موسسه وکیل تلفنی

  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
  • مهری لشگری مهری لشگری گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۹:۱۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

مجازات حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان

مجازات حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۳/۶/۲۰ | ۱۷:۴:۳۴

متاسفانه حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان امروزه بسیار رایج شده است. تمامی این افراد بر این باورند که از این اسپری برای دفاع از خود استفاده می کنند و برای حمل آن نیازی به مجوز ندارند. در صورتی که حمل اسپری فلفل جرم محسوب می گردد و می تواند دختران جوان را به دردسر بیندازد. به طور کلی این اسپری ها نوعی سلاح دفاعی شناخته می شوند که استفاده از آن ها می تواند باعث آسیب دیدگی طرف مقابل شود.

در صورتی که فردی به دلیل حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان دچار آسیب دیدگی شده باشد و شکایت تنظیم کند، به حق و حقوق او رسیدگی می شود. این موضوع می تواند دردسری بزرگ برای دختران جوان باشد. به طور کلی مشورت تلفنی با وکیل می تواند آگاهی شما را نسبت به جرم حمل اسپری فلفل افزایش دهد. به همین دلیل جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید. جالب است بدانید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

 

آیا حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان جرم است؟

امروزه شاهد حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان بسیار زیادی هستیم. بسیاری از این افراد استفاده از اسپری فلفل را یک راهکار برای دفاع از خود تلقی می نمایند. به همین دلیل است که اکثر آن ها نمی دانند که حمل و یا استفاده از اسپری فلفل جرم محسوب می شود. این موضوع موجب شده تا اکثر این دختران به راحتی در ملاء عام اعلام نمایند که در کیف یا خودروی خود اسپری فلفل حمل می کنند.

در بسیاری از مواقع مشاهده شده که افرادی به عنوان مجرم در دادگاه حضور داشته اند که اعلام کرده اند اسپری آن ها پلمپ است. بنابراین این افراد از اسپری فلفل هیچ استفاده ای نکرده اند و تنها آن را با خود حمل نموده اند. با توجه به این موضوع می توان اظهار داشت که حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان حتی اگر پلمپ باشد نیز جرم شناخته می شود. برای دریافت اطلاعات دقیق تر و آگاهی بیشتر نسبت به این موضوع می توانید از مشاوره حقوقی کمک بگیرید.

 

مجازات حمل اسپری فلفل چیست؟

اسپری فلفل از ماده ای به نام کپسایسین تشکیل شده که با استفاده از حلال فلفل استخراج می گردد. ترکیب این ماده و حلال فلفل تند یک ترکیب شیمیایی بسیار اشک آور تولید می نماید که می تواند منجر به سوزش گوش، چشم، بینی و حلق شود. از طرفی این ترکیب منجر به کوری موقت (یک ربع تا نیم ساعت) می گردد. در صورتی که این ترکیب مستقیم و با فاصله کم به سمت چشم اسپری شود، می تواند آسیب های جدی تری مانند کوری همیشگی ایجاد نماید.

 

 

مجازات حمل اسپری فلفل

 

 

به همین دلیل است که برخلاف تصور عموم، حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان جرم می باشد. همچنین در صورت وجود شاکی، این دختران برای استفاده از اسپری فلفل مجازات شده و باید خسارت پرداخت کنند.

شاید شوکه شوید اگر بدانید که حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان بدون داشتن مجوز می تواند مجازاتی معادل 6 ماه الی 2 سال حبس داشته باشد. از طرفی در صورت تایید آسیب دیدگی فرد مقابل، با توجه به نوع و میزان آسیب دیدگی باید دیه پرداخت نمود. دیه در نظر گرفته شده برای آسیب دیدگی با اسپری فلفل توسط پزشکی قانونی مشخص می گردد. بهتر است بدانید که در صورت استفاده از اسپری فلفل، پزشکی قانونی کوچک ترین آسیب جزئی را نیز مشمول پرداخت دیه می داند. اگر می خواهید از حداقل و حداکثر دیه تعیین شده برای آسیب دیدگی افراد با اسپری فلفل مطلع شوید، مشاوره حقوقی با وکیل می تواند به شما کمک کند. 

 

آیا مجازات حمل اسپری فلفل قابل گذشت است؟

مجازات در نظر گرفته شده برای حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان کاملا وابسته به استفاده یا عدم استفاده از آن می باشد. در صورتی که اسپری پلمپ بوده و فرد هیچ استفاده ای از آن نکرده باشد، قاضی با انعطاف بیشتری مجازات او را تعیین خواهد نمود. از طرفی بهتر است بدانید که این نوع از پرونده های کیفری دارای شاکی خصوصی هستند. بنابراین این موضوع که فرد حامل اسپری فلفل بتواند رضایت شاکی را بگیرد یا خیر نیز در تعیین مجازات موثر است. 

 

 

مشاوره حقوقی کیفری 
مجازات حمل اسلحه بدون مجوز 
اسیدپاشی منتهی به قتل 
درباره ما 

 

 

به طور کلی رسیدگی به این پرونده و گرفتن رضایت شاکی روند بسیار پیچیده ای دارد. به همین دلیل حضور یک وکیل حرفه ای می تواند در تسریع و سهولت در رسیدگی به پرونده، نقش بسیار موثری داشته باشد. به همین منظور توصیه می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده نمایید. وکلای فعال در موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند. بنابراین در هر زمان که بخواهید، می توانید به بررسی پرونده حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان توسط وکیل بپردازید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مرجع صالح برای رسیدگی به جرم حمل اسپری فلفل

حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان و استفاده از آن جزو جرایم استفاده از سلاح گرم محسوب می گردد. به همین دلیل مانند دیگر پرونده های مربوط به سلاح گرم، این پرونده نیز برای بررسی و رسیدگی دقیق تر به دادگاه عمومی ارجاع داده می شود. دیوان عالی کشور بیان کرده که تمام پرونده های مربوط به سلاح باید در دادگاه عمومی مورد رسیدگی قرار بگیرند. 

بنابراین پس از تنظیم شکایت، دادسرای قوه قضاییه به بررسی موضوع پرونده و صحت سنجی آن می پردازد. در صورتی که جرم اتفاق افتاده برای قاضی محرز باشد و مدارک ارائه شده نیز باعث تردید قاضی شود، پرونده به دادگاه عمومی صالح ارجاع می گردد. در این دادگاه شاکی و متهم به دادگاه احضار شده و با بررسی روند پرونده، رای نهایی صادر می شود.

 

 

 

مجازات استفاده از اسپری فلفل

 

مشاوره حقوقی مجازات حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان

مشورت با وکیل در زمینه جرم حمل اسپری فلفل توسط دختران جوان و مجازات آن، موجب می شود تا از بروز مشکلات بزرگ جلوگیری نمود. به طور کلی وکیل به دلیل تخصص و تجربه بالایی که در این زمینه دارد، می تواند شما را نسبت به عواقب حمل این اسپری آگاه نماید. از طرفی کمک گرفتن از وکیل موجب می گردد تا پرونده مربوط به حمل اسپری فلفل با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

بهتر است بدانید که موسسه وکیل تلفنی به همین منظور امکان مشاوره را برای تمام افراد ایجاد کرده است. بنابراین شما به راحتی می توانید با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان تمام چالش ها و ابهامات خود را در این زمینه برطرف نمایید. از طرفی فراموش نکنید که خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی