موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

دریافت شناسنامه جنین اهدایی

دریافت شناسنامه جنین اهدایی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۱۷ | ۱۳:۳۴:۴۳

اهدای جنین یکی از راه‌های درمان ناباروری در زوجین است. در صورتی که زوج مشکل ناباروری نداشته باشد از طریق IVF می‌توانند باردار شوند، اما در صورتی که زوج به صورت کلی توانایی بارداری نداشته یا به دلیل بیماری‌هایی مانند هموفیلی، جنین دچار مشکل شود؛ راه‌های دیگری هم وجود دارد. در این صورت از زوجی که قبلا جنین تولید کرده و آن را فریز کرده‌اند، کمک گرفته می‌شود.

روند تشکیل جنین به این صورت است که از تخمک و اسپرم‌های اهدایی زوجین، در محیط آزمایشگاهی جنین تولید می‌شود. به این کار عمل لقاح مصنوعی گفته می‌شود. از آن جایی که چنین روش‌هایی فقط یک بار امکان انجام دارند، بنابراین همزمان چند رویان کشت می‌شود. بنابراین گاهی رویان‌های اضافی را می‌توان برای باردار شدن در آینده فریز کرد.

بعضی از زوجینی که مشکل باروری داشته و نمی‌توانند فرزند‌دار شوند، می‌توانند درخواست دهند که از این جنین‌های فریز شده فرزندی به آن‌ها تعلق بگیرد. از آن جایی که این روند قانونی بوده مشکلی هم وجود ندارد. فقط باید هر دو نفر رضایت دهند که با این کار موافق هستند. بنابراین می‌توانند با ارائه گواهی‌های لازم یک جنین را به سرپرستی قبول کنند.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

آیا برای جنین اهدایی شناسنامه صادر می شود؟

جنین‌های اهدایی با پشتوانه قانون و دادگاه خانواده از طریق مراکز ناباروری به زوجین اهدا می‌شوند. بنابراین زوجی که قصد به سرپرستی گرفتن چنین فرزندی را دارد باید گواهی‌های لازم را فراهم کنند. گواهی‌هایی که نشان دهنده عدم ابتلا به بیماری‌های صعب العلاج و مشکلاتی مانند اعتیاد باشد. بنابراین می‌توانند به بانک جنین مراجعه کنند تا درخواست خود را ثبت کنند.

این مراکز با دادگاه خانواده و پزشکی قانونی در ارتباط هستند تا مشروعیت این تصمیم را نهایی کنند. در صورتی که گواهی‌های ارائه شده از سوی زوجین تایید شده باشد، می‌توان با استناد به قانون؛ جنینی را به آن‌ها اهدا کرد. از آن جایی که جنین باید در محیط رحم پرورش پیدا کند، در داخل بدن زوجه کاشته می‌شود. از این به بعد روند بزرگ شدن و تولد کاملا مشابه روند طبیعی خواهد بود.

حالا بعد از تولد مسئله‌ای که پیش می‌آید روند دریافت شناسنامه است. زوجینی که با این روش بچه‌دار شده‌اند، باید حتما نامه‌های دادگاه و پزشکی قانونی را در جای امنی نگه دارند زیرا این تنها حالتی است که نشان دهنده وجه قانونی فرزند آن‌ها است. با این نامه‌ها باید به اداره ثبت احوال مراجعه کنند تا براساس حکم قانون عمل شود. اداره ثبت احوال هم با استناد به نامه دادگاه، شناسنامه را برای جنین صادر می‌کند. در این زمینه برای جلوگیری از مشکلات قانونی می‌توانید از مشاوره حقوقی با یک وکیل بهره‌مند شوید.

 

 

 

دریافت شناسنامه نوزاد

 

مدارک لازم برای دریافت شناسنامه برای جنین اهدایی

برای دریافت شناسنامه برای جنین اهدایی باید مدارک مشخصی را آماده کرده و همانند دیگر بچه‌های تازه متولد شده اقدام به دریافت شناسنامه او کنید. مهم‌ترین مدارکی که در این مسیر نیاز دارید شامل موارد زیر می‌شود.

  • مجوز رسمی صادر شده توسط دادگاه خانواده
  • اصل و کپی شناسنامه پدر و مادر کودک
  • مدارک گواهی تولد نوزاد
  • ارائه اسناد مربوط به مرکز ناباروری
  • مدارک مربوط به چکاپ‌ها و مراقبت‌های زمان بارداری
  • اسناد مربوط به بیمارستان محل تولد نوزاد

 

 

 

وکیل برای اخذ شناسنامه جنین اهدایی

 

با در دست داشتن تمامی این موارد و مراجعه به ثبت احوال، می‌توانید درخواست صدور شناسنامه را داده و در نهایت پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز، می‌توانید شناسنامه فرزند تازه متولد شده خود را دریافت کنید. دقت داشته باشید که انجام برخی از مراحل دریافت شناسنامه و همینطور دفاع در دادگاه خانواده برای دریافت مجوز داشتن جنین اهدایی کار راحتی نبوده و بهتر است که از یک وکیل کاربلد کمک بگیرید. همچنین استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند در تمامی این موارد به خوبی راهنمای شما بوده و مسیر درست را به شما نشان دهد.

 

مراحل قانونی دریافت شناسنامه برای جنین اهدایی

به صورت کلی بیشترین حجم کار بر دوش مراکز درمان ناباروری است اما اگر بخواهیم در مورد نحوه قانونی دریافت شناسنامه جنین اهدایی صحبت کنیم، باید گفت که در ابتدا باید مادر به یک پزشک معالج مراجعه کرده و یک گواهی معتبر در راستای عدم امکان باروری دریافت کند. پس از آن شرایط بالینی زن باید بررسی شود تا مشخص گردد که آیا می‌تواند جنین اهدایی را دریافت کند یا خیر. در نهایت با مراجعه به مراکز درمان ناباروری، برای آن‌ها پرونده تشکیل شده و برای بررسی شرایط آن‌ها، این پرونده به دادگاه خانواده ارسال می‌شود.

 

 

الزام به ثبت ولادت 
مشاوره حقوقی اصلاح شناسنامه 
مشاوره حقوقی اخذ شناسنامه
مشاوره حقوقی ثبت احوال 
درباره ما 

 

 

در دادگاه موارد مختلفی همچون صلاحیت اخلاقی زوجین، محجور نبودن زوجین، نداشتن بیماری‌های صعب العلاج و اعتیاد و همینطور داشتن تابعیت ایرانی بررسی می‌شود. در نهایت اگر تمامی این موارد موفقیت آمیز باشد، به آن‌ها مجوز قانونی برای دریافت جنین اهدایی داده می‌شود. در صورتی که به این مرحله برسید، می‌توانید با همین مجوز صادر شده توسط دادگاه خانواده، به سازمان ثبت احوال مراجعه کنید و درخواست صدور شناسنامه جنین اهدایی را بدهید. شناسنامه به نام پدر و مادر صادر شده و در بخش توضیحات شناسنامه جنین، موضوع اهدای جنین ثبت خواهد شد.

 

دریافت شناسنامه جنین اهدایی به کمک وکیل

بسیاری از مراحل قانونی برای دریافت جنین اهدایی دشوار بوده و همچنین روال اداری آن بسیار طولانی خواهد بود. از ابتدایی‌ترین مرحله تا لحظه‌ای که جنین اهدایی را دریافت می‌کنید، باید طبق مقررات رفتار کرده و از طرفی اشتباهی هم در این بین انجام ندهید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا کمبود مدارک لازم، کل پروسه شما با مشکل روبرو خواهد شد. به همین دلیل بهتر است که از یک فرد آشنا به شرایط کمک گرفته و از او بخواهید که در تمامی مراحل شما را یاری کند.

 

 

 

شناسنامه برای جنین اهدایی

 

البته معمولا افراد عادی اطلاعات کاملی در‌مورد نحو دریافت شناسنامه جنین اهدایی نداشته و از این رو تنها راه حل مفید برای این شرایط، کمک گرفتن از یک وکیل خواهد بود. می‌توانید با توجه به پرونده خود در مورد جنین، وکیل خود را در جریان شرایط گذاشته و از او بخواهید که روال اداری را پیش ببرد. از طرفی این پروسه کار پیچیده‌ای است و ممکن است که سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد شود. به همین منظور استفاده از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می‌تواند کمک بسیار خوبی بوده و شما را بهتر راهنمایی کند.

 

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات مشاوره خود را در زمینه دریافت شناسنامه جنین اهدایی ارائه کند. جلسات مشاوره به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین با تیم وکلای متخصص برگزار می‌شود. برای رزرو وقت مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی