موسسه وکیل تلفنی

  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • زهره جعفری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • مهدی کریمخانی مهدی کریمخانی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۱۳:۴۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • سید نقی فعله گری سید نقی فعله گری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۵۷:۴۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۵
  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
انجمن وکیل تلفنی

مجازات رابطه نامشروع مجازی| سکس چت

مجازات رابطه نامشروع مجازی| سکس چت

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ | ۱۴:۱۹:۳۹

رابطه نامشروع مجازی به رابطه‌ای گفته می‌شود که بین دو نفر غریبه و بدون عقد نکاح و در فضای مجازی انجام شود. یکی از مصادیق رابطه نامشروع مجازی، سکس چت است. در این صورت دو نفر در مکالمه خود از الفاظ و کلماتی استفاده می‌کنند که می‌تواند برای آن‌ها جرم باشد.

مطابق قانون، اگر زن و مردی با هم عقد موقت یا دائم نباشند ولی اقدام به برقراری رابطه خارج از عرف کنند؛ مجرم شناخته می‌شوند. این رابطه خارج از عرف هم می‌تواند به شکل فیزیکی و تماس از نزدیک باشد و هم به صورت تلفنی و اینترنتی انجام شود.

در روابط خارج از عرف، ممکن است هر دو نفر مجرد باشند یا اینکه یکی از طرفین یا هر دو نفر متاهل باشند. مجازاتی که برای روابط نامشروع مجازی و غیرمجازی افراد متاهل در نظر گرفته شده با افراد مجرد تفاوت دارد. روشن است که مجازات افراد متاهل بیشتر و سنگین‌تر از افراد مجرد است.

از آن جای که این رابطه نامشروع بوده و جرم محسوب می‌شود، توصیه می‌کنیم تا اگر درگیر چنین مشکلی شدید در همان ابتدا یک وکیل کاربلد استخدام کنید تا از طریق مشاوره حقوقی شما را راهنمایی کند.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

آیا سکس چت در قانون ایران جرم انگاری شده است؟

سکس چت می‌تواند بین دو نفر انجام شود که با هم ازدواج کرده‌اند،‌ هم می‌تواند بین دو نفری باشد که هیچ ارتباط شرعی با هم ندارند. حکمی که برای هر کدام صادر می‌شود، متفاوت است. این نوع از ارتباط بین زوجی که از طریق عقد موقت یا دائم با هم ازدواج کرده‌اند، مشکلی ندارد. دلیل آن هم این است که دو نفر به هم تعهد دارند و فرم‌های مختلفی از رابطه جنسی برایشان ایرادی ندارد.

مشکل حقوقی از آن جایی شروع می‌شود که دو نفر زن و شوهر نباشند. در این صورت اگر رابطه سکس چتی داشته باشند، در صورت شکایت یکی از طرفین یا درز کردن محتوای پیام‌ها؛ می‌تواند برای آن‌ها مشکل‌ساز شود.

براساس ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی، سکس چت هم مانند رابطه نامشروع فیزیکی جرم بوده و در دادسرای عمومی پرونده آن بررسی می‌شود. رسیدگی به این پرونده کمی زمان نیاز دارد و ممکن است نتیجه دلخواه شما نباشد. به همین دلیل اگر از رابطه‌ نامشروع خود پشیمان هستید، توصیه ما این است که یک وکیل استخدام کنید یا از طریق مشاوره حقوقی تلفنی اقدام به پیگیری پرونده خود کنید تا بتوانید مجازات صادر شده را کاهش دهید.

 

مجازات سکس چت زن و مرد متاهل

با توجه به اینکه قوانین اسلامی سال‌ها پیش تبیین شده و دیگر به روز نشده است، توانایی پاسخگویی به تمامی مشکلات را به صورت دقیق و مشخص نخواهد داشت. در حال حاضر برای جرم‌هایی که جنبه مجازی دارند، با توجه به قوانین دنیای واقعی حکم صادر شده و تفاوتی میان این دو موضوع قائل نمی‌شوند. در صورتی که علاقمند هستید در خصوص مجازات‌های مربوط به فضای مجازی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان استفاده کنید. در صورتی که مرد یا زن متاهل در فضای مجازی اقدام به سکس چت کند، همانند یک رابطه نامشروع که به صورت فیزیکی رخ داده با آن برخورد خواهد شد.

 

 

 

 

 مجازات رابطه نامشروع با زن شوهر دار
مشاوره حقوقی روابط نامشروع 
نگارش شکوائیه 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

در همچین شرایطی با توجه به قوانین موجود، علم قاضی و مدارک ارائه شده، فرد خطاکار به مجازاتی تا ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده و مجازی بودن محل ارتکاب جرم هیچ تاثیری روی شدت مجازات نخواهد داشت. برای ارائه شکایت در خصوص موضوع سکس چت، به جای دادگاه باید به دادسرا مراجعه کرد تا پرونده پیگیری گردد. بهتر است قبل اینکه کار به شکایت حقوقی برسد، از ادامه این کار منصرف شده و با مراجعه به مشاور خانواده سعی کنید این موضوع را برطرف کنید.

 

 

آیا رابطه نامشروع مجازی با اسکرین شات قابل اثبات است؟

رابطه نامشروع از منظر قانون جرم بوده و فرقی نمی‌کند که این رابطه به صورت حضوری و فیزیکی بوده و یا اینکه به صورت مجازی و از طریق نرم افزارهای اجتماعی رخ داده است. با وجود انکار افراد مختلف در خصوص اینکه رابطه مجازی جرم نیست و اشکالی ندارد، باید در این خصوص هوشیار بود و اگر همسر شما مشغول به همچین کاری است، سریعا از ادامه همچین رابطه‌ای جلوگیری کرد. برای اینکه بتوان رابطه نامشروع مجازی را اثبات کرد، باید بتوان به نحوی این اتفاق را به قاضی ثابت نمود و این اثبات باید در راستای قانون باشد.

طبق قانون محکم‌ترین مدرک، اقرار طرفین بوده و در صورتی که آن‌ها ۴ بار اقرار کنند که اینکار را انجام داده‌اند، دادگاه این حرف را به عنوان سند در نظر می‌گیرد. راه دیگری که مورد قبول قانون است به این شکل است که شاهدینی از این موضوع وجود داشته باشند و در دادگاه در خصوص سکس چت همسر شهادت دهند. در نهایت ارائه اسکرین شات و همینطور مدارک دیگری که به علم قاضی در این خصوص کمک کند و هم راستای حرف شما باشد، می‌تواند در نتیجه دادگاه موثر باشد.

 

 

 

مجازات سکس چت

 

بهترین وکیل برای جرم سکس چت

انسان در طول زندگی خود با مشکلات مختلفی روبرو می‌شود و از این نظر هیچ یک از افراد دارای مشکلات یکسانی نیستند. درگیری یکی از زوجین با مسئله سکس چت نیز یکی از معضلات امروزی است و به دلیل راحتی استفاده و دسترسی به این فضا، تعداد نفراتی که با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند زیاد است. با تحقیقاتی که انجام شده، افرادی که رابطه نامشروع مجازی دارند، این عمل را خیانت به حساب نیاورده و از نظر آن‌ها اگر اتفاقی به صورت حضوری رخ ندهد، اصلا اشکالی ندارد.

برای اینکه بتوان در خصوص این موضوع شکایتی انجام داد یا یک عمل حقوقی را آغاز کرد، بهتر است که از یک وکیل خوب و کاربلد کمک بگیرید. به دلیل اینکه این نوع جرم‌ها در قانون تازگی دارند و ممکن است که قوانین مشخص و دقیقی برای آن‌ها تعیین نشده باشد، بهتر است یک وکیل که تجربه زیادی در خصوص مسائل خانواده دارد، پرونده را در دست گرفته و با توجه به منطق پشت قوانین، به جرم سکس چت رسیدگی کند. بهترین وکیل برای اینکار به احکام دنیای دیجیتال آشنا بوده و پرونده‌های مشابهی را تا به حال به اتمام رسانده است.

مؤسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل فعالیت می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در هر ساعتی که بخواهید با این مؤسسه در ارتباط باشید. برای رزرو وقت در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین وکلای این مجموعه فقط کافی است تا با شماره تلفن‌های ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ و ۰۲۱۴۷۶۲۵۹۰۰ تماس بگیرید.


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی