موسسه وکیل تلفنی

  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • بهنازضیای گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۳:۱۷:۱۰ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۴
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۲:۱۱ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۲۱:۲۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • وکیل محمد جواد شيخي گرامی : پاسخ حقوقی شما ارسال شد ساعت ۱۵:۱۷:۲۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۳
  • تست توکلی تست توکلی گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۲:۹:۳۲ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۲۱:۴۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • کریم برای عظیم گرامی : پرونده حقوقی شما با موفیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۵:۱۷:۴۵ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۱
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۳:۵۸ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
  • تست امیر برای صفحه برگشت از بانک تست امیر برای صفحه برگشت از بانک گرامی : سوال حقوقی شما با موفقیت توسط اپراتور تائید شد ساعت ۲۱:۵۲:۵۳ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱۰
انجمن وکیل تلفنی

قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل

قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل

  • توسط هادی توکلی
  • ۱۴۰۲/۴/۲۷ | ۹:۲۶:۵۵

با گسترش اینترنت روش‌های جدیدی برای بازاریابی مشاغل ایجاد شده است. در حال حاضر کسب‌وکارها با گذر از بازاریابی سنتی رو به استفاده از بازاریابی‌های آنلاین آورده‌اند. در این میان اپلیکیشن‌های موبایل به دلیل فراگیر بودن گوشی‌های هوشمند میان عموم به محبوبیت خیره کننده دست پیدا کرده‌اند. با آگاهی از این موضوع میل کسب‌وکارها به استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل روز به روز افزایش پیدا می‌کند. نکته‌ای که در این شرایط اهمیت دارد، انعقاد قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل است، قراردادی که به منزله آن می‌توان خدمات طراحی و پشتیبانی از اپلیکیشن را به طور کامل برون سپاری کرد.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

روز به روز تعداد افرادی که از اپلیکیشن‌های موبایل استفاده می‌کنند، بیشتر می‌شود. اگر به اهمیت عقد قرارداد طراحی اپلیکیشن واقف هستید، ممکن است سوالاتی در این زمینه برایتان مطرح شود. در این شرایط بهترین کار دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکلای برجسته موسسه حقوقی وکیل تلفنی می‌باشد.

 

قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل چیست؟

امروزه اینترنت نقش مهمی در امور روزمره بازی می‌کند. در واقع بشر امروزی در بسیاری از امور به دنیای مجازی و آنلاین تکیه کرده است. موضوعی که می‌تواند زنگ خطر بزرگی برای کسب‌وکارهای سنتی باشد. طبق آمارها به مرور طرفداران خرید و فروش از سطح وب در حال افزایش است و این یعنی در آینده‌ای نه چندان دور تجارت سنتی محکوم به مرگ خواهد بود. البته این موضوع برای بسیاری از برندها اثبات شده است، چرا که کسب‌وکارهای متعددی با سرعت زیاد در حال کوچ به سمت اینترنتی شدن هستند. یکی از بهترین ابزارها در این مسیر ساخت اپلیکیشن است که با توجه به در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند ایده بسیار جالبی خواهد بود.

 

 

مشاوره حقوقی طراحی اپلیکیشن

 

 

اگر به فکر راه اندازی یک اپلیکیشن برای تجارت خود هستید، می‌بایست به 2 موضوع به خوبی فکر کنید. در واقع برای شروع این روش بازاریابی به صورت همزمان نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل خواهید داشت. بسیاری از اشخاص حقیقی یا حقوقی این خدمات را به صورت همزمان به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این شرایط می‌توانید با عقد خدمات صفر تا صد ساخت و پشتیبانی اپلیکیشن برندتان را به این اشخاص بسپارید.

  • قرارداد طراحی و پشتیبانی اپ، یک قرارداد کاری است که میان کارفرما و برنامه نویس منعقد می‌شود. به موجب این قرارداد برنامه نویس متعهد می‌گردد تا پروسه ساخت و پشتیبانی از اپلیکیشن فرد یا شرکت مربوطه را به دست بگیرد.

 

اهمیت قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل

بدون شک جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات مختلف در طول یک پروژه غیرقابل ممکن است. دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند به ایجاد اختلاف میان کارفرما و برنامه نویس یک اپلیکیشن دامن بزند. صد البته این اتفاق نیز خیلی دور از دسترس نیست. با این حال انعقاد قرارداد می‌تواند بهترین توصیه به شما باشد. شاید با خود بگویید انعقاد قرارداد چه سودی برای طرفین دارد؟

 

 

مشاوره قرارداد کار 
تنظیم قرارداد انلاین 
وکیل قراردادها 
مشاوره حقوقی قرارداد 
درباره ما 

 

 

همانطور که می‌دانید در طول یک قرارداد حدود مسئولیت‌ها و وظایف طرفین اعم از کارفرما و برنامه نویس آورده شده است. در چنین شرایطی اختلافات به حداقل خواهد رسید، چرا که تمام شرایط و توافقات به صورت کتبی در یک سند درج شده است. پس می‌توان نتیجه گرفت اهمیت انعقاد قرارداد پیش از برون سپاری خدمات طراحی اپلیکیشن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این کار باعث می‌شود طراح وظایف خود را به خوبی انجام دهد و کارفرما نیز دستمزد وی را در زمان مقرر پرداخت کند.

چنانچه سوالی درباره شرایط و ضوابط یک قرارداد طراحی اپلیکیشن ذهن شما را به خود مشغول کرده، کافی است در بخش مشاوره حقوقی انلاین و رایگان آن را با وکلای مجموعه به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان به جواب سوال خود دست پیدا کنید.

 

وکیل کاربلد قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل

تا به اینجا اهمیت انعقاد قرارداد طراحی اپلیکیشن شرح داده شد. اما یکی از نکات مهمی که می‌بایست بدانید، نحوه تنظیم چنین قراردادهایی می‌باشد. اگر می‌خواهید برای طراحی اپلیکیشن برند خود از یک برنامه نویس کمک بگیرید یا اگر برنامه نویس هستید و مایل به ارائه خدمات به یک شرکت بزرگ می‌باشید، این موضوع را باید جدی بگیرید. اگرچه تمام وکلا علم مناسبی در تنظیم قراردادهای کاری دارند، اما شما باید به وکیلی اعتماد کنید که تخصص کافی در نوشتن این قراردادها داشته باشد. پیدا کردن یک وکیل کاربلد در امر تنظیم قرارداد کار سختی است، به همین دلیل ما در موسسه حقوقی وکیل تلفنی تیمی از برترین وکلا را آماده کردیم تا یک قرارداد همه جانبه برای شما آماده کند.

 

 

قرارداد اپلیکیشن موبایل

 

مشاوره حقوقی قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل

در انتها توصیه ما این است پیش از انعقاد قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن یک جلسه مشاوره حقوقی دریافت کنید. در این جلسه شما با نکات و چالش‌هایی که در زمان عقد قرارداد وجود دارد، آشنا خواهید شد. به این ترتیب می‌توانید قرارداد همکاری خود را با آگاهی بیشتری از قوانین حقوقی امضا کنید. این مسئله اهمیت بسیاری زیادی دارد و از ضایع شدن حق شما جلوگیری خواهد کرد. پس از آن به راحتی عبور نکنید.

 

 

نمونه قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل

 

مشخصات طرفین قرارداد

کارفرما: خانم / آقای / شرکت ---------------------- فرزند ------------- به شماره شناسنامه ----------------- متولد ------------ به نشانی ----------------------------------- تلفن------------

مجری: خانم / آقای / شرکت ---------------------- فرزند ------------- به شماره شناسنامه ----------------- متولد ------------ به نشانی ----------------------------------- تلفن-----------

 

موضوع قرارداد

موضوع این قرارداد عبارت است از طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل مطابق با الگوها و پیش فرض‌های کارفرما بر روی گوشی‌های اندروید و ios که ویژگی‌های اپلیکیشن باید شامل موارد زیر باشد:

*شرح تمام خواسته‌های کارفرما که باید در اپلیکیشن پیاده سازی شود.

همچنین موضوع دیگر این قرارداد ارائه خدمات 24 ساعته بابت پشتیبانی از اپلیکیشن است.

 

مدت زمان اجرای قرارداد

مدت زمان اجرای کامل موضوع این قرارداد از تاریخ انعقاد تا -------------- در نظر گرفته شده است. مجری می‌بایست کلیه خدمات طراحی، تولید و پشتیبانی از اپلیکیشن را در این بازه زمانی انجام داده و به تایید کارفرما برساند.

همچنین مدت زمان ارائه خدمات پشتیبانی ------------ روز است که از تاریخ ------------ آغاز و تا تاریخ -------------- ادامه دارد.

 

 

مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد اعم از طراحی، تولید و پشتیبانی از اپلیکیشن ---------------- ریال پیش بینی می‌گردد.

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن به تفکیک ------------ ریال و هزینه ارائه خدمات پشتیبانی در بازه تعیین شده ----------- ریال می‌باشد.

 

نحوه پرداخت

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد در زمان انعقاد پرداخت می‌شود.

مبلغ ---------- ریال معادل ----------- درصد از کل قرارداد پس از طراحی اپلیکیشن و در صورت رضایت کارفرما پرداخت می‌شود.

مابقی قرارداد به صورت ماهیانه -------------- معادل ------------ درصد از کل قرارداد  تا پایان مدت ارائه خدمات پشتیبانی به مجری پرداخت می‌شود.

 

*در ادامه می‌توان با توجه به قرارداد خسارت دیرکرد طراحی، موارد منجر به فسخ قرارداد، تعهدات و بسیاری از جزئیات دیگر را نیز به مفاد قرارداد اضافه نمود.

 

                                                امضا کارفرما            امضا مجری طراحی و پشتیبانی      

 

 


مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته ارزان

02147625900

 

مشاوره حقوقی فوری شبانه روزی

09212242670

 

واحد وکالت تلفنی

 

ایمیل وکیل تلفنی

vakiltel@gmail.com

 

ایمیل مالی وکیل تلفنی

vakiltelmali@gmail.com

 

واحد گارانتی مشاوره حقوقی

hade_tavakoli@yahoo.com

 

شماره پیامک مشاوره حقوقی

30007002700242

 

واحد مشاوره حقوقی مازندران:

مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یک ساختمان ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 

 

قوانین و مقررات وکیل تلفنی 

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی تلفنی  مشاوره حقوقی فوری اورژانس مشاوره حقوقی