موسسه وکیل تلفنی

  • حسام نوربخش حسام نوربخش گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۶:۷:۳۷ تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱
  • محمدرضا شاه صفی محمدرضا شاه صفی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۴۹:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • سعید کرم زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۰:۴۳:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • علیرضا مداح گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۰:۱۱:۱۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۳۰
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۴:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۲۳:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۸:۱۹:۱۹ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • خانم حسن زاده گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱:۸:۲۵ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۹
  • زهرا ملک زاده حقیقی زهرا ملک زاده حقیقی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۰:۳۲:۴۱ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۸
  • محمد حسنی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۴:۳۹:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۷/۲۶
انجمن وکیل تلفنی

قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا

قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۶/۱۴ | ۱۳:۱۲:۳۱

قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا

مدت دو سال است که کرونا تمام جهان را فرا گرفته و تمامی برنامه­های بشری اعم از اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را تحت تاثیر قرارداده و دولت­ها را مجبور به تصویب قوانین اجباری در این ایام نموده است. قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا یکی از قوانینی است که در ایران مورد تغییر قرار گرفته است. با توجه به این شرایط کرونایی و کساد شدن بازار کسب و کار خصوصا برای قشر ضعیف اجتماع که اکثرا اجاره­نشین هستند باید دولت توجهات خود را بیشتر معطوف این دسته از جامعه کند تا علاوه بر مصونیت از بیماری بتوانند راحت­تر اجاره­خانه منزل مسکونی و وسایل معاش خانواده خویش را فراهم آورند. در ادامه مقاله در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا بیشتر بحث خواهیم کرد اما چنانچه نیاز به مشاوره بشتری دارید می­توانید از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین مجموعه وکیل تلفنی استفاده کنید و مشاوره حقوقی لازم در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا را دریافت نمایید.

رزرو فوری مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

قانون پول پیش مستاجر چیست و مجازات تخطی از این قانون

پول پیش یا ودیعه یک عمل قانونی است که مستاجر به مالک ملک مسکونی یا تجاری برای مدت معین اجاره پرداخت می­کند. تعریفی که از پول پیش یا ودیعه در قانون وجود دارد به این صورت است؛

ماده 607: ودیعه عقدی است که به موجب آن یک نفر مال خود را به دیگری می­سپارد برای آنکه آن را مجانا نگاه دارد. ودیعه­گذار مودع و ودیعه گیر را مستودع یا امین گویند.

پول پیش تا زمانی که مدت اجاره پایان یابد نزد مالک یا نماینده وی می­ماند در پایان مدت اجاره و در زمان تخلیه مالک موظف است که ودیعه را به مستاجر باز پس دهد البته در صورتی که مستاجر کرایه پرداخت نشده، قبوض خدماتی(آب، برق، تلفن و گاز)داشته باشد یا خسارتی به ملک وارد کرده باشد مالک می­تواند از ودیعه وی کسر کند. در صورتی که مدت اجاره به پایان رسید و مالک از پس دادن پول پیش امتناع کرد مستاجر می­تواند علیه وی دادخواستی تنظیم و تقدیم دادگاه کند وی در مدت رسیدگی می­تواند دادخواست توقیف اموال مالک را تا زمان صدور رای نماید یا در صورتی که مالک تمکن مالی داشته باشد دادگاه رای بر مصادره اموال وی و به فروش گذاشتن آن را صادر و ازفروش اموال مالک پول پیش مستاجر پرداخت می­گردد. وکیل آنلاین و 24 ساعته وکیل تلفنی در تمامی ساعات شبانه­روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا می­باشد.

قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا

بهترین و اصولی­ترین روش پرداخت قانون ودیعه (پیش پول) در بنگاه املاک

پول پیش یا ودیعه همیشه قدم اول اجاره مکان مسکونی یا تجاری است در مواردی هم ممکن است صاحب ملک از گرفتن پول پیش صرف نظر کند که یک امر اختیاری برای موجر است. ودیعه بزرگترین دغدغه مستاجران است چرا که همیشه موجرین مبالغ بالایی را برای ودیعه در نظر می­گیرند. شما زمانی که از طریق دفاتر املاک مکان مسکونی یا تجاری پیدا می­کنید تا حدودی خیالتان راحت است چرا که بنگاه­های املاک برای کار خود مجوز دارند و اگر مشکلی پیش بیاید می­شود به راحتی شکایت نمود. بهترین روش پرداخت پول پیش در بنگاه این است که علاوه بر صاحب خانه، مسئول بنگاه و شما دو نفر شاهد هم که بی طرف باشند ما بین شما قرار داشته باشند تا در صورت تبانی بنگاهی و مالک در نهایت کار مبنی بر عدم پرداخت ودیعه بتوان از شهادت آن­ها در دادگاه جهت شکایت استفاده کرد. وکیل آنلاین مجموعه وکیل تلفنی آماده ارائه مشاوره حقوقی در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا می­باشد شما می­توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید و تمامی سوالات خود در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا را از وی بپرسید.

فوری¬ترین راه پس گرفتن  پول پیش اجاره از صاحبخانه

فوری­ترین راه پس گرفتن  پول پیش اجاره از صاحبخانه

شاید شمایی که همین حالا این مطلب را مطالعه می­کنید یکی از مستاجرینی باشید که با صاحبخانه خود درگیر پس گرفتن پول پیش هستید. معمولا زمانی که صاحبخانه از پس دادن پول پیش امتناع می­کند بهترین راه شکایت از وی و توقیف اموالش است اما ممکن است که اینکار کمی زمانبر باشد و شما هم پول پیش خود را احتیاج داشته باشید. مشاوران حقوقی تیم وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته آماده ارائه انواع مشاوره حقوقی در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا هستند در صورتی که دنبال یک روش فوری و راحت جهت دریافت پول پیش خود هستید می­توانید از خدمات مشاوره فوری با وکیل دادگستری تیم وکیل تلفنی استفاده کنید تا فوری­ترین راه­های دریافت پول پیش  را به شما بگوید.

 

مجازات مالک اگر پول پیش مستاجر آپارتمان مسکونی را به موقع ندهد، چیست؟

گاهی مستاجرین پس از پایان مدت اجاره و عدم تمدید اجاره با مالک سر پس ندادن پول پیش به مشکل بر می­خورند در این شرایط اگر با زبان خوش نشود ودیعه را از مالک پس گرفت باید از وی شکایت نمود. عدم استرداد مبلغ ودیعه توسط مالک از نظر امانت قانونی نقض تعهد حقوقی  به حساب می­آید و در صورتی که مستاجر خساراتی مانند عدم پرداخت اجاره بها، آبونمان و یا خسارتی به مستاجره وارد نکرده باشد موجر موظف به پس دادن ودیعه به صورت کامل است. مجازات مالک در صورتی که پول پیش مستاجر را پس ندهد از نظر قانون تعیین شده است و مستاجر علاوه بر درخواست مجازات می­تواند خسارات تاخیر تادیه را هم از مالک بخواهد. سوالات خود را در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا از وکیل آنلاین و تلفنی مجموعه وکیل تلفنی بپرسید.

  حداقل و حداکثر جریمه تاخیر در تادیه ودیعه توسط صاحبخانه

حداقل و حداکثر جریمه تاخیر در تادیه ودیعه توسط صاحبخانه

میزان جریمه برای تاخیر در تادیه باید بر اساس مقدار پول پیش تعیین شود. مقدار جریمه باید به گونه ای باشد که محرک موجر در باز پرداخت ودیعه باشد. برای تعیین جریمه ابتدا سود بازار در نظر گرفته می­شود. اگر بخواهیم برای مثال مبلغ 200 میلیون پول ودیعه را که نزد مالک است به عنوان مبنا انتخاب کنیم و سود بازار را 3 درصد در نظر بگیریم و میزان سود را به صورت روزانه و ماهانه حساب کنیم از این مقدار سود روزانه برابر 200 هزار تومان و سود ماهانه  برابر 6 میلیون تومان خواهد بود. در صورتی که سوالات بیشتری در رابطه با قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا دارید از وکلای موجر و مستاجر مجموعه وکیل تلفنی بپرسید.

آموزش پس گرفتن پول پیش از مالک جدید ملک اجاره­ای

همیشه قبل از اجاره مکان مورد نظر خود کلیه جوانب را در نظر بگیرید مثلا اینکه اگر مالک بخواهد همان ملک را که شما در آن ساکن هستید بفروشد و در زمان مستاجری شما مالک تغییر کند در این شرایط باید در زمان تنظیم قرارداد با مالک قدیم حتما ذکرکنید که در صرت انتقال مالکیت در زمانی که ملک در اختیار شماست مالک قبلی کلیه مبلغ ودیعه شما را در زمان فروش ملک با حضور خودتان، بنگاه­دار و دو نفر شاهد تحویل مالک جدید بدهد و چون مالک جدید در ابتدا طرف قرارداد شما نبوده همان جا هم از مالک جدید تعهد بگیرید که پس از پایان اجاره کل ودیعه را کامل به شما باز پس دهد. در صورتی که می­خواهید راه­های دریافت پول پیش از مالک جدید را بیاموزید و قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا را را بدانید با وکیل تلفنی تماس بگیرید.

قانون جدید پول پیش مستاجر در کرونا

درخواست مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

پرسش و پاسخ

1) ملاک جریمه تاخیر در تخلیه توسط مستاجر چیست؟

اجاره ماهانه

2) در صورت تاخیر در پرداخت اجاره­بها آیا موجر می­تواند از پول پیش اجاره عقب افتاده را بردارد؟

بله

3) در صورتی که در قرارداد بندی تحت عنوان کسر پول پیش در صورت تاخیر در اجاره بها نباشد آیا موجر اجازه دارد از پول پیش کسر کند؟

خیر، هنگام تنظیم قرارداد اگر این موضوع ذکر نشود نمی­تواند ازپول پیش کسر کند.

4) پس از تخلیه ملک کلید را باید به چه کسی داد؟

مشاور املاک، حتما رسید تحویل کلید و تخلیه ملک را با حضور دو شاهد مرد از مشاور املاک دریافت کنید

5) راه حل قانونی اطلاع تخلیه ملک به مالک چیست؟

تنظیم اظهارنامه رسمی مبنی بر تخلیه ملک در موعد مقرر و ارسال برای مالک

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی اجاره

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 950,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی