موسسه وکیل تلفنی

  • بهمن بهروزی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۷:۳۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • محمد هوشمند گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۷:۲۵:۷ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۳
  • میترا عرب مقصودی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۳:۱۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۲
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۷:۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۰:۴۵:۲۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۹
  • ایلیا افشارمقدم گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۳۸:۳۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۷
  • سیاوش رحیمی پردنجانی گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۴۵:۳۴ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۶
  • سیدمحمود حقانیان گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۱۲:۱۱:۶ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۵
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
انجمن وکیل تلفنی

آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400

آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۰/۳/۱۹ | ۱۰:۴۶:۲۹

آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400

در گذشته فعالیت غیر مجاز در سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی به دلیل ثبت نشدن و نداشتن مجوز از ارگان های دولتی رسمی در کشور بسیار زیاد بوده و در آن ها تخلفات زیادی انجام می گرفته که قابل ثبت نبوده  و آمار درستی ارائه نمی شده؛ به دنبال حل این مشکل مسئولین را بر آن داشت تا افرادی که متقاضی هرگونه فعالیت در فضای اینترنتی هستند را ملزم به دریافت نماد اعتماد و پروانه کسب کند تا از دستورالعمل آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400 پیروی نمایند؛ ما نیز ادامه به توضیح مفصل آیین نامه فروش کالا یا خدمت اینترنتی در سال 1400 خواهیم پرداخت؛ اما قبل از آن به شما توصیه می کنیم که ویدئوی یک دقیقه ای زیر را حتماً مشاهده فرمایید.

 

برخی از رایج ترین جرایم اینترنتی (توصیات بانوی وکیل ما)

 

 instant WhatsApp consultancy reservation

درخواست مشاوره حقوقی (خط ویژه)

021-47625900

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، قاب طلایی زیر را لمس کنید.

 

 

inexpensive telephone legal advice

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان)

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

20.000 هزار تومان

10 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

30.000 هزار تومان

15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

50.000 هزار تومان

20 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

60.000 هزار تومان

30 دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

90.000 هزار تومان

1 ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

150.000 هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

*توجه*

لطفاً پس از پرداخت، دکمه اتصال به واتساپ وکیل را که در همین زیر آمده است را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.

 

instant contact with lawyer in whatsapp

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

 

"سریع ترین راه برای فهمیدن معتبر بودن سایت و وکلای مشغول به کار در آن، بررسی نماد اعتماد آن سایت است؛ به انتهای هر سایت بروید تا وجود این نماد را بررسی نمایید"

 

توجه: تمامی مواردی که در این صفحه ذکر شده اند مطابق با قوانین حاکم بر کشور بوده و این مطالب به هیچ عنوان با مطالب وزارت دادگستری کل کشور مغایرتی ندارد؛ لذا با خیال راحت به خواندن مطالب ادامه دهید.
 

توجه: در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید از همکاران ما در خارج از کشور کمک بگیرید و با آنها تماس برقرار کنید.

 

موسسه حقوقی ما با استخدام وکلای جرایم سایبری متخصص، آماده ارائه مشاوره های حقوقی در زمینه های مختلف از قبیل کسب و کار های اینترنتی و شکایات و یا مشکلات احتمالی پیش آمده می باشد؛ این مشاوره های به روش های چت آنلاین و رایگان، مشاوره حقوقی تلفنی ارزان و فوری یا به روش حضوری صورت می گیرد که محبوب ترین آن ها ارزان ترین مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته با وکیل متخصص امر است که با ضمانت قیمت و کیفیت صورت می گیرد؛ برای اطلاع از شرایط دریافت این مشاوره، تنها کافیست تا تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

 

online business concept

مشاوره ارزن و فوری تلفنی با وکیل حقوقی کسب و کار های اینترنتی

 

به مجموعه فعالیت هایی که در بستر فضای اینترنتی انجام می گیرد و کسب درآمد و سودی را به دنبال دارد را کسب و کار اینترنتی گویند.

کسب و کارهای اینترنتی در شرایط کنونی دنیا که در جنگ با ویروس کرونا است و رعایت فاصله های اجتماعی یکی از پیامدهای آن بوده استقبال بیشتری را به دنبال داشته و با توجه به بستر مناسبی که  به دنبال کسب و کارهای اینترنتی بوجود آمده و به دلیل سهولت به دسترسی به اینترنت و وجود گوشی های هوشمند مردم به این نتیجه رسیده اند تا محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت و نرم افزارهای موبایل خریداری و دریافت نمایند. سازمان دادن به این فضا و کوتاه نمودن دست کلاهبرداران و سودجویان نیاز به قانون و وجود آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400 است که در این زمینه تمامی پیش بینی ها و اقدامات برای بستری مناسب برای خرید و فروش کالاها در نظر گرفته شده است.

از مهمترین اقدامات جهت شروع تجارت و کسب وکار در فضای اینترنتی آگاهی از قوانین و رعایت آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400 و گرفتن مجوز های لازم است.

مجوزهای مهم و ضروری جهت شروع فعالیت در فضای اینترنتی دریافت ای نماد، پروانه کسب و کار اینترنتی، رسانه دیجیتال و مجوز نظام صنفی رایانه ای است.

 

قوانین و مقررات خرید و فروش های اینترنتی شامل چه سایت هایی می شود؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

تمامی سایت هایی که در ایران فعالیت می کنند باید دارای شناسنامه الکترونیکی محتوای دیجیتال باشند؛ از طرفی مجوز های لازم جهت شروع کسب و کار شامل دو دسته می باشد:

  • مجوزهای عمومی:  برای تمامی کسب و کارهای آنلاین باید دریافت شود مانند: نماد الکترونیکی ( این نماد از مرکز توسعه تجارت و الکترونیک دریافت می شود).

 

  • مجوزهای اختصاصی: با توجه به نوع کسب و کار باید مجوز مربوطه از وزارت مربوط به همان کسب و کار دریافت شود و کمک از مشاوران حقوقی آگاه متخصص در این راه می تواند موجب تسریع در انجام کارها گردد و در اتلاف وقت و سرمایه بیشترین تاثیر را داشته باشد.

لازم به ذکر است با توجه به آمار مرکز فناوری اطلاعات و رسانه ی دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد با توجه به گستردگی کانال های تلگرامی بیشترین تخلفات تا کنون از سایت هایی که در فضای تلگرامی فعالیت داشته اند گزارش شده است.

آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400 و قوانین تجارت الکترونیک اصول و قواعدی است که برای آسان بودن و ایجاد محیطی امن برای مبادله کالا در واسطه های الکترونیکی و با به کارگیری سیستم های ارتباطی نوین به کار می رود.

 

مباحث کاربردی این قوانین می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. حمایت از مصرف کننده.

  2. قواعد تبلیغ.

  3. حمایت از داده های پیام های شخصی.

  4. حمایت از علائم تجاری.

  5. کلاهبرداری کامپیوتری.

  6. جعل کامپیوتری.

 

مفاد آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400

 

the rules of selling in new year

وکیل متخصص و آنلاین دعاوی اینترنتی

 

سال 1399 برای کسب و کارهای اینترنتی سالی پر تلاطم بود؛ زیرا وجود ویروس کرونا مردم را به سمت و سوی خرید های آنلاین سوق داد و در پی آن سود جویانی به دنبال استفاده این شرایط شدند و قوانین تازه ای مطابق با آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 در دستور کار فروشگاه های اینترنتی قرار گرفت که به طور خلاصه به برخی از این مفاد اشاره ای داریم:

  1. محیط کاربری باید فضای نرم افزاری آنلاین مانند سیستم های رایانه ای، ارتباطی و اینترنتی نظیر سایت ها و یا اپلیکیشن باشد.

  2. مسئولیت پاسخگویی و انجام تعهدات به عهده فرد راه انداز محیط کاربری است و این فرد باید با مقامات مسئول در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی همکاری کند.

  3. مسئولیت انتشار هر آنچه در این بستر آنلاین درج و استفاده می شود به عهده صاحب فضای مجازی است و فرد موظف است محتویات پیام ها را کنترل و ویرایش کند.

  4. فضای مجازی باید اطلاعات کاربران را در داخل کشور ذخیره و مانع دسترسی غیر مجاز به اطلاعات کاربران شود.

  5. فضای مورد نظر باید اطلاعات احراز هویت کاربران را به مدت 6 ماه ذخیره کرده و سامانه ثبت شکایت در فضا موجود باشد.

  6. مالک فضای مجازی در مواردی که کالاهای خاص امکان التهاب در بازار ایجاد می کنند باید با نظر دبیرخانه عالی نظارت امکان کنترل قیمت ها را داشته باشد.

  7. فرد موظف است کلیه قوانین کشوری مانند  قوانین آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 تجارت الکترونیک و جرایم رایانه ای و حفاظت از اطلاعات کاربران و حریم خصوصی آنها و رعایت قواعد نرخ گذاری کالاها و خدمات ارائه شده در این فضا را رعایت کند.

  8. رعایت آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 جهت صدور و تمدید پروانه کسب ضروری و مورد توافق اتحادیه، هیات عالی نظارت و اتاق اصناف ایران است.

 

مجازات نقص مفاد آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400 توسط فروشنده چیست؟

 

 

گاهی در فضای مجازی و فروش های اینترنتی دیده می شود که تخلفاتی توسط فروشنده انجام گرفته که در قانون و آیین نامه فروش اینترنتی سال1400، بسته به نوع تخلف، مجازاتی را در نظر گرفته است که به مواردی از آن ها اشاره ای داریم:

  • در قدم اول به مسئول فضای مجازی متخلف تذکر رسمی داده شده که در این مرحله پایگاه با جبران خسارت و یا عذر خواهی و یا سایر راهکارهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص نموده جبران مافات نماید.

 

  • در مرحله بعد گزارشی مکتوب به کار گروه پایگاه های اینترنتی ارسال و ضمن اعلام جرم نسبت به محدود سازی موقت و یا دائمی پایگاه اقدام می کنند.

 

  • در مرحله آخر مسئول پایگاه مجرم می تواند به کارگروه پایگاه های اینترنتی مراجعه و درخواست تجدید نظر کند که در این حالت بررسی مجدد انجام و نتیجه اعلام می شود.

 

باید توجه داشت حتی پس از محدود سازی موقت یا دائم پایگاه اینترنتی، مجرم می تواند به مراجعه ذیصلاح مراجعه و اعلام جرم نماید.

 

ارگان مسئول کلاهبرداری در فروش های اینترنتی چیست؟

 

organism of online scaming

مجازات کلاهبرداری های اینترنتی در سال 1400

 

پس از مواجهه با کلاهبرداری در فضای مجازی ابتدا باید به دادگاه رسیدگی به جرائم رایانه ای مراجعه و تشکیل پرونده داده که این دادگاه موضوع را برای تحقیق و بررسی بیشتر به پلیس فتا محول می کند.

 ضمن اینکه فرد مال باخته می تواند مستقیم به سایت اینترنتی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات به نشانی مراجعه و ثبت شکایت کند که در این حالت پلیس فتا به سرعت پیگیری و نتیجه را اعلام می کند.

 

چرا وب سایت های فروشگاهی با نماد الکترونیکی، فروشنده هایی بهتری هستند؟

 

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و 24 ساعته از سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.


 

در طراحی سایت فروشگاه خود از داشتن ای نماد غافل نشویم، زیرا:

  1. در کسب و کارهای حضوری همان قدر که پروانه کسب برایتان اعتبار می آورد در فروشگاه های اینترنتی نیز داشتن ای نماد اعتبار فروشگاه را در فضای مجازی تایید می کند. و نشان دهنده پایبندی به آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 است.

  2. وجود ای نماد از سوء استفاده رقبا از نام و اعتبار شرکت مان جلوگیری کرده و دیگر شرکت ها نمی توانند از محصولات خود با نام تجاری ما سوء استفاده نمایند.

  3. وجود قوانین، آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 و رعایت ضوابط، کار خرید اینترنتی را برای مشتریان آسان می کند.

  4. معاملات در سایتی که ای نماد دارد و تحت قوانین آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال  1400 تاسیس شده با امنیت انجام می شود.

  5. با توجه به بالابودن امنیت، معاملات زیادی درفروشگاه صورت می گیرد.

  6. در فروشگاه هایی که دارای ای نماد هستند حفظ حریم شخصی کاربران و شرکت و اطلاعات مهم  مانند پسوردها در امنیت کامل است.

 

شرایط دریافت نماد الکترونیکی برای یک فروشگاه اینترنتی

 

requirements for retrieving electronic

وکیل برای پرونده نماد الکترونیک

 

نماد اعتماد الکترونیکی  یا  همان E  نماد، نشان دهنده تایید هویت و داشتن صلاحیت برای فروشگاه اینترنتی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک صادر و ایجاد کننده اعتماد در مشتریان است؛ از آن جا که گرفتن نماد الکترونیک می تواند شرایط خاصی را داشته باشد و کمی مشکل باشد؛ از این رو بهتر است تا ابتدا سایت خود را برای دریافت آن آماده کنید؛ وکلای ما اماده اند تا با ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی تلفنی به شما عزیزان، این مشکلات را برایتان حل کنند.

 

شرایط دریافت ای نماد(نماد اعتماد الکترونیکی):

 

 

شرکت ها و سایت هایی که در آن ها خرید و فروش کالا و خدمات انجام می گیرد ملزم به دریافت ای نماد هستند.

توجه: باید قبل از هر چیزی سایت یا شرکت به ثبت رسیده باشد و مراحل قانونی را طی و حتما آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400را در نظر گرفته و دامنه وب سایت به مالک فضای مجازی تعلق داشته باشد؛ برای دریافت ای نماد دو ستاره دریافت گواهینامه SSL ضروری است.

برای انجام مراحل فوق با مشاوره حقوقی متخصص از طریق ارتباط تلفنی و یا همین سایت در ارتباط باشید تا نسبت به آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 آگاهی کافی داشته تا نتایج خوبی از سرمایه گذاری در فروشگاه های اینترنتی بدست آورید.

 

مزایای مشاوره با وکیل تلفنی در تاسیس یا بهبود روند کسب و کار اینترنتی؟

 

benefits of telephone legal advice

مشاوره تخصصی رفع معایب کسب و کار با وکیل متخصص دعاوی کسب و کار

 

کسب و کارهای اینترنتی دارای قوانین و چارچوب هایی در محدوده آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 است و در شروع کسب و کار و تجارت در فضایی اینترنتی بهتر است سنجیده و هوشمندانه عمل کنید و برای پیشرفت خوب و بدور از هرگونه ضرر مالی بهتر است از مشاوران حقوقی تلفنی و ارزان ترین مشاوره حقوقی تلفنی فوری یا وکیل متخصص این موسسه که بصورت 24 ساعته جوابگوی سوالات شما و ارائه خدمات هستند کمک بگیرید.

 

آشنایی با دستورالعمل های و آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال 1400 و مشاوره و کمک از وکیل تلفنی در انواع قوانین کسب و کارهای اینترنتی عبارتند از:

 

1. قانون تجارت الکترونیک:

مشاور حقوقی با آگاهی از قوانین ودر نظر گرفتن مفاد آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400 می تواند راهنمایی بسیار خوبی برای هر کسب و کاری و یا تجارتی باشد.  قانون تجارت الکترونیک تشکیل شده  از  مجموعه ای از اصول و قواعدی که با بکارگیری سیستم های ارتباطی نوین امکان مبادله اطلاعات در فضایی ایمن را آسان می کند.

 

2. قانون حمایت از حقوق مصرف کننده:

مجموعه ای از امتیازات که در قبال خرید کالا به مصرف کننده  از طرف فروشنده داده می شود و در صورت هر گونه اشکال و یا نارضایتی می تواند برای جبران خسارت بوجود آمده از آن استفاده کند.

 

3. قانون جرایم رایانه ای:

شامل جرایم رایانه ای، اینترنتی سایبری است .این جرایم توسط رایانه و ابزارهای الکترونیکی در چارچوب قوانین تعیین شده در آیین نامه فروش اینترنتی سال 1400وجود دارد و اعمال می شود.

 

بهترین راهنما در مشکلات شروع به کار در فضای مجازی مطابق با اصول و قوانین که مهمترین آنها آیین نامه کسب و کار اینترنتی سال  1400 است، با ارتباطی آسان با ارزان ترین مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل متخصص امکان پذیر است و می تواند نتایج بسیار خوبی در بر داشته باشد.

 

در موسسه وکیل تلفنی برای مشاوره حقوقی آنلاین، کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و ثبت سوال حقوقی بفرمایید تا بلافاصله ارتباط آنلاین مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری به صورت رایگان برایتان مهیا شود؛ البته می توانید با مطالعه مطالب مشابه زیر، اطلاعات حقوقی خود را افزایش داده تا در روز مبادا از این اطلاعات استفاده نمایید.

حکم قضایی رابطه نامشروع با زن شوهردار

مشاوره حقوقی جرایم رایانه ای

مجازات انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

مجازات سقط جنین نامشروع

مشورت فوری با ارزان ترین وکیل

درباره ما

 


لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین
5 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
20دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
30دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی با دکتر هادی توکلی وکیل پایه یک دادگستری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین

لیست هزینه مشاوره تلفنی با برترین وکلای دادگستری

((بعد از پرداخت، وکیل پایه یک دادگستری زیر 5 دقیقه جهت مشاوره با شما تماس می‌گیرند))

جدول مشاوره حقوقی تخصصی شبانه روزی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت آنلاین

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه با شما تماس بگیرد.

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمترین زمان به خط شما تماس حاصل کند.

درخواست مشاوره تلفنی با وکیل: 02147625900

مشاوره فوری با وکیل: 09212242670

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی