موسسه وکیل تلفنی

  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
  • مهری لشگری مهری لشگری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مجازات حبس کردن زوجه در خانه

مجازات حبس کردن زوجه در خانه

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۷/۲۲ | ۱۷:۵۶:۱

زوج ممکن است به دلایل مختلفی اقدام به حبس کردن زوجه در خانه نماید. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که اجازه ورود و خروج زن از خانه به عهده مرد است. بنابراین مرد می تواند در صورت تمایل زن را در خانه حبس نماید و به او اجازه خروج از منزل ندهد. این موضوع کاملا صادق است که زن باید در محل سکونت شوهر زندگی کند، اما این به معنای اختیار کامل مرد روی او نیست. به همین دلیل در صورتی که مرد پس از خروج از منزل در را روی همسر خود قفل نماید و به نوعی او را زندانی کند، مرتکب جرم شده است.

به طور کلی پرونده شکایت از زوج به دلیل حبس کردن زوجه در خانه به ادله و مدارک کافی نیاز دارد. از طرفی این پرونده پیچیدگی های خاص خودش را دارد. به همین دلیل مشورت تلفنی با وکیل می تواند به شما کمک کند تا مسیر شکایت و رسیدگی به این پرونده را با سرعت و کیفیت بالاتری پیش ببرید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. همچنین بهتر است بدانید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

آیا حبس کردن زوجه در خانه جرم است؟

زمانی که مردی اقدام به حبس کردن زوجه در خانه کند و به او اجازه خروج از منزل را ندهد، جرم کرده و مطابق آن مجازات خواهد شد. در این صورت اگر زن بتواند اثبات نماید که همسرش او را در خانه زندانی کرده، می تواند طرح دعوای کیفری کند. در این صورت دادگاه کیفری به پرونده او رسیدگی می کند و پس از بررسی شرایط حکم صادر می نماید. نکته قابل توجه این است که حبس کردن زوجه در منزل علاوه بر بار کیفری می تواند بار حقوقی نیز داشته باشد و از جهت حقوقی نیز زوج محکوم شود. نکته قابل توجه این است که در برخی از مواقع با توجه به شرایط پرونده، مدت زمان حبس زوجه، شرایط ایجاد شده در این مدت و ... قاضی حق طلاق را نیز به زوجه واگذار می کند.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با شکایت برای حبس کردن زوجه در خانه وجود دارد و آن هم اثبات این موضوع می باشد. متاسفانه آمار نشان می دهد که بانوان زیادی وجود دارند که توسط همسرشان در منزل زندانی می شوند اما قادر به اثبات این موضوع نیستند. وجود وکیل در این مواقع می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد و به شما کمک کند تا حق خود را دریافت نمایید. نکته دیگری که وجود دارد، این است که بسیاری از این بانوان نمی توانند به دفتر وکیل مراجعه کنند. در این صورت به راحتی می توانند از طریق مشاوره حقوقی موسسه وکیل تلفنی با بهترین وکلای حقوقی و کیفری مشورت نمایند. از طرفی هر زمان که شرایط لازم مهیا بود، می توانید از مشاوره استفاده کنید، زیرا خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

حبس زوجه

 

 

مجازات حبس کردن زوجه در منزل چیست؟

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد حبس کردن زوجه در خانه جرم بوده و در صورت شکایت زن، برای زوج مجازات تعیین می شود. مطابق با ماده 583 در قانون مجازات اسلامی، در صورتی که فردی نسبت به توقیف اشخاص اقدام نماید، برای او حبس تعزیری و جزای نقدی در نظر گرفته می شود. بنابراین اگر مردی حق آزادی را از زن خود سلب نماید و او را در خانه زندانی کند، با توجه به مدت حبس برای او حکم زندان یا جزای نقدی صادر می گردد.

مطابق با ماده 583 مردی که اقدام به حبس کردن زوجه در خانه نماید به 1 الی 3 سال حبس محکوم می شود. همچنین ممکن است با توجه به شرایط قاضی برای او 6 الی 18 میلیون ریال جزای نقدی تعیین نماید. در برخی از مواقع نیز زن می تواند از این موضوع تحت عنوان عسر و حرج استفاده کند و حق طلاق را دریافت نماید.

نکته: متاسفانه برخی از افراد به اشتباه باور دارند که امکان حبس زن ناشزه در خانه وجود دارد. در صورتی که اگر مرد نخواهد همسر ناشزه خود را طلاق دهد، نیز حق حبس نمودن او را در خانه ندارد. بنابراین در صورت شکایت زن به دادخواست او رسیدگی خواهد شد. در صورتی که در رابطه با این موضوع به اطلاعات دقیق تری نیاز دارید از مشاوره حقوقی با وکیل کمک بگیرید.

 

برای اثبات حبس کردن زوجه در منزل چه باید کرد؟

نکته قابل توجهی که در رابطه با حبس کردن زوجه در خانه وجود دارد، اثبات این موضوع است. به طور کلی در صورتی که زن نسبت به این موضوع شکایت داشته باشد، باید مدارک و شواهدی ارائه دهد که اثبات کننده ادعای او باشند. فراموش نکنید که اگر زوجه نتواند ادعای خود را اثبات نماید، قاضی ختم دادگاه را اعلام می کند. روش های مختلفی وجود دارند که می توانند در اثبات این موضوع موثر باشند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • شهادت شهود
  • اقرار زوج
  • قسم و ارائه مدارکی مانند فیلم، ویس و ...
  • علم قاضی

بهترین و سریع ترین ادله و مدرک برای اثبات حبس کردن زوجه در خانه اقرار شهود است. بنابراین افرادی که دارای شاهد هستند می توانند علیه همسر خود شکوائیه تنظیم نمایند. به طور کلی برای اینکه بتوان مدارک معتبر و قابل استنادی به دادگاه ارائه نمود، بهتر است از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده نمایید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با وکلای پایه یک دادگستری مشورت کنید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

شکایت از زوج بابت حبس کردن زوجه

برای تنظیم شکایت در رابطه با حبس کردن زوجه در خانه می توان از طریق روش های مختلفی اقدام نمود. مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، رفتن به دادسرا و کمک گرفتن از وکیل انواع راه های تنظیم شکایت از زوج می باشند. البته بسیاری از بانوانی که توسط همسر خود در خانه حبس می شوند، قادر به مراجعه حضوری به دادسرا نیستند. این افراد به راحتی می توانند از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی، با وکلای برتر مشورت نموده و از طریق وکیل شکایت خود را تنظیم و پیگیری نمایند.

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره حقوقی وکیل تلفنی تمام اطلاعات لازم در رابطه با حبس کردن زوجه در خانه را در اختیار شما قرار می دهد. از طرفی با کمک وکلای این موسسه می توانید مدارک لازم برای اثبات جرم و تنظیم شکایت را جمع آوری کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید در دادگاه ادعای خود را اثبات کرده و به حق و حقوق خود برسید. برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیق تری در رابطه با این موضوع به دست آورید، می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان وکیل تلفنی استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی