موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد

وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۶/۱۷ | ۱۴:۲۳:۳۹

وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد

قانون در مورد اختیار زن دوم بدون رضایت زن اول سخت گیری های خاصی دارد و این اجازه را به مرد نمی دهد که هر وقت که بخواهند ازدواج مجدد داشته باشند و این حق فقط در قانون در موارد خاصی به مرد داده می شود. با ارتباط با کارشناسان حقوقی این موسسه حقوقی از طریق سایت بصورت آنلاین و یا تلفنی می توانید از بهترین وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد در شرایط بوجود آمده کمک بگیرید. و پرونده حقوقی خود را به او بسپارید تا با تجربه و تخصص خود راهکارهای قانونی را برای پیشبرد پرونده شما بکار گیرد.

رزرو فوری مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

در چه صورت زوج می تواند به صورت قانونی زن دوم اختیار کند؟

در بند 12 شروط مندرج در سند نکاح آمده است که زوج نمی تواند همسر دیگری بدون رضایت زوجه اختیار کند و اگر شوهر این بند را امضا نموده باشد باید شرایط زیر را داشته باشد تا قانون اجازه ازدواج مجدد را به زوج بدهد. شروط از دواج مجدد از نظر قانون:

  • مردانی که از همسر خود رضایت بگیرند:

هر گاه مرد از همسر اول خود اجازه گرفتن همسر دوم را بگیرد و زن اول راضی به گرفتن زن دوم توسط همسرش باشد و با این موضوع مشکلی نداشته باشد قانون در فرصت مناسب این حق را به افراد می دهد که از حق قانونی خود استفاده کنند و ازدواج مجدد داشته باشند.البته از نظر قانون مردی که با رضایت همسر اول خود  بخواهد ازدواج مجدد داشته باشد باید بتواند عدالت بین همسران را برقرار نماید.

  • انجام ندادن وظایف زناشویی توسط زن:

حضور گرم و صمیمی زوجین در کنار روابط زناشویی معنا پیدا می کند و اگر هر کدام از طرفین از وظایف زناشویی خود سر باز زند زندگی دچار مشکل و اختلاف خواهد شد. در موارد زیادی اگر مشخص شود که زن نمی خواهد به وظایف زناشویی خود عمل کند و این کار از روی قصد انجام دهد مرد می تواند از لحاظ قانونی اقدام به  ازدواج مجدد نماید و شرایطی بهتر را برای زندگی مجدد بوجود آورد. مرد باید با توجه به ادله موجود عدم تمکین زن را اثبات کند و لایحه برای ازدواج مجدد را تنظیم نمایند و از دادگاه تقاضای اجازه ازدواج مجدد را بگیرد. که بهترین اقدام قبل از هر گونه دادخواستی ارتباط با وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد است تا با راههای قانونی و اثبات درست بر عدم تمکین زن رای دادگاه مبنی بر حق ازدواج مجدد زن را بگیرد.

  • مبتلا بودن زن به جنون:

اگر با تاییده پزشکان مبنی بر اینکه زن دچار جنون است و یا بیماری نا علاج دارد مرد می تواند لایحه ازدواج مجدد را خود و یا به دادگاه ارائه می دهد و بعد از بررسی های لازم و نظرات و تشخص پزشکان متخصص مبنی بر لاعلاج بودن بیماری و یقیین پیدا نمودن قاضی دادگاه بر جنون زنرای بر اجازه ازدواج مجدد مرد توسط دادگاه

  • محکوم شدن زن به زندان:

اگر زن به هر دلیلی محکوم به زندان شود و محکومیت زندانی طولانی مدت باشد ( 5 سال یا بیشتر از این مدت) قانون در صورت ثبت محکومیت زن در زندان، این اجازه را به مرد می دهد تا از طریق دادگاه برای ازدواج مجدد اقدام نماید و یا وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد او لایحه ای را تنظیم و تقدیم دادگاه نماید و اجازه ازدواج مجدد را برای زوج از دادگاه بگیرد. تا زوج بتواند به زندگی خود سروسامان دهد.

  • مبتلا بودن زن به اعتیاد:

در مواقعی که زن مبتلا به اعتیاد شده باشد و به هیچ راهی تمایل به ترک اعتیاد نداشته باشد و اثبات شود که اعتیاد زن مضر است و نمی خواهد درمان شود، زوج و یا می توانند لایحه ای برای ازدواج مجدد را به دادگاه ارائه دهند.

  • بچه دار نشدن زن:

یکی دیگر مواردی که می تواند مجوزی برای ازدواج مجدد مرد باشد، بچه دار نشدن زوجه است. زن اگر قصد بچه دار شدن نداشته باشد و یا پزشکان تشخیص دهند با درمان نیز زن بچه دار نمی شود مرد و یا وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد می تواند لایحه ای برای ازدواج مجدد به دادگاه ارائه دهد.

  • ویا اگر زن مفقود الاثر شده باشد و خبری از او به مرد نرسد و مرد در جستجوی او به نتیجه ای نرسد می تواند برای سروسامان دادن به زندگی، با ارتباط با وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد اقدام به ارائه لایحه تجدید ازدواج مجدد کند و ادله لازم را به دادگاه ارائه دهد. و باید در نظر داشت که فقط مرد در صورتی می تواند اقدام به ازدواج مجدد بگیرد که یکی از موارد فوق را در زندگی داشته باشد و ادله های محکمه پسند به دادگاه ارائه دهد.

فریب قاضی توسط زوجه در پرونده تجویز ازدواج مجدد

فریب قاضی توسط زوجه در پرونده تجویز ازدواج مجدد

به زنی که هر کدام از موارد تمکین عام و خاص که بعد از عقد نکاح متعهد به انجام آن شده است بدون عذر موجهی انجام ندهد از نظر قانون ناشزه می شود و زن ناشزه از نفقه محروم و قانون اجازه ازدواج مجدد را به مرد می دهد. حال اگر زن به علت ترک منزل و عدم بازگشت احضاریه ای از طرف دادگاه دریافت نموده باشد و در جلسه اول دادگاه اعلام کند به منزل برمی گردد و تمکین از شوهر را خواهد داشت و بعد از اتمام جلسه به جهت فرار از ناشزه شدن و رای دادگاه فقط به مدت چند روز به منزل شوهر برگردد و دوباره ترک منزل را انجام دهد تا دادگاه به او حکم ناشزه بودن ندهد مرد می تواند مجدد لایحه عدم تمکین زن را به دادگاه ارائه دهد .و با توجه به شهادت شهود مبنی بر ترک منزل و ادله کافی، زن ناشزه می شود و از دریافت نفقه محروم و صدور حکم طلاق بدون تقسیم دارایی  صادر و دادگاه به مرد اجازه ازدواج دوم را می دهد. حضور وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد می تواند در کنار مرد برای طی نمودن مسیر با کمترین زمان و بهترین ادله به دادگاه گزینه ای و راهکاری بسیار هوشمندانه باشد.

چگونه ناشزه بودن زنم را اثبات کنم تا دادگاه به من اجازه ازدواج مجدد بدهد؟

برای اثبات ناشزه بودن زن و عدم تمکین از مرد در روابط زناشویی  می توان تا حدود زیادی مسائل جانبی موضوع را مد نظر قرار داد

  • ترک زندگی مشترک توسط زوجه بدون عذر موجه
  • حضور شهود و استشهاد محلی گواه بر عدم حضور زن در منزل مشترک
  • عدم تمکین خاص و عام زوجه از زوج

 با توجه به ترک زندگی مشترک توسط زن، می تواند یکی از دلایل برای اثبات نشوز زن در دادگاه باشد و این را با حضور شهود و یا استشهاد محلی می توان اثبات نمود و برای اثبات عدم تمکین خاص زوجه، در بسیاری موارد زن خود اعلام به عدم تمکین خاص در دادگاه می کند و در غیر اینصورت  کار کمی مشکل می شود و بهتر است در اولین قدم جهت اثبات نشوز زن و تقاضای ازدواج مجدد ازمشاورین حقوقی آنلاین و  وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد کمک بگیریم تا ادله های محکمه پسند جهت اثبات ناشزه بودن و دریافت حکم دادگاه برای ازدواج مجدد در کمترین زمان ممکن را بدست آوریم.

تجویز ازدواج مجدد در دادگاه چه مدت زمان می برد؟

تجویز ازدواج مجدد در دادگاه چه مدت زمان می برد؟

در صورتی که زن از وظایف زناشویی خود امتناع کند و مرد بتواند این موضوع را ادله کافی به داده اثبات کند حکم ناشزه بودن برای زن صادر می شود و مرد می تواند از دادن نفقه معاف شود. و بعد از 6 ماه می تواند تقاضای ازدواج مجدد را از دادگاه خواستار باشد.و با حضور وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد می توانید پروسه اثبات و یا تنظیم لایحه ازدواج مجدد را به بهترین وجه انجام دهید. جهت پاسخ به سوالات خود و راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات مربوط به ازدواج مجدد با مشاورین حقوقی آنلاین  و وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد در ارتباط باشید.

 

در چه صورتی زوج میتواند به صورت قانونی زن دوم اختیار کند؟

عواقب تجویز ازدواج مجدد برای زوج و زوجه؟

در صورتی که زوج 12 شرط مندرج در سند نکاحیه را امضاء نموده باشد و بدون رضایت از همسر اول  و بدون داشتن حکم دادگاه بر اجازه ازدواج مجدد همسر دوم اختیار کند از نظر قانون، زن وکیل در طلاق می شود و به عبارت دیگر حق طلاق به زن داده می شود. ازدواج دوم مرد حتی اگر نکاح موقت و یا عقد نکاح دائم هم باشد اگر رضایت زن در آن در نظر نگرفته شده باشد و یا حکم دادگاه مبنی بر اجازه ازدواج مجدد داده نشده باشد قابل ابطال از طرف زن اول نیست و فقط زن می تواند مطابق قانون از حق طلاق خود استفاده کند.و مطابق قانون نصف دارایی های مرد به زن تعلق می گیرد و مهریه و نفقه زن نیز باید از طرف مرد پرداخت شود.

وکیل حرفه ای تجویز ازدواج مجدد

 

درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

سوالات متداول:

نحوه اثبات عدم تمکین چگونه است؟

  1. جهت اثبات عدم تمکین زن در اولین اقدام باید مرد و یا وکیل او  به دادگاه دادخواست رسیدگی به عدم تمکین زوجه را ارائه دهد و سپس در جلسه رسیدگی دلایل کافی جهت اثبات موضوع را ارائه نماید.
  2. دلایل اثبات عدم تمکین یا نشوز زن شامل چه مواردی می تواند باشد؟

دلایلی که مبنی بر عدم تمکین زن می توان به دادگاه ارائه داد شهادت شهود و یا استشهاد محلی است و یا اقرار خود زن در دادگاه می باشد.

  1. آیا برای ارائه لایحه ازدواج مجدد به دادگاه نیاز به مدارک خاصی است؟

رضایت نامه ای که از همسر اول گرفته اند و ارائه آن به دادگاه

ارائه رای قطعی دادگاه مربوط به عدم تمکین زن

ارائه مدارکی به قاضی پرونده که ثابت کند زن در شرایطی است که مطابق قانون حق ازدواج مجدد به مرد داده  شود

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی کسب اجازه ازدواج مجدد 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی