موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

وکیل حرفه ای مهریه

وکیل حرفه ای مهریه

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۶/۱۳ | ۱۳:۲۰:۲۸

وکیل حرفه ای مهریه

در خواست مهریه در عقد دائم و چه در عقد موقت حقی است قانونی و شرعی که به زن تعلق می گیرد و در صورت تصمیم به اقدام به مطالبه مهریه توسط زوجه، وکیل حرفه ای مهریه بهترین گزینه است تا با عدم آگاهی از قوانین ضرری متوجه شما نشود. در بسیاری از مواقع افراد جهت فرار از تعهدات، خواسته و یا ناخواسته اقدام به جعل اسناد کرده که از نظر قانون پوشیده نمی ماند. جعل در قانون به معنای ایجاد یا تغییر آگاهانه نوشته و یا سند بر خلاف حقیقت موجود و به ضرر دیگری است، مانند ساختن و طراحی آن با امضای اشخاص در اسناد، رسمی و یا غیر رسمی، خراشین و تغییر به وجود آوردن، تراشیدن، قلم زدن، الحاق، محو، اثبات، سیاه نمودن و یا تغییر تاریخ در سند، را گویند سند نیز در قانون عبارت است از نوشته ای که در اقامه دعوی یا دفاع از آن قابلیت استناد دارد. به عبارتی هر نوشته و رسیدی که شما در قبال تحویل پول و یا اموال، دریافت کنید و امضای فرد بر روی رسید آن باشد از نظر قانون سندی است  معتبر که می شود به آن استناد نمود و از نظر دادگاه قابل اعتبار است. وکیل حرفه ای مهریه می تواند بهترین همراه جهت مطالبه مهریه برای زوجه باشد تا بدون مراجعه به دادگاه و متحمل شدن سختی های این راه با ارتباط تلفنی و یا آنلاین با مشاوران حقوقی در این موسسه با وکیل حرفه ای مهریه آشنا شوند و پرونده حقوقی خود را با اطمینان به او پسپارند.

رزرو فوری مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

آیا راهی برای اثبات تازه بودن جوهر در سند اموال انتقال یافته جهت فرار از مهریه وجود دارد؟

بله اگر در مطالبه مهریه زوجه یا  وکیل حرفه ای مهریه،  اموالی را به دادگاه معرفی نماید و بعد از اخطاریه دادگاه زوج اقدام به فروش اموال کند و یا اموال خود را به اقوام و دوستان مورد اعتماد خود انتقال دهد و در دادگاه اعلام نماید که اموال خود را در تاریخی پیش تر فروخته است و زوجه اصرار بر عدم درستی ادعای زوج داشته باشد دادگاه رای بر اثبات تاریخ انتقال و فروش به دیگری را صادر می کند. کارشناسان دادگستری با علم به جعل اسناد با روش های شیمیایی قدمت جوهر و یا انواع احتمالی جوهر را با بررسی چند نمونه از یک نوشته و مطابقت آن با متن مورد ادعا تطبیق می دهد. و به راحتی می توانند نوع دست خط، نوع قلم، شیوه نگارش حروف، میزان جوهر، میزان فاصله بین کلمات، اندازه هر کلمه را با تطبیق از نظر ظاهری مورد بررسی قرار داده و جعلی بودن آن را تشخیص می دهند. وکیل حرفه ای مهریه می تواند با علم به قانون مدنی، اثبات جعلی بودن تاریخ فروش و یا انتقال اموال را با کمک از کارشناسان دادگستری به اثبات رساند و علاوه بر جرم جعل اسناد می تواند مهریه را از طریق دادگاه مطالبه نماید وکیل حرفه ای  مهریه جهت مطالبه مهریه از راههای قانونی و اشراف به بند و تبصره های قانونی می تواند به آسانی راهکارهایی را جهت مطالبه مهریه در کمترین زمان ممکن ارائه دهد. با توجه به مستندات قانونی، جرم معامله به قصد فرار از دین در ماده 21 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران و نحوه اجرای محکومیت های مالی مصوب 1394 اگر زوج بعد از اخطاریه دادگاه و یا اقدام مطالبه مهریه از طریق اداره ثبت توسط زوجه، اموال خود را به صورت صوری به دوستان و نزدیکان انتقال دهد جرم انتقال به قصد فرار از دین محسوب می شود  و معامله باطل اعلام می شود و مال موجود به طلبکار منتقل خواهد شد.

مطالبه مهریه بدون طلاق

مطالبه مهریه بدون طلاق

از مهمترین حقوق مالی که بعد از جاری شدن عقد نکاح به زن تعلق می گیرد مهریه است و بر خلاف تصور بسیاری از افراد مهریه را فقط در هنگام طلاق می توان مطالبه نمود. از نظر قانون تقاضای مهریه بدون طلاق نیز امکان پذیر است. یعنی زن می تواند با مطالبه مهریه خود به زندگی در کنار همسر خود ادامه دهد. با توجه به قوانین و مقررات مدنی مربوط به مهریه، زن هرگاه که اراده کند می تواند مهریه خود را از شوهرش درخواست نماید و شوهر نیز موظف است مهریه را به طور تمام و کمال به زن پرداخت نماید. زیرا مهریه از مهمترین حقوق مالی زن است که به او تعلق می گیرد.

قانون روش هایی جهت مطالبه مهریه توسط زوجه را مشخص نموده است

قانون روش هایی جهت مطالبه مهریه توسط زوجه را مشخص نموده است

در صورت توافق زوجین در پرداخت مهریه، می توانند به یکی از دفاتر رسمی ازدواج مراجعه نموده و با تنظیم  سند رسمی در خصوص پرداخت مهریه، اقدام به پرداخت مهریه زوجه شود. با توجه به قوانین جدید، مطالبه مهریه از طریق اداره ثبت اسناد انجام می گیرد زوجه  با در دست داشتن مدارکی مانند شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج  و در صورت داشتن وکیل حرفه ای مهریه، وکالت نامه ای به وکیل برای پیگیری امور توسط زوجه داده می شود و زوجه و یا وکیل حرفه ای مهریه به دفتری که ازدواج در آن ثبت شده است مراجعه می کنند و اقدامات اولیه جهت دریافت مهریه را انجام می دهند. در دفتر اسناد رسمی،  متصدی، کارهای احراز هویت زوجه را انجام می دهد و درخواست به اجرا گذاشتن مهریه را به اداره ثبت اسناد ارسال می نماید و در صورت عدم همکاری زوج در پرداخت مهریه، وکیل حرفه ای مهریه اقدامات لازم را جهت توقیف اموال زوج و قسط بندی مهریه را انجام داده و زوج موظف به پرداخت مهریه خواهد شد. و در صورتی که زوج فاقد اموالی جهت توقیف باشد و مشغول به کار در ادارات دولتی باشد زوجه و یا  وکیل حرفه ای مهریه می تواند تقاضای یک سوم حقوق او را تا پرداخت کامل مهریه از طریق دادگاه داشته باشند.

وکیل حرفه ای مهریه

 

درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

 

سوالات متداول:

1-   اقدام به انتقال اموال از طریق زوج پس از دادخواست مهریه از نظر دینی چگونه است؟

هر گاه زوج پس از دادخواست مهریه اقدام به انتقال اموال کند مانند فروش ماشین و یا فروش خانه و یا اموال دیگر کند اقدام وی فرار از دین محسوب می شود.

2-   اگر ثابت شود معامله انجام گرفته صوری است و قصد فروش و انتقال اموال فرار از مهریه بوده است قانون در مورد این معامله چه تصمیمی می گیرد؟

اگر پس از تحقیق کارشناسان دادگستری اثبات شود که معامله به قصد فرار از دین بوده است این معامله صوری با دادخواست ابطال، باطل می شود و مال موجود به فرد طلبکار منتقل خواهد شد.

3-   آیا این امکان وجود دارد که برای اجراء و مطالبه مهریه زوجه وکیل حرفه ای مهریه بگیرد؟ آیا نیاز حضور زوجه می باشد؟

بله زوجه برای گرفتن وکیل حرفه ای مهریه نیازی به حضور به دفتر وکالت ندارد و شما می توانید با ارتباط با این موسسه حقوقی به صورت آنلاین از طریق سایت و یا تلفنی اطلاعات لازمه را در مورد پرونده در اختیار مشاوران حقوقی ما قرار دهید و پیگیری های بعدی پرونده خود را به وکیل حرفه ای مهریه خود بسپارید.

4-    مجازات زوجی که انتقال اموال یا فروش ماشین  به قصد فرار از مهریه و فرار از دین  انجام داده چیست؟

هر فردی که قصد و نیت او انتقال اموال برای فرار از مهریه و فرار از دین و تعهدات مالی باشد عمل انجام شده جرم است و فرد به حبس تعزیری محکوم خواهد شد.

 

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی مهریه

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی