اجتماعی و آیین نامه های مربوطه به صورت خاص، از تاریخ دریافت ایمیل و تایید از سوی تامین کننده (مالک مشخصات ثبت شده در این قرارداد) در سایت ایران اسکیپ به رسمیت قانونی خواهد رسید. قرارداد حاضر متضمن کلیه توافقات طرفین بوده و توافقات و اظهارات پیشین، اعم از شفاهی و کتبی، در ارتباط با موضوع این قرارداد از تاریخ انعقاد، فاقد هرگونه اثر خواهد بود.

ماده1- طرفین قرارداد:

الف)طرف اول: شرکت     به شماره  ثبت    شناسه ملی    کد اقتصادی :      با مدیرت عاملی     به شماره ملی    کدپستی:   تلفن همراه شرکت :   شماره تلفن ثابت:    شماره تلفن   با نام تجاری    داری سامانه کاربری ثنا  در  وب سایت عدل ایران به شماره ......................... به آدرس: استان  و نشانی الکترونیکی(ایمیل)........................................ و تارنما(سایت)   که در این قرارداد موسوم به   نامیده می شود.

ب)طرف دوم: اقای .......................... به شماره ملی ............................. به ادرس ....................................... بعنوان تامین کننده دارای کاربری در وب سایت      که در این قرارداد طرف دوم" نامیده می شود.

مستندا به ماده به موجب قرارداد حاضر، تامین کننده تضمین می کند که از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد معاملات برخوردار است و چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان تامین کننده این قرارداد را منعقد می نماید، دارای اختیار قانونی لازم برای این کار است و در صورت نیاز مدارک نمایندگی خود را به  ایران اسکیپ ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

مرجع اتاق فرار

ماده2- مفهوم واژگان به کار رفته در قرارداد

1- 2- ایران اسکیپ: برند تجاری ثبت شده به شماره 580126  در اداره ثبت مالکیت معنوی که تیم توسعه پایا به عنوان شخص حقوقی طرف اول قرارداد حاضر ، تحت این برند ، زیر ساخت هوشمند برای یک زیر ساخت آنلاین و برای توزیع  فروش خدمات تآمین کنندگان نقش بازاریاب را دارد و حقوق مادی و معنوی آن متعلق به شرکت ایران اسکیپ می باشد

2-2- واسطه گری و تسهیل گری: نقشی است که ایران اسکیپ میان تامین کننده و مصرف کننده نهایی ایفاء می نماید .

3-2-کاربر یا مشتری یا مصرف کننده نهایی: شخص حقیقی یا حقوقی است که جهت خرید خدمات یا استفاده از خدمات معرفی شده در ایران اسکیپ ، در وب سایت اخیر ثبت نام نموده است .

4-2- حساب کاربری مشتری: حسابی است که اشخاص جهت خرید خدمات یا بلیط یا استفاده از خدمات معرفی شده در ایران اسکیپ ، در سایت اخیر ایجاد کرده اند.

5-2- تامین کننده: شخص حقیقی یا حقوقی است که جهت ارائه خدمات و یا فروش خدمات خود در بستر ایران اسکیپ، ثبت نام نموده است .

6-2- اعتبار: مبلغی است که تامین کننده در حساب کاربری خود دارند .

7-2- روزکاری: هر روزی که شرایط متعارف خدمت رسانی وجود دارد (از نظر این قرارداد روزهای پنج شنبه و جمعه وسایر تعطیلات رسمی ، روز کاری محسوب نمیشود  ).

9-2- روز سفارش : هر سفارشی که تا ساعت 12 روز کاری ثبت شود برای همان روز محسوب می شود و هر گونه ثبت سفارش پس از این ساعت ، به عنوان ثبت سفارش در روز کاری بعدی تلقی خواهد شد.

10-2- حق الزحمه: معادل ریالی درصدی معین از قیمت فروش بلیط از خدمات تامین کننده در زمینه بازی های فکری

11-2- خدمات: انواع خدمات تامین کننده اعم از بازی های فکری و اتاق و مکان برای بازی های فکری موسوم به اتاق فرار که قرار است از طریق وب سایت ایران اسکیپ در قالب متن و عکس برای مشتری ارائه می گردد.

12-2- قرارداد:  به مجموعه شرایط توافق شده به صورت الکترونیکی یا مکتوب فیمابین ایران اسکیپ و تامین کننده اطلاق می شود که مطابق آن، شرایط لازم برای فراهم آمدن امکان فروش بلیط خدمات در سایت فروشگاه اینترنتی ایران اسکیپ، و این قرارداد اعم از کتبی و الکترونیکی  برای طرفین لازم الاجراست.


13-12- پورتال تامین کنندگان: به زیرساخت نرم افزاری گفته می شود که کلیه تعاملات فیمابین تامین کننده و ایران اسکیپ به منظور تامین خدمات در زمینه بلیط فروش بازی فکری از طریق آن انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به وبسایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی مراجعه نمایید. 

 

مشاوره حقوقی بازی فکری


 

14-2- فرآیند انعقاد قرارداد: به فرآیند الکترونیکی و آنلاین انجام توافق مابین تامین کننده و ایران اسکیپ گفته می شود و تابع قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲ می باشد.

13-2- دستورالعمل ها :کلیه ی اطلاعات تخصصی راجع به موضوعات مندرج در قرارداد هستند که  ضمیمه قرارداد میگردد و جزء لاینفک قرارداد هستند و اجرای تمامی آنها برای تامین کنندگان لازم الاجرا خواهد بود.

14-2- ابلاغیه ها: موارد اجرایی هستند که در طول مدت همکاری از طریق پورتال، پنل کاربری یا واتساپ از سوی ایران اسکیپ به صورت الکترونیکی به تامین کنندگان ابلاغ خواهد شد و جزء لاینفک قرارداد بوده و اجرای آن برای تامین کنندگان لازم الاجراست.

 

ماده3- موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است بازاریابی انلاین و یا تلفنی جهت فروش بلیط بازی های فکری و ورزشی موسوم به بازیهای اتاق فرار و کلیه خدمات افلاین تامین کننده در بستر وب سایت ایران اسکیپ در چهارچوب شرایط و الزامات این قرارداد.

تبصره 1- در ایران اسکیپ ، نهایی کردن ثبت سفارش کاربر به منزله پیشنهاد قطعی انجام معامله از سوی مشتری است و ارایه خدمات از سوی تامین کننده به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از طریق ایران اسکیپ به منزله قبولی و پذیرش پیشنهاد مشتری است ؛ بنابراین هر پیشنهاد و قبولی که در بستر ایران اسکیپ صورت می گیرد منجر به انعقاد این قراداد است؛ به عبارت دیگر، ایران اسکیپ  صرفاً زیر ساخت خرید و فروش تامین کننده و مصرف کننده و راساً خرید و فروش را  انجام نداده و عنوان فروشنده یا خریدار بر وی صدق نمی کند لهذا طرف اول هیچگونه مسئولیتی اعم از حقوقی و کیفری در قبال اتفاقات و حوادث مربوط به ارایه خدمات در مقابل کاربران و تامین کنندگان و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

 

ماده 5- مدت قرارداد

از تاریخ انعقاد این قرارداد به مدت شش ماه میباشد که برای تمدید این قرارداد  تامین کننده باید از طریق پنل کاربری در سایت ایران اسکیپ درخواست تمدید قرارداد را به ادمین وب سایت مبحوث عنه که در صورت عدم تمدید ۲۰ روزه پس انقضای قرارداد فعلی، کاربری تامین کننده از وب سایت ایران اسکیپ حذف خواهد شد و بدیهی است که ثبت نام جدید مشمول هزینه های مجدد ثبت نام میباشد .

 

ماده6- مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد عبارتند از ده درصد از محل فروش بلیط خدمات تامین کننده این قرارداد میباشد

 

ماده7- شرایط تسویه مالی با تامین کننده:

1-7-تسویه مالی با تامین کنندگان در تاریخ 30 هرماه توسط ایران اسکیپ انجام میگردد.

2-7-تسویه مالی با تامین کنندگان با کسر مالیات بر درامد و حق بیمه طبق تعرفه اعلامی سازمان های متولی میباشد

 

ماده8- حساب کاربری 

1-8- هرکاربر یا مشتری برای استفاده از وب سایت و عضویت جهت خرید خدمات تامین کنندگان در ایران اسکیپ لازم است اقدام به ایجاد یک حساب کاربری نماید ؛برای ایجاد حساب کاربری داشتن 18 سال تمام شمسی برای اشخاص حقیقی ضروری می باشد و تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام،نام خانوادگی ، شماره ملی و شماره تلفن همراه از دیگر موارد ضروری. در خصوص اشخاص حقوقی ، نماینده شرکت اقدام به ایجاد یک حساب کاربری به نام شرکت می نماید و در این صورت ، اطلاعات ثبتی شرکت از قبیل نام کامل شرکت، شناسنامه ملی شرکت در اداره ثبت شرکت ها می بایست در کنار مشخصات نماینده ی شرکت در فرم مشخصات تکمیل گردد .

2-8-هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی ) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری در ایران اسکیپ است.

 

اتاق فرار

 

ماده 9 شیوه پرداخت های مشتری یا کاربر

کاربر، هزینه خرید بلیط بازی های فکری اتاق فرار ارایه شده از سوی تامین کنند گان را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت ایران اسکیپ پرداخت می کند و پرداخت مستقیم  به تأمین کننده صرفاٌ با اخذ اجازه کتبی از ایران اسکیپ امکان پذیر است

1-9-در مواردی به تشخیص و صلاحدید ایران اسکیپ،بسته های تشویقی (به صورت عمومی و برای همه کاربران یه به صورت اختصاصی و برای کاربران خاص)، و انواع جشنواره های فصلی و یا سالیانه به عنوان هدیه و بدون دریافت هزینه ،برای کاربران در نظر گرفته می شود که در قالب آن یا مبلغ مشخصی به عنوان هدیه به اعتبار کاربر افزوده می شود یا تخفیف مشخصی به کاربر اختصاص می یابد که تامین اعتبار ریالی به هر میزان در قدر السهم طرف اول (ده درصد) این قرارداد میباشد.

 

ماده10-مالکیت حقوق فکری و معنوی نرم افزارهای  ایران اسکیپ

1-10-کلیه مالکیت معنوی و فکری نرم افزار های ایران اسکیپ و تمام ملحقات آن(از جمله نام،علامت تجاری و خدمات ارائه شده تحت این نام و...) متعلق به طرف اول  قرار داد حاضر است و در نتیجه ، تامین کنندگان  تنها اجازه  استفاده محدود و غیر انحصاری از خدمات نرم افزار های ایران اسکیپ را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند،بدون آن که این استفاده حقی برای آن ها نسبت به مالکیت نرم افزارهای ایران اسکیپ یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه استفاده از نام،علامت تجاری ،لوگو و ... را به آن ها اعطا نماید .

2-10- تامین کنندگان نمی توانند نرم افزار های ایران اسکیپ را تغییر دهند،بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامه مشابه استفاده نمایند؛بدیهی است در صورت نقص این بند ،طبق ضوابط و مقررات مربوطه در مراجع ذیصلاح قابل پیگرد کیفری خواهد بود.

3-10- تامین کنندگان مجاز به استفاده از خدمات  وب سایت و نرم افزار های ایران اسکیپ جز در شرایط  مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره،فروش و به طور کلی انتقال نرم افزارهای ایران اسکیپ و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهند داشت.

4-10-  تامین کنندگان نمیتوانند به هیچ یک از سرویس ها و برنامه ها و شبکه ی مرتبط با سرورهای ایران اسکیپ به صورت غیرمجاز دسترسی پیداکنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی توانند با استفاده از مهندسی معکوس به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیداکند؛بدیهی است در صورت نقض این بند ،طبق ضوابط و مقررات مربوطه  در مراجع ذیصلاح قابل پیگرد کیفری خواهد بود.

5-10-تامین کنندگان نمی توانند برنامه را مشابه سازی کنند یا بخشی از برنامه دیگری استفاده نمایند.

6-10- هرگونه کامنت گذاری در وب سایت و یا شبکه های اجتماعی برخلاف واقع از سوی تامین کننده اعم از اینکه شخصا و یا به واسطه اشخاص دیگر اقدام نماید،موضوع در دادسرای جرایم رایانه ای پیگیری میگردد.   


ماده 11) حقوق و تعهدات تامین کننده


1-11-به موجب قرارداد حاضر تامین کننده موظف به ثبت اطلاعات و ارائه مدارک درخواستی ایران اسکیپ خواهد بود.


2-11-به موجب این قرارداد تامین کننده موظف به مطالعه و رعایت کلیه قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ابلاغیه هایی که ایران اسکیپ در بخش مستندات سایت یا پنل تامین کننده یا ایمیل ایشان قرارداده یا ارسال می شوند خواهد بود.


3-11- تامین کننده اظهار می نماید از کلیه مقررات قانونی اطلاع کامل دارد و پای بند به رعایت آن ها است که در صورت ادعا یا مطالبه حق از ناحیه اشخاص ثالث، مسئول پاسخ گویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود.


4-11-چنانچه تامین کننده در نتیجه استفاده مشتریان از محتوای تولید شده، به هرگونه اطلاعات شخصی مشتریان از جمله نام یا سایر اطلاعات و داده های شخصی آنان دسترسی پیدا کند، متعهد است:
الف- کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حریم خصوصی را رعایت نماید و در صورت نقض، عواقب آن را بپذیرد.


ب- تنها برای مقاصدی که ایران اسکیپ مجاز دانسته است از این اطلاعات استفاده نماید و عبارت دیگر این اطلاعات صرفا جهت امور متعارف باید استفاده گردد و هرگونه انتشار این اطلاعات کاربران از سوی تامین کننده ممنوع میباشد.


ج- هرگونه گردآوری، استفاده، تغییر و ذخیره اطلاعات مشتریان را تنها با اجازه ایران اسکیپ و به صورت آشکارا انجام دهد.

 

مشاوره اتاق فرار در ایران


5-11-به موجب قرارداد حاضر تامین کننده مسئول حفاظت از نام کاربری و رمز عبور پنلی که به او اختصاص یافته است شناخته می شود و مسئولیت تمامی فعالیت هایی را که با نام کاربری او انجام می گیرند از قبیل محتوا گذاری، پذیرش سفارشات، ارسال اطلاعات و سایر موارد ارتباطی بر عهده خواهد داشت.


6-11- به موجب قرارداد حاضر تامین کننده متعهد است در صورت تغییر اطلاعات تماس خود، آن را فوراً به اطلاع ایران اسکیپ برساند

7-11- تامین کننده اظهار می‌نماید از کلیه مقررات قانونی از جمله مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، قانون مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با پولشویی، تعزیرات ، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانهای، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان، قانون تاسیس باشگاه های ورزشی و اتاق فرار و کمیسیون ماده 5 وزرات ورزش و جوانان و سایر قوانین مربوط اطلاع کامل دارد و پای‌بند به رعایت آن‌ها است. در صورت ادعا یا مطالبه حق از ناحیه اشخاص ثالث، مسئول پاسخ‌گویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود.

8-11- در صورتی که در خصوص هر یک از شروط عدم مسئولیت یا نقض هر یک از مقررات کشور در رابطه با ارایه خدمات توسط تامین کننده، مسئولیتی بر ایران اسکیپ  تحمیل گردد، تامین کننده موظف است که کلیه خسارات مادی و معنوی وارده بر ایران اسکیپ به تشخیص داور مرضی الطرفین و یا مراجع قضایی را جبران نماید.

9-11- تأمین کننده متعهد شد جهت آگاهی از هرگونه تغییرات، هر روز پنل تأمین کنندگان خود را مشاهده کند و ایران اسکیپ هیچگونه مسئولیتی نسبت به ادعای عدم آگاهی تأمین کننده از تغییرات نداشته و تأمین کننده ملزم به تبعیت از تغییرات است. هرگونه اصلاحیه یا الحاقیه یا تغییر از جمله تغییرات در هزینه ها و جریمه ها، در پنل تأمین کننده قرار خواهد گرفت و اطلاعیه از طریق پنل یا پست الکترونیک تأمین کننده به نشانی مندرج در پنل ارسال خواهد شد. تغییرات فوق ظرف دو روز از تاریخ ارسال اطلاعیه و تغییرات پنل لازم الاجرا خواهد بود مگر اینکه تأمین کننده ظرف مهلت مذکور عدم موافقت خود را اعلام نموده باشد، که در اینصورت قرارداد فسخ خواهد شد.

10-11-تأمین‌کننده متعهد می‌شود خدمات را بر اساس بازه‌های زمانی، قیمتی و تعدادی جدول پیوست ارائه دهد.


11-11- درصورتی‌که تأمین‌کننده در روزهای خاص یا ساعات خاصی نتواند نسبت به ارائه سفارش‌ها اقدام نماید، نسبت به اعلام آن در کمتر از سه روز قبل اقدام می نماید


12-11- در صورتیکه تأمین کننده برای روز خاصی امکان فعالیت نداشته باشد، اما از قبل برای آن زمان سفارش درج شده باشد، موظف به ارایه خدمات در روزهای و یا سانس های  دیگر یا پرداخت معادل ارزش ریالی بلیط آن سفارش (براساس رقم درج شده در وب سایت ایران اسکیپ) به ایران اسکیپ است.

13-11- تداخل سانس  به سانسی گفته می شود که سانس از طرف ایران اسکیپ رزرو شده باشد و سانس به صورت تلفنی یا اینترنتی از عامل فروشی دیگر زود تر فروخته شده باشد، مسئولیت پیگیری این نوع از سانس ها  در صورت که تامین کننده دارای API ایران اسکیپ باشد و خطا از سمت API ایران اسکیپ باشد بر عهده ایران اسکیپ می باشد و در صورت لغو سانس، شامل کارمزد برای تامین کننده نمی شود در غیر این صورت بر عهده تامین کننده است و همچنین برای تامین کننده های که از API ایران اسکیپ استفاده نمی کنند در صورت اطلاع تداخل یا شناسایی آن توسط تیم فنی تا ۲۰ دقیقه بعد از زمان رزرو سانس مسئولیت بر عهده ایران اسکیپ میباشد در غیر این صورت بر عهده تامین کننده است.

 لغو سانس رزرو شده توسط تامین کننده  به این معناست که سانس به هر دلیلی از طرف اتاق فرار یا همان تامین کننده لغو شود و مقصر این لغو سانس ایران اسکیپ نباشد در این حالت کلیه مسئولیت لغو سانس بر عهده تامین کننده می باشد.

لغو شده توسط ایران اسکیپ: به این معناست که در فروش سانس از طرف ایران اسکیپ اختلالی وجود داشته و کلیه مسئولیت لغو سانس بر عهده ایران اسکیپ میباشد .

لغو توسط مشتری یا همان کاربر ۲۴ ساعت قبل از فرا رسیدن به سانس:  به این معناست که سانس به هر دلیلی از طرف مشتری لغو شده است و کلیه مسئولیت لغو سانس بر عهده ایران اسکیپ میباشد.

14-11- تامین کننده اقرار دارد که در صورتی که محتوا بازی اتاق فرار به تشخیص انجمن بازی های فکری مخالف با شئونات، قواعد شرعی و قانونی باشد از سایت طرف اول حذف میگردد و هرگونه ادعای در اینخصوص را از خود سلب و اسقاط نموده است .

 

ماده12– تعهدات و خدمات ایران اسکیپ

1–12- ایران اسکیپ  متعهد به تلاش برای معرفی خدمات با کیفیت است و در این را تلاش می کند با به روزرسانی نرم افزارها وب سایت متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات معرفی شده را ارتقا بخشد.

2–12- ایران اسکیپ متعهد به حفظ و حراست از اطلاعات محرمانه ای است که در نتیجه استفاده تامین کننده گان از خدمات ایران اسکیپ در نرم افزار ثبت و ذخیره می شود.

3-12- در مواردی ایران اسکیپ  به تامین کنندگان اجازه می دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری ، اطلاعات ، دست نوشته یا نظرات خود را در نرم افزارهای ایران اسکیپ  منتشر کنند.

4-12-  ایران اسکیپ  متعهد است کلیه تغییرات ، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را از طریق نرم افزارهای ایران اسکیپ  یا ایمیل یا پیامک به تامین کننده اطلاع دهد که این اطلاع به منزله ابلاغ به تامین کننده محسوب می گردد.

5-12- در صورتی که خدمات سفارش شده موجود نباشد و کاربر وجه را به حساب ایران اسکیپ واریز کرده باشد، ایران اسکیپ میتواند با موافقت مشتری خدمات دیگری از تامین کنندگان را جایگزین کند در غیر اینصورت باید وجه را به همان حسابی که از آن وجه پرداخت نشده است مسترد نماید.

6-12- ایران اسکیپ شرایط مناسب خرید برای مصرف کننده نهایی فراهم می کند.

 

رزور بازی انلاین

 

7-12- ایران اسکیپ به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آمادگی دریافت و ثبت سفارشات مصرف کننده نهایی را دارد.

8-12- ایران اسکیپ در جهت تکریم تامین کنندگان و کاربران خویش آمادگی پاسخ گویی به سوالات ، پیشنهادات و انتقادات احتمالی مصرف کننده نهایی را از طریق ایمیل( .......................) یا تلفن (............................) یا به صورت حضوری (........................................................) را دارد.

 9-12- ایران اسکیپ آمادگی ارائه مشاوره تخصصی در جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین خدمات بازی فکری و اتاق فرار را برای مصرف کننده نهایی دارد و کاربر می تواند از راه های مختلف تعریف شده ، از خدمات مشاور تخصصی به صورت رایگان بهره مند شود.

10-12- ایران اسکیپ شرایط مقایسه خدمات مختلف موضوع این قرارداد و اتاق فرار به لحاظ کیفیت و قیمت را برای کاربران را مهیا میکند و تامین کنندگان باید در این خصوص نظریه ارشادی خودشان را در قالب ایمیل به ایران اسکیپ نمایند.

11-12- ایران اسکیپ تعهد و تلاش می کند که خدمات واسطه گری خویش را در نهایت دقت و حسن نیت ارائه و اجرا نماید.

12-12- ایران اسکیپ حداکثر تلاش خویش را به کار می گیرد تا فرایند فروش بلیط اتاق های فرار موضوع این قرارداد را به نحو دقیق و کامل صورت بگیرد و در صورت بروز هرگونه مشکل ابزاری احتمالی از سوی مصرف کننده آن را به تامین کننده منتقل و از وی پیگیری خواهد نمود و تامین کننده متعهد است پاسخ سریع و اقدام علمی در این خصوص انجام دهد.

13-12-مسئولیت تعیین قیمت پایه خدمات تامین کننده به عهده طرف دوم یا همان تامین کننده بوده ولی قیمت ها می بایست رقابتی و با احتساب کسورات قانونی، حداکثر برابر با قیمت خدمات همانند در سایر فروشگاهها رقیب و غیر رقیب (اعم از اینترنتی و یا غیر اینترنتی) باشد.

درج قیمت برای کاربر و یا مصرف کننده نهایی در سایت جهت فروش و یا بازاریابی با ایران اسکیپ میباشد و لزوما این قیمت نمیتواند پایین تر از قیمت پایه و یا قیمت عرفی بازار باشد.

14-12- ایران اسکیپ متعهد است که تا تاریخ 30 هر ماه نسبت به پرداخت کامل بدهی ماه قبل خود به تأمین کنندگان اقدام نماید فلذا درصورتی‌که بیش از دو هفته از زمان پرداخت تأخیر شود، هفته‌ای 5% از مبلغی که باید به تأمین کننده پرداخت شود به مبلغ بدهی های ایران اسکیپ به آن تأمین کننده افزوده می‌شود.

15-12- هيچ یک از مواد و مفاد قرارداد حاضر به معناي شراکت یا وجود رابطه کارگر و کارفرمائی فیمابین تامین کننده و ایران اسکیپ نیست.

 

ماده 13- مسئولیت قراردادی ایران اسکیپ

1-13- نظر به این که ایران اسکیپ صرفاً نقش واسطه ای را دارا می باشد، هیچ گونه تضمینی در خصوص کیفیت خدمات و صلاحیت و مهارت تامین کنندگان ،زمان دریافت خدمات و کیفیت سرویسی که تامین کنندگان به کاربر ارائه می دهد نخواهد داشت ( مسلماً ایران اسکیپ با توجه به امتیازهای داده شده به تامین کنندگان توسط کاربران پیشین ، تمام تلاش خود را جهت اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی به کاربران انجام خواهد داد)

2-13- ایران اسکیپ هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث (هکرها ) که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری تامین کننده گردد نخواهد داشت .

 

ماده14-اقامتگاه و نحوه ابلاغ

طرفین این قرارداد می پذیرند که ابلاغات از طریق ایمیل و یا تلفن همراهی که وی به هنگام ثبت نام در نرم افزار ایران اسکیپ معرفی کرده صورت پذیرد؛ بنابراین هرگونه ایمیل یا پیامک ارسالی از سوی ایران اسکیپ در خصوص مفاد این قرارداد و الحاقیه ها و تغییرات احتمالی نرم افزار ایران اسکیپ  معتبر تلقی شده و واجد اثر می باشد ؛ همچنین هرگونه ابلاغ کاغذی به نشانی معرفی شده از سوی  تامین کننده ( به عنوان اقامتگاه قراردادی ) وفق ماده 1010 قانون مدنی معتبر و قانونی است.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09212242670 تماس گرفته و از مشاوره حقوقی تلفنی با یکی از برترین وکلای ایران بهره مند شوید.

 

ارتباط در واتس اپ

 

ماده 15 – قانون حاکم و شیوه حل اختلاف

این قرارداد وفق ماده 10 قانون مدنی مطابق قوانین تجارت الکترونیک و سایر مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران تنظیم گردیده و تابع آن می باشد و هر گونه اختلاف در خصوص این قرار داد از قبیل اعتبار، تفسیر، اجرا ، فسخ،خسارت و غیره از طریق یک داور مرضی الطرفین که توسط  انجمن بازیهای فکری فدراسیون ورزشهای همگانی ،تعیین می شود، حل و فصل خواهد شد و رأی داور قطعی و لازم الاجرا می باشد ؛ شرط داوری حاضر مستقل از این قرارداد بوده و در هر حال،حتی در فرض فسخ یا بطلان قرارداد اصلی ،معتبر و لازم الاتباع می باشد .

تبصره – انجمن بازیهای فکری فدراسیون ورزشهای همگانی است البته در صورتی که هر یک از نهاد های ناصب داور در نهاد دیگری ادغام شوند نهاد اخیر مرجع نصب داور خواهد بود و نوبت به مرجع بعدی نخواهد رسید.

 

ماده 16-سایر شرایط قراردادی

1-16- در صورت بروز هر گونه آسیب به کاربر در حین  خدمات ( بازی در اتاق فرار) ، مسئولیت  آن به عهده تأمین کننده است.

2-16- استفاده از وب سایت موضوع این قرارداد منوط به پذیرش مقررات و شرایط استفاده از آن است و در صورت تغییر شرایط استفاده مجدد پس از تغییرات به معنای پذیرش تغییرات جدید و التزام به آن ها است.

3-16- هرگونه کسور قانونی احتمالی (از قبیل مالیات و بیمه) به عهده تامین کننده یا مصرف کننده نهایی بوده و ایران اسکیپ به عنوان واسطه تعهدی در این خصوص ندارد؛ مشتری و تامین کننده نباید در صورت های مالی خود، ایران اسکیپ را به عنوان فروشنده یا خریدار قلمداد کنند؛در صورت هرگونه تخلف از بند حاضر و ورود خسارت یا تحمیل هزینه به طرف اول ، متخلف متضامناً مسئول جبران خواهد بود.

4–16- در صورتی که به هر دلیلی یک یا چند بند یا ماده قرارداد حاضر بی اعتبار گردد، سایر شرایط قرارداد به فوت خویش باقی است .

 

ماده17-تعداد مواد و تایید قرارداد

این قرارداد در هفده ماده و طبق قانون تجارت الکترونیکی ایران در بستر مبادلات الکترونیکی ، تنظیم و برای طرفین قطعی و لازم الاجرا است که با  استفاده عملی از وب سایت ایران اسکیپ و  کلیک بر روی لینک فعالسازی و سایر اقدامات مشابه در فضای مجازی، به منزله امضای قرارداد بوده و مستنداً به مواد 6 و 12 قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1382 نیاز به امضای کاغذی نبوده و هیچ محکمه یا اداره دولتی نمی تواند به قرارداد الکترونیکی اخیر ترتیب اثر ندهد .

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی