موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۴/۲۴ | ۱۴:۴۴:۲۵

قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان یکی دیگر از قراردادهای پیمانکاری که میان کارفرما و کارگر (یا کارگران) انعقاد می‌شود. طبق این قرارداد کارفرما پروژه لوله کشی ساختمان را به یک فرد یا تیم پیمانکار واگذار می‌نماید. اصولا تنظیم قرارداد لوله کشی در پروژه‌های ساخت و ساز به وفور انجام می‌شود. چنانچه در امور عمرانی فعالیت می‌کنید یا اگر خودتان لوله کش هستید، قطعا آشنایی با این نوع قرارداد برایتان اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در این مقاله از موسسه حقوقی وکیل تلفنی به این قسم از قراردادهای رایج در همکاری میان کارفرما و پیمانکار خواهیم پرداخت. همچنین جهت اخذ مشاوره حقوقی بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

منظور از قرارداد پیمانکاری چیست؟

زمانی که از قرارداد پیمانکاری صحبت می‌کنیم با یک قرارداد میان کارفرما و پیمانکار روبرو هستیم. در چنین قراردادهایی کارفرما بخشی از پروژه کاری مدنظر خود را به یک شخص حقیقی یا حقوقی واگذار می‌کند. قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان یک مثال خوب از این مورد است. در واقع طی این قرارداد کارفرما پروژه یا بخشی از آن (در اینجا لوله کشی) را به یک فرد متخصص یا شرکت معتبر محول می‌نماید تا پروژه را با دقت بالا پیش ببرد.

بسیاری از افراد اطلاعات ناقصی از انواع قرارداد پیمانکاری دارند. خصوصا اگر در کار ساخت و ساز هستید یا اینکه در زمینه لوله کشی فعالیت می‌کنید، به احتمال زیادی با این قراردادها مواجه خواهید شد. برای اطلاعات بیشتر پیرامون جزئیات آن می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان سوالات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت تنظیم قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

یکی از سوالاتی که در باب مشاوره حقوقی پیمانکاری مطرح می‌شود این است که چرا باید برای همکاری کارفرما و پیمانکار قرارداد تنظیم شود؟ در واقع بسیاری از افراد به دنبال پی بردن به اهمیت تنظیم قرارداد پیمانکاری خصوصا در زمینه‌هایی نظیر لوله کشی هستند. در این زمینه بد نیست بدانید در طول اجرای پروژه مشکلات متعددی پیش روی کارفرما و پیمانکار قرار می‌گیرد. پیشگیری از بروز این مشکلات غیرممکن است. در این شرایط بهترین راهکار برای کاهش مشکلات احتمالی در آینده انعقاد قرارداد خواهد بود.

 

 

پیمانکاری لوله کشی

 

به طور مثال در طول لوله کشی این احتمال وجود دارد که پیمانکار از مصالح نامرغوب استفاده کند یا پروسه لوله کشی را مطابق خواسته کارفرما پیش نبرد. عکس این موضوع نیز صادق است. برای مثال کارفرما می‌تواند در پرداخت هزینه‌های لوله کشی کوتاهی کند. از آن جا که تمام این موارد در قرارداد درج شده است و تبعات آن برای فرد پیش بینی گشته، طرف مقابل می‌تواند با استناد به آن از فرد شکایت کند. در صورتی که عدم انعقاد قرارداد تنها با افزایش درگیری و فرار از مسئولیت‌ها همراه می‌شود.

 

وکیل کاربلد برای تنظیم قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

برای تنظیم قرارداد شخص می‌تواند خودش دست به قلم شود. به عبارتی ساده‌تر تنظیم قرارداد حتما نباید توسط وکیل یا مشاور صورت پذیرد و هر فرد با کمترین دانش حقوقی می‌تواند نسبت به نگارش قرارداد اقدام کند. با این حال این کار معایب خاص خود را دارد. فردی که اطلاعات کافی از قوانین حقوقی نداشته باشد، قطعا نمی‌تواند یک قرارداد جامع در راستای قوانین تنظیم نماید. پس سپردن این کار به یک وکیل حرفه‌ای اوجب واجبات است.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره حقوقی نگارش قرارداد 
مشاوره حقوقی ملکی 
وکیل امور پیمان 
درباره ما 

 

 

ناگفته نماند هر وکیلی قادر به نگارش قراردادهای پیمانکاری نیست. جهت این کار باید به دنبال بهترین وکیل قراردادها باشید. از آنجا که وکلا در زمینه‌های مختلف تخصص پیدا می‌کنند، شما می‌بایست یک وکیل کاربلد در زمینه عقد قرارداد بیابید. همچنین می‌توانید با اخذ مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای حرفه‌ای موسسه ارتباط برقرار کنید تا مقدمات تنظیم قرارداد فراهم شود.

 

هزینه تنظیم قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

اگر به فکر تنظیم قرارداد توسط وکیل هستید، حتما هزینه این خدمات برای شما مهم خواهد بود. بدیهی است تنظیم قرارداد توسط وکلا جزو خدماتی است که مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد. این هزینه بلافاصله پس از مکتوب شدن مفاد قرارداد از طرفین اخذ خواهد شد. اما یک علامت سوال بزرگ پیش روی افراد وجود دارد و آن این است که هزینه دقیق قراردادهای پیمانکاری نظیر قرارداد لوله کشی چقدر است؟

نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد، عدم یکسان بودن ضوابط و شرایط هر قرارداد است. در هر پیمانکاری طرفین اعم از کارفرما و پیمانکار خواسته‌هایی دارند که می‌تواند از یک پروژه به پروژه دیگر متغیر باشد. همچنین بسیاری از جزئیات در قراردادهای پیمانکاری تغییر می‌کند. تمام موارد گفته شده بر قیمت تنظیم قرارداد دخیل است. به این ترتیب نمی‌توان یک نرخ ثابت برای این خدمات در نظر گرفت. هزینه دقیق پس از تنظیم آن توسط وکیل مشخص می‌شود.

 

 

نگارش فوری قرارداد

 

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی ساختمان

با جستجوی عبارت‌هایی نظیر دانلود نمونه قرارداد پیمانکاری معمولا با نمونه‌های بی کیفیت و کم ارزش مواجه خواهید شد. از همین رو توصیه ما در مجموعه موسسه حقوقی وکیل تلفنی این است که تنظیم قرارداد خود را به یک وکیل کاردان بسپارید. در ادامه یک نمونه قرارداد برای شما ارائه شده است. اگر می‌خواهید خودتان قراردادی تنظیم کنید، این نمونه به شما کمک خواهد کرد:

 

طرفین قرارداد

کارفرما: خانم / آقای / شرکت ---------------------- فرزند ------------- به شماره شناسنامه ----------------- متولد ------------ به نشانی ----------------------------------- تلفن------------

پیکانکار: خانم / آقای / شرکت ---------------------- فرزند ------------- به شماره شناسنامه ----------------- متولد ------------ به نشانی ----------------------------------- تلفن-----------

 

موضوع قرارداد

موضوع این قرارداد اجرای کلیه امور مربوط به لوله کشی اعم از حیات، باغ، ساختمان و الباقی تجهیزات به زیربنا و متراژ --------- متر مربع می‌باشد.

 

محل اجرای قرارداد

این قرارداد در نشانی -------------------------------- با مجوز رسمی ------------ مورخ --------- بوده که پیش از این به رویت پیمانکار رسیده است.

 

محاسبه مشخصات پروژه

*این بخش مربوط به نقشه‌ها و دستورالعمل‌های کارفرمای پروژه و مهندس ناظر می‌باشد. در این قسمت می‌بایست کنترل و کیفیت مصالح و برنامه زمانی پیشرفت پروژه درج گردد.

 

مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد ---------------- ریال پیش بینی می‌گردد.

 

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اجرای 50% از کل پروژه و با تایید سرپرست کارگاه پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام پروژه و با تایید نهاد نظارتی پرداخت می‌گردد.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از اتمام دوره ضمانت و رفع ایرادات موجود در ساختمان پرداخت می‌گردد.

 

اسناد و مدارک قرارداد

این قرارداد شامل اسناد و مدارک ذیل می‌باشد:

  • سند قرارداد
  • نقشه‌هایی که توسط کارفرما و مهندس ناظر در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت
  • سایر دستورالعمل‌های مکتوب که در زمان پروژه توسط کارفرما ارائه خواهد شد

 

مدت زمان قرارداد

مدت زمان این قرارداد جمعا ------------- روز است که از تاریخ ---------------- شروع و در تاریخ --------------- خاتمه می‌یابد.

 

*در ادامه می‌توان با توجه به قرارداد خسارت دیرکرد، پرداخت مالیات، تعهدات و بسیاری از جزئیات دیگر را نیز اضافه نمود.

 

امضا کارفرما           امضا پیمانکار

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی