موسسه وکیل تلفنی

  • Azita Moghanizadeh گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۲:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • امید حرفتی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲:۲۱:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۰
  • سید احسان علوی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۵۹:۴۶ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۵:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۴:۳۹ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۳۲:۲۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۸:۴ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۶:۲۵:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸
  • بهرام چهرازی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۵:۱۶:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۰:۵:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۵
انجمن وکیل تلفنی

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۱/۹/۵ | ۱۱:۴۴:۳۴

مشاوره تلفنی انتخاب بسیار سریع‌تر و راهگشاتری نسبت به مشاوره حضوری است. انتخاب یک وکیل طلاق خوب که دستمزد مناسبی دریافت کند، تخصص و مهارت داشته و هم در محل زندگی شما باشد کار سختی است. با مشاوره تلفنی می‌توانید به بهترین وکلای کشور فقط با یک تماس تلفنی دسترسی پیدا کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را برای دریافت مشاوره تلفنی از یک وکیل متخصص طلاق راهنمایی نماییم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

در چه مواردی می توان از وکیل طلاق کمک گرفت؟

برای کمک گرفتن از وکیل طلاق در این فرآیند سخت و ناراحت کننده، لحظه‌ای تعلل نکنید. قوانین تدوین شده در مورد طلاق، کمی کار را برای طلاق گرفتن زوجه سخت می‌کند. و شخص با وجود علاقه‌ای که دیگر به زندگی مشترک ندارد؛ مجبور به ادامه آن است. با این حال اگر به سراغ یک مشاور طلاق بروید، با راهکارهای ارائه شده می‌توانید اقدامات مناسب‌تری را در پیش بگیرید.

برای انواع طلاق از جمله طلاق رجعی، بائن، توافقی و غیر توافقی می‌توانید از وکیل طلاق کمک بگیرید. البته در حالتی که قصد طلاق توافقی دارید، مشکلات پیش رویتان کمتر بوده و شاید فقط نیاز به مشاوره داشته باشید. این در حالی بوده که برای طلاق غیر توافقی به خصوص اگر زوج به طور کلی با طلاق مخالفت نمایند، راه سختی در پیش دارند.

 

وکیل طلاق خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک وکیل طلاق خوب باید بتواند تصمیم و نظر شما را اولویت قرار دهد. طلاق جرم کیفری نبوده بنابراین مصلحت و انتخاب شما در اولویت اول قرار دارد. یک وکیل خوب و باتجربه تلاش می‌کند تا با استفاده از راهکارهای قانونی، مسیر جدایی را برای شما تسهیل کند. علاوه بر این باید از توانایی‌های کلامی برخوردار باشد تا بتواند طرف مقابل را بر سر میز مذاکره بکشاند.

نباید فراموش کنیم که یک مشاور طلاق حتما باید تخصص مرتبط با این حوزه را داشته و از ارتباطات خوبی بهره‌مند باشد. اهمیت و ضرورت داشتن روابط گسترده در حوزه‌ای مانند وکالت را نمی‌توان انکار کرد. داشتن صداقت در کلام و دریافت هزینه متناسب با خدمات ارائه شده از دیگر ویژگی‌های یک وکیل باتجربه است.

 

چگونگی دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل طلاق

دغدغه‌ی برخی از مراجعه­کنندگان آن است که نمی‌دانند باید به سراغ چه موسسه یا کدام وکیل بروند. راحت‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با شماره تلفن همراه 09212242670 تماس گرفته یا روی واتس اپ پیام دهید. حوزه حقوقی مورد نظر خود که در این جا طلاق بوده انتخاب می‌کنید و با تعیین زمان مورد نیاز برای مشاوره؛ در کمتر از پنج دقیقه به یک وکیل باتجربه متصل می‌شوید.

 

 

مشاوره تلفنی طلاق

 

 

البته راه دیگری برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان هم وجود دارد که از طریق وب سایت مجموعه وکیل تلفنی امکان پذیر است. سوال و ابهام خود را مطرح کرده و در کمترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت خواهید کرد. مزیت مشاوره با وکیل طلاق این است که با مسیر پیش رویتان و مراحل اداری آن آشنا می‌شوید و سریع‌تر هم می‌توانید به نتیجه برسید.

 

هزینه مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به مدت زمان جلسه بستگی دارد. مدت زمان مشاوره جلسات هم از پنج دقیقه تا یک ساعت متغیر است که با توجه به نیاز خود و پیچیدگی پرونده، انتخاب می‌شود. مسئله مهم بعدی در تعیین هزینه مشاوره تلفنی، وکیل مورد نظر شما است. وکلای با تجربه‌تر حق الوکاله بسیار بالاتری دریافت می‌کنند.

در موسسه حقوقی وکیل تلفنی هزینه مشاوره بین 25 هزار تومان تا 250 هزار تومان است. بنابراین نگرانی و دغدغه‌ای برای هزینه‌ها نداشته باشید. هر فرد با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند یک جلسه مشاوره با یک وکیل باتجربه داشته تا از راهکارها و توصیه‌های اساسی بهره‌مند شود.

 

آیا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق قابل اعتماد است؟

طلاق مسئله مهم و بسیار شخصی است و بسیاری از افراد دوست ندارند در مورد آن با کسی صحبت کنند. زمانی که یک رابطه به طلاق کشیده می‌شود، بهتر است به جای مخفی کردن آن، از افراد مورد اعتماد خود بخواهید شما را از لحاظ روحی پشتیبانی کنند و بهتر است سریعاَ یک وکیل برای انجام کارهای خود پیدا نمایید.

از ملزومات تبدیل شدن به یک وکیل خوب، رازداری و قابل اعتماد بودن است. سخنان و مشاوره‌های شما پیش وکیل طلاق امن بوده و بدون هیچ نگرانی می‌توانید مشکلات خود را با او در میان بگذارید. مشاوره حقوقی شما چه رو در رو باشد چه تلفنی، تمامی اطلاعات محفوظ مانده و قانون رازداری بین وکیل و موکل باقی خواهد ماند.

از طرفی مدیریت موسسه حقوقی وکیل تلفنی، چندین مرحله برای سنجش دانش حقوقی وکلای استخدام شده در نظر گرفته تا بتواند وکلای کاربلد و مطمئن را جهت ارائه خدمات حقوقی به مردم عزیزمان استخدام نماید از این رو وکلای استخدام شده افرادی تحصیل کرده و مجرب هستند و شما می توانید با خیال راحت چالش های حقوقی خود را به کمک انها برطرف نمایید.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

نحوه ارسال مدارک در مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

در برخی پرونده‌های حقوقی، نیاز است که وکیل شما به مدارک اصلی دسترسی داشته و قبل از هر اقدامی، شخصاَ آن‌ها را مطالعه کند. در مورد موضوع طلاق نیز، بهتر است تمامی مدارک و شواهدی که برای طلاق نیاز است در دسترس وکیل طلاق قرار گرفته تا او بتواند با کلیت مشکل آشنا شده و شما را بهتر راهنمایی نماید. در هنگام استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی نیاز است تا برخی مدارک را برای مشاور خود ارسال کنید.

نکته قابل توجه این است که در هنگام استفاده از خدمات موسسه وکیل تلفنی، شما سریع‌ترین و به صرفه‌ترین پیشنهادات حقوقی را دریافت کرده که به نسبت پرداخت حق الوکاله یک وکیل اختصاصی، رقم بسیار پایین‌تری است. هر زمان که نیاز به بررسی مدارک باشد، شما فایل‌ها را به واتس اپ پشتیبان مربوطه ارسال می‌کنید تا در دسترس وکیل طلاق قرار بگیرد و هزینه بررسی مستندات نیز به صورت جداگانه از شما دریافت خواهد شد.

 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما است. دیگر نیاز نیست تا برای حل مشکلات حقوقی، نگرانی داشته باشید زیرا این موسسه به صورت تمام وقت در دسترس شما قرار دارد. علاوه بر این، برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید سوالات خود را از طریق وب سایت مطرح نمایید. برای رزرو وقت مشاوره با شماره تلفن‌های 02147625900 و 09212242670 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

دلایل محکمه پسند طلاق از نظر دادگاه
چگونه طلاق بخواهیم؟
مشاوره حقوقی طلاق
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی