موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

وکیل حرفه ای ملاقات فرزند

وکیل حرفه ای ملاقات فرزند

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۶/۱۵ | ۱۲:۱۶:۴۷

وکیل حرفه ای ملاقات فرزند

فرزندان طلاق جزء آسیب پذیر ترین اقشار جامعه هستند که پس از جدایی والدین به جا می مانند. تنش ها و درگیری های قبل و حین طلاق و پس از آن حضانت توسط یکی از والدین داوری از والد دیگر مشکلات آنها را دو چندان کرده است. یکی از مسائلی که می تواند این مشکلات را تا حدی کاهش دهد ملاقات فرزند با والدین است که حضانت فرزند را به عهده ندارد. بر اساس قانون این حق به والده داده شده است و وکیل حرفه ای ملاقات فرزند و کارشناسان آنلاین مجرب ما یاریگر شما در مورد ملاقات فرزند و اصول قانونی حاکم بر آن خواهند بود.

رزرو فوری مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

مجازات ممانعت از ملاقات فرزند:

حضانت به معنای نگهداری و تربیت فرزند است که پس از طلاق به یکی از زوجین داده شده است و والد دیگر باید حق ملاقات با فرزند را داشته باشد بر اساس ماده 1174 قانون مدنی « در صورتی که به علت طلاق یا به هر جهت دیگر، ابوین طفل در یک منزل سکونت نداشته باشند هر یک از ابوین که طفل تحت حضانت او نمی باشد حق ملاقات با فرزند خود را دارد» تعیین مکان مناسب برای ملاقات والد با فرزند و زمان یا زمانهای این ملاقات ها بر اساس ایجاد شرایط مطلوب و همراه با آرامش برای فرزند به عهده مرجع قضایی است و تحت شرایط خاص قابل تغییر می باشد که با ارائه دادخواست مستدل به دادگاه خانواده قابل انجام است. برای آگاهی از سایر قواعد این بحث مهم با وکیل حرفه ای ملاقات فرزند تماس گرفته و از مشاوره ایشان بهره ببرید. از آنجا که بر اساس قانون تحت هیچ شرایطی امکان منع ملاقات والد با فرزندش وجود ندارد اگر والدین دارای حق حضانت است مانع ملاقات فرزند با والد دیگر شود جرم مرتکب شده و مستحق مجازات است. بر اساس ماده 40 قانون حمایت از خانواده « هر کس از اجرای حکم دادگاه در مورد حضانت طفل استنکاف کند یا مانع از اجرای آن شود یا از استرداد طفل امتناع ورزد حسب تقاضای ذینفع و به دستور دادگاه صادر کننده رای نخستین و تا زمان اجرای حکم بازداشت می شود.» و در کنار این بند قانونی ماده 41 قانون حمایت از خانواده تصریح می کند که  هرگاه دادگاه تشخیص دهد توافقات راجع به ملاقات، حضانت ، نگهداری و سایر امور مربوط به طفل با اشخاص ذی حق شود، می تواند در خصوص اموری از قبیل واگذاری امر حضانت به دیگری با تعیین شخص ناظر با پیش بینی حدود نظارت وی با رعایت مصلحت طفل تصمیم مقتضی اتخاذ کند.» 
وکیل حرفه ای ملاقات فرزند می تواند مجازات ممانعت از ملاقات فرزند را کامل تر برای شما روشن کند.

ضمانت اجرایی ملاقات فرزند

ضمانت اجرایی ملاقات فرزند:

در دعاوی طلاق و خانواده و پس از تعیین والدی که حضانت فرزند به عهده اوست دادگاه به والد دیگر حق ملاقات با فرزند در زمان و مکان معین می دهد و ضمانت اجرایی آن ماده 68 آیین اجرایی حمایت از خانواده است. « در اجرای ماده 41 قانون خانواده، رئیس کل دادگستری استان موظف در هر حوزه قضایی، محل یا محل هایی را با فضای متناسب با روحیات اطفال با همکاری و استفاده از امکانات و منابع انسانی سازمان بهزیستی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان یا سایر مراکز با تعداد کافی مددکار اجتماعی ( بویژه زنان) و در صورت نیاز نیروی انتظامی جهت ملاقات والدین با اطفال اختصاص دهد. از طرف دیگر در قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و ماده 632 ضمانت اجرای ملاقات با فرزند حبس درجه 7 برای مانع در نظر گرفته شده است که برای بار اول جزای نقدی درجه 8 و در صورت تکرار حداکثر مجازات مقرر محکوم خواهد شد. کارشناسان آنلاین و وکیل حرفه ای ملاقات فرزند سایر ضمانت های اجرای ملاقات فرزند را در کوتاهترین زمان ممکن برایتان انجام خواهند داد.

نحوه شکایت از زوج بخاطر مخفی کردن فرزند

ملاقات فرزند به کمک وکیل متخصص:

فرآیند دریافت حق ملاقات فرزند پیچیده است و نیازمن آشنایی به قوانین و اصول حاکم بر این بخش دادگاه خانواده دارد که نیاز به کمک وکیل متخصص در این بخش احساس می شود. وکیل حرفه ای ملاقات فرزند با علم به قوانین موجود شما را در دادخواست ملاقات و ارائه اسناد مورد نیاز مانند اصل سند ازدواج، مدارک هویتی فرزند مشترک و سایر مدارک یاری کرده و با ثبت دادخواست در سامانه ثنا پیگرد این حق قانونی هر یک از والدین که حضانت فرزند را ندارد خواهد بود. وکیل متخصص ملاقات فرزند با شرکت در جلسه دادگاه تا اخذ رای مناسب پیگرد بوده و در صورت ضرورت حتی در دادگاههای تجدید نظر استان هم می تواند نسبت به احقاق حقوق شما تلاش نماید.

 

نحوه شکایت از زوج بخاطر مخفی کردن فرزند:

همانطور که گفته شد حق ملاقات فرزند با والدین است که حضانت او را بر عهده ندارد تحت  شرایطی برقرار بوده و در صورت استنکاف والد دارای حق حضانت پیگرد قانونی و مجازات در نظر گرفته شده است. در صورت مخفی کردن فرزند و ممانعت از ملاقات، والد می تواند با مراجعه به دادگاه خانواده و ارائه دادخواست ، شکایت خود را به مراجع قانونی اعلام و پیگیری نماید. در این حالت زوجه می تواند دادخواست خود را به دادگاه محل سکونت خود و یا زوج تقدیم و پیگیری نماید در حالی که اگر خواهان زوج باشد فقط می تواند در دادگاه محل سکونت زوجه دادخواست داده و پیگیری نماید. بر اساس ماده 54 قانون حمایت از خانواده برای کسی که مانع ملاقات فرزند از سوی دارنده حق ملاقات برای بار اول جزای نقدی تا یک میلیون تومان و اگر ممانعت تکرار شود جزای نقدی تا یک میلیون تومان و حبس تا سه ماه و شلاق تا ده ضربه محکوم خواهد شد وکیل حرفه ای ملاقات فرزند می تواند با تنظیم دادخواست مناسب و حرفه ای و پیگیری آن شکایت شما را در ارتباط با مخفی کردن فرزند به نتیجه برساند.

مجازات ممعانعت از ملاقات فرزند

شرایط ملاقات فرزند شیرخوار:

از آنجا که مطابق قانون حق حضانت فرزند تا 7 سالگی با مادر است پس از دوران شیرخوارگی نیز حضانت فرزند با مادر بوده و تعیین ساعات ملاقات پدر با طفل شیرخوار بر اساس وضعیت طف تنظیم می شود . با توجه به اینکه اصل حفظ جان و سلامتی طفل است با قبول حضانت فرزند شیرخوار توسط مادر ملاقات پدر باید به نحوی باشد که به سلامتی جسمانی و روانی کودک آسیبی نرسد. در این حالت طول هر بار ملاقات پدر به اندازه فاصله زمانی شیرخوارگی طفل خواهد بود به عنوان مثال اگر فاصله هر بار شیر خوردن نوزاد 2 ساعت باش، حداکثر زمان ملاقات پدر هم 2 ساعت خواهد بود ولی می توان تعداد بارهای ملاقات در طول هفته را بیشتر در نظر گرفت و با رشد طفل و کمتر شدن نیاز تو به شیر مادر می توان مدت زمان ملاقات پدر را افزایش داد. وکیل تلفنی و کارشناسان آنلاین این موسسه اطلاعات تکمیلی شرایط ملاقات طفل شیر خوار را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

وکیل حرفه ای ملاقات فرزند

 

 

درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

سوالات متداول:

1-   مجازات ممانعت از ملاقات فرزند بر اساس قانون چیست؟

برای بار اول جزای نقدی تا یک میلیون تومان و در صورت تکرار سه ماه حبس و جزای نقدی مذکور و تا ده ضربه شلاق

2-   دادگاه صالح رسیدگی به شکایت منع ملاقات فرزند کدام دادگاه است؟

اگر زن خواهان پرونده باشد دادگاه خانواده محل سکونت زوج یا زوجه و اگر مرد خواهان پرونده باشد دادگاه خانواده محل سکونت زوجه

3-   مدت زمان ملاقات فرزند شیرخوار با پدر چقدر است؟

متناسب با شرایط طفل و در حد فاصله بین دو نوبت شیرخوارگی نوزاد.

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی حضانت

مشاوره حقوقی مراحل قانونی حضانت

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی