موسسه وکیل تلفنی

  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • زهره جعفری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • مهدی کریمخانی مهدی کریمخانی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۱۳:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • سید نقی فعله گری سید نقی فعله گری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۷:۴۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قرارداد انجام خدمات مالی و حسابداری

نمونه قرارداد انجام خدمات مالی و حسابداری

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۳/۲۴ | ۱۵:۵۲:۳

خدمات مالی و حسابداری با تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به امور مالی شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها در طول یک سال مالی سر و کار دارد. در این بخش داده‌های متنوعی جمع آوری و ثبت می‌شود، مورد پردازش قرار می‌گیرد و نتایج آن به صورت یک گزارش جامع در اختیار مدیران و مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد. امروزه بستن قرارداد با افراد یا شرکت‌های واسطه برای انجام خدمات مالی اهمیت بسزایی دارد. مدیریت امور مالی و شفافیت در هزینه‌های انجام شده به واسطه این خدمات مشخص می‌شود.

اگر شما هم به دنبال برون سپاری خدمات حسابداری شرکت یا موسسه خود هستید، توصیه می‌کنیم پیش از هر کاری با متخصص مدنظر قرارداد منعقد کنید. جهت تنظیم هرچه بهتر قرارداد می‌توانید از مشاوره حقوقی موسسه حقوقی وکیل تلفنی استفاده نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

خدمات مالی و حسابداری شامل چه مواردی است؟

خدمات مالی و حسابداری شامل بسیاری از امور مرتبط با مدیریت امور مالی، حسابداری، مالیات، بودجه بندی، تحلیل و بررسی، مدیریت ریسک، مشاوره مالی و ... می‌باشد. در دنیای امروز راه اندازی کسب‌وکار بدون توجه به امور فوق غیرممکن است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها خدمات خود را برون سپاری می‌کنند. البته برخی از شرکت‌ها نیز یافته می‌شوند که خدمات مذکور را خودشان انجام می‌دهند. هدف از خدمات مالی کاهش هزینه‌ها و افزایش شفافیت مالی می‌باشد. در این حوزه استقراض، مالیات، سرمایه گذاری و سایر اموری که با بودجه در ارتباط است، مورد تحلیل و ضبط قرار می‌گیرد. همچنین به واسطه صورت‌های مالی وضعیت واحدهای تجاری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

  • آیا واحد مالی سودآوری خوبی دارد؟
  • آیا می‌تواند بدهی‌های خود را پرداخت کند؟
  • آیا قدرت پرداخت مالیات را دارد؟
  • ...

تمام این‌ها سوالاتی است که به کمک حسابداری و امور مالی پاسخ داده خواهد شد. در بخش خدمات مالی به موارد مختلفی نظیر دادرسی مالیاتی، تهیه و تنظیم مالیات بر درآمد، تهیه گزارش خرید و فروش فصلی، اظهارنامه مالیاتی و ... توجه می‌شود. در کنار خدمات مالی خدمات حسابداری به عنوان یک مکمل حضور دارد. در زمان مدیریت، تصمیم‌گیری و ارزیابی، حسابداری نقش پررنگی در رشد و ارتقای واحد تجاری ایفا می‌کند. به این ترتیب چه خدمات مالی و چه خدمات حسابداری برای کسب‌وکارهای امروزی ضروری محسوب می‌شوند.

 

 

وکیل تنظیم قرارداد 
تنظیم قرارداد انلاین 
وکیل قراردادها 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 

 

حق الزحمه خدمات حسابداری چگونه تعیین می گردد؟

سوالی که برای بسیاری از شرکت‌ها و موسسات ایجاد می‌شود، این است که حق الزحمه خدمات حسابداری چه قدر می‌باشد؟ برای پاسخ به این سوال بد نیست بدانید تعرفه خدمات حسابداری و خدمات مالی در هر شرکت بسیار متفاوت است. بسیاری از شرکت‌ها تعرفه ثابتی برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. در مقابل شرکت‌هایی نیز مشاهده می‌شوند که هزینه خدمات آن‌ها وابسته به تعداد ساعات خدمت رسانی می‌باشد. در این میان کم نیستند شرکت‌هایی که تعرفه آن‌ها برای ارائه خدمات به میزان فروش شما وابسته است. اما آیا گره زدن هزینه خدمات مذکور به چنین فاکتورهایی صحیح است؟ قطعا خیر.

در واقع حق الزحمه خدمات مالی و حسابداری به عوامل مختلفی وابسته است که می‌تواند از یک شرکت به یک شرکت دیگر متفاوت باشد. تصور کنید هزینه بر اساس ساعت محاسبه شود. در این صورت هزینه حسابداری یک شرکت با تنها 10 کارمند با هزینه حسابداری شرکتی با 100 کارمند برابر خواهد بود. بنابراین باید به فاکتورهای متعددی در این زمینه توجه شود. در ادامه برخی از مهمترین معیارهایی که باید در تعیین تعرفه دقیق خدمات مدنظر بررسی شود، آشنا می‌شویم:

  • نوع فعالیت
  • مدت زمان شروع به فعالیت
  • حوزه مالیاتی
  • نرم افزار حسابرسی
  • سابقه حسابرسی
  • تعداد اسناد
  • تعداد پرسنل
  • میزان درآمد
  • نسبت هزینه به درآمد
  • ...

 

 

تنظیم قرارداد حسابداری

 

قرارداد خدمات حسابداری چیست؟

همانطور که متوجه شدید، شما برای خدمات مالی و حسابداری نیاز به استخدام یک حسابدار دارید. تفاوتی ندارد که شما یک حسابدار به صورت آزاد استخدام می‌کنید یا اینکه از خدمات یک شرکت بزرگ بهره می‌برید. در هر صورت به کارگیری حسابدار برای حسابرسی امور مالی شرکت یک امر واجب و ضروری به شمار می‌رود. اما آیا به این فکر کرده‌اید که چگونه باید با این فرد یا شرکت کار کنید؟ آیا تضمینی برای ارائه خدمات با کیفیت وجود دارد؟ یا این که آیا فرد حسابرس در حفظ اطلاعات مالی شرکت امانت داری می‌کند؟ در چنین شرایطی اهمیت انعقاد قرارداد حسابداری بیش از پیش به چشم می‌آید.

قرارداد حسابداری قراردادی است که به منزله آن تمام تعهدات طرفین برای ارائه خدمات حسابرسی مشخص می‌شود. در این قرارداد تعهدات حسابدار اعم از ثبت صورت‌های بانکی، صورت‌های خرید، فاکتورهای فروش، قراردادهای معاملاتی، هزینه‌ها و ... تعیین می‌گردد. از سویی تعهدات صاحبین شرکت نیز در آن به خوبی مشخص است. این تعهدات شامل مبلغ دستمزد، نحوه پرداخت و موارد این چنینی می‌باشد. البته بستن قرارداد برای برون سپاری خدمات حسابداری به این سادگی‌ها نیست. شما باید از یک موسسه یا متخصص حرفه‌ای در این زمینه مشورت بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره حقوقی قراردادها کافی است با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.

 

 

هزینه تنظیم قرارداد خدمات حسابداری

هزینه نگارش قرارداد توسط وکیل به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع نمی‌توان یک نرخ ثابت برای تنظیم قرارداد در نظر گرفت. قرارداد شما تحت الشعاع بسیاری از فاکتورها قراردارد. برای مثال تنظیم چنین قراردادی برای موسسات و سازمان‌های کوچک آسان‌تر است. بنابراین هزینه نهایی نگارش قرارداد پایینتر خواهد بود. اما برای موسساتی با حساسیت بالا و حسابرسی‌های پیچیده نگارش قرارداد حسابداری می‌تواند سخت و پیچیده باشد. در نتیجه تعرفه نهایی تنظیم قرارداد افزایش چشم گیری خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هزینه تنظیم قرارداد کافی است از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با مشاورین موسسه حقوقی وکیل تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

هزینه قرارداد حسابداری و مالی

 

نمونه قرارداد خدمات حسابداری

این قرارداد در تاریخ ------ بنا به درخواست شرکت -------- با شرکت ---------- برای انجام خدمات حسابرسی منعقد شده است.

موضوع قرارداد

طبق این قرارداد موسسه -------- موظف به ارائه خدمات حسابداری از قبیل تحریر و ثبت رویدادهای مالی، تهیه و ثبت اظهارنامه مالیاتی، ارائه گزارش از ترازنامه و صورت وضعیت سود و زیان شرکت، تحریر صورت مفاصاحساب و ... می‌باشد.

مدت قرارداد

این قرارداد از تاریخ ---------- تا تاریخ ------------- به مدت -------- معتبر است.

محل خدمات

در حال حاضر محل فعالیت موسسه در آدرس ---------------------------------------- می‌باشد. تمامی خدمات باید در آدرس مذکور ارائه شود.

تعرفه قرارداد

هزینه خدمات از بابت حسابرسی و رسیدگی به امور مالی طبق موارد اعلام شده مبلغ -------- ریال برای یک سال (بر اساس مدت زمان مندرج در قرارداد) می‌باشد.

شرایط پرداخت

کارفرما موظف است مبلغ ------------ به صورت ماهانه به عنوان دستمزد به موسسه ---------- پرداخت نماید.

در انتها می‌توان تعهدات کارفرما، مجری و شرایط فسخ قرارداد را نیز درج کرد.

 

 

 

قرارداد حسابداری

 

سخن پایانی

یکی از خدماتی که هر شرکت و موسسه‌ای به آن نیاز دارد، خدمات مالی و حسابداری است. رسیدگی به امور مالی و ثبت هزینه‌ها امری واجب و ضروری می‌باشد که اهمیت آن بر تمام شرکت‌ها واقف می‌باشد. این روزها بسیاری از موسسات خدمات حسابداری خود را به یک شرکت واسطه می‌سپارند. اگر شما هم جزو این شرکت‌ها هستید، بهتر است قبل از هر کاری یک قرارداد تنظیم کنید. برای تنظیم قرارداد حسابداری می‌توانید از وکلای موسسه حقوقی وکیل تلفنی نیز کمک بگیرید. همچنین برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان کارشناسان مجموعه بهره مند شوید.


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی