موسسه وکیل تلفنی

  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
  • مهری لشگری مهری لشگری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مجازات قاچاق خشکبار در بازار تهران

مجازات قاچاق خشکبار در بازار تهران

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۶/۲۷ | ۱۶:۴۹:۴۷

قاچاق خشکبار در بازار تهران از اتفاقات اخیر بازار است که رونق تولیدی های داخلی را به شکل قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی زمانی که قاچاق کالا انجام می گردد، بازار کالاهای مشابه با چالش های نگران کننده ای مواجه می شوند. قاچاق خشکبار نیز می تواند رونق کار تولیدکنندگان خشکبار را با مشکل مواجه کند.

از آنجایی که دولت با پرونده های قاچاق کالا به شدت برخورد می کند، بهتر است برای رسیدگی به پرونده قاچاق خشکبار در بازار تهران از وکیل کمک بگیرید. اگر شرایط و زمان لازم برای مراجعه به دفاتر وکالت را ندارید، مشورت تلفنی با وکیل می تواند به شما کمک کند تا در رابطه با پرونده قاچاق خشکبار اطلاعات لازم را بدست آورید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

تعریف قاچاق در قانون ایران

قاچاق به معنای جابجایی کالا از کشوری به کشور دیگر بدون مجوز رسمی از طرف دولت است. قاچاق کالا یکی از جرائم سنگین می باشد که مجازات شدیدی برای آن در نظر گرفته می شود. ورود و یا خروج غیر قانونی کالا از مرز هر کشور به معنای قاچاق می باشد. با این وجود بهتر است بدانید که قاچاق کالا با توجه به نوع کالا به انواع مختلفی دسته بندی می شود. قاچاق پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم الکترونیک، قطعات خودرو و ... از انواع قاچاق کالا محسوب می شوند.

 قاچاق خشکبار در بازار تهران از انواع قاچاق مواد غذایی می باشد که مجازات آن با توجه به میزان خشکبار، کشور مبدا و ... تعیین می گردد. به طور کلی رسیدگی به پرونده قاچاق کالا و میزان مجازات تعیین شده برای آن از روند نسبتا پیچیده ای برخوردار می باشد. به همین دلیل مشاوره حقوقی می تواند به شما کمک کند تا با آگاهی بیشتری این پرونده را پیگیری نمایید.

 

مجازات قاچاق خشکبار در بازار تهران

همانطور که در موارد فوق به آن اشاره شد، قاچاق کالا دارای انواع مختلفی می باشد که قاچاق خشکبار در بازار تهران در دسته قاچاق مواد غذایی جای می گیرد. با توجه به ماده 18 و 20 در قانون مربوط به مبارزه با قاچاق، برای هر کدام از انواع قاچاق کالا مجازات مشخصی تعیین شده است. بنابراین پس از دستگیری فرد مجرم علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، او باید جریمه نقدی نیز پرداخت نماید. در صورتی که کالاهای قاچاق شده جزو کالاهای غیر مجاز و ممنوعه باشند، جریمه بسیار سنگین خواهد بود.

 

 

 

مجازات قاچاق خشکبار

 

 

قاچاق خشکبار در بازار تهران از جمله اتفاقاتی بود که طی چند وقت اخیر بروز پیدا کرد. البته این موضوع قبلا نیز اتفاق افتاده و ممکن است در آینده نیز بروز پیدا کند. نکته قابل توجه این است که پس از شناسایی کالاهای قاچاق، تمام محصولات ضبط می شوند. سپس با توجه به حجم، وزن و قیمت محصولات، جریمه نقدی مجرم نیز تعیین می گردد. قیمت هر کیلو از خشکبار قاچاق با توجه به کیفیت محصول مشخص می شود. البته سابقه فرد مجرم در قاچاق و یا دیگر جرائم نیز می تواند در تعیین میزان مجازات او تاثیرگذار باشد. معمولا برای افرادی که قبلا هم قاچاق انجام داده اند، مجازات سنگین تری در نظر گرفته می شود. به طور مثال در صورتی که مجرم جزو کسبه بازار باشد، ممکن است جواز کسب او باطل شود و یا دیگر به او اجازه ندهند در صنف فروش محصولات خشکبار فعالیت نماید.

 

آیا مجازات قاچاق خشکبار قابل گذشت است؟

یکی از چالش هایی که در پرونده قاچاق خشکبار در بازار تهران مطرح می شود این است که آیا مجازات قاچاق خشکبار قابل بخشش می باشد یا خیر؟

قاچاق خشکبار در بازار تهران می تواند ضربه بسیار محکم و نگران کننده ای به این صنف از بازار بزند. به همین دلیل است که قانون با قاچاق هر نوع کالا به شدت برخورد می نماید. این جدیت قانون در برابر قاچاق کالا موجب شده تا احتمال بخشش مجازات قاچاق به صفر نزدیک شود. در برخی مواقع ممکن است قاضی در مجازات افرادی که سابقه قاچاق ندارند و یا ناخواسته وارد این کار شده اند، تخفیف قائل شود. البته این موضوع نیز صد درصد نیست و ممکن است قاضی این کار را صلاح نداند.

 

 

مشاوره حقوقی جرم پولشویی 
نگارش شکوائیه
مشاوره حقوقی کیفری
درباره ما 

 

 

به طور کلی صلاحدید قاضی در تعیین میزان مجازات با توجه به حداقل و حداکثر مجازات مشخص شده برای قاچاق خشکبار در بازار تهران در قانون در تعیین مجازات بسیار موثر است. به همین دلیل اگر می خواهید در رابطه با مجازات تخلف صورت گرفته  اطلاعات بیشتر و دقیق تری به دست آورید، از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده نمایید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی از تعدادی وکیل حرفه ای و مجرب در زمینه حقوقی و کیفری تشکیل شده است. این وکلا می توانند به صورت تلفنی شما را در رابطه با مجازات قاچاق خشکبار راهنمایی کنند. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

حق الوکاله وکیل برای پرونده قاچاق خشکبار

از رایج ترین سوالاتی که در رابطه با پرونده قاچاق خشکبار در بازار تهران پرسیده شد این است که حق الوکاله وکیل برای رسیدگی به این پرونده چقدر است؟

به طور کلی در پرونده قاچاق خشکبار عوامل متعددی وجود دارند که می توانند در تعیین حق الوکاله وکیل موثر باشند. میزان تجربه و تخصص وکیل در پرونده های مشابه اولین عامل تعیین کننده این حق الوکاله است.

 

 

قاچاق خشکبار در تهران

 

 

میزان و نوع محصولات قاچاق، سابقه فرد مجرم و ... نیز از دیگر عوامل موثر بر این موضوع هستند. به طور کلی نمی توان یک مبلغ مشخص برای این موضوع تعیین نمود. به همین منظور در صورتی که قصد دارید اطلاعاتی در این رابطه به دست آورید می توانید با موسسه حقوقی وکیل تلفنی تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه شما را در رابطه با نحوه تنظیم قرارداد با وکیل، میزان حق الوکاله، نحوه پرداخت آن و ... آشنا خواهند کرد. با توجه به این موضوع جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی مجازات قاچاق خشکبار

متاسفانه انبارهای قاچاق خشکبار در بازار تهران چندین میلیاردی بوده اند و این موضوع نشان از ضربه بسیار محکم قاچاقچیان به بازار خشکبار است. شاید به همین دلیل است که دادگاه های رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا بدون ذره ای انعطاف برگزار می شوند. با این وجود اگر به هر دلیلی درگیر پرونده های قاچاق خشکبار هستید و نیاز به اطلاعات حقوقی و کیفری دقیق تری دارید، می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان موسسه وکیل تلفنی کمک بگیرید. خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی