موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

نمونه شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی- وکیل تلفنی

نمونه شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی- وکیل تلفنی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۴/۳۰ | ۱۸:۲۶:۲۲

در میان انواع بناهای موجود در سطح شهر، مجموعه‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی از اهمیت زیادی میان افراد برخوردار هستند. بسیاری از این مجموعه‌ها جزو آثار باستانی منطقه محسوب می‌شوند. اما اگر این بناها قدمت زیادی هم نداشته باشند، باز هم ارزش بالایی خواهند داشت. در همین راستا هرگونه فعالیتی که منجر به تخریب یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی شود، با خشم عمومی مواجه می‌شود. قانون گذار با آگاهی از این موضوع شرایطی را فراهم کرده تا افراد جامعه بتوانند با تنظیم شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی نسبت به این اقدامات واکنش نشان داده و شکایت خود را اعلام نمایند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید، در این مقاله از سایت موسسه حقوقی وکیل تلفنی اطلاعات جامع‌تری پیرامون این نوع از شکوائیه‌ها ارائه خواهیم کرد.

صد البته تنظیم شکواییه و ارسال آن به مراجع قضایی پیچیدگی‌های زیادی دارد. چنانچه سوالی در این زمینه داشته باشید، می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی پاسخ آن را دریافت نمایید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

تعریف شکوائیه از زبان وکیل

در دستگاه قضایی ایران، برای طرح انواع شکایت از شکواییه استفاده می‌شود که شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی تنها یک نمونه از آن می‌باشد. اگر بخواهیم این اوراق قضایی را از زبان وکیل بررسی کنیم، می‌توانیم آنها را اوراقی تعریف کنیم که برای طرح دعوی در مراجع قضایی به کار می‌روند. به عبارتی ساده‌تر، چنانچه به دنبال وقوع جرم، از شخصی شکایت داشته باشید، می‌بایست درخواست خود را طی یک نامه به دادگاه یا دادسرا ارائه دهید. فرمت این نامه از پیش تعیین شده است و به آن شکوائیه یا همان شکایت نامه گفته می‌شود.

خوشبختانه امروزه دیگر نیازی به یافتن وکیل برای نگارش شکواییه نیست، چرا که امکان تنظیم انلاین شکوائیه وجود دارد. کافی است این عبارت را در موتور جستجو سرچ کنید تا با سیل عظیمی از وبسایت‌های حقوقی مواجه شوید. وبسایت‌هایی که در زمینه نگارش شکایت نامه به شما کمک خواهند کرد. در همین راستا موسسه وکیل تلفنی نیز اقدام به نگارش انواع شکوائیه می‌نماید. اگر به این خدمات نیاز دارید، کافی است به وکلای کاربلد مجموعه ما اعتماد کنید.

 

 

شکواییه از زبان وکیل

 

 

 

مدارک تنظیم شکوائیه

اگر به دنبال ارسال شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی هستید، به احتمال فراوان این سوال برای شما مطرح می‌شود که برای این کار چه مدارکی مورد نیاز است؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید. در طول چند سال گذشته پروسه ثبت شکایت تغییرات زیادی کرده است. طبق آخرین تغییرات فرد می‌بایست با در دست داشتن مدارک کافی برای ثبت شکایت به دفاتر قضایی مراجعه کند. این دفاتر پس از ثبت نام فرد در سامانه ثنا اقدام به ثبت شکایت می‌نمایند. اما آیا مدرکی از افراد برای این کار خواسته نمی‌شود؟

برای تنظیم انواع شکوائیه، شاکی تنها می‌بایست مدارک کافی جهت اثبات وقوع جرم داشته باشد. در این صورت امکان تنظیم شکواییه وجود خواهد داشت. با این حال همراه داشتن مدارک هویتی در زمان ثبت شکایت اهمیت زیادی دارد. چرا که در زمان طرح دعوی در دفاتر قضایی نوشتن اطلاعات هویتی فرد شاکی بسیار مهم است. این اطلاعات باید با اطلاعات هویتی فرد تطابق داشته باشد. بنابراین در زمان ثبت شکایت مدارک شناسایی خود را به همراه خود به دفاتر قضایی ببرید.

در صورت بروز مشکل در پروسه تنظیم و ثبت نامه شکایت می‌توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به صورت 24 ساعته با وکلای ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

مشاوره حقوقی کیفری
انواع شکواییه
هزینه نگارش شکواییه
مشاوره حقوقی تخریب
درباره ما

 

 

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی

نظر به این که شکایت‌ها به دسته‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند، قانون گذار دادگاه‌های متفاوتی برای رسیدگی به پرونده‌های کیفری و حقوقی در نظر گرفته است. شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی نیز یکی از انواع شکایت است که در صلاحیت دادگاه‌های کیفری قرار می‌گیرد. چنانچه شخص اقدام به پر کردن شکایت نامه در این زمینه کرده باشد، دادگاه انقلاب مرجع رسیدگی به پرونده خواهد بود. دادگاه انقلاب یکی از زیرمجموعه‌های دادگاه‌های کیفری است که وظیفه رسیدگی به برخی از اتهامات کیفری را برعهده دارد. تخریب مجموعه‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

 

 

مرجع رسیدگی به پرونده های تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی

 

 

نمونه شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی

در این بخش تلاش نمودیم یک نمونه شکواییه که توسط وکلای موسسه تنظیم شده است، ارائه کنیم. شما می‌توانید با استناد به این شکایت نامه، فرم شکایت خود را تنظیم و برای مراجع قضایی ارسال کنید. البته شاید لازم باشد شکایت شما با توجه به شرایط پیش رو شخصی سازی شود. برای این کار می‌توانید از وکلای موسسه کمک بگیرید.

 

 

مشخصات شاکی: نام ----------------- نام خانوادگی --------------- نام پدر ------------------ شماره ملی ----------------- تاریخ تولد ---------------------- شماره تلفن ------------------- آدرس -----------------------------------------------------

مشخصات مشتکی عنه: نام ----------------- نام خانوادگی --------------- نام پدر ------------------ شماره ملی ----------------- تاریخ تولد ---------------------- شماره تلفن ------------------- آدرس -----------------------------------------------------

 

موضوع: تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی

 

تاریخ وقوع جرم: --------------- روز -------------- ساعت -------------- مکان --------------

 

 

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب ------------------------ مجتمع قضایی ---------------- دادگاه -----------------

شرح رویداد

با عرض سلام

در تاریخ -------- مشتکی عنه -------- فرزند -------- به نشانی -------------------------------- مبادرت به تخریب بخش -------------- از مجموعه فرهنگی / تاریخی / مذهبی به نام ----------------- کرده است. با استناد به ادله اینجانب و با توجه به استشهاد / شهادت شهود / تحقیق محلی تقاضای تعقیب و مجازات نامبرده با اتهام تخریب مجموعه فرهنگی / تاریخی / مذهبی را بنا به استناد ماده 558 قانون مجازات اسلامی دارم.

خسارت وارده به اینجانب بر اساس تخریب مجموعه معادل مبلغ --------------- ریال می‌باشد که بر این اساس صدور اجرای قرار تامین را استدعا دارم.

 

دلایل و مدارک به شرح زیر است:

اسامی شهود و آدرس هریک:

شاهد 1: نام ----------------- نام خانوادگی ----------------- نام پدر ------------------ شماره ملی ----------------- تاریخ تولد ---------------------- شماره تلفن ------------------- آدرس -----------------------------------------------------

شاهد 2: نام ----------------- نام خانوادگی ----------------- نام پدر ------------------ شماره ملی ----------------- تاریخ تولد ---------------------- شماره تلفن ------------------- آدرس -----------------------------------------------------

...

مدارک دیگر (*نگاشته شود)

نام و نام خانوادگی

                                                                                                                 امضا و تاریخ                                                                                                                                    

 

 

هزینه تنظیم شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مذهبی

در انتها بد نیست به دغدغه اصلی شاکیان تخریب مجموعه یعنی هزینه تنظیم شکوائیه برای این جرم بپردازیم. اگر به دنبال شکایت و مجازات از مشتکی عنه هستید و می‌خواهید پیگیر پرونده تخریب مجموعه‌ای خاص باشید، می‌بایست یک شکواییه تنظیم کنید. هزینه نگارش این اوراق قضایی بر اساس موضوع شکایت متفاوت است. با این حال این موضوع تنها فاکتور تعیین قیمت نگارش شکواییه نیست. تخصص و تجربه وکیل یا موسسه مربوطه نیز می‌تواند در تعرفه تنظیم این اوراق قضایی تاثیرگذار باشد. به همین دلیل نمی‌توان یک نرخ ثابت برای شکواییه تعیین کرد. چرا که علاوه بر موضوع شکایت، فاکتورهای دیگری در این زمینه دخیل هستند.

برای کسب اطلاعات دقیقتر پیرامون شکواییه و قیمت دقیق این اوراق قضایی می‌توانید یک مشاوره حقوقی با وکلای وکیل تلفنی ترتیب دهید تا ضمن افزایش آگاهی حقوقی، از تعرفه دقیق تنظیم شکایت نامه مطلع شوید.

 

 

هزینه تنطیم شکواییه تخریب مجموعه فرهنگی تاریخی مدهبی

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی