موسسه وکیل تلفنی

  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • بهرام چهرازی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۵:۱۶:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۰:۵:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انجمن وکیل تلفنی

اثبات واقعه طلاق- وکیل تلفنی

اثبات واقعه طلاق- وکیل تلفنی

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۱/۴ | ۱۹:۱۴:۳۶

به طور کلی زندگی مشترک با ازدواج شروع می‌شود اما انتهای آن هیچوقت مشخص نیست. ممکن است که هر دو نفر تا پایان عمر در کنار هم زندگی کنند و یا اینکه تنها چند ساعت پس از ازدواج، تصمیم به جدایی بگیرند. زمانی که هر دو نفر به این نتیجه می‌رسند که ادامه دادن این زندگی دو نفره دیگر ارزشی برای آن‌ها ندارد و تنها در حال تحمل کردن شرایط هستند، طلاق یک راه چاره خواهد بود. هنگامی که قصد شروع یک زندگی را دارید، برای ثبت ازدواج خود باید عقد نکاح را انجام داده و به دفاتر ثبت ازدواج مراجعه کنید.

برای طلاق نیز همین روال وجود داشته و در صورتی که دیگر نمی‌خواهید با شریک زندگی خود ادامه دهید، باید به صورت رسمی طلاق خود را ثبت کرده و دادگاه رای به جدایی شما دهد. انجام یک طلاق موفق ممکن است به سادگی گفتن آن نبوده و یکی از طرفین مایل به جدایی نباشد، در این صورت کار بسیار پیچیده خواهد شد. یا باید بتوانید طرف مقابل را به طلاق راضی کرده و یا با استناد به قوانین مختلف و مدارکی که موجود دارید، دادگاه را راضی کنید تا رای موافق با نظر شما را صادر کند.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مواردی که زن حق طلاق دارد

به صورت پیش‌فرض، حق گرفتن طلاق و جدایی از یک زندگی مشترک به مرد داده شده و قانون او را در این خصوص شایسته‌تر می‌داند. از طرفی در موارد بسیاری شاهد هستیم که زوجه مایل به ادامه زندگی نیست و نمی‌خواهد در کنار شوهر خود باشد. از این رو قانون تنها در موارد بسیار معدودی به او این اختیار را داده تا به مرجع صالح رسیدگی کننده، مراجعه کرده و از همسر خود شکایت کند تا بلکه اجازه طلاق صادر گردد.

یک راه بسیار راحت این است که در همان ابتدای زندگی، از زوج وکالت طلاق را گرفته تا شما نیز بتوانید در هر زمان که بخواهید، از او جدا شوید. در غیر این صورت، تنها راهی که برای شما باقی می‌ماند این است که به موارد زیر بسنده کنید و به کمک مشاوره حقوقی تلفنی شرایط خود را به سمت طلاق تغییر دهید.

  • در صورت عدم پرداخت نفقه از طرف زوج
  • ابتلای مرد به بیماری‌های صعب العلاج جسمی و روانی
  • محکومت قطعی مرد به پنج سال یا بیشتر
  • سو رفتار و ضرب و شتم همسر توسط زوج
  • اعتیاد به انواع مواد غیر مجاز مانند دخانیات، مشروبات الکلی و...
  • ترک خانواده به مدت شش ماه یا بیشتر
  • وجود هرگونه شرایطی که باعث سختی در زندگی زن شده که به آن عسر و حرج می‌گویند.

 

 

 

 

نگارش دادخواست طلاق
مجازات طلاق صوری برای معافیت فرزند
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

مراحل ثبت طلاق

مراحل ثبت طلاق بسته به اینکه زوج قرار است درخواست بدهد یا زوجه متفاوت است. در صورتی که زوج بخواهد درخواست طلاق بدهد، این مساله به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

در طلاق به درخواست زوج، مرد باید به سامانه طلاق مراجعه کرده و در آن ثبت نام کند. سپس در جلسات مشاوره قبل از طلاق شرکت کرده و در پایان این جلسات گواهی عدم انصراف داده می‌شود. این گواهی نشان دهنده این بوده که مرد همچنان تمایل به طلاق دارد. باید این گواهی را به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برده و آن را ثبت کند. مرد برای جدایی از زن نیاز به ارائه دلیل خاصی ندارد و فقط باید حقوق مالی او را پرداخت نماید.

اما طلاق به درخواست زوجه کمی متفاوت است. اول از همه اینکه زوجه باید دلیل محکمه پسندی داشته باشد که شامل برقرار بودن یکی از شروط دوازده‌گانه یا شروط ضمن عقد است. سپس در سامانه طلاق ثبت نام کرده و در جلسات زوجین شرکت کند. در صورتی که این جلسات را هم پشت سر بگذارد، به او گواهی عدم انصراف داده می‌شود.

حال با مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی می‌تواند روند قانونی طلاق را آغاز کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که صرفا به دلیل اختلافات زوجین، زن نمی‌تواند درخواست طلاق بدهد و حتما نیاز دلیل محکمی دارد. با دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان می‌توانید این مسیر را کمی ساده‌تر کنید.

 

 

 

مشاوره اثبات واقعه طلاق

 

راه های اثبات واقعه طلاق

یکی از موارد مهمی که به اندازه ازدواج مهم بوده و باید به صورت قانونی ثبت شود، واقعه طلاق است. واقعه طلاق از آن جهت اهمیت دارد که با ثبت آن بسیاری از حقوق طرفین مشخص می‌شود. بنابراین زوجین باید بعد از اینکه خطبه طلاق خوانده شد به یکی از دفترخانه‌های رسمی طلاق مراجعه کرده و گواهی آن را دریافت کنند. این موضوع هم مانند ازدواج در صورت عدم اثبات، مرد را با مجازات قانونی روبرو می‌کند.

در صورتی که این گواهی ثبت شده در دفترخانه را داشته باشید، به راحتی می‌توانید واقعه طلاق را اثبات کنید. این در حالی است که اگر چنین گواهی نداشته باشید باید از طریق دیگر برای اثبات آن اقدام نمایید.

یکی از راه‌ها این است که دو مرد عاقل و بالغ به عنوان شاهد در هنگام جاری شدن طلاق حاضر باشند. علاوه بر این فردی که طلاق می‌دهد هم باید عاقل بوده و به صورت کاملا آزادانه و بدون اجبار این کار را انجام داده باشد. اگر وکیل طلاق در هنگام جاری شدن خطبه حضور داشته باشد، او هم به عنوان یک شاهد رسمی می‌تواند شهادت دهد.

همچنین زوج باید در زمان طلاق عاقل باشد، در غیر اینصورت ولی قانونی او در هنگام قرائت طلاق حاضر باشد. با همه این موارد می‌توان واقعه طلاق را اثبات کرد. البته فراموش نکنید که باید عدم باردار بودن زن هم در هنگام طلاق ثابت شود.

 

 

 

 

مشاوره حقوقی طلاق فوری

 

مشاوره حقوقی طلاق در وکیل تلفنی

از آن جایی که طلاق براساس قوانین ایران پیچیدگی‌های زیادی دارد، بنابراین ممکن است نتوانید به راحتی این اقدام را انجام دهید. به خصوص اگر تنظیم دادخواست طلاق از جانب زوجه باشد، این مساله سخت‌تر هم خواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌شود تا برای انجام آن به سراغ مشاوره حقوقی طلاق بروید. دریافت مشاوره حقوقی از وکلای کاربلد موسسه وکیل تلفنی، انتخابی مطمئن بوده تا بتوانید نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

وکلای این مجموعه همگی در حوزه تخصصی خود بهترین بوده و می‌توانند بهترین توصیه‌های حقوقی را به شما بدهند. علاوه بر این، هزینه مشاوره هم بسیار مناسب بوده، بنابراین با هر میزان بودجه‌ای می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. نکته مهم دیگر این بوده که در تمام روزهای هفته خدمات این موسسه ارائه می‌شود و حتی نیاز به حضور در جلسات هم ندارید. بلکه از هر کجای ایران که باشید می‌توانید با تلفن یا از طریق اینترنت با تیم وکلا در ارتباط بوده و جلسات را شرکت کنید.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت تمام وقت و شبانه روزی در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیلات رسمی هم آماده بوده تا خدمات مشاوره خود را در زمینه‌های طلاق، مهریه و حضانت فرزندان ارائه دهد. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید.


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی