موسسه وکیل تلفنی

  • وکیل فریبرز ذوالفقاری گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۲:۲۹:۳۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۸:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۵:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۲:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۳:۵۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۹
  • آرمیا هوشیار گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۹:۴۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۸:۷:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • شقایق نجمی شقایق نجمی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۵۱:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸
  • احد بهرام زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
  • فالح حميداوي فالح حميداوي گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۳:۲۰:۳۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

ممانعت از خروج فرزند از کشور

ممانعت از خروج فرزند از کشور

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۲/۱ | ۲۳:۲۹:۸

یکی از معضلات حضانت فرزند بعد از طلاق این است که خطر خارج کردن فرزند از کشور وجود دارد. براساس ماده 42 قانون حمایت از خانواده نمی‌توان فرزند زیر سن قانونی را بدون رضایت ولی، قیم یا مادر او از کشور خارج کرد. فقط در صورتی می‌توان چنین کاری را انجام داد که یا از سوی دادگاه رضایت نامه داشته باشید یا به صورت کاملا غیرقانونی او را از کشور خارج کنید.

در صورتی که حضانت فرزند با مادر باشد و فرزند هم زیر 18 سال داشته باشد، فقط در صورتی می‌توان برای او گذرنامه تهیه کرد که رضایت پدرش هم وجود داشته باشد. بنابراین در جایگاه پدر یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن مانع از خروج فرزند از کشور شوید، این است که اجازه صدور پاسپورت را ندهید.

در صورتی که حضانت فرزند با پدر بوده و مادر نگران این است که فرزند را بدون اجازه از کشور خارج کنند، باید راه حل دیگری را معرفی کنیم. در این حالت برای ممانعت از خروج فرزند باید به دادگاه خانواده مراجعه کنید. دادگاه حکم به ممنوع الخروجی فرزند می‌دهد تا ولی قهری نتواند بدون رضایت مادر، کودک را از کشور خارج کند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مدارک لازم برای ممانعت از خروج فرزند از کشور

برای شکایت به دادگاه و دریافت حکم خروج از کشور فرزند، باید مدارکی را ارائه دهید که ثابت کند والد کودک هستید. بنابراین اول از همه باید اصل سند ازدواج و طلاق را همراه خود داشته باشید. در صورتی که اصل سند در دسترستان نیست، می‌توانید از دفترخانه‌ای که ازدواج و طلاق در آن انجام شده، یک رونوشت دریافت کنید.

علاوه بر این، شناسنامه و کارت ملی خود و فرزندتان نیز باید ضمیمه پرونده شود. این تنها سندی بوده که اثبات می‌کند شما والد کودک هستید. همچنین یک دادنامه هم باید داشته باشید. در مورد این نامه وکیل خانواده بهتر می‌تواند شما را راهنمایی کند. مشاوره حقوقی با یک وکیل یکی از راه حل‌های اساسی بوده تا بتوانید بدون مشکل مدارک لازم برای ممانعت از خروج فرزند از کشور را فراهم کنید.  

در صورتی که مدارکی مانند سند ازدواج و طلاق را در اختیار ندارید یا پدر فرزند شناسنامه او را به شما تحویل نمی‌دهد، چند مدرک جایگزین در این زمینه دارید. اولا می‌توانید درخواست استعلام دهید، ثانیا می‌توانید از طریق تحقیقات محلی ثابت کنید که این کودک فرزند شما است. همچنین شاهدینی به دادگاه ارائه دهید که به والد بودن شما شهادت دهند. البته اگر در کنار شهادت بتوانید گواهی تولد کودک را هم ارائه دهید، نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

ممانعت از خروج فرزند از

 

برای ممانعت از خروج فرزند از کشور چه باید کرد؟

برای اینکه بتوانید از خروج فرزند از کشور ممانعت به عمل بیاورید، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که به دادگاه مراجعه کنید. البته برای ثبت هرگونه شکایتی، ابتدا باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. سپس با ثبت دادخواست و ارائه گواهی‌ها و اسناد مورد نظر، پرونده را قانونی کنید. حالا دفتر خدمات الکترونیک، پرونده را به دادگاه ارجاع می‌دهد. به این منظور بهتر است از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان اطلاعات خود را افزایش داده و به دنبال راهی برای ممانعت از خروج فرزند از کشور باشید.

 

بعد از ارجاع پرونده، جلسه رسیدگی به آن برگزار می‌شود. اگر شواهد و اسناد مورد نظر شما کافی باشند، دادگاه به ممنوع الخروجی فرزند حکم می‌دهد. حالا اگر پدر قصد خارج کردن فرزند از کشور را داشته باشد، در بخش بررسی گذرنامه در فرودگاه به آن‌ها هشدار داده می‌شود.

از این مرحله منازعات قانونی و حقوقی شروع خواهند شد زیرا مسلما پدر به این شرایط اعتراض می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا حتما یک وکیل کاربلد در کنار خود داشته باشید تا مانع از بروز مشکل در این مرحله شود. مسئولیت وکیل رسیدگی و پیگیری پرونده در قسمت‌های مختلف دادگاه است.

 

مشاوره حقوقی رایگان
مشاوره حقوقی فرزند
مشاوره حقوقی خانواده
مشاوره حقوقی تلفنی
درباره ما

 

برای جلوگیری از خروج فرزند از کشور به کجا مراجعه کنم؟

بهترین کار برای اینکه بتوانید مانع فاجعه‌ای به نام خروج فرزند از کشور به صورت مخفیانه شوید، این است که از افراد وارد و باتجربه در این زمینه کمک گرفته و در مسیر درست و قانونی قدم بردارید. این موضوع یکی از مواردی است که به هیچ عنوان نمی‌توان پشت گوش انداخت و باید در اولین فرصت در مورد آن اقدامی انجام دهید. بهتر است اول از همه یک وکیل طلاق خوب پیدا کرده و بعد با کمک او یک دادخواست مناسب تنظیم کنید تا جلوی این اتفاق گرفته شود.

پس از تنظیم این سند، باید آن را به نزد مرجع صالح تصمیم گیرنده برده و در خصوص ممانعت از خروج فرزند از کشور به او شکایت کنید. در این حوزه مرجع صالح همان دادگاه خانواده خواهد بود که به دیگر جنبه‌های پرونده طلاق شما نیز اشراف دارد. تهیه یک دادخواست مناسب و ارائه آن در زمان درست، نقش بسزایی در گرفتن نتیجه مطلوب شما دارد. بهتر است برای این مراحل از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید و جواب تمام ابهامات خود را بدست آورید.

 

جلوگیری از خروج فرزند از کشور

 

ممانعت از خروج فرزند از کشور به کمک وکیل

یکی از بدترین اتفاقات برای یک والد این است که متوجه شود فرزند او از کشور خارج شده و فرصت خداحافظی با او را پیدا نکرده است. موضوع خروج فرزند از کشور یکی از موارد بسیار جدید بوده و تعداد پرونده‌های افراد در این زمینه رو افزایش است. به دلیل اینکه در صورت خروج فرزند شما، احتمال دیدن دوباره او بسیار کم شده و قدرت قانونی برای پس گرفتن آن عملا وجود ندارد، باید به فکر یک راهکار مناسب باشید. از این رو بهتر است در این خصوص ریسک نکرده و قبل از اینکه فرصت را از دست بدهید، مانع این اتفاق شوید.

برای ممانعت از خروج فرزند از کشور بهتر است با یک وکیل کاربلد صحبت کرده و از او بخواهید تا شما را در این مسیر راهنمایی کند. یک وکیل خوب می‌تواند دادخواست مناسب را تهیه کرده و در صورت نیاز در دادگاه حاضر شود تا حق شما را در این مورد بگیرد. همچنین دقت داشته باشید که زمان مناسب برای اقدام را از دست نداده و در صورتی که قصد طلاق گرفتن را دارید، ممانعت از خروج فرزند از کشور را در اولویت خود قرار داده و از همان ابتدا به واسطه وکیل جلوی این مشکل را بگیرید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی می‌تواند به خوبی در این خصوص شما را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده بوده تا خدمات حقوقی خود را ارائه دهد. شما می‌توانید برای رزرو وقت مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید. جلسات به صورت آنلاین و تلفنی برگزار می‌شوند.


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی