موسسه وکیل تلفنی

  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجمن وکیل تلفنی

موارد فسخ قرارداد اجاره اماکن مسکونی

موارد فسخ قرارداد اجاره اماکن مسکونی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۲۱ | ۱۸:۱۸:۴۵

موارد فسخ قرارداد اجاره اماکن مسکونی

روزانه تعداد زیادی قرارداد ملکی در بنگاه های معاملاتی ملکی تنظیم و منعقد می شوند که امکان فسخ آن ها مانند: فسخ قرارداد اجاره، در هر زمانی به دلایل مختلف توسط کدام از طرفین قرارداد وجود دارد؛ فسخ قرارداد ملکی امری رایج است که شرایط و قوانینی برای آن وجود دارد که در صورت رعایت آن ها می توان با کمترین ضرر، قرارداد را فسخ نمود؛ از این رو ما در ادامه این مقاله به بررسی تخصصی موارد فسخ قرارداد اجاره انواع اماکن مسکونی خواهیم پرداخت؛ اما قبل از مطالعه ادامه مطالب، به شما توصیه می کنیم که ویدئوی یک دقیقه ای زیر را حتماً مطالعه فرمایید.

 

توصیات وکیل متخصص به امور قراردادها (به هیج وجه از دست ندهید)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

این اتفاقات هرگز در دنیای ملک و مسکن دور از انتظار نمی باشد، اما از آنجایی که فسخ قرارداد ملکی می تواند برای هر یک از طرفین قرارداد آسیب زننده و ضرر آفرین باشد، برای فسخ این نوع از قرارداد ها قوانین خاصی در نظر گرفته شده که برای نفع بردن از این قوانین، باید راه به کار گیری آن را بلد باشید؛ از این رو به شما توصیه می کنیم که با ما تماس بگیرید تا ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته با وکیل دادگستری متخصص را تجربه نمایید و از این طریق اقدام به حل مشکلات حقوقی خود در این زمینه نمایید؛ برای اطلاع از شرایط دریافت فوری این مشاوره، تنها کافیست تا تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

شرایط فسخ قرارداد اجاره توسط موجر و مستاجر چیست؟

 

terminating the rent contract concept

ارزان ترین مشاوره تلفنی 24 ساعته با وکیل متخصص به امور قرارداد ها

 

معمولاً در بسیاری از مواقع افراد بدون خواندن دقیق قرارداد و از روی اعتماد به طرف مقابل خود در معامله اقدام به خرید می نمایند، در حالی که این احتمال وجود دارد که تنظیم کننده سند بنا به دلایل مختلف بند خاصی را در سند تنظیم کرده باشد.

بر اساس قانون هر یک از طرفین قرارداد این توانایی را دارد که در طول مدت زمان تعیین شده در سند و با دلایل موجه اقدام به به فسخ قرارداد نمایند. اما توجه داشته باشید که اگر تنظیم کننده قرارداد جمله (اسقاط کافه خیارات) در متن قرارداد درج کرده باشد، این جمله بدین معنی است که فرد از هر گونه حقی برای فسخ قرارداد محروم می باشد و به هیچ عنوان و با هر دلیل نمی تواند قرارداد را فسخ کند.

در نتیجه این مسئله حتما هنگام امضای قرارداد حتما متن آن را به صورت دقیق مطالعه نمایید و در خصوص ابهامات آن حتما سوال کنید.

 

سه شرط اصلی برای فسخ یک قرارداد ملکی وجود دارد، که عبارتند از:

  1. اراده فردی که قصد فسخ قرارداد را دارد.

  2. رضایت کامل و بدون اکراه فردی که قصد فسخ قرارداد را دارد. یعنی حتی با وجود فسخ قرارداد در صورتی که فرد با اکراه و عدم تمایل برای فسخ قرارداد اقدام نماید این فسخ اثر قانونی نخواهد داشت.

  3. فسخ قرارداد باید توسط فردی که اهلیت این امر را دارد انجام شود. اهلیت در اینجا به این معنی است که فرد از نظر سن و سال و عقل موجه و به اندازه کافی نیز قابل اعتماد باشد.

 

اما مهم ترین و اصلی ترین نکته قابل توجه در خصوص فسخ  قرارداد های ملکی این است که تحت هیچ شرایطی نمی توان به صورت یک طرفه این قرارداد را فسخ نمود و این تنها زمانی امکان پذیر می باشد که این حق برای یکی از طرفین در قول نامه ذکر شده باشد.

نکته: باید درباره فسخ قرارداد های ملکی بدانید این نکته می باشد که در صورتی که مصر به فسخ قرارداد ملکی خود هستید باید دلیل موجهی برای آن داشته باشید و حتما توجه کنید که زمانی که توضیح دهید تنها از این معامله پشیمان هستید و دلیل موجه دیگری برای تصمیم خود مبنی بر فسخ قرارداد ندارید، این دلیل اصلا پذیرفته نشده و از طرف قانون هیچ اجازه ای مبنی بر فسخ قرارداد به شما داده نخواهد شد.

 

از قیودی که در تمامی قرارداد های ملکی ذکر می شود این است که در صورتی که هر یک از طرفین بنا به دلیل موجهی مایل به فسخ قرارداد باشند باید ضرر و زیان طرف مقابل خود را پرداخت نمایند؛ البته توجه داشته باشید که میزان مبلغ این ضرر و زیان، مقدار مشخصی ندارد و به صورت کاملاً توافقی عددی تعیین می شود که فرد با پرداخت آن می تواند قرارداد را فسخ کند. اما گاهی این موضوع در قرارداد ذکر شده و مبلغی برای آن تعیین می شود که این امر موجب تضمین معامله خواهد شد.

 

نمونه متن اصلی فسخ قرارداد اجاره نامه

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

متن فسخ قرارداد اجاره نامه ساختار مشخصی دارد، که بعضی از بخش های متن آن متناسب با دلیل اقدام برای فسخ قرارداد اجاره نامه تغییر می کند که ساختار کلی آن به صورت زیر است:

  • پرو اجاره نامه به شماره ... که در تاریخ ... در آژانس املاک .. نوشته شده است، با توجه به وضعیت پیش آمده و وقوع خیار شرط ... موجر اجازه فسخ قرارداد را داشته و مستاجر اجازه اعتراض نسبت به این قضیه را ندارد. مستاجر باید ملک را ظرف مدت ... روز تخلیه نماید.

 

با توجه به متن بالا متوجه می شوید که فسخ اجاره نامه بر اساس وقوع یک خیار شرط می باشد؛ که حتی در صورتی که از عبارت (اسقاط کافه خیارات) در متن قرارداد استفاده شود، باز هم می توان به واسطه خیار شرط، قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ نمود.

 

متن فسخ قرارداد در صورتی که اجاره نامه به صورت دستی نوشته شده باشد، مشمول تغییراتی خواهد شد؛ که این تغییرات عبارتند از:

حذف بخش (در آژانس املاک)، زیرا اغلب اشخاصی که اجاره نامه را به صورت دستی تنظیم می نمایند، برای اجاره نامه خود شماره نمی زنند؛ در نتیجه این امر قرارداد فاقد شماره بوده و امکان ارجاع آن با استفاده از شماره اجاره نامه مقدور نمی باشد؛ بنابراین در صورتی که اجاره نامه به صورت دستی تنظیم شده  و فاقد شماره بود، باید مشخصات ملک را به جای شماره اجاره نامه، به منظور مشخص شدن این که فسخ نامه مورد نظر مربوط به کدام اجاره نامه می باشد، ذکر نمود.

 

ساختار متن فسخ اجاره نامه دستی عبارت است از:

 

passage pattern of rent document

وکیل برای فسخ قراداد اجاره اماکن مسکونی

 

پیرو اجاره نامه مربوط به ملک به آدرس ....... پلاک ثبتی ...... فرعی و اصلی ........... که در تاریخ ............... نوشته شده است، با توجه به وضعیت پیش آمده و وقوع خیار شرط ..................... موجر اجازه فسخ قرارداد را داشته و مستاجر اجازه اعتراض نسبت به این قضیه را ندارد. مستاجر باید ملک را ظرف مدت .......... روز تخلیه نماید.

توجه داشته باشید که بهتر است قسمت آدرس به صورت دقیق نوشته شود؛ در صورتی ک هنگام نوشتن متن فسخ قرارداد اجاره نامه به اطلاعات ثبتی ملک دسترسی نداشتید، می توانید از آدرس دقیق ملک استفاده نمایید. همچنین توجه داشته باشید که این ساختار مربوط به زمانی است که یکی از طرفین قرارداد بخواهد با استفاده از خیار شرط، به فسخ آن اقدام نماید.

شما می توانید از طریق لینک قوه قضاییه به کسب اطلاعات بیشتر و بررسی متن قرارداد های ملکی، بپردازید.

 

بررسی تخصصی کمیسیون بنگاه در صورت فسخ قرارداد اجاره

 

 

در صورتی که قرارداد بر اساس خواست یکی از طرفین یا یکی از مفاد قرارداد فسخ شود، بنگاه معاملاتی ملکی حق کمیسیون بنگاه را دریافت خواهد کرد. در هر محله از معامله و با توجه به شرایط موجود ممکن است طرفین و یا حتی بنگاه سر مبلغ کمتری با یکدیگر توافق نمایند، اما در هر صورت پرداخت حق الزحمه مشاورین املاک باید انجام شود.

شما می توانید از طریق لینک مشاوره حقوقی تلفنی برای کسب اطلاعات بیشتر در هر مرحله از فسخ قرارداد و آگاهی از میزان کمیسیون و همچنین گرفتن ارزان ترین مشاوره تلفنی با وکیل متخصص و مجرب ما در سایت وکیل تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

 

جزئیات کمیسیون فسخ قرارداد اجاره بعد از تحویل

 

smallest amount of commission in contract termination

فسخ اجاره با کمترین میزان کمیسیون

 

حق الزحمه مشاورین املاک یا همان حق کمیسیون در زمان های گذشته با توجه به اختیار خریدار و فروشنده به آژانس املاک پرداخته می شد؛ اما از سال 1379 به بعد حق کمیسیون طبق قانون و بر اساس یک فرمول خاص تعیین می شود. این فرمول ساده برای تعیین حق کمیسیون تمامی معاملات اجرا می شود و در صورتی که از طرف بنگاه های معاملاتی رعایت نشود تخلف محسوب خواهد شد.

میزان حق کمیسیون در تمامی معاملات ملکی با توجه به رونق بازار املاک، خرید، فروش و اجاره ملک و همچنین بر اساس مصوبه این صنف طبق فاکتور های خاصی محاسبه خواهد شد. طرفین معامله ملزم به پرداخت حق کمیسیون هستند در بنگاه بر اساس ارزش ملک محاسبه و تعیین خواهد شد.

طبق قانون معاملاتی که در دفاتر مشاورین املاک انجام می شود در صورتی که سقف ارزش مالی آن به 500 میلیون تومان برسد، حدود 5 درصد از این مقدار به عنوان حق الزحمه بنگاه معاملاتی تعیین می شود. اگر ارزش معامله بیشتر شود این مقدار به 25% درصد نیز خواهد رسید.

حق کمیسیون معاملات رهن و اجاره در بنگاه و توسط مشاورین املاک به میزان یک چهارم مبلغ اجاره مورد توافق طرفین می باشد؛ همچنین در معاملات رهن به ازای هر یک میلیون تومان مقدار 30 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده و طبق فرمول بر اساس مبلغ اجاره، حق الزحمه تعیین می شود.

 

حداقل و حداکثر خسارت فسخ قرارداد اجاره قبل یا بعد از تحویل به چه میزان است؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

همانطور که گفته شد به پایان دادن قرارداد ملکی از طرف یکی از طرفین یا هر دو طرف قرارداد، فسخ قرارداد ملکی گفته می شود. معاملات ملکی به دو صورت رسمی و غیر رسمی انجام می شوند که شرایط فسخ قرارداد برای هر کدام از آن ها متفاوت است.

امکان فسخ قرارداد اجاره ملک طبق قانون تنها در شرایط خاصی برای هریک از طرفین قرارداد وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که امکان فسخ پیش از موعد قرارداد اجاره پس از تعیین مدت زمان اعتبار قرارداد اجاره توسط مستاجر و یا حتی موجر وجود نخواهد داشت، مگر در صورتی که شرایط خاصی حاضر باشد و در این شرایط در قانون تعریف شده باشد. میزان خسارت فسخ قرارداد اجاره قبل و بعد از تحویل عبارت است از:

  • قبل از تحویل: زمانی که قانون اجازه فسخ قرارداد اجاره را بدهد، یکی از طرفین (مالک یا مستاجر) می تواند دادخواستی را مبنی بر دریافت خسارت فسخ قرارداد را به مراجع قانونی ارائه نماید و تایید پرداخت آن به علت فسخ قرارداد بستگی دارد.

 

  • بعد از تحویل: در صورتی که قرارداد اجاره به دلیل عدم پرداخت اجاره بها توسط مستاجر فسخ شود، مستاجر محکوم به پرداخت ضرر و زیان خواهد شد که این ضرر و زیان توسط کارشناس تعیین خواهد شد.

 

شما می توانید از طریق لینک مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فسخ قرارداد در سایت وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته و از سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.

 

شرایط فسخ قرارداد اجاره زمین کشاورزی چیست و چرا مستلزم دریافت مشاوره از وکیل املاک است؟

 

conditions of terminating the land rent contract

فسخ قرارداد اجاره ملک مسکونی با کمترین ضرر ممکن

 

قرارداد اجاره زمین کشاورزی به صورت توافقی بین مالک زمین و شخصی که قصد کارکردن در زمین را دارد تنظیم می شود. در این قرارداد مالک برای مدت زمان مشخصی زمین خود را به فرد برای کشت و زرع محصول اجاره می دهد و در مقابل مستاجر نیز مبلغ از پیش تعیین شده ای را بابت اجاره بهای زمین به مالک آن پرداخت می کند.

 

شرایط عمومی برای معتبر بودن قرارداد اجاره زمین کشاورزی با استناد به ماده 190 قانون مدنی، همان شرایط کلی تمامی قرارداد های ملکی می باشد. برخی از این شرایط عبارتند از:

  1. اهلیت طرفین.
  2. مشروعیت و هدف تنظیم قرارداد.
  3. معین بودن موضوع قرارداد.

با توجه به این مسئله و به دلیل این که هرگونه اشتباه در تنظیم آن باعث عدم اعتبار قرارداد خواهد شد و علاوه بر آن فسخ این قرارداد بدون آگاهی نیز باعث متحمل شدن ضرر های زیادی برای فرد متقاضی می شود، برای هر اقدامی در این مورد به کمک یک فرد با تجربه و متخصص نیاز است.

شما می توانید از طریق لینک مشاوره حقوقی به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فسخ قرارداد کشاورزی و درخواست کمک برای پیگیری این مسئله با وکلای متخصص و مجرب ما در سایت وکیل تلفنی ارتباط برقرار کنید.  

 

نمونه کامل اظهارنامه فسخ قرارداد اجاره ملک مسکونی

 

 

اظهارنامه فسخ اجاره نامه بنا به درخواست موجر عبارت است از:

(آقای/ خانم) ............

(سمت) محترم ( نام شرکت مخاطب)

با سلام،

به استحضار می رساند، براساس مفاد اجاره نامه شماره ................. منعقده در تاریخ ............... فی ما بین ..... به عنوان موجر و جنابعالی ........ به عنوان مستاجر، اینجانب به دلیل ................. ناگزیر به استفاده از حق فسخ خود در قرارداد مزبور بوده و لذا تقاضا دارد ملک مذکور در قرارداد فوق الذکر را حداکثر تا تاریخ .............. تخلیه فرمایید.

شما می توانید از طریق لینک پرسش و پاسخ فوری حقوقی به منظور رفع سریع هرگونه ابهام خود درباره اظهار نامه با وکلای متخصص و مجرب ما در سایت وکیل تلفنی ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید از طریق لینک اداره ثبت املاک به مشاهده متن قرارداد های ملکی و متن فسخ آن ها بپردازید.

 

نهایت ملت پرداخت کمیسیون املاک مسکونی و جریمه تاخیر در پرداخت آن چه میزان است؟

طبق قانون طرفین تمامی قرارداد های ملکی مشمول پرداخت حق کمیسیونی معادل 5 درصد از ارزش معاملاتی ملک مورد نظر که این مقدار بین طرفین تقسیم می شود، به این معنی که پرداخت 25 درصد این میزان به عهده خریدار و 25 درصد آن به عهده فروشنده می باشد؛ نهایت مهلت پرداخت کمیسیون و جریمه تاخیر آن در هر بنگاه بر اساس ارزش قرارداد تعیین می شود.

شما می توانید از طریق لینک مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته  برای کسب اطلاعات بیشتر با توجه به شرایط خود درباره کمیسیون و جریمه آن با وکیل 24 ساعته، متخصص و مجرب ما در سایت وکیل تلفنی ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید از طریق لینک عدل ایران به کسب اطلاعات بیشتر درباره قرارداد های ملکی، فسخ و کمیسیون آن ها بپردازید.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

 

حقوق قرارداد ها

مشاوره حقوقی 24 ساعته در نگارش قرارداد

قرارداد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

الزام به ایفای تعهدات مالی

خدمات حقوقی آنلاین و تضمینی به تمامی شرکت ها

درباره ما

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی