موسسه وکیل تلفنی

  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ

قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۸/۴ | ۱۲:۴۵:۴۴

با افزایش علاقه‌ی جوانان به کافه‌گردی، باز کردن کافی شاپ در اقصی نقاط کشور یک کسب‌وکار پر سود محسوب می‌شود. اتفاقا به همین دلیل قرارداد شراکت در افتتاح کافه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ یک قرارداد مشارکت مدنی به شمار می‌رود که در حال حاضر به یکی از رایج‌ترین پیمان‌ها در سطح کشور می‌باشد. قرارداد مشارکت مدنی قراردادی است که طی آن طرفین آورده‌ی خود، اعم از آورده‌ی مالی و غیر مالی را جهت راه اندازی تجارت جدید روی هم می‌گذارند. اگر شما هم علاقه مند به داشتن کافی شاپ به صورت شراکتی هستید، به احتمال فراوان این قرارداد به دردتان خواهد خورد. در این مقاله از موسسه حقوقی وکیل تلفنی جزئیات بیشتری از این توافقات مکتوب ارائه خواهیم کرد. البته اگر نیاز به اطلاعات بیشتری هم داشتید، مشاوره حقوقی با وکلای قرارداد را فراموش نکنید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ چیست؟

کافی شاپ محلی برای سرو انواع نوشیدنی نظیر قهوه، چای، شربت و ... محسوب می‌شود. در حال حاضر کافی شاپ‌ها مورد توجه قشر جوان قرار گرفته‌اند و به نوعی کافی شاپ پاتوق نسل جوان است. به همین دلیل راه اندازی چنین کسب‌وکاری می‌تواند سود بسیار خوبی داشته باشد. احتمالا شما هم تصمیم گرفته‌اید یک کافی شاپ برای خود راه اندازی کنید، منتهی شاید سرمایه‌ی کافی برای این کار را در اختیار نداشته باشید. البته عکس قضیه نیز صادق است. این احتمال وجود دارد که شما از سرمایه‌ی کافی برای راه اندازی کافه برخوردار باشید، اما بنا به دلایلی امکان مدیریت آن برایتان وجود نداشته باشد.

در این شرایط نمونه قرارداد مشارکت در کافی شاپ به درد شما خواهد خورد. قرارداد پیش رو یک قرارداد مشارکت مدنی است که در آن طرفین آورده‌ی مالی یا غیر مالی خود را روی هم می‌گذارند و از این طریق تجارت جدیدی را آغاز می‌کنند. در طول قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ طرفین می‌توانند به صورت‌های مختلف شریک هم شوند. برای مثال ممکن است طرف اول قرارداد سرمایه‌ی لازم را تامین کند و طرف دوم مسئولیت مدیریت و انجام کارها را بر عهده بگیرد. یا اینکه هر دو طرف بخشی از سرمایه‌ی مورد نیاز جهت افتتاح کافی شاپ را فراهم نمایند.

 

چرا باید قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ تنظیم کنیم؟

شراکت مثل شمشیر دو لبه است، همزمان با اینکه می‌تواند شما را به پله‌های موفقیت برساند، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به زندگی کاری شما وارد کند. بسیاری از افراد سرمایه‌ی نقدی یا غیر نقدی خود را در شراکت با افراد دیگر به باد داده‌اند. از همین رو انعقاد قراردادهایی نظیر قرارداد شراکت در افتتاح کافه اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. این قراردادها از یکسری بندهای مختلف و جامع تشکیل شده‌اند که به شراکت شما و طرف مقابل رسمیت می‌بخشند.

 

 

راه اندازی کافی شاپ

 

اول اینکه در قرارداد پیش رو، مشخصات طرفین به طور کامل درج شده است. از طرفی تمام جزئیات نظیر آورده‌ی طرفین در آن تعیین می‌گردد. علاوه بر این موارد، جزئیاتی نظیر میزان سود از طریق مشارکت، مدت زمان شراکت، تعهدات طرفین و بسیاری از موارد دیگر در آن به ثبت رسیده است. بنابراین پیش از هر اقدامی تنظیم این قراردادها باید در اولویت شما قرار بگیرد. چرا که در صورت عدم داشتن یک توافق مکتوب مشکلات زیادی در زمان همکاری میان شما و طرف مقابل ایجاد خواهد شد.

 

مشاوره حقوقی انلاین و رایگان یک راه سریع و کم هزینه برای پرسش و پاسخ از وکیل است. در ضمن خدمات حقوقی وکیل تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد. حتما این روش مشاوره را امتحان کنید.

 

اهمیت تنظیم قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ توسط وکیل

تا به اینجا به لزوم تنظیم قراردادی نظیر نمونه قرارداد مشارکت در کافی شاپ پرداختیم. اما نکته‌ی مهمتر، تنظیم این قراردادها نزد وکیل است. اگر در شرف امضای چنین توافقی با شریک احتمالی خود هستید، همانطور که گفته شد، باید بدانید این پیمان از چندین بند و تبصره تشکیل شده است. نگارش این بندها تنها کار یک فرد حرفه‌ای مثل وکیل است. در غیر این صورت ممکن است اختلافات زیادی در طول شراکت ایجاد شود.

برای مثال استفاده از عبارات دو پهلو، نوشتن عباراتی غیرقابل فهم و یا اشتباهات سهوی در جمله بندی قرارداد می‌تواند زمینه‌ساز اختلافات آتی شود. از همین رو توصیه این است که نگارش قرارداد خود را به یک وکیل حرفه‌ای بسپارید، سپس آن را امضا کنید. وکیل با در نظر گرفتن مصلحت طرفین بهترین متن را آماده کرده و در اختیار شما می‌گذارد. در ضمن متنی که وکیل برای قرارداد مشارکت تنظیم کرده است، دقیقا مطابق خواسته‌های شما خواهد بود. به این ترتیب خیال شما از هر بابت آسوده است.

 

 

تنظیم قرارداد انلاین 
مشاوره قرارداد کار 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 

 

نکات حقوقی قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ

اگر بخواهیم یک نمونه قرارداد مشارکت در کافی شاپ تنظیم کنیم، باید قبل از هر چیز از نکات حقوقی پیرامون آن مطلع باشیم. البته تنظیم این قراردادها نکات زیادی دارد که ذکر آنها خارج از عهده‌ی این مقاله است. با این وجود ما در این بخش برخی از مهمترین نکات حقوقی یک قرارداد مشارکت راه اندازی کافی شاپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • قرارداد پیش رو یک قرارداد مشارکت مدنی است؛ بنابراین آورده‌ی طرفین می‌تواند نقدی و یا غیر نقدی باشد.
  • اصولا قراردادهای مشارکت در زمره قراردادهای لازم الاجرا قرار می‌گیرند، بنابراین فسخ آنها بدون توجیه امکان پذیر نیست.
  • راه اندازی کافی شاپ مستلزم داشتن مجوزهای مربوطه و پروانه کسب است. پس انعقاد قرارداد بدون مجوز و پروانه کسب بی معنی خواهد بود.
  • یکی از طرفین قرارداد باید حتما تابعیت ایرانی داشته باشد، چرا که پروانه‌ی کسب کافی شاپ برای افراد غیر ایرانی صادر نمی‌شود.
  • مکان کافی شاپ پیش از درخواست پروانه کسب باید مشخص گردد. از طرفی مکان کافی شاپ باید حتما یک ملک تجاری باشد.
  • پیش از انعقاد قرارداد حتما به مسائلی نظیر کارکنان، دریافت کارت بهداشت و در مجموع نحوه مدیریت کافی شاپ فکر کنید. بهتر است تمام جزئیات این موارد در قرارداد ثبت شود.
  • در نوشتن بندهای قرارداد دقت کنید. مشخصات طرفین باید دقیقا مطابق با اطلاعات حقوقی آنها نوشته شود. آورده‌ی هر شخص باید معلوم باشد و ...

 

 

مشاوره قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ

 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی قرارداد مشارکت

در پاراگراف قبل بعضی از مهمترین نکات حقوقی پیرامون قرارداد مشارکت در راه اندازی کافی شاپ مورد بررسی قرار گرفت. با این حال نکات بسیار زیادی وجود دارد که طرفین چنین مشارکتی باید پیش از تنظیم قرارداد از آن مطلع باشند. از طرفی شاید پس از عقد قرارداد با شریک خود سوالی برایتان ایجاد شده باشد. مثلا سوالاتی نظیر نحوه فسخ قرارداد، شکایت از شریک و موارد اینچنینی می‌توانند بسیار چالش برانگیز باشند. در هر صورت شما می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی چالش خود را برطرف کنید.

هزینه مشاوره تلفنی با وکیل قراردادها هم به صورت دقیقه‌ای محاسبه خواهد شد. هرچه مدت زمان مشاوره درخواستی بیشتر باشد، هزینه پرداختی نیز بیشتر خواهد بود. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی